نوشته شده توسط : pkdcured.org

تشخیص زود هنگام به نفروپاتي ديابتي

نفروپاتي ديابتي در چین دارای سطوح بالایی از عوارض، آنچه در مورد چگونگی تشخیص نفروپاتي ديابتي? برای پیشگیری و درمان مراحل اولیه نفروپاتی دیابتی بسیار خوب است اگر شما آن را بدانید. سپس کارشناسان در تشخیص زود هنگام به نفروپاتي ديابتي با هدف معرفی جزئیات، می خواهم به کمک برخی از.

تشخیص زود هنگام به نفروپاتي ديابتي? بدون علائم ظاهری در اوایل نفروپاتی دیابتی و فشار خون ممکن است طبیعی یا بالا است. اگر کنترل مثبت بالا فشار و قند خون بالا, خون و انتظار می رود برای بهبود. اگر کنترل ضعیف, به عنوان بیماری پیشرفت زمينه ايجاد نفروپاتي ديابتي بالینی می تواند به توسعه. علائم رایج این بیماری نفروپاتی دیابتی:

1 کم خونی. بیماران دیابتی باید واضح اين دو حالت محاسبه ممکن است خفیف تا متوسط کم خونی, کم خونی ناشی از موانع اریتروپویتین، مربوط به اين دو حالت محاسبه ممکن است همراه با دراز مدت محدود پروتئین رژیم غذایی است.

2، ادم است. علائم اولیه نفروپاتی دیابتی است به طور کلی پف کرده، بيماران در مقابل چند پروتئین پلاسما کاهش، هنگامی که تورم رخ می دهد پروتئین ادرار 24 ساعته بيش از 3 گرم، معتدل، تورم می تواند داشته باشد. بدن آشکار تورم، تنها در نفروپاتی دیابتی و توسعه یافت.

3، فشار خون بالا. فشار خون بالا در بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي شايع است. بیماری شدید کلیوی و فشار خون بالا، اما فشار خون بالا می تواند سرعت بخشیدن به پیشرفت نفروپاتی دیابتی و زوال است. کنترل موثر از فشار خون بالا بسیار مهم است.

4، عدم كفايت كليوي. چگونه به تشخیص نفروپاتي ديابتي? نفروپاتي ديابتي آغاز شده است، روند مترقی, azotemia, اورمی نتیجه نهایی است.

5، دفع. به عنوان گلومرول تصفیه فشار بالا آغاز شد و اتهام بر تغييرات غشاء تصفیه ظاهر تنها microalbumin در ادرار مشخص پروتئينوري، فقدان گاما گلوبولین را افزایش می دهد، این دولت می تواند برای سال باقی بماند.

TCM درمان نفروپاتي ديابتي

نفروپاتي ديابتي شدن بیماری اغلب اتفاق می افتد، گرفتار بسیاری از مردم است. چند اثر درمان TCM نفروپاتی ديابتی تجربی در بیماران مبتلا به مشکلات، می خواستم به اتخاذ روش های سنتی طب چینی برای درمان نگران است. همیشه تاکید در افتراق سندرم و درمان TCM، بنابراین در نفروپاتی دیابتی است. در زیر مورد درمان TCM نفروپاتی دیابتی معرفی می کنیم، ما می خواهیم برای کمک به مردم است.

درمان نفروپاتي ديابتي با TCM ابتدا می خواهم به آن، یعنی توجیه برای تشخیص بیماری است. با توجه به نظریه TCM به پنج مشتق گیری گسترده از نفروپاتی دیابتی قرار می گیرند و درمان TCM نفروپاتی ديابتی تجربی مبتنی بر این نوع، پیاده سازی طب سوزنی, درمان طب سنتی چینی است.

1، کمبود چی یین: علائم: کلینیک برای این نوع شایع تر است. دیدن lassitude کلی عرق کردن علائم کمبود مانند تنگی نفس، کم رنگ زبان با علائم دندان یا بی قراری در کف دست و پا، خشکی دهان، تشنگی مانند آب مدفوع خشک خشک گلو ظاهر می شود علائم کمبود؛ بین کمبود چی و یین کمبود علائم در برخی بیماران مانند دهان خشک اما آب نیست بسیار به انتساب کمبود چی و یین است. این تمایز نفروپاتي ديابتي با الزامات درمان علامتی TCM به دست آوردن اثر خوب.

2، کبد و کلیه کمبود یین: علائم: خشکی چشم، پنج ناراحت نوشیدنی داغ خشکی دهان، درد کمر درد, مدفوع, mamillata کمی ماس، و بیش فعالی و عملکرد نیز باید علائم وزوز گوش مانند تورم، سرگیجه، سردرد، سر، عمیق و نازک پالس.

3، طحال و کلیه کمبود چی: علائم: تنگی نفس, خستگی, na کمتر نفخ، و سرد اندام وهن کمری شب ادرار روشن و بلند و زبان متورم، دندان های رنگ پریده نشانه، نبض ضعیف. TCM درمان سندرم نفروپاتی دیابتی از کمبود Qi طحال و کلیه گیاهی درمان علامتی است.

4، طحال و کلیه-یانگ سندروم: سندرم: خدا خسته نیروی لرز اندام سرد کمتر تنبل یا ادم زرد کمرنگ سرد درد پشت کمر، tastelessness است مدفوع شل، تشنه چربی مناقصه مرطوب، کم رنگ زبان نشانه دندان و نبض ضعیف شن.

5 کمبود یین و یانگ: سندرم: علايم باليني هستند قابل مشاهده رنگ زرد، لرز و اندام سرد، کمری اسید کمر درد، خشکی دهان به نوشیدنی ادم یا خشک و یا رقیق شده مدفوع، زبان قرمز چربی, پالس شن نازک.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

اگر ما می توانیم درک چه علائم نفروپاتي ديابتي هستند به موقع پاتوژنز بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي اغلب مقدار زیادی از ضربه، به ارمغان بیاورد و سپس آن را در اوایل نفروپاتي ديابتي و درمان موثر یافت می شود. چه علائم نفروپاتي ديابتي هستند این آیا ما را به کارشناسان دقیق زیر گوش.

چه علائم نفروپاتي ديابتي هستند آیا کارشناسان گفت: نفروپاتي ديابتي باليني رایج و خطر عوارض دیابت است. یکی از عوارض جدی دیابت نفروپاتی دیابتی به عنوان عمده اندوتليالي عارضه ديابت گلومرولي، اشاره به ديابت عروقی ضايعه عمدتا گلومرولار كليه متشکل از ديابت است یکی از علل اصلی مرگ. علائم نفروپاتی دیابتی:

1، ادراري افزایش: افزایش شبانه در بيماران مبتلا به ديابت، نشان می دهد که کلیه ها درگیر شده اند ممکن است مقدار ادرار مقدار طبیعی ادرار در طول روز از شب هنگامی که آسيب کاهش غلظت شب ادرار و ادرار رخ می دهد.

2، دفع: این نشانه ای از علائم اولیه نفروپاتی دیابتی بهتر است. زمانی که پروتئينوري، مداوم پس از گلومرول تصفیه میزان شروع به کاهش. با پیشرفت بیماری، ادراري پروتئين را افزایش داده، پروتئين ادرار هستند مطابق با شدت ضایعات کلیوی.

3, فشار خون بالا: بدون نفروپاتی در ⅰ ديابت نوع ميزان شيوع فشار خون بالا از میان مردم عادی افزایش بود، بیشتر بيماران ديابتي نوع ⅱ مرتبط با فشار خون بالا، اما اگر پروتئينوري، بالا فشار نیز خون افزایش یافته در سندرم نفروتيك مبتلا به فشار خون بالا، فشار خون بالا در این اقلیت بیشتر متوسط و شدید.

تشخیص زود هنگام به نفروپاتي ديابتي

اگر تشخیص زود هنگام نفروپاتي ديابتي به کار درمان زودرس موثر است. پس چگونه می توانم تشخیص زودهنگام نفروپاتي ديابتي? يافته هاي باليني، بسیاری از خطر نفروپاتي ديابتي در بيماران ديابتي، بنابراین بیماران دیابتی باید با توجه به تغییرات در بيماري پرداخت نفروپاتی دیابتی هشدار. چگونه برای تشخیص نفروپاتي ديابتي? زیر رجوع کنید.

کارشناسان می گویند که قبلاً به نفروپاتي ديابتي یافت زمان درمان ترمیم بهتر است. پس چگونه می توانم تشخیص نفروپاتي ديابتي? تشخيص نفروپاتي ديابتي در درجه اول بر اساس در افزایش میزان دفع آلبومين ادراري. تشخیص لازم در عرض 6 ماه مداوم 2 بررسی سرعت دفع آلبومين ادرار > مو 20 g/min, < 200 مو g/min, ادامه به رد کردن سایر علل ممکن افزایش خود دلیل مانند عفونت های دستگاه ادراری است در حالی که ورزش، مانند فشار خون، نارسایی قلبی و بار آب را افزایش می دهد.

آلبومين ادرار، دفع می تواند زمانی که کنترل ضعیف دیابت ممکن است باعث آلبومينوري میکرو, > 20 تو g/min, دفع ادرار آلبومين در این می تواند نفروپاتي ديابتي مراحل اولیه تشخیص داده شده است. اما اگر کنترل موثر از دیابت، دفع آلبومين ادرار، هنوز 20 ~ مو 200 g/min, آن می تواند در نظر گرفته شود به نفروپاتی دیابتی و اوایل. البته، ما همچنین می تواند نشانه های اولیه از نفروپاتی دیابتی به تشخيص اوليه بيماري مشاهده.

همچنین دیابت نفروپاتی چگونه تشخیص، تشخیص نفروپاتی دیابت دوره بالينی با توجه به موارد زیر: ① است سابقه ديابت دوم جز دیگر باعث می شود از جنس متناوب یا مداوم جنسی بالینی پروتئین ادرار (ميزان پروتئين ادرار مثبت)، این جهت تشخيص باليني DN کلید ③ می تواند همراه با عملکرد کلیه پر نشده; دوم با ارسال ضایعات شبکیه این پشتیبانی قدرتمند؛ ⑤ بیوپسی کلیه تایید, عمومی تنها تشخيص دنگ حزب شیعه باید برای سوالی.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

اگر بدون درمان موثر برای دیابت می تواند منجر به عوارض دیگر, نفروپاتی دیابتی یکی از جدی ترین این عوارض است. درمان زودرس بیماری کلیوی دیابت نیز باید توجه به مواد غذایی مناسب پرداخت. رژیم غذایی نفروپاتي ديابتي آیا باید با توجه به آنچه پرداخت? این است ما برای زیر در تاریخ از کارشناسان را به شما نشان دادن راه، نمی دانم.

چگونگی رژیم غذایی مبتلا به نفروپاتي ديابتي? کلیه کارشناسان بیماری نفروپاتی دیابتی ناشی از مختلف اتيولوژي و پاتوژنز فقدان مطلق و نسبی انسولین در بدن طوری که قند گلوکز سوخت و ساز بدن و اختلالات متابولیسم پروتئین و چربی و مزمن خون بالا به عنوان اصلی تظاهرات باليني بيماريهاي سيستميك است. دیابت می تواند آسیب کلیه کلیه آسیب می تواند توسط روش های مختلف تمام ساختار، اما تنها یک رابطه مستقیم بین گلومرولي، و دیابت نفروپاتی دیابتی نیز شناخته شده است، یکی از عوارض سيستميك اندوتليالي دیابت است. تشخیص داده شده مبتلا به نفروپاتي ديابتي، دوستان در غذایی باید آگاه باشند از چهار نقطه زیر:

1 ام محدود مصرف پتاسیم و پروتئین. مستعد ابتلا به نفروپاتی دیابتی كتواسيدوز و hyperkalemia، و یک بار وجود دارد، اختلالات قلبی و کبدی کما القاء خواهد شد.

2، مصرف کافی از ویتامین ها و عناصر کمیاب. به خصوص ویتامین های گروه b، ویتامین c و آهن و کلسیم و روی، می تواند عملکرد کلیه ها محافظت.

3 از دست دادن کنترل حیاتی خون قند. ادامه افزایش قند خون می تواند باعث چرب کلسترول اختلالات سوخت و ساز بدن, Glomerular و تخريب كليه ضخیم شدن اسکلروز مویرگی به از دست دادن عملکرد طبیعی. کلید کنترل قند خون است صرفا محدود مصرف کالری و دوم، داروهای کاهنده قند خون، اجتناب از احساسات, عفونت نوسانات قند خون از عوامل مختلف می تواند منجر به.

4 مصرف نمک باید محدود شود. محافظت از کلیه ها، کاهش بار کار خود غذاهای دیابتی باید به عنوان خفیف، مصرف نمک باید کمتر از 7 گرم در هر روز، نارسایی شدید کلیوی نیز باید محدود کردن مصرف خود را از آب.

چگونگی رژیم غذایی مبتلا به نفروپاتي ديابتي آیا برای این مشکل شروع با امید زیادی است که برخی از کمک به شما. اگر شما مبتلا به نفروپاتي ديابتي دوستان تشخیص داده شده و نمی از فشار روحی و روانی اسرع بیمارستان به طور منظم برای بررسی علمی است و می شود رژیم غذایی مناسب، شرایط باور به زودی بهتر خواهد شد. اگر هنوز سوالی دارید، لطفا کلیه متخصص مشورت کنید.

رژیم غذایی نفروپاتي ديابتي چیست؟

عمومی اولیه نفروپاتي ديابتي بدون علائم، فشار خون ممکن است طبیعی یا بالا است، اما با پیشرفت پروتئينوري، ادم و سایر علائم رخ می دهد، تهاجمی درمان بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي، درمان در حالی که همچنین خوردن ملاحظات مناسب و رژیم غذایی نیز باید آگاه باشند از. چه رژیم غذایی نفروپاتي ديابتي هستند آیا در مورد این, بسیاری از بیماران نمی دانم زیر ما کارشناسان به معرفی لیست.

رژیم غذایی نفروپاتي ديابتي آیا رژیم غذایی نفروپاتي ديابتي سخت تر است، لازم است برای اطمینان از کافی کالری و تغذیه، در حالی که میزان کربوهیدرات، چربی و پروتئین، بنابراین اگر شرایط باید تحت هدایت متخصصان تغذیه با توجه به بیمار، تنظیم سه وعده غذا در روز است.

رژیم غذایی ملاحظات برای نفروپاتي ديابتي 1, سوال در مورد مصرف پروتئین

رژیم غذایی پروتئین بالا، بلند مدت كليه Hyperfiltration وضعیت در حالی که افزایش تولید و نگهداری از متابولیت های سمی را از نیتروژن در بدن منجر به آسیب عملکرد کلیه تشدید ممکن است. بنابراین محدودیت متوسط پروتئین غذایی به منظور کاهش آسیب کلیه مدافع.

کلیه بیماری رژیم غذایی دیابتی 2 و منابع اسید آمینه: اسیدهای آمینه ضروری مصرف مکمل ها تا آنجا که ممکن است یا دهان تجويز اسیدهای آلفا Keto (شن لینگ) به جای بعضی از اسیدهای آمینه ضروری است؛ و یا کلیه با استفاده از اسید آمینه.

حرارت رژیم غذایی نفروپاتي ديابتي 3: زمانی که در یک رژیم غذایی کم پروتئین تامین کالری کافی برای حفظ نیازهای فیزیولوژیکی طبیعی باید. حرارت 30-35 كيلوكالري در كيلوگرم از وزن بدن در هر روز. شما می توانید برخی از محتوای پروتئین کم کالری بالا غذاهای گیره, طرفداران, لوتوس ریشه نشاسته مانند سیب زمینی تارو شیرین سيب هندی، کدو تنبل آرد بلوط شاه بلوط آرد زميني، کل کالری مصرفی برای رسیدن به استانداردهای. تعادل عرضه و تقاضا اطمینان حاصل شود.

رژیم غذایی نفروپاتی دیابتی 4، چربی کل: مرحله نهایی بیماری کلیه اغلب همراه با اختلال متابولیسم چربی، ما هنوز داریم به چوب به مصرف کم چربی. در بر داشت در روغن زیتون، روغن بادام زمینی سرشار از اسیدهای چرب اشباع نشده، همچنین می تواند به عنوان منبع انرژی مورد استفاده قرار گیرد.

رژیم غذایی ملاحظات 5, نمک جلوگیری از نفروپاتی دیابتی: توسعه پایان مرحله بیماری کلیوی به مرحله معینی در اغلب فشار خون بالا ممکن است رخ دهد، مشخص تورم یا کاهش ادرار خروجی محدود کردن نمک خود را می توانید جلوگیری از عوارض ناشی از پیشرفت. اما اگر همراه با استفراغ و اسهال، باید نه ام محدودیت نمک سدیم، حتی نیاز به اضافه کردن.

رژیم غذایی نفروپاتي ديابتي? این کارشناسان شما معرفی وضوح بیشتری در حال حاضر? اگر شما هر گونه سؤال، خواهیم به مشورت متخصص کلیه برای مشاوره آمار در حال حاضر می تواند, کارشناس اعتقاد پاسخ خواهد شد که شما راضی.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 744
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

اگر بدون درمان موثر برای دیابت می تواند منجر به عوارض دیگر, نفروپاتی دیابتی یکی از جدی ترین این عوارض است. درمان زودرس بیماری کلیوی دیابت نیز باید توجه به مواد غذایی مناسب پرداخت. رژیم غذایی نفروپاتي ديابتي آیا باید با توجه به آنچه پرداخت? این است ما برای زیر در تاریخ از کارشناسان را به شما نشان دادن راه، نمی دانم.

چگونگی رژیم غذایی مبتلا به نفروپاتي ديابتي? کلیه کارشناسان بیماری نفروپاتی دیابتی ناشی از مختلف اتيولوژي و پاتوژنز فقدان مطلق و نسبی انسولین در بدن طوری که قند گلوکز سوخت و ساز بدن و اختلالات متابولیسم پروتئین و چربی و مزمن خون بالا به عنوان اصلی تظاهرات باليني بيماريهاي سيستميك است. دیابت می تواند آسیب کلیه کلیه آسیب می تواند توسط روش های مختلف تمام ساختار، اما تنها یک رابطه مستقیم بین گلومرولي، و دیابت نفروپاتی دیابتی نیز شناخته شده است، یکی از عوارض سيستميك اندوتليالي دیابت است. تشخیص داده شده مبتلا به نفروپاتي ديابتي، دوستان در غذایی باید آگاه باشند از چهار نقطه زیر:

1 ام محدود مصرف پتاسیم و پروتئین. مستعد ابتلا به نفروپاتی دیابتی كتواسيدوز و hyperkalemia، و یک بار وجود دارد، اختلالات قلبی و کبدی کما القاء خواهد شد.

2، مصرف کافی از ویتامین ها و عناصر کمیاب. به خصوص ویتامین های گروه b، ویتامین c و آهن و کلسیم و روی، می تواند عملکرد کلیه ها محافظت.

3 از دست دادن کنترل حیاتی خون قند. ادامه افزایش قند خون می تواند باعث چرب کلسترول اختلالات سوخت و ساز بدن, Glomerular و تخريب كليه ضخیم شدن اسکلروز مویرگی به از دست دادن عملکرد طبیعی. کلید کنترل قند خون است صرفا محدود مصرف کالری و دوم، داروهای کاهنده قند خون، اجتناب از احساسات, عفونت نوسانات قند خون از عوامل مختلف می تواند منجر به.

4 مصرف نمک باید محدود شود. محافظت از کلیه ها، کاهش بار کار خود غذاهای دیابتی باید به عنوان خفیف، مصرف نمک باید کمتر از 7 گرم در هر روز، نارسایی شدید کلیوی نیز باید محدود کردن مصرف خود را از آب.

چگونگی رژیم غذایی مبتلا به نفروپاتي ديابتي آیا برای این مشکل شروع با امید زیادی است که برخی از کمک به شما. اگر شما مبتلا به نفروپاتي ديابتي دوستان تشخیص داده شده و نمی از فشار روحی و روانی اسرع بیمارستان به طور منظم برای بررسی علمی است و می شود رژیم غذایی مناسب، شرایط باور به زودی بهتر خواهد شد. اگر هنوز سوالی دارید، لطفا کلیه متخصص مشورت کنید.

رژیم غذایی نفروپاتي ديابتي چیست؟

عمومی اولیه نفروپاتي ديابتي بدون علائم، فشار خون ممکن است طبیعی یا بالا است، اما با پیشرفت پروتئينوري، ادم و سایر علائم رخ می دهد، تهاجمی درمان بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي، درمان در حالی که همچنین خوردن ملاحظات مناسب و رژیم غذایی نیز باید آگاه باشند از. چه رژیم غذایی نفروپاتي ديابتي هستند آیا در مورد این, بسیاری از بیماران نمی دانم زیر ما کارشناسان به معرفی لیست.

رژیم غذایی نفروپاتي ديابتي آیا رژیم غذایی نفروپاتي ديابتي سخت تر است، لازم است برای اطمینان از کافی کالری و تغذیه، در حالی که میزان کربوهیدرات، چربی و پروتئین، بنابراین اگر شرایط باید تحت هدایت متخصصان تغذیه با توجه به بیمار، تنظیم سه وعده غذا در روز است.

رژیم غذایی ملاحظات برای نفروپاتي ديابتي 1, سوال در مورد مصرف پروتئین

رژیم غذایی پروتئین بالا، بلند مدت كليه Hyperfiltration وضعیت در حالی که افزایش تولید و نگهداری از متابولیت های سمی را از نیتروژن در بدن منجر به آسیب عملکرد کلیه تشدید ممکن است. بنابراین محدودیت متوسط پروتئین غذایی به منظور کاهش آسیب کلیه مدافع.

کلیه بیماری رژیم غذایی دیابتی 2 و منابع اسید آمینه: اسیدهای آمینه ضروری مصرف مکمل ها تا آنجا که ممکن است یا دهان تجويز اسیدهای آلفا Keto (شن لینگ) به جای بعضی از اسیدهای آمینه ضروری است؛ و یا کلیه با استفاده از اسید آمینه.

حرارت رژیم غذایی نفروپاتي ديابتي 3: زمانی که در یک رژیم غذایی کم پروتئین تامین کالری کافی برای حفظ نیازهای فیزیولوژیکی طبیعی باید. حرارت 30-35 كيلوكالري در كيلوگرم از وزن بدن در هر روز. شما می توانید برخی از محتوای پروتئین کم کالری بالا غذاهای گیره, طرفداران, لوتوس ریشه نشاسته مانند سیب زمینی تارو شیرین سيب هندی، کدو تنبل آرد بلوط شاه بلوط آرد زميني، کل کالری مصرفی برای رسیدن به استانداردهای. تعادل عرضه و تقاضا اطمینان حاصل شود.

رژیم غذایی نفروپاتی دیابتی 4، چربی کل: مرحله نهایی بیماری کلیه اغلب همراه با اختلال متابولیسم چربی، ما هنوز داریم به چوب به مصرف کم چربی. در بر داشت در روغن زیتون، روغن بادام زمینی سرشار از اسیدهای چرب اشباع نشده، همچنین می تواند به عنوان منبع انرژی مورد استفاده قرار گیرد.

رژیم غذایی ملاحظات 5, نمک جلوگیری از نفروپاتی دیابتی: توسعه پایان مرحله بیماری کلیوی به مرحله معینی در اغلب فشار خون بالا ممکن است رخ دهد، مشخص تورم یا کاهش ادرار خروجی محدود کردن نمک خود را می توانید جلوگیری از عوارض ناشی از پیشرفت. اما اگر همراه با استفراغ و اسهال، باید نه ام محدودیت نمک سدیم، حتی نیاز به اضافه کردن.

رژیم غذایی نفروپاتي ديابتي? این کارشناسان شما معرفی وضوح بیشتری در حال حاضر? اگر شما هر گونه سؤال، خواهیم به مشورت متخصص کلیه برای مشاوره آمار در حال حاضر می تواند, کارشناس اعتقاد پاسخ خواهد شد که شما راضی.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

عوارض جدی نفروپاتی دیابتی ناشی از دیابت، به دلیل مراحل مختلف نفروپاتي ديابتي نشانه یکسان نیستند، پس از چوب بست چه علائم نفروپاتي ديابتي هستند? چگونه مرحله بندی نفروپاتی دیابتی? بسیاری از دوستان نمی دانستند که این، اینجا این است که یک لیست از جزئیات معتبر برای همه زیر نوار متخصص کلیه.

چوب بست چه علائم نفروپاتي ديابتي هستند آیا مراحل نفروپاتي ديابتي فاز ⅰ: افزایش سرعت فيلتراسيون گلومرول و حجم کلیه ویژگی. این در اوایل ضایعات مطابق با سطح قند خون بالا اما برگشت پذیر، پس از درمان با انسولین می تواند به بازیابی، اما ممکن است قادر به به طور کامل به حالت عادی بازگشت.

چوب بست چه علائم نفروپاتي ديابتي هستند? مرحله ⅱ نفروپاتي ديابتي: آلبومين ادرار، دفع در تغییر ساختاری گلومرول طبیعی رخ داده است. این مسئله دفع آلبومين ادراري (UAE) معمولی (تا 20 متر-g/min یا < 30 میلی گرم در 24 ساعت)، افزایش امارات متحده عربی گروه پس از استراحت بعد از ورزش می تواند از سر گرفته شد. این تغییر ساختاری در Glomerular و Glomerular ضخیم شدن غشای پایه (GBM) و ماتریس mesangial افزایش GFR است بالاتر از نرمال و مطابق با سطح قند خون و هموگلوبین گلیکوزیله در بیماران مبتلا به GFR > 150mL/min اغلب > 9.5%.

Μ g/min GFR > 150mL/min و امارات متحده عربی > 30 درمانگاه پس از بیماران احتمال بیشتری برای توسعه نفروپاتي ديابتي هستند. ديابتي ⅰ مرحله بیماری کلیوی و ⅱ در فشار خون بیمار طبیعی است. آیا فاز دوم را نمی توان به عنوان نفروپاتي ديابتي توصیف ⅰ، بيماران ⅱ GFR طبیعی, امارات متحده عربی افزایش یافته است.

چوب بست چه علائم نفروپاتي ديابتي هستند آیا مراحل نفروپاتی دیابتی و فاز سوم: همچنین شناخته شده به عنوان incipient نفروپاتی دیابتی. سرعت دفع ادرار آلبومين 20--200 مو g/min, بیماران مبتلا به فشار خون بالا ملایم و Glomerular شروع به نظر می رسد رها شده است.

چوب بست چه علائم نفروپاتي ديابتي هستند? مرحله ⅳ نفروپاتی دیابتی: نفروپاتي ديابتي باليني یا آشکار نفروپاتي ديابتي. این دوره توسط تعداد زیادی از آلبومينوري (بیش از 3.5 گرم در روز)، ادم و فشار خون بالا مشخص می شود. جدی تر دیابتی نفروتیک ادم فقیر پاسخ به مدر.

چوب بست چه علائم نفروپاتي ديابتي هستند? ⅴ در مراحل نفروپاتي ديابتي: پایان مرحله نارسایی کلیوی است. پس از دفع مداوم بيماران مبتلا به ديابت توسعه نفروپاتي ديابتي باليني ضخیم شدن غشای پایه گلومرول glomerulus گسترده، تنگی لومن گلومرول مویرگی و بیشتر ترک، کاهش عملکرد تصفیه کلیه منجر به نارسایی کلیه.

دیابتی کلیه بیماری رژیم غذایی مورد نیاز چه هستند؟

یکی از عوارض جدی دیابت مبتلا به نفروپاتي ديابتي, بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي علاوه بر درمان های رسمی نیز توجه به ترتیبات خوردن است. چه رژیم غذایی نفروپاتي ديابتي هستند؟ چه اصول غذا خوردن? این روشن است, سپس کارشناسان به شما بگویم.

چه نیازهای غذایی به نفروپاتي ديابتي هستند آیا نیازهای غذایی نفروپاتي ديابتي عمدتا زیر چند نکته است:

چربی نیازهای غذایی نفروپاتي ديابتي: مرحله نهایی بیماری کلیه اغلب همراه با اختلال متابولیسم چربی، ما هنوز داریم به چوب به مصرف کم چربی. در بر داشت در روغن زیتون، روغن بادام زمینی سرشار از اسیدهای چرب اشباع نشده، همچنین می تواند به عنوان منبع انرژی مورد استفاده قرار گیرد.

رژیم غذایی مورد نیاز نفروپاتي ديابتي دوم تامین اسیدهای آمینه: اسیدهای آمینه ضروری مصرف مکمل ها تا آنجا که ممکن است یا دهان تجويز اسیدهای آلفا Keto (شن لینگ) به جای بعضی از اسیدهای آمینه ضروری است؛ و یا کلیه با استفاده از اسید آمینه.

نیازهای غذایی نفروپاتي ديابتي حرارت سه: هنگامی که در یک رژیم غذایی کم پروتئین تامین کالری کافی برای حفظ نیازهای فیزیولوژیکی طبیعی باید. حرارت 30-35 كيلوكالري در كيلوگرم از وزن بدن در هر روز. شما می توانید برخی از محتوای پروتئین کم کالری بالا غذاهای گیره, طرفداران, لوتوس ریشه نشاسته مانند سیب زمینی تارو شیرین سيب هندی، کدو تنبل آرد بلوط شاه بلوط آرد زميني، کل کالری مصرفی برای رسیدن به استانداردهای. تعادل عرضه و تقاضا اطمینان حاصل شود.

نیازهای غذایی نفروپاتي ديابتي d، کلسیم و فسفر: کلیه آسیب کاهش دفع فسفات در خون افزایش فسفر نتیجه. و سنتز قطره ویتامین D3، جذب کلسیم تاثیر می گذارد. بنابراین درمان ایده آل برای رژیم غذایی کلسیم باید به افزایش یافته، غلظت کلسیم در خون مستعد ابتلا به پوکی استخوان، تا آنجا که ممکن است محتوای فسفر را کاهش دهد. رژیم غذایی کم پروتئین را در خود کاهش فسفر مصرف مفید برای درمان است.

رژیم غذایی دیابتی بیماری کلیه درخواست پنج آب: تسلط بر بیمار دسترسی به تعادل مایعات نیز بسیار مهم است. مرحله نهایی نفروپاتی ارومیه دوره کم ادراری یا ادرار ممکن است رخ دهد، زمانی که چانگ مصرف آب بسیار مهم است، مصرف آب بیش از حد می تواند افزایش بار کلیه زوال، بنابراین روزانه مقدار کلی مایع به روز قبل ادرار به علاوه 500 میلی لیتر؛ اما زمانی که بیمار مبتلا به تب، استفراغ، اسهال و علائم دیگر باید بیشتر مایع خروجی. بیماران همچنین باید بدانید غذایی که رطوبت محتوا، میزان درآمد.

رژیم غذایی مورد نیاز نفروپاتي ديابتي ششم ک: روزانه ادرار میزان بیشتر از 1000 ml و سرمی پتاسیم طبیعی است، مجبور به محدود کردن مصرف بل، به طور کلی به انتخاب میوه و سبزیجات تازه است. چون پتاسیم كليه، دفع تابع اگر شما توسعه پتاسیم خون بالا به علت آسیب به بدن و یا حتی تهدید کننده زندگی استفاده می شود و بنابراین باید مناسب مواد غذایی حاوی پتاسیم بالا محدود میلی گرم روزانه باید کمتر از 1500-2000. عمومی مثل کلاس میوه گیاهی (کدو، هندوانه، تنبل)، و سیب و گلابی، و آناناس، و هندوانه و انگور حاوی پتاسیم حجم کم هستند نسبت، خوراکی و حاوی پتاسیم بالا مواد غذایی تجاوز و اسفناج و تره فرنگی, می تواند مانند و گوجه فرنگی، و اشنه دریایی، و موز و آناناس,, باید مناسب محدود؛ اما نه به معنی با مطلق خوردن نمی کند، اما باید در محدوده کل ظرف را انتخاب کنید به خوردن، در حالی که اجتناب از خوراکی متمرکز آب و استفاده نا مشروع; دنگ ظاهر پتاسیم خون پایین شیعه است، باید بیشتر مواد غذایی حاوی پتاسیم بالا از مواد غذایی.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 879
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

آیا نارسایی کلیه ژنتیکی

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در مورد اینکه آیا مشکلات ژنتیکی به دلیل بیماری نمی دانم نگران است، این شک طبیعی است وجود دارد. بنابراین کلیه ارثی است؟ نارسایی کلیوی بیماری کلیوی جدی است، بسیاری از بیماران در مورد بیماری خود را نگران خواهد شد در به فرزندان منتقل می کنند، آنها نیز با ترس بیماری از آسیب تحت تاثیر قرار. این شکست دقیقا کلیوی ارثی است؟ اینجا ما آن را پاسخ دهد.

این مطالعه نشان داد که توسعه به نارسایی کلیوی اغلب از بیماری های دیگر می آید. علل بسیاری از نارسایی کلیه، نارسایی کلیه در علت مرگ در جهان از فشار خون بالا و دیابت وجود دارد. در واقع، اکثریت قریب به اتفاق از بیماری کلیه نداشت مسری، نارسایی حاد کلیه دیده می شود در بیماری افراد، نارسایی حاد کلیه و نارسایی مزمن کلیه های مختلف، به عنوان تشخیص زود هنگام و نجات به موقع، recoverability عملکرد کلیوی، مانند تاخیر در تشخیص و درمان، شما می توانید به مرگ. بنابراین کلیه ارثی است؟ کارشناس توضیح داد که آن را یک بیماری ژنتیکی است.

آیا به طور کلی اعتقاد بر این است که علت اصلی نارسایی کلیه و کمبود طحال مربوط به نارسایی کلیه است در انگیزه های شر و خستگی سرزنش کرد. نخست تهاجم شر، دو به خاطر هدر دادن اندام، با توجه به دیگر بیماری های مزمن، نقص، و تاثیر کلیه مهیجی مجروح و یا نارسایی کلیه سالمندان و دلایل دیگر پس از خروج از مقاومت قطره، عجیب و غریب باد، گرما، گرما، و غیره چنگ شو ناشی از حمله به اندام. از نارسایی کلیه ژنتیکی باعث نارسایی کلیه می تواند شما را به این سوال پاسخ دهد.

مطالعات نشان می دهد که علت نارسایی کلیوی به سه روش: مواد سمی، پاسخ ایمنی به مواد مخدر، و عفونت های دیگر مانند گلومرولونفریت حاد یا بیماری، قادر به شدت آسیب کلیه ها به نقطه خستگی اندازه کافی به آن اتفاق می افتد بودند و هنگامی که فشار خون صدمات شدید سوختگی کاهش ناگهانی، خونریزی شدید و یا حمله قلبی بزرگ، اختلالات خون شود، و در نتیجه به کلیه ها آسیب برساند. دلیل نهایی این است که مسدود کردن جایی در دستگاه ادراری، جریان ادرار رخ می دهد، و به طور کامل به طور ناگهانی مسدود شده است.

علائم اولیه نارسایی کلیه چه هستند

بسیاری از مردم از نارسایی کلیه شنیده است، اما درک نمی کنم، پس از آن نشانه های نارسایی کلیه در پایان چه؟ جدی جدی نیست؟ امروز اجازه دهید همه علائم متخصص بیماری کلیه مبتلا به نارسایی کلیه که تحت آن، پیشگیری زود هنگام بیمار نمی دانم، کردم درمان زود هنگام بیمار و درمان زود هنگام توانبخشی زود!

این را می توان در بروز معمول نارسایی کلیه پیدا معمولا نیاز به از طریق یک فرایند بروید، چند بیمار مبتلا به نارسایی کلیه وجود دارد شروع ناگهانی بیماری. از نظر بالینی، برخی از علائم نارسایی کلیه به معنی اعتصاب، که این است که ما نیاز به شناسایی اهمیت تشخیص به موقع بیماری نارسایی کلیه دارای اهمیت مثبت بزرگ است.

خواب آلودگی، خستگی

با توجه به کاهش مستمر در عملکرد کلیه، بنابراین بیماران اغلب احساس می کنید که آنها خسته شده اند، این است که یکی از اولین علائم نارسایی کلیه نیاز به درجه بالایی از مراقبت می شود. از آنجا که علت خواب آلودگی، خستگی است که در واقع بیش از حد. به خصوص کسانی که در کسب و کار "مبارزه کامل"، بسیاری از افراد قرار داده تقصیر را به گردن استرس شغلی و خستگی. اگر استراحت و نشانه های کمی بهبود یافته است، حتی بیشتر به راحتی نادیده گرفته شوند.

ادرار تغییر خروجی

اگر ما خود را در مقدار معمول ادرار به نظر می رسد تغییر غیرعادی، پس ما باید هشدار را به چه صورت کاهش عملکرد کلیه باشد. از آنجا که تصفیه کلیه کاهش عملکرد، برخی از بیماران مبتلا به پیشرفت بیماری به تدریج میزان ادرار را کاهش دهد. حتی ادرار طبیعی است، با توجه به خروج مواد سمی در ادرار کاهش یافته است، قطره کیفیت، بدن از مواد زائد اضافی نمی تواند تخلیه شود، بنابراین تا حدی، خروجی ادرار و کلیوی تابع طور کامل نمی تواند توضیح خوب و بد، اما همچنین می تواند نادیده بگیرد اندازه گیری.

در زندگی عادی، مردم به طور فعال باید به تعیین نشانه های نارسایی کلیه، برای جلوگیری از صدمه به کلیه ها پس هنوز هم از خود بی خبر، این میزان نارسایی کلیه در شتاب، و حتی به ظهور زود هنگام تهدید کننده زندگی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی شود خطرات دشوار برای پیش بینی.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 1324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

علت نارسایی کلیه

شما فقط می دانید که نارسایی کلیه یک بیماری جدی کلیوی، نارسایی کلیه است، اما علت آن چیزی است که شما در مورد آن می دانیم؟ در واقع، تحقیق علل نارسایی کلیه به منظور بیماری درمان بهتر است، همچنین می توانید راهنمایی برای پیشگیری از نارسایی کلیه را فراهم . در اینجا معرفی می کنیم دانش در مورد علل نارسایی کلیه، به منظور افزایش آگاهی بیمار از دوستان.

مطالعات نشان می دهد که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، نکروز حاد لوله رخ می دهد، باعث متنوع است. علت نارسایی کلیه را می توان به دو دسته خلاصه کرد:

سمیت کلیوی به کلیه ها مواد سمی، مانند داروهای سولفا، تتراکلرید کربن، عوامل جیوه، بیسموت، dichloro-سولفونامیدها، آنتی بیوتیک پلی میکسین، ونکومایسین، کانامایسین، جشن می گیرند adriamycin بزرگ، پیشتاز ADM ⅰ، پیشتاز ADM ⅱ، نئومایسین، آمفوتریسین B، و کنتراست ید عامل، بی حس methoxyflurane. سموم بیولوژیکی مانند سم مار، سم زنبور عسل، قارچ ماهی، cantharidin، و غیره ، تحت شرایط خاصی، می توان با نکروز حاد توبولی ایجاد می شود.

دوم، ایسکمی کلیوی شدید ایسکمی کلیوی مانند تروما شدید، سوختگی وسیع، جراحی های بزرگ، از دست دادن خون گسترده، خونریزی زایمانی، عفونت های شدید، عفونت، کم آبی بدن و عدم تعادل الکترولیت، به خصوص با شوک به راحتی به لوله حاد منجر شد نکروز.

علاوه بر این، سایر علل نارسایی کلیه، مانند همولیز داخل عروقی وجود دارد (به عنوان مثال تب بلکواتر، primaquine ناشی از همولیز، favism، ABO انتقال خون، اکسیداسیون مسمومیت آرسنیک، و غیره) را آزاد هموگلوبین، و همچنین به عنوان ضربه توده عضلانی (به عنوان مثال آسیبهای له، میوگلوبین، التهاب عضله) است دفع کلیوی، آسیب کلیوی لوله ممکن است با نکروز حاد توبولی ایجاد می شود. بیماری های کلیوی ارثی مانند بیماری کلیه پلی کیستیک، سندرم آلپورت.

نشانه های نارسایی کلیه در چه هر دوره

همچنین به نارسایی حاد و مزمن کلیوی تقسیم شده است، و چندین مرحله وجود دارد، پس چه نشانه های نارسایی کلیه هر دوره وجود دارد؟ کارشناسان ما می گویند که، به طور کلی، دلیل اصلی برای این بیماری طولانی مدت مزمن کلیه نارسایی کلیه، عملکرد کلیه کاهش یافته است، پیشرفت سریع نارسایی حاد کلیه، کارشناسان زیر را به شما شرح مفصلی از هر دوره از نشانه های نارسایی کلیه در چه بدهد؟

کارشناسان می گویند که چه نشانه های نارسایی کلیه در هر دوره وجود دارد؟ اول، این بیماری به مرحله بحرانی ترین الیگوری است، و محیط زیست به طور جدی مختل.

بیماران ممکن است کم و یا هیچ ادرار، وزن مخصوص کم ادرار، سدیم ادرار، هماچوری، پروتئینوری، لوله ادرار و غیره. مسمومیت آب می تواند در بیماران مبتلا به شدید، هیپرکالمی، اسیدوز متابولیک، و ازوتمی، و غیره رخ می دهد، به خطر انداختن زندگی بیماران. تاریخ و زمان آخرین چند روز تا چند هفته پس از این مدت، دیگر مدت زمان، بدتر از پیش آگهی.

به تدریج افزایش مقدار ادرار پس از الیگوری، هنگامی که خروجی ادرار روزانه از بیش از گروه 500ml، پلی اوری را وارد کنید. پس از آن، خروج ادرار در روز افزایش به صورت تصاعدی در روز، حداکثر مقدار روزانه از 3000-6000ml ادرار، حتی تا 10000ml است. در بسیاری از ادرار اولیه، خروجی ادرار، هر چند افزایش یافته است، اما کلیه نرخ ترخیص کالا از گمرک هنوز هم کم، تجمع در داخل بدن از متابولیت هنوز هم وجود دارد.

درباره 4-5 روز، نیتروژن اوره خون، کراتینین به تدریج با افزایش برون ده ادرار کاهش یافته است، علائم اورمی نیز بهبود یافته خواهد شد. پتاسیم، سدیم، کلر و دیگر الکترولیت ها در ادرار می تواند به تعداد زیادی از عدم تعادل الکترولیت و مرخص کم آبی بدن شود، شما باید با توجه به مرحله اوج الیگوری پرداخت ممکن است به عنوان هیپوکالمی را تغییر دهید. این دوره خواهد 1-2 هفته طول بکشد.

در نهایت، دوره بهبود، ادرار به تدریج به حالت عادی، 3-12 ماه بهبود تدریجی عملکرد کلیوی بازگشت، عملکرد کلیه در بسیاری از آنها بهبود یافتند به سطح طبیعی، فقط اقلیتی از بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 657
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

کارشناسان یادآوری می کنند که هوشیاری بیدار ماندن تا دیروقت منجر به نارسایی کلیه. همه می دانند که ماندن تا دیر راه بد از زندگی است، اما بسیاری از مردم اهمیتی نمی دهند، هنوز هم به راه خود، اقامت آنلاین. در واقع، بدن را از انواع صدمات در اواخر شب، و تجمع این آسیب تا حدودی آن است که به احتمال زیاد باعث بیماری جدی مانند نارسایی کلیه می شود.

مطالعات نشان می دهد که در اواخر شب به عنوان یک شیوه زندگی، آن را به انواع خطرات تولید کند. پس بیدار ماندن تا دیروقت می تواند باعث نارسایی کلیه انجام دهید؟ در واقع این موارد بالینی ظاهر می شود. دلیل اصلی ماندن تا اواخر منجر به حالت های نارسایی کلیه به شرح زیر است: تمام شب بیدار موندن تا آسیب سیستم پوست، تناسب اندام و انرژی به دلیل کمبود خواب می شود، سبب کاهش سطح هوش، توانایی تمرکز و تصمیم گیری ظرفیت خواهد بود منوط به درجات مختلف.

کارشناسان می گویند کمبود خواب می تواند محتوای هورمون های استرس را افزایش می دهد، بنابراین ما احساس فشار به سرعت به یک سطح جدید افزایش یافته است، بلکه فشار خون بالا. بیش از حد خواب کمی ممکن است شما در مورد را به در پریشانی نمی خواهد احساس افسردگی، کاهش ظرفیت ذهنی. خواب نامنظم ناکافی به طور جدی می تواند پیشرفت یادگیری در مغز و مقدار اطلاعات در واحد زمان می تواند مصرف تقریبا نیمی را کاهش دهد، به یادگیری چیزهای جدید به راحتی نا امید تاثیر می گذارد.

در اینجا کارشناسان هشدار داده اند که مردم در دراز مدت که تمام شب بیدار موندن، در استفاده از کامپیوتر، اخبار خوب قبل از صفحه مانیتور با کیفیت بهتر از اشعه. توجه داشته باشید، به عنوان مناسب، خوردن برخی از هویج، جوانه لوبیا، گوجه فرنگی، گوشت بدون چربی، کبد حیوانات، غنی از ویتامین های A، C، و مواد غذایی پروتئین، اغلب به نوشیدن چای سبز، و غیره. به نفع چشم خوردن بعضی از غذاها، مانند تخم مرغ، ماهی، هویج، اسفناج، سیب زمینی شیرین، کدو تنبل، گلهای داوودی، دانه کنجد، هویج، جگر حیوانات.

اقدامات حاد مراقبت از نارسایی کلیه است که

نیازهای درمان نارسایی کلیوی حاد در به موقع، در این دوره از اقدامات مراقبت های درمانی نیز ضروری می باشد. اقدامات پس حاد کلیه مراقبت از شکست، چه؟ اگر نارسایی کلیه، بسیاری از بیماران نگران هستند که جان خود را در معرض تهدید هستند. در واقع، زمانی که بیمار باید نگرش خود را درمان رژیم غذایی، مراقبت خوب از نارسایی حاد کلیه را تغییر دهید، و به طور فعال کمک کند.

اول، بیمار باید از نزدیک تغییرات در وضعیت مشاهده، توجه به درجه حرارت بدن، تنفس، نبض، تعداد ضربان قلب، تعداد ضربان قلب، فشار خون و تغییرات دیگر. نارسایی حاد کلیه، اغلب با نارسایی قلبی، اختلالات ریتم قلب، عفونت، تشنج به عنوان علت اصلی مرگ و میر، باید عملکرد اولیه آن کشف، و در صورت تمایل به دکتر خود تماس بگیرید، و سپس آن را به اقدامات حاد کلیه مراقبت از شکست مهم است.

علاوه بر این، به اطمینان حاصل شود که بیماران در بستر، دوره های استراحت بسته به الیگوری عمومی باقی بماند، دوره مخصوص باید در رختخواب بمانند، دوره نقاهت بعد به تدریج افزایش فعالیت های مناسب. نارسایی کلیوی چگونه پرستاری، رژیم غذایی باید کنترل خوب است. الیگوری باید به آب، نمک، پتاسیم، فسفر و پروتئین، سیستم گرمایش به اندازه کافی محدود به کاهش تجزیه پروتئین های بافت. آیا می توانم قند تکمیلی، اسیدهای آمینه، امولسیون چربی، و غیره از ورید بخورند.

حجم مایع دهان و داخل وریدی به به ضبط مقدار ادرار و از دست رفتن غیر طبیعی مانند استفراغ، زهکشی گوارشی، اسهال، رطوبت مدفوع قلم به قلم شرح شود به طوری که نیاز به اندازه گیری دقیق، اندازه گیری وزن بدن در روز برای بررسی به طور منظم که آیا ادم. فرآیند تزریق نزدیک مشاهده کند که آیا تزریق بیش از حد، علت بیش از حد سریع علائم ادم ریوی و عوارض دیگر مشاهده شده است.

علاوه بر این، نارسایی حاد کلیه به مراقبت به شدت آسپتیک، تقویت مراقبت از پوست و مراقبت از دهان، عطف به طور منظم، به ضرب گلوله به عقب. بخش ضد عفونی با اشعه ماورای بنفش روزانه است. والدین و کودکان برای انجام کارهای ایدئولوژیک، ثبات عاطفی، توضیح وضعیت و درمان برنامه هایی را برای همکاری.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

روش درمان نارسایی کلیه که خوب است

نارسایی کلیوی بیماران برای درمان بیماری خود، می خواستم برای پیدا کردن یک راه خوب برای درمان. بنابراین که روش درمان نارسایی کلیه خوب است؟ هر کس باید بداند که نارسایی کلیه یک بیماری شدید کلیه، بیمار باید درمان شود، کنترل از خطر بیماری. در اینجا معرفی می کنیم برخی از درمان های خاصی از نارسایی کلیه، و من امیدوارم که برای کمک به بیمار است.

کارشناسان می گویند کلیه آسیب جدی کلیوی شکست، به طوری که بدن بیمار در حال بدتر شدن است، و تنها توجه به درمان به موقع برای کنترل این بیماری است. درمان عمومی، از جمله رژیم غذایی نارسایی کلیه برای بازگرداندن، حفظ محیط داخلی پایدار و درمان علامتی طب غربی، طب چینی درمان دیالیز مرحله نهایی، پیوند کلیه.

در میان آنها، روش چینی نیز بیشتر و بیشتر ذکر شده است. درمان TCM از نارسایی کلیه، به طور عمده از بیماران آسیب کلیه ها کلیه شروع درمان، درمان علامتی برای علل نارسایی کلیوی. درمان طب چینی از نارسایی کلیه است که عمدتا در جنبه های زیر منعکس شده است: شرایط فیزیکی، افزایش پیشگیری از بیماری ها و مقاومت در برابر بیماری، 2 نقش مهمی در حفاظت از عملکرد باقی مانده کلیوی بازی. 3 برای ترویج بدن کامل دفع سموم؛ 4 تنظیم عملکرد غدد درون ریز .. .

علاوه بر این، به دلیل عملکرد کلیه از بین رفته است، به طوری که دکتر به طور موقت خواهد استفاده از روش دیالیز (که معمولا به عنوان دیالیز شناخته می شود)، کمک به خلاص شدن بدن از سموم و مواد زائد، نارسایی حاد کلیه اگر به طور مناسب تحت درمان و یا نمی توانید کنترل کنید، به طوری که این بیماری از حاد تکامل را به نارسایی مزمن کلیه، ممکن است به علت اورمی و دیالیز برای زندگی است.

چگونه اثر درمان TCM از نارسایی کلیه

نارسایی کلیوی بیماری کلیوی شدید است، درمان باید به موقع باشد. بسیاری از بیماران می خواهیم انتخاب یک روش برای درمان از طب سنتی چینی، درمان طب چینی از نارسایی کلیه، پس چه اثر؟ در واقع، راه های بسیاری برای درمان نارسایی کلیه وجود دارد، اما انتخاب که روش بیمار باید با احتیاط، به شرط راه موثر خود انتخاب شود. این بخش به شرایط درمان TCM از نارسایی کلیوی، بیماران می خواهند برای کمک به.

امروز، نارسایی کلیه به عنوان جنایت علیه بشریت یک بیماری مهم است، روش های درمان بیشتر و بیشتر ظهور کرده اند. درمان TCM از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که بیشتر و بیشتر ذکر شده است. علاوه بر این، درمان به طور کلی از نارسایی کلیه نیز شامل رژیم غذایی برای بازگرداندن، حفظ محیط داخلی پایدار و طب غربی درمان علامتی دیالیز مرحله نهایی و پیوند کلیه.

درمان TCM از نارسایی کلیه به طور عمده از بیماران آسیب کلیه ها کلیه شروع درمان، درمان علامتی برای علل نارسایی کلیوی. درمان طب چینی از نارسایی کلیه است که عمدتا در جنبه های زیر منعکس شده است: شرایط فیزیکی، افزایش پیشگیری از بیماری ها و مقاومت در برابر بیماری، 2 نقش مهمی در حفاظت از عملکرد باقی مانده کلیوی بازی. 3 برای ترویج بدن کامل دفع سموم؛ 4 تنظیم عملکرد غدد درون ریز .. 5 به منظور کاهش عوارض جانبی درمان.

علاوه بر این، آن را به بهتر، بیماران باید با توجه به رژیم غذایی پرداخت. طب چینی معتقد است که گوشت سگ، گوشت گوسفند، گوشت گاو اشیاء چربی، می تواند به عود منجر شود و یا بدتر شدن واقعا اریتماتوی سیستمیک بالینی لوپوس و یا نفریت مزمن در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ناشی از خوردن گاو، گوشت بره مریض تر حتی پس از مرگ آخرین نگاه کنید، چه اتفاقی باقی مانده است دیده می شود، اما در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه و یا به غذا خوردن مانند گوشت نیز هست.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 شهريور 1393 | نظرات ()