نوشته شده توسط : pkdcured.org

بیماری کلیوی می تواند ناشی از عوامل متعددی است. اما اکثر مردم از این واقعیت استکه آن می تواند قاتل خاموش است. این عارضه تا وضعیت بحرانی می شود را نشان میدهد. بنابراین ضروری است برای شما به علائم بیماری های کلیوی به تشخیص زود بهطوری که شما می توانید به دنبال درمان زود است.

12 چنین علائم مهم بیماری کلیوی شما باید آگاه باشید از اینجا:

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

1. تغییرات در عملکرد ادراری شما

اولین علامت بیماری کلیوی است تغییر در مقدار و دفعات ادرار شما منتقل می کند. ممکناست:

افزایش یا کاهش میزان ادرار شما منتقل می کند

تیره رنگ ادرار (تیره تر از حد معمول).

احساس نیاز به ادرار کردن اما قادر به انجام این کار زمانی که شما به سرویس بهداشتی.

افزایش یا کاهش در فرکانس آن به خصوص در شب. به گفته دکتر avinash یدلایمخیراتایگناتیوس نفرولوژیست مشاور ارشد DaVita, Pune منطقه ' تکرر ادرار در شب یکی از ترینمعمول و زودهنگام علامت از بیماری مزمن کلیه و حتی اگر آن را بی ضرر آن بگذریم. در حالی که سایر علائم این بیماری معمولا در مرحله بعد بیماری توسعه پس از کلیه حدود 80%از عملکرد خود را از دست داده است. "

2. مشکل و یا درد در هنگام ادرار کردن (و یا عبور ادرار)

گاهی اوقات شما ممکن است مشکل یا احساس فشار یا درد هنگام ادرار کردن. این می تواند عفونت ادراری که ممکن است باعث علائم مانند درد یا سوزش در هنگام ادرار نشان می دهد. گسترش عفونت به کلیه که ممکن است باعث تب و درد در پشت خود را.

3. خون در ادرار

این نشانه ای از بیماری کلیه است که باعث قطعی برای نگرانی است. هر زمان که شمااین را ببینید، هنوز آن را نادیده بگیرد. به دکتر مراجعه بلافاصله.

4. کف الود ادرار

این نشانه این است که در آن شخص متوجه فوم در ادرار پس از تصویب تشکیل است. به گفته دكتر Deepa Jayaram نفرولوژیست پیشرو در بمبئی، تمرین این به دلیل نشت پروتئين ازبدن فرد ایجاد می شود و نشانه دیگری از بیماری کلیوی است.

5. تورم و یا ادم

در حالی که این علائم نسبتا شایع است، زیرا کلیه ها خود را مسئول حذف مایع اضافی وزائد از بدن شما این اتفاق می افتد. زمانی که آنها قادر به انجام این کار این مایع اضافی دربدن خود سازد. دکتر Deepa می گوید: "این نشانه ایجاد می شود به دلیل عدم توانایی بدنبرای خلاص شدن از شر بیش از حد آب و نمک از بدن. بنابراین فرد مبتلا به این بیماریمتوجه تورم در پا, مچ پا, پف کردگی چهره و تنگی دست. " این همچنین به عنوان شناخته شده است ادم.

6. خستگی، کم خونی و ضعف عمومی

تولید کلیه ها خود یک هورمونی به نام اریتروپویتین که کمک می کند تا سلول های قرمزخون حمل اکسیژن. شدت افت سطح این هورمون هنگامی که آنها نقص. این کاهش درتعداد سلول های قرمز خون در بدن منجر به کم خونی است که همچنین منجر به علائممانند ضعف عمومی و خستگی باعث می شود.

7-سرگیجه و ناتوانی در تمرکز کنید

کم خونی در ارتباط با بیماری کلیوی نیز باعث آلوده شدن مغز از اکسیژن است که ممکن است باعث سرگیجه, مشکل با غلظت، و غیره.

8. احساس سرد تمام وقت

بیماری کلیوی به علت کم خونی نیز شما را به احساس سرما حتی زمانی که در اطرافگرم باعث می شود شناخته شده است. پيلونفريت (عفونت کلیه) همچنین ممکن است بالرز از تب شود. خستگی و خستگی را می توان همچنین مسئول این علامت.

9 بثورات و خارش پوست

این یک نشانه است که معمولا با دیگر شرایط بیشتر بی ضرر مانند آلرژی اشتباه گرفتهاست اما خارش نیز می تواند نشان بیماری کلیوی و نارسایی. نارسایی کلیه ساخت زباله رادر خون شما باعث می شود. این علل خارش شدید و خارش پوست. غیر از بیماری کلیویدیگر دلایل خارش پوست شما باید بدانید در مورد وجود دارد.

10. آمونیاک طعم نفس و فلزی

نشانه های بسیار نشان می دهد یکی دیگر از بیماری های کلیوی، اغلب در حالی که بهدنبال نشانه ای از بیماری کلیوی از دست رفته است. نارسایی کلیه را افزایش می دهدمیزان اوره در خون (uraemia). اوره این شکسته پایین آمونیاک در بزاق باعث بوی بد ادرار مانند آمونیاک نفس نام دارد. معمولا همراه با فلز طعم نامطبوع (dysgeusia) در دهاناست.

11-تهوع و استفراغ

ساخت ضایعات در خون شما در بیماری کلیوی نیز می تواند تهوع و استفراغ شود.

12. عدم اشتها

یکی از این علامت با توجه به ساخت تا از سموم و مواد زائد در بدن رنج می برد. دکترDeepa Jayaram می گوید: "از آنجایی که کلیه بیماری معمولا بدون عارضه ارائه، ساخت تا ازسموم تمایل به راه، منجر به تشخیص. بنابراین، هنگامی که با سایر علائم دیده فقداناشتها که بیماری کلیوی را نشان می دهد را می توان.'

13-تنگی نفس

'اگر بیماری کلیوی شدید به اندازه کافی می تواند باعث ساخت تا مایع در ریه ها منجر بهاحساس تنگی نفس."، دکتر Deepa Jayaram نفرولوژیست پیشرو می گوید. جدای از آن, کم خونی, مشترک عوارض بیماری کلیه بدن خود را از اکسیژن شما دچار تنگی نفس starves.

14. درد در پشت و یا دو طرف

این شاخص رایج بیماری کلیوی است، اما در همه افراد مبتلا به این بیماری دیده می شود.درد است و شما ممکن است احساس گرفتگی درد شدید است که از کمر به کشاله رانگسترش می یابد. این علامت می تواند نشانگر یک تعداد از شرایط، مانند:

سنگ کلیه و یا یک حالب می تواند علت این درد باشد.

شرایط مانند بیماری کلیه پلی کیستیک — اختلال کلیه موروثی است که بسیاری از کیست های پر از مایع در کلیه ها باعث می شود).

سیستیت بینابینی-التهاب مزمن در دیواره مثانه.



:: بازدید از این مطلب : 1187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

اینجا مراحل اضافی است که می تواند کمک به نگه داشتن کلیه ها سالم

1) هیدرات

ماندن هیدراته کاملا مهم ترین چیز شما می توانید برای جلوگیری از سنگ کلیه و نگه داشتن کلیه ها قوی است. ادرار رقیق آب و مواد معدنی جلوگیری می کند و نمک از خوشه بندی با یکدیگر و تشکیل سنگ. من اغلب توصیه می کنند که بیمارانی که در خطر هستندبرای سنگ کلیه شروع روز با نوشیدن آب لیمو تازه در یک لیوان آب دمای اتاق.

2) پروبیوتیک ها

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

 

برخی از شما را به جمعیت سالم دوستانه باکتری شناخته شده به عنوان پروبیوتیک ها درروده شما را. مطالعات نشان داده اند که این میکروارگانیسم ها به سلامت کلی و دستگاه گوارش بهتر و همچنین یک لیست طولانی از دیگر مزایای ارتباط دارد. یکی از آن شامل کمکبه کلیه ها در پردازش مواد زائد و همچنین کاهش احتمال ابتلا به سنگ کلیه.

اخیر بالینی دادگاه مربوط به بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در بر داشت که گروه مصرفپروبیوتیک ها در بهبود عملکرد کلیه نمرات آزمون و همچنین کیفیت کلی زندگی.

3) خوردن گوشت کمتر

در پروتئین حیوانی آسان رفتن. سنگ کلیه در جمعیت است که مصرف مقدار زیادی ازگوشت است. من پیشنهاد می کنم برای کمتر از 65 گرم پروتئین حیوانی در روز است کهفقط کمی بیش از دو اونس هدف.

4) اجتناب از فسفر

سازمان دیده بان خود را مصرف فسفر. زیرا کمبود بسیار نادر است، به ویژه برای هر کسخوردن استاندارد آمریکایی رژیم غذایی (غمگین) به ندرت معدنی فسفر، احتمالا آشنا. و بههمین دلیل است که یک مشکل ویژه برای کلیه ها فسفر تبدیل شدن است.

این ماده معدنی در اکثر غذاها یافت می شود اما نوشابه گازدار و غذاهای آماده و فرآوری شده به خصوص زیاد فسفر هستند. شما فقط نیاز 800 میلی گرم به 1200 میلی گرم فسفرهر روز; مقادیر بالاتر از بدن توسط کلیه ها سالم سرخ هستند.

زمانی که کلیه ها به خوبی کار نمی کند، فسفر را در بدن باعث شرایط بالقوه جدی، ماننداختلالات قلب و استخوان و همچنین كلسيمي (سخت شدن) از بافت تجمع می یابد. ساده ترین راه برای اطمینان از شما هنوز در حال گرفتن بیش از حد فسفر به خوردن یک رژیم غذایی مغذی، تمام غذاها و کاملا اجتناب از هر گونه سرعت و راحتی است.

5) ترک سیگار

اگر که یکی از گناه خود را بنابراین شما باید برای جلوگیری از سیگار کشیدن کلیه ها لطمه می زند.

6) آب بنوشید

یکی از بهترین راه ها برای حمایت از سلامت کلیه خوب با بهره روزانه است. مورد علاقه مناین است که آب یک دسته کامل از گشنیز یا جعفری، دو گياه است که کلیه دوستانه وکمک به حذف فلزات سنگین از بدن مخلوط با آب و آب لیمو و عسل خام، آلی به سلیقه.اگر شما هنوز کشف بهره هنوز شما نیز می توانید استفاده از محصول سبزی که خدمتسالم از این مواد مغذی ضروری می نماید.

7) خوردن این غذاها

سهام در غذاهای کلیه حمایتی از جمله هندوانه، توت (زغال اخته زغال اخته و توت فرنگی)،فلفل، سیب، سیر، پیاز، کلم، گل کلم و روغن زیتون به بالا. در حالی که در آن شما دلیلآن پیشنهادات کلیه ها نیز بهره مند شوند لطفا توصیه های قبلی من برای غذا خوردن سالمو کاهش التهاب، بررسی.

8) از دست دادن برخی از وزن

اگر شما را حمل به اطراف اضافه وزن، کلیه ها خود را به نفع انجام و ریختن چند پوند.چاقی در افزایش احتمال ابتلا به سرطان کلیه مرتبط شده است.

9) حفره بین برنده های درد

بریده بریده خطر ابتلا به سرطان کلیه و حتی بیشتر با حداقل رساندن استفاده از بین برندههای درد، از جمله داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs) مانند آسپرین، ایبوپروفن(ادویل, امور, Nuprin)، ناپروکسن (Aleve) و استامینوفن (تیلنول). محصولات بسیار سختدر کلیه ها هستند. حتی بدتر محققان دریافتند که این داروها افزایش خطر ابتلا به سرطانکلیه است.

10) سولفات منیزیم

درمان خود را به حمام سم زدایی در نمک فرنگی اصل. از بین بردن مواد زائد و سموم کلیهمی دهد افزایش در حالی که بهبود سلامتی کلی شما.

تغییرات من در بالا ذکر شده کلیه، همراه با سلامتی کلی شما بهره مند شوند. اما علاوه بر این، سه تهدید قابل توجهی است که واقعا نیاز به اقدام در بخشی خود را وجود دارد. اگرشما درد و رنج از فشار خون بالا و پیش از دیابت یا دیابت، کلیه، بیش از حد رنج می برندمی تواند. این شرایط را می توان با درمان های طبیعی و تغییر در شیوه زندگی بهبود یافتهاست، اما کسانی که نیاز به تعهد خود را در بخشی. امیدوارم که شما موافقم که مراقبتاز کلیه هدف ارزشمند و ایجاد تغییرات لازم برای محافظت از این اندام حیاتی.



:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

حالا که ما نگاه خبر بد, شما خوشحال به طرف خوب در اینجا، بیش از حد وجود دارد و آناین است: برای اکثر موارد شرایط که منجر به سازش کلیه قابل اجتناب هستند.

شروع حرفه ای مراقبت های بهداشتی خود را درخواست خون خواندنیها پانل از سه مقیاسهای کلیدی از سلامت کلیه-BUN (نیتروژن اوره خون) و سطوح کراتینین و تعداد ژن گيرنده اين فاكتور (برآورد سرعت فيلتراسيون گلومرول).

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

نتایج آزمون BUN اندازه گیری عملکرد کبد و کلیه. سالم حدود 10 تا 20 ميلي گرم در دسي ليتر در نظر گرفته شده است; هر چیزی بالاتر ممکن است مشکلات کلیوی را نشان می دهد.

به همین ترتیب، نسبت BUN/پزشک اگر کلیه ضایعات موثر حذف می گوید. اگر سطح كراتينينبالا هستند، می تواند وجود داشته باشد مشکلی در کلیه ها. اگر چه مردان و افراد مسنمی تواند بالاتر باشد و هنوز هم سالم باشد سالم مستی نسبت بین 10:1 و 20:1 است.

آزمون ژن گيرنده اين فاكتور را نشانه هایی از کلیه آسیب می رسد. این تست بسیار مفیدبرای بیماران مبتلا به دیابت یا فشار خون بالا که هر دو می تواند باعث مشکلات کلیویاست. نمرات آزمون به خواندن صحیح هر چند بسیار مهم است. کاملا طبیعی است، بهعنوان مثال، برای 16 سال قدیمی به ژن گيرنده اين فاكتور 300 میلی لیتر در دقیقه، در حالی که 60 ساله ممکن است 100 ml/min – نمره است هنوز در هر دو مورد کلیه هستند خوباست. نمره كمتر از 60 میلی لیتر در دقیقه، با این حال، نشان می دهد که عملکرد کلیهمختل شده است.

نمرات از این آزمایشات به شما بگوید چگونه قوی شما کلیه ها در حال حاضر و دیگر تستهای عملکرد کلیه در دسترس وجود دارد. متاسفانه، به عنوان بسیاری به عنوان نیمی ازهمه مردم با مشکلات کلیوی نمی دانم آنها را در معرض خطر هستند. دانستن شماره هایخود شما بنابراین شما می توانید تغییر دهید هر رفتار است که ممکن است مضر باشد رابالای وضعیت باقی بماند می تواند کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 1003
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

اگر شما مانند بسیاری از بیماران من تا چیزی را اشتباه می رود کلیه ها بسیاری از نگرانی– نیست. اما اين اندام ها کمی سخت کوش به سزاوار بهتر! کلیه ها برای بسیاری ازتوابع مهمی از جمله فیلتر کردن سموم از خون خود را به عهده دارند.

واقعیت قابل توجه اینجا است: هر 30 دقیقه، تمام خون در بدن شما سفر از طریق کلیه ها.هر روز – با تشکر از کلیه – بیش از دو کوارتی زباله از جریان خون خود را پاک و حذف ازبدن به عنوان ادرار. بدون عملکرد کلیه حیاتی این زباله را می یابد و آسیب جدی به ارگاندر بدن شما رخ می دهد می خواهم.

کلیه ها نیز...

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

نظارت بر توزیع مواد معدنی مهم.

تنظیم تعادل اسید و قلیایی بدن شما را از تبدیل شدن بیش از حد اسیدی است.

سطح مایع بدن را مدیریت کنید.

سه هورمون ضروری در فشار خون، استخوان ایجاد و حفظ سالم سلول های خون قرمز بهمیان وظایف دیگر.

زمانی که کلیه ها اشتباه

ما در دنیایی پر از مواد شیمیایی و سموم و مواد خورنده چیزهایی است که کلیه های مابیش از حد و آنها را به کار سخت تر از آنها باید نیروی زندگی می کنند. علاوه بر این، کم آبی بدن مشکل برای اکثر مردم باقی می ماند. اگر شما هنوز بهره گیری از پیشنهادات منسم زدایی و نوشیدن مقدار زیادی از تازه، آب فیلتر شده هر روز شما کلیه ها خود را درمعرض خطر، به عنوان بیمار من کشف وندی قرار باشد می تواند.

علائم مشکلات کلیوی ممکن است

کمر درد، به ویژه هنگامی که ناگهانی و شدید است

نیاز فوری به ادرار کردن

خستگی

تورم پاها و دست و پا یا مچ پا

خون در ادرار یا ادرار مشکل

نفخ

چشم های پف کرده

لبه ناخن

مشکلات پوستی

تهوع و یا استفراغ

طعم فلزی در دهان

عفونت ها و سنگ کلیه به دو تا از رایج ترین مشکلات کلیوی هستند. به طور کلی، عفونتهستند به دلیل اشريشيا باکتری به دست آوردن دسترسی به دستگاه ادراری که در آن آنهامی توانند ارتباط با کلیه ها. مشخصات فنی, عفونت کلیه به صورت عفونت ادراری (UTI) وبا آنتی بیوتیک درمان می شود.

سنگ کلیه، از سوی دیگر جامد، مواد شیمیایی که به صورت داخل کلیه سپرده. کم آبی بدن یکی از علل شایع ترین سنگ کلیه است. سنگ کلیه می تواند تقریبا نامرئی به چشمغیر مسلح، بزرگ از سنگ مرمر و یا حتی بزرگتر.

بنابراین شما آگاه از آن هرگز کوچک سنگ کلیه را از بدن در ادرار، منتقل می کند. بزرگترکلیه سنگ را با این حال، در حالب لوله نازک اتصال کلیه ها و مثانه می تواند تبدیل تسلیمکرد. هنگامی که آنها گیر، این سنگ باعث درد شدید می تواند در کنار و یا پشت، خون درادرار، و ادرار کردن مشکل. آن روز یا حتی هفته برای سنگ کلیه به عبور خود، اگر شما درحال تجربه علائم سنگ کلیه بنابراین مراقبت های بهداشتی مراجعه کنید فرصت حرفه ایطول می کشد.

علاوه بر این، سه نوع بیماری جدی کلیه – نارسایی کلیوی حاد بیماری مزمن کلیه ونارسايي وجود دارد. (توجه: کلمه "کلیه" به سادگی یک اصطلاح پزشکی برای کلیه هااست.)

نارسايي حاد (ARF) می تواند به علت یک آسیب و یا خوردن مواد سمی. ARF پاسخ به طور کلی درمان، به خصوص اگر کلیه ها شدت آسیب دیده است.

زمانی که کلیه ها به تدریج از دست دادن توانایی برای تابع، به طور معمول به علت بیماریمزمن کلیه و یا قطعات، شایع ترین نوع بیماری کلیه است. اغلب بدون علائم ايمني وجوددارد تا وضعیت پیشرفته است. سپس بیماران می تواند تجربه بی حسی و یا تورم در دستو پا, دفع ادرار و تهوع و کم خونی و اشتهای مکرر.

در نهایت، پایان مرحله کلیه بیماری (ESRD) یک بیماری جدی است که در آن هیچ و یا بسیارکمی عملکرد کلیه باقی مانده است، و آسیب به کلیه دائمی است. در این مرحله بیمار درجلسات روزانه دیالیز یا پیوند کلیه به دنبال.

سرطان کلیه در حالی که هنوز مشترک می رسد به افزایش می باشد. در مراحل اولیه چندنشانه وجود دارد. به عنوان پیشرفت سرطان علائم ممکن است خون در ادرار، تب است کهمی آید و می رود، خستگی، کمر درد، و از دست دادن وزن شامل. سرطان کلیه می تواندتحت درمان با عمل جراحی, تابش, و همه فن حریف مواد مخدر بسته به موقعیت و اندازه ونوع و سلامت کلی بیمار.



:: بازدید از این مطلب : 774
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

نارسایی کلیه یک بیماری کلیوی پیشرونده است. برخی از علائم ممکن است دیده نمی شود تا زمانی که بیماری در مرحله پیشرفته پیشرفت کرده است. نارسایی کلیه زمانی رخ میدهد که کلیه ها دیگر برای از بین بردن ضایعات و همچنین حفظ تعادل در بدن است. بدون نوعی از درمان، این امر به شدت بیماری منجر شود. گزینه های جایگزین برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه چیست؟

دیالیز

دو نوع مختلف دیالیز، از جمله همودیالیز یا دیالیز صفاقی وجود دارد. آنها را برای از بین بردن اثرات محصولات ضایعات، نمک و مایعات اضافی. همچنین فشار خون را کنترل و تعادل بدنتان را از مواد شیمیایی مانند پتاسیم، سدیم نگه می دارد. اگر چه درمان دیالیز که تلاش می کند به جای کلیه ها شکست خورده و کمک به شما احساس بهتر و طولانی تر زندگی است، اما به این معنا نیست که دیالیز می تواند بیماری های کلیوی را درمان کند. آن می تواند مشکلات در طول سال می شود، مشکلات بیماری های استخوان، کم خونی، بیماری سیستم عصبی. و این مشکلات نمی توان اجتناب کرد، و آن را جدی با بلند مدت دیالیز می شوند.

پیوند کلیه

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

این گزینه برای افراد مبتلا به نارسایی انتهایی کلیه است. در پیوند کلیه، یک کلیه اهدا در بدن قرار می گیرد به جای کلیه بیمار، کلیه جدید می تواند کار که کلیه نرمال انجام دهد. پیوند کلیه یک درمان کامل برای بیماری کلیوی را نیست و باید دارو برای بقیه عمر خود را برای جلوگیری از رد کنند.

درمان طبیعی

"چهار به علاوه هفت" درمان مطرح بر اساس طب سنتی چینی. این درمان طبیعی شامل گیاهان متعدد چینی. این درمان طبیعی از یک بطری Maikang ترکیب تشکیل شده است، یک دوز از بیماریهای دهان چینی، دوز از برنامه های خارجی، یک حوضه حمام پا با طب چینی و هفت داروهای طبیعی چینی، از جمله بخار درمانی، دایره درمانی، داغ فشرده درمان، دارو حمام، حمام پا، طب سوزنی درمانی، انما درمان.

این درمان های طبیعی را اثر به ترمیم سلول های ذاتی مجروح، گشاد شدن عروق خونی، ترویج میکروسیرکولاسیون از تمام بدن، خون کافی را فراهم می و تغذیه به کلیه ها، جلوگیری از بیماری های کلیه از پیشبرد.



:: بازدید از این مطلب : 1144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

نشانه ها و عوارض مختلف ممکن است به نظر می رسد که وضعیت توسعه نارسایی مزمن کلیه. خستگی و از دست دادن اشتها می تواند به عنوان دو مشترک محسوب می شود. پس از آن چه علت و درمان خستگی و از دست دادن اشتها در نارسایی کلیه است.

علت خستگی و از دست دادن اشتها در نارسایی کلیه

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

در اینجا ما تنها در مورد علل مربوط به نارسایی کلیه خواهد صحبت کنید. خستگی ممکن است بیشتر به کم خونی، که می تواند مشکل بسیار شایع نارسایی کلیه ایجاد می شود است. در نارسایی کلیه، اختلال عملکرد کلیه باعث می شود کلیه می تواند تولید به اندازه کافی EPO، در نتیجه کم خونی ناشی در. همچنین، کم خونی می تواند به از دست دادن اشتها، علاوه بر آن، از دست دادن اشتها را می توان با تجمع سموم زیادی را در بدن ایجاد می شود منجر شود. سموم بیشتر در بدن تجمع می یابد، واضح تر از دست دادن اشتها می شود.

درمان خستگی و از دست دادن اشتها در نارسایی کلیه

از اطلاعات ذکر شده در بالا، ما می دانیم که درمان موثر برای خستگی و از دست دادن اشتها به معنی یکی که می تواند کمک به درمان کم خونی و از بین بردن مواد سمی در بدن به خوبی، سپس اجازه دهید ما را پیدا کردن علت ریشه ای کم خونی و تجمع مواد سمی، بله، که صدمه به کلیه ها و اختلال عملکرد کلیه است.

البته، دیالیز می تواند کمک به کاهش از دست دادن اشتها از بین بردن سموم به درجه خاصی. اگر شما علاقه مند در درمان های طبیعی، ما به شما روش های درمانی طب چینی (شما می توانید در مورد آنها را از فیلم ها یاد بگیرند) توصیه می شود. آنها می توانند دایره درمانی، حمام درمانی، داروهای گیاهی چینی خوراکی، حمام پا، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان انما گیاهی، طب سوزنی و فتیلهگذاری، و غیره شامل تقریبا همه آنها همان تابع برای حذف سموم از بدن داشته باشد. چه تر است، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و حمام پا می توان به بازی توابع خاص برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. در آن صورت، کلیه ها خواهد به اندازه کافی EPO دوباره برای درمان کم خونی از ریشه تولید کند. همه از کسانی که درمان طب چینی امن هستند و هیچ عوارض جانبی.



:: بازدید از این مطلب : 691
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

"سلام، دکتر عزیز، شوهر من یک بیمار مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه، در حال حاضر تنها 8 درصد عملکرد کلیه است به سمت چپ است. او نه در دیالیز نشده است، و نام تنها در لیست برای پیوند کلیه قرار گرفت. به ما گفته می تواند به 4 سال طول می کشد تا برای یک مسابقه اهدا شده است. من می خواهم به دانستن هر گونه طرح درمان های دیگر می توانید به مرحله 5 نارسایی کلیه خود را کمک به و او را به مرحله 4 وجود دارد؟ "

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

"برای بیماران در مرحله 5 نارسایی کلیه، در بسیاری از کشورها، به نظر می رسد پیوند کلیه به آخرین و تنها انتخاب است. درست مثل شما گفت، انتظار برای یک سال ممکن است فرد را، و ما نمی دانیم که چه خواهد شد در طول دوره انتظار است. با این حال، بعد از پیوند کلیه، بیماران را به داروهای ضد رد برای بقیه زندگی را. چه تر است، آیا می دانید بیماری اولیه شوهر خود را؟ منظورم این است که چه نوع از بیماری کلیوی ناشی از مرحله 5 نارسایی کلیه خود را؟ به همین دلیل من یک سوال بپرسید است، زیرا برخی از انواع بیماری های کلیوی معمولا با عود نسبتا بالایی از نرخ پس از پیوند کلیه، مانند FSGS، نفروپاتی IgA، نفریت لوپوس و بیماری های دیگر خود ایمنی است. و ما بسیاری از این موارد در کلینیک ملاقات کرد. "

"باید بگویم هنوز هم این امکان را به کمک به او را به عقب بر گردیم به مرحله 4 نارسایی کلیه با درمان مناسب است وجود دارد. در حال حاضر 8 درصد عملکرد کلیه باقی مانده است، او هنوز هم می تواند تولید ادرار، درست است؟ در این صورت، آن را خوب خواهد بود. این بدان معنی است هنوز هم وجود دارد است جریان خون به کلیه ها، پس ما می توانیم داروهای گیاهی چینی با عملکرد ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون، ارائه کلیه مواد مغذی و ترویج تکثیر DNA از کلیه های آسیب دیده استفاده سلول برای کمک به آسیب کلیوی تعمیر او و بهبود عملکرد کلیه. مواد فعال از داروهای خواهد شد به طور مستقیم به کلیه ها با جریان خون گرفته شده است. این درمان به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، و آن است که به خارج استفاده می شود. "

"بنابراین، بیماران مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه باید در مورد زندگی خود خوشبین باشد، با درمان مناسب، آنها هنوز هم می تواند یک زندگی عادی زندگی می کنند بدون دیالیز و پیوند کلیه. در صورت داشتن هر گونه سوال، به یاد داشته باشید که ما در اینجا به شما کمک می تر است. "



:: بازدید از این مطلب : 904
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

ESRD (مرحله نهایی بیماری کلیوی) نیز به عنوان مرحله 5 نارسایی کلیه شناخته شده است. این آخرین مرحله از بیماری کلیوی است، و ما معمولا آن را اورمی در چین است. هنگامی که شرایط توسعه به این مرحله، پیوند کلیه خواهد بود که آخرین انتخاب در بسیاری از کشورها. در اینجا شما توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های چینی برای ESRD.

روش های درمانی چینی می توانید انواع مختلفی از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا، حمام درمانی، داروهای گیاهی چینی خوراکی، دایره درمانی، انما گیاهی، طب سوزنی و فتیلهگذاری و غیره. در اینجا ما به حمام دارو برای مثال است.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

داروهای گیاهی چینی با عملکرد اخراج سم خواهد شد به جوشانده decocted، و اضافه کردن آب به درجه ای که مردم می توانند حمام. هدف از حمام دارو است به لایروبی نصف النهار و از بین بردن مواد سمی در بدن از طریق عرق کردن و دفع ادرار می شود. شما توصیه می شود در مورد سایر درمان های چینی از فیلم ها یاد بگیرند.

این روش های درمانی چینی معمولا در کلینیک برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه، در نتیجه کمک اجتناب از دیالیز و پیوند کلیه. با این حال، هنگامی که شرایط توسعه ESRD، این امکان کمتر می شود. آنها انتظار می رود برای کمک به بیماران در مرحله 5 نارسایی کلیه جلوگیری از عوارض شدید تر ظاهر می شود و بهبود کیفیت زندگی اگر دیالیز شروع شده است.

این درمان های چینی برای ESRD هنوز هم این امکان را به کمک به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه اگر بیماران آنها آغاز شده اند. چه تر است، برخی از موارد معمولا میزان عود بالا بعد از پیوند کلیه، بیماری های خود ایمنی مانند جمله FSGS، نفریت لوپوس، نفروپاتی IgA، و غیره بنابراین بیماران ESRD در ناشی از آن بیماری اولیه ذکر شده در بالا به شدت توصیه می به در مورد درمان های چینی برای یادگیری ESRD. در صورت داشتن هر گونه سوال، به یاد داشته باشید که ما در اینجا در برابر این بیماری مبارزه همراه با شما.



:: بازدید از این مطلب : 830
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

در نارسایی کلیه 3 مرحله وجود است متوسط کاهش در عملکرد کلیه طبیعی خود را.بیماران اغلب از بسیاری از علائم دردناک و عوارض با کاهش عملکرد کلیه رنج می برند. چهبیماران برای کاهش آسیب کلیه و عملکرد کلیه را ذخیره کنید?

بیماری کلیه پلی کیستیک است اختلال ژنتیکی است که با تعداد زیادی از کیست های پر ازمایع در کلیه ها. همانطور که زمان می رود توسط، بیشتر و بیشتر کیست دریافت کنیدبزرگتر و بزرگتر. و آن بافت های طبیعی بدن در طول زمان ستم خواهد شد، در نهایت، طولمی کشد محل بافت طبیعی. و عملکرد کلیه طبیعی به طور جدی تحت تاثیر خواهد شد. به طور کلی، کلیه ها برای کلیه ها با مسئول برای از بین بردن مواد سمی هستند و در مایعاضافی از بدن، با این حال، تعداد زیادی کیست, تابع از بین بردن سموم به طور جدی آسیب دیده است.

درمان رایج برای نارسایی کلیه مرحله 3 عمل جراحی و دياليز هستند. و همیشه وجود داردعوامل خطر به جراحی و دیالیز می آید. عوامل خطر شایع عفونت ایمنی پایین است.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

Osmotherapy طب چینی میکرو آثار واقعا شگفت انگیز است که آن را به کوچک شدن کیستهای کلیه به طور طبیعی می آید. سه مزیت برای میکرو چینی Osmotherapy دارو برایدرمان نارسایی مزمن کلیه وجود دارد. اول از همه، درمان طبیعی و ایمن زیرا مواد اصلی دردرمان این برداشت از گیاهان طبیعی و کمتر عوارض جانبی برای بیماران است. و سپس، یکبرنامه خارجی است. در مقایسه با دهان طب چینی، آن تابع سریعتر می يابيم. تاریخ وزمان آخرین اما نه کم. این طول می کشد تا جلوه های بزرگ به عملکرد کلیه را بهبود میبخشد.

استفاده از این درمان: مواد اصلی در درمان این تصفیه شده به پودر و بسته بندی به دوکیسه کورتیکو استروئیدها و سپس بيماران در دو کیسه دارو دراز. با کمک دستگاه هایاسمزی و درجه حرارت مناسب مواد فعال می تواند به کلیه ضایعات به طور مستقیم به علتاثرات خارجی نفوذ.

اثرات این درمان های طبیعی: کیست می تواند با جلوگیری از مواد فعال در سلول هایاپیتلیال از انتشار متوقف شده و مایع کیست نیز می تواند ترویج شود با افزایش گردش خوندر تمام بدن.



:: بازدید از این مطلب : 753
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

بيماران نارسايي كليوي مرحله 3 م اغلب توسط بسیاری از علائم مانند ادرار کردن مکرر،تهوع و استفراغ، اسهال و غيره که می تواند باعث اختلال آب و الکترولیت. در این زمانبیماران پرخطر با کم آبی مورد حمله قرار رنج می برند. سپس چه نوع آسیب کم آبی میتواند به بیماران و آن می تواند کاهش GFR?

GFR طبیعی توسط پرفيوژن صاف و سالم خون در کلیه ها نگهداری می شود، مسئولیت زبالهدر خون filtrating گلومرول های کليه است. با کم GFR بيمار كراتي بالا مستی و دیگرindictors عملکرد کلیه رنج می برند. کم آبی می تواند پرفيوژن خون در کلیه ها کاهشGFR کاهش. بنابراین کم آبی می تواند باعث آسیب بیشتر به کلیه ها و منجر به کاهشعملکرد کلیه جدی، بیماران باید تمام تلاش خود برای جلوگیری از آن و کنترل آن را امتحان کنید.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

برای بیماران نارسایی کلیوی 3 مرحله مهم چیز برای آنها عملکرد کلیه خود را معکوس است.میکرو چینی پزشکی Osmotherapy انتخاب خوبی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، 3مرحله است. دارو در منطقه کلیه خارجی اعمال می شود و دوز و انواع داروهای گیاهیبرای بیماران با توجه به شرایط فیزیکی خاص آنها داده می شود.

مواد فعال در طب می توانید جذب مواد زائد در خون، سپس آنها تصادف و نهایت فعال کردنسلول های بیگانه خوار به تورم مسائل شکسته با کاهش سموم، علائم مانند تهوع واستفراغ، اسهال و غیره remitted می تواند. علاوه بر این، تغذیه در طب و تعمیر کلیهسلول مجروح می تواند تا وضعیت ادرار نرمال می توانید بازگرداندن ساختار کلیه.

علاوه بر این، مواد فعال همچنین در تواند رگ های خونی، ترویج گردش خون و اهانت آمیزلخته شدن خون پس از خون به کلیه ها هموار جریان می تواند کار می کنند. با پرفيوژنخون کافی، GFR را می توان افزایش یافته، ترشح داخلی می تواند اصلاح شود و آب والکترولیت را می توان تنظیم. تنها عملکرد کلیه بهبود بیماران از کم آبی بدن نگه می دارد.



:: بازدید از این مطلب : 828
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()