نوشته شده توسط : pkdcured.org

فشار خون بالا نفروپاتی ترس بسیاری از مردم است اما وجود دارد بسیاری از مردم مبتلا به بیماری فشار خون بالا بيماري كليوي، درمان آلوده شده اند؟ این قطعا یک بیمار که می خواستند به جواب است. بنابراین برای این موضوع مشورت شناخته کلیه پزشکان توسط پزشکان برای پاسخ به این سوال برای ما.

كليه و فشار خون کلیوی از جمله پرفشاری خون عروق کلیوی دو علائم فشار خون کلیوی است پیچیده تر، بالینی، گاهی اوقات مشکل کلیوی فشار خون و آسیب کلیوی در بیماران فشار خون بالا ضروری با تمايز ما نشانه های فشار خون بالا در خصوص کلیه.

درمان بيماري كليوي، فشار خون بالا? Renovascular فشار خون بالا هستند فشار خون بالا و شدید، معاينه در شکم بالا و یا قابل شنیدن عروقی زمزمه بازگشت دنده دار گوشه خط الراس. فشار خون عروق کلیوی به دلیل تنگی شریان کلیوی منجر به ایسکمی کلیه سیستم رنين آنژیوتانسین، آلدوسترون, منجر به فشار خون بالا را فعال می کند. انتشار زود هنگام باریک، فشار خون به حالت عادی بالا می برد.

درمان بيماري كليوي، فشار خون بالا? درمان فشار خون بالا كليه مواد مخدر: درمان برای کاهش فشار خون نیز باید پرداخت توجه به حفظ عملکرد کلیوی، آسیب های کلیوی بزرگتر دارو باید با احتیاط استفاده می شود. اصول درمان فشار خون کلیوی، کاهش انتشار رنين یا مهار آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین یا شریان کلیوی می تواند بهبود یافته و گسترش یافته، کلیه داروهای خون و اکسیژن و همچنین مواد مخدر برای کاهش حجم خون در کاهش فشار خون بالا کلیه نقش ممکن است.

درمان بيماري كليوي، فشار خون بالا? داروهای مورد استفاده برای درمان فشار خون کلیوی عبارتند از:

1، مهار فعالیت رنين و غيره.

2، آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین مهارکننده های آنزیم، و غيره.

3، بهبود جریان خون به کلیه ها اکسیژن، کاهش انتشار رنين و غيره.

4 مسدود کننده های بتا آدرنرژیک β-مسدود کننده های مهار ترشح رنين بالا رنين اثرات فشار خون بالا است.

بيماري كليوي فشار خون بالا درمان می شود

کلیه بیماری بیمارستان گفت که برای درمان فشار خون بالا بيماري كليوي، نیاز به کاهش فشار خون و نیاز به ترمیم سلولهای کلیه آسیب دیده. بيماري كليوي، فشار خون آن را درمان می کند؟ برای درمان بیماری کلیه، فشار خون بالا، با توجه به پاتوژنز آن باید اتخاذ روش های زیر برای رسیدن به اثر درمانی. به طور خاص در نگاه.

بيماري كليوي، فشار خون آن را درمان می کند؟ ما را بخوانید:

1, ضد التهاب: کاهش ارتشاح سلولهای التهابی و جلوگیری از التهاب آسیب به سلول اندوتلیال. حل عامل شروع کلیه، فیبروز پاسخ التهابي، جلوگیری از روند کلیه، فیبروز، محافظت از سلول های کلیه.

2 انعقادي،: کاهش تشکیل microthrombi در مویرگ گلومرول تخمگذار پایه و اساس برای تعمیر سلول های اندوتلیال. گسترش در تمام سطوح از شریان کلیوی و عروق اطراف بدن، بهبود دولت hypercoagulable.

3، گسترش عروق خونی: چون فشار خون تحریک منجر به ایسکمی گلومرول اندوتليالي و هیپوکسی متسع شریان کلیوی در تمام سطوح. گشادکننده عروق به بهبود جریان خون از سیستم گردش خون کلیوی، ایسکمی و هیپوکسی در سلول های کلیه پیشگیری از فشار خون بالا آسیب از سلول های اندوتلیال عروقی کلیوی، کاهش، ترویج گردش خون، اما همچنین اساسا درمان فشار خون بالا طراحی شده است.

کلیه بیماری بیمارستان گفت که بیماری کلیوی نیز علت مهم فشار خون بالا است: ترشح رنين است افزایش، باعث انقباض عروق میکروسیرکولاسیون اختلالات، در نتیجه ایسکمی و هیپوکسی است. دوم، سدیم و احتباس آب ناشی از hypervolemia، ادم است بیش از حد ظرفیت مالیاتی، جلوه های دیگر فشار خون بالا است. این دو یکدیگر را تقویت، تسریع روند کلیه، فیبروز.



:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

هر بیماری است آن درمان مربوطه، كليه بيماري فشار خون بالا نیز هست. با توجه به شیوع بالای بیماری های کلیوی، بسیاری از مردم از بیماری کلیوی فشار خون بالا رنج می برند و برای درمان فشار خون بالا بيماري كليوي، نگرانی بالاتر، سپس آنچه ما درمان فشار خون بالا نفروپاتی است اقدامات? پاسخ معروف به کلیه پزشکان بر این اساس به شما دعوت می شود.

فشار خون بالا درمان نفروپاتی به شرح زیر است:

1، اولیه، خفیف فشار خون بالا و معمول ادرار ممکن است درمان بدون دارو از خلق و خوی طبیعی، خوب، از دست دادن وزن و محدودیت نمک و الکل و qigong و تای چی، ورزش کافی، و غیره.

2، عدم كفايت كليوي غیر دیالیز درمان و درمان های جایگزین باید داده شود.

3، دسترس داروهای ضد فشار:

① به معنای;

دوم β-مسدود کننده های;

آنتاگونیست کلسیم ③;

④ آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین آنزیم مهارکننده (ACEI).

آنتاگونیست کلسیم ACEI بر وضعيت هموديناميك كليوي تحت ACEI زمينه کاهش ادرار پروتئین نسبت به داروهای دیگر است. به طور موثر کنترل فشار خون به حالت عادی و یا نزدیک به نرمال (18.7/12kPa,140/90mmHg)، ثبات می توان جلوگیری کرد و یا تاخیر آسیب کلیوی فشار خون بالا.

4، همراه با کلسترول بالا، دیابت، هايپريورسيمي و درمان مناسب داده می شود. تجمع ضد پلاکت و چسبندگی عوامل مانند آسپرین و dipyridamole کلیه تصلب شرایین جلوگیری ممکن است.

5, تصلب شرایین بدخيم كليوي در بيماران با عملکرد کلیه بدتر شده به سرعت در کوتاه مدت همراه با فشار خون بالا انسفالوپاتی بینایی به سرعت در حال کاهش خونریزی داخل جمجمه و داروهای خوراکی نیست داخل وریدی، نیتروپروساید سدیم در تلاش برای کنترل فشار خون 12 تا 24 ساعت. به سرعت کاهش فشار خون، مناسب برای درمان اولیه در فشار خون بدخیم طولانی را فشار دهید.

نفروپاتی فشار خون بالا چیست؟

بیماری کلیوی فشار خون بالا چیست؟ کلیه پزشکان بیمارستان تازگی یافت که بسیاری از بیماران مبتلا به فشار خون بالا نفروپاتی می دانستند هیچ چیزی از این، این خیلی ترسناک است، مقاله به سادگی توضیح می دهد چه بیماری کلیوی فشار خون بالا برای همه. اگر شما برخی از مشکلات در مقاله را نمی فهمید امیدوارم کمک بیمار, سپس ما دکتر کلیه آنلاین لطفا.

نفروپاتی پرفشاري خون در بيماران مبتلا به فشار خون nephrosclerosis arteriolar خوش خیم و بدخیم nephrosclerosis arteriolar همراه با تظاهرات بالینی مربوطه بیماری اما اکثریت یافته های بالینی دارد خوش خیم عروق كليوي. اطلاعات زیر را مشاهده کنید.

اوایل افزایش ادراري، اختلال عملکرد کلیه لوله پس از دفع و آسیب به گلومرول رخ داد، توسعه کمی به نارسایی کلیه.

علائم بيماري كليوي، فشار خون بالا در زمینه های زیر:

1، ادم شدید

ادم است اغلب اولین علامت کليوي فشار خون، ادم سیستمیک است بدیهی است، اشاره به ولتاژ sags. و مايع و آسیت مبتلا جدی، وقتی بزرگ ارزانی و آسیت فتق، فتق ناف یا تنفس مشکل می شود. ادم شدید اغلب همراه با کم ادراری، فشار خون بالا، اين دو حالت محاسبه خفیف.

2 و macroalbuminuria

دفع است عملکرد عمده در نفروپاتی مربوط به فشار خون ادراری پروتئین كيفي ++ ~ +++ بیشتر، دفع پروتئین ادراری در بزرگسالان ≥ 3.5G / d بیشتر برای دفع انتخابی.

علامت بيماري كليوي، فشار خون بالا 3, hypoproteinemia

پروتئین پلاسما کاهش آلبومين سرم-30 گرم در ليتر، کمبود جدی 10g/L.

علائم فشار خون بالا و بیماری های کلیوی 4, چربي

کلسترول و تری گلیسیرید افزايش يافت شد.



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

نفروپاتی فشار خون ایجاد می شود در صورت عدم کنترل است، سال فشار خون بالا و بیماری کلیوی، این احتمال دیگر می شود عوارض رخ می دهد، به طوری که بیشتر آسیب به کلیه ها. بيماري كليوي فشار خون بالا پرستاری است که چه؟ بيماري كليوي فشار خون بالا چگونه به مراقبت بهتر است؟ بيماران مبتلا به نفروپاتي مربوط به فشار خون بالا باور می خواهم که در مورد این مشکل و سپس ما خواهیم دید چگونه پزشک معرفی می شود.

1، نظارت دقیق، تشخيص: هیچ نشانه قابل توجه کلیه آسیب در چنین بیماران اولیه، برخی نشان داد فقط ضعیف و یا کم پشت درد، و برخی از شب ادراری افزایش یا ادرار گل الود نیاز به دقت مشاهده شده است، بلافاصله ارسال آزمایش ادرار برای تشخیص.

2 عاطفی تهویه، رژیم غذایی مناسب برای: جلوه های عاطفی می تواند طبیعی فعالیت غیر طبیعی کلیه ها را و باعث ایجاد یا تشدید بیماری مراقبت از دیدگاه جامع. یو چی لذت های معنوی برای درمان درمان نقش بزرگ است. رژیم غذایی مناسب، خوب برای پیشرفت آهسته است. همراه با درمان، اثر چند برابر است.

3، و وزن سالمندان طبقه بندی: با توجه به عملکرد بالینی و آزمایشگاهی بررسی جدا کننده کلیه آسیب وزن، شیعه به مختلف پرستاري برنامه، که آسیب خفیف که می تواند کمکی به درمان qigong، نظم ورزشی ورزش به عنوان taijiquan; در سنگین درجه آسیب دیده، نارسایی تابع کلیه رشته های مختلف است که می تواند مورد نیاز در حال استراحت تخت یا رختخواب نیم بيماران و خانواده هر کمر ماساژ اواخر گفته است 50 بار برای ترویج خون اجرا. انما توجه به بیمار استقرار راه حل غلظت و دما، فشار و عمق لوله.

چگونه برای درمان فشار خون بالا نفروپاتی

درمان بيماري كليوي، فشار خون بالا? این مسائل همه مسائل به بیماران مبتلا به فشار خون بالا نفروپاتی کلیه کارشناسان بیمارستان، روش های سنتی درمان درمان متفاوت در مراحل مختلف است. ما باید به طور خاص نگاه در فشار خون بالا نفروپاتی پاسخ به پزشکان خاص برای درمان آن.

پس چگونه بيماري كليوي، فشار خون بالا درمان کرد؟

1. کم خطر موقعیت در درمان. زمانی که بیماران زیر 60 سال سن با هیچ دیگر عوامل خطر، درمان عمدتا برای بهبود شیوه زندگی به عنوان آن هنوز موفق به کنترل فشار خون در 135/85mmhg است، موارد زیر را 6 ماه برای درمان مواد مخدر ذكر مشاهده شد.

2. درمان از موقعیت های خطرناک. سطح 1 ~ 2 عامل خطر اما نه عمدتا به روش زندگی بهبود مشاهده شد 6 ماه مانند فشار خون هنوز زیر 135/85mmhg باید در نظر گرفته برای درمان مواد مخدر.

3-درمان در شرایط پر خطر وقتی 3 یا بیشتر از عوامل خطر و یا عضو آسیب و یا پرخطر دارو بلافاصله شروع درمان باید در نظر گرفته.

4. درمان در شرایط پر خطر. سطح با بیماری های قلب و مغز و کلیه هنگامی که عملکرد بسیار خطرناک است. بلافاصله باید شروع به درمان نه تنها قوی تر انتجبرت، و برای افزایش حفاظت از هدف ارگان مواد مخدر.

بيماران مبتلا به بيماري كليوي، فشار خون بالا ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن وضعیت او mutatis mutandis اعمال، تعیین سطح خود را از بيماري كليوي، فشار خون بالا، در حالی که وجود دارد با توجه به خطر برای درمان بیشتر تثبیت اساسا، محافظت از ارگان های بدن عمل, عوارض مقاومت در نفروپاتی مربوط به فشار خون بالا.



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

نفروپاتی فشار خون بالا به علت فشار خون بالا کنترل شده است نوسان فشار خون بلند مدت یا تا تنگی شریان کلیوی که دولت ايسكميك انسفالوپاتي رخ می دهد. بیماری کلیوی فشار خون بالا را می توان درمان کرد؟ بسیاری از بیماری در بیماران مبتلا به فشار خون بالا نفروپاتی خیلی نگران این موضوع هستند، ما در حال حاضر کلیه پزشکان به معرفی آن.

بيماري كليوي، فشار خون آن را درمان می کند؟ برای درمان فشار خون بالا بيماري كليوي با توجه به پاتوژنز آن از چهار برای بدست آوردن درمان. عبارتند از:

1، ضدانعقادي: کاهش تشکیل microthrombi در مویرگ گلومرول تخمگذار پایه و اساس برای تعمیر سلول های اندوتلیال. گسترش در تمام سطوح از شریان کلیوی و عروق اطراف بدن، بهبود دولت hypercoagulable.

2. ضد التهاب: کاهش ارتشاح سلولهای التهابی و جلوگیری از التهاب آسیب به سلول اندوتلیال. حل عامل شروع کلیه، فیبروز پاسخ التهابي، جلوگیری از روند کلیه، فیبروز، محافظت از سلول های کلیه.

3، تخریب، افزایش در Glomerular التهاب در سلول را تحریک ترشح بیش از حد مانه تنها تخريب ماتريكس خارج سلولي گسترش دفع قبل از آنها می تواند نقش بازی در تعمیر.

4، گسترش عروق خونی: چون فشار خون تحریک منجر به ایسکمی گلومرول اندوتليالي و هیپوکسی متسع شریان کلیوی در تمام سطوح. گشادکننده عروق به بهبود جریان خون از سیستم گردش خون کلیوی، ایسکمی و هیپوکسی در سلول های کلیه پیشگیری از فشار خون بالا آسیب از سلول های اندوتلیال عروقی کلیوی، کاهش، ترویج گردش خون طراحی شده است.

علائم مربوط به فشار خون بالا نفروپاتی

بيماري كليوي فشار خون بالا است به دلیل طولانی سابقه فشار خون است نه شده کنترل در زمان، منجر به صدمه به کلیه، بيماري كليوي، فشار خون بالا تهدید جدی برای سلامتی بیمار. علائم بيماري كليوي، فشار خون بالا چیست؟ چگونه می دانیم که شما فشار خون بالا بیماری کلیوی درک علائم بيماري كليوي، فشار خون بالا، ما را به کشف اولیه نفروپاتی فشار خون بالا و موثر درمان کمک می کند. ما را به درک علائم بيماري كليوي، فشار خون بالا است.

علائم بيماري كليوي، فشار خون بالا چیست؟ علائم اصلی آن عبارتند از:

1، ادم شدید; ادم است که اغلب اولین علامت، ادم سیستمیک بدیهی است، به ولتاژ sags اشاره دارد. و مايع و آسیت مبتلا جدی، وقتی بزرگ ارزانی و آسیت فتق، فتق ناف یا تنفس مشکل می شود. ادم شدید اغلب همراه با کم ادراری، فشار خون بالا، اين دو حالت محاسبه خفیف.

2 و macroalbuminuria: پروتئينوري، است عملکرد عمده سندرم نفروتيك ادراری پروتئین كيفي ++ ~ +++ بیشتر، دفع پروتئین ادراری در بزرگسالان ≥ 3.5G / d بیشتر برای دفع انتخابی.

3، هيپوآلبومينمي: پروتئین پلاسما کاهش آلبومين سرم-30 گرم در ليتر، کمبود جدی 10g/L.

4 چربي; کلسترول خون و تری گلیسرید افزايش يافت شد.

است سن بالاتر از 40 ~ 50sui, فشار خون بالا 5-10 سال. پیش از آن تنها افزایش ادراري، پس از دفع رخ می دهد موارد فردی ممکن است با توجه به مویرگ های شکسته و هماچوري گذرا اما بدون آشکار کمر درد. اغلب مرتبط با آترواسکلروز ضایعات شبکیه هیپرتروفی بطن چپ تصلب شرایین مغزی، بیماری های قلبی عروقی، نارسایی قلب و (یا) تاریخ حوادث عروقي مغز. پیشرفت آهسته، توسعه کمی به نارسایی کلیه بیشتر از طول اختلال خفیف عملكرد كليه و ادرار غیر طبیعی. فشار خون بدخیم فشار مورد نیاز بیش از 16Kpa (120mmHg)، همراه با عوارض مهم قلب و مغز و توسعه سریع macroalbuminuria اغلب همراه با هماچوري عملکرد کلیه کاهش می یابد.



:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

رژیم غذایی علم اثر مثبت در درمان بيماري كليوي، فشار خون بالا، بيماري كليوي، فشار خون بالا رژیم غذایی چیست؟ اصول که باید در رژیم غذایی بیماران مبتلا به فشار خون بالا به دنبال? رو به یک سری مشکلات کلیه پزشکان به معرفی آن هستیم.

بیماری کلیوی فشار خون بالا رژیم غذایی چیست؟ در نفروپاتی مربوط به فشار خون بالا در رژیم غذایی نکات زیر باید توجه داشته باشید:

1، کم نمک

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

نمک هر نفر در هر روز شدت در 2 تا 5 گرم، و یا در مورد یک قاشق چای خوری باید کنترل. نمک باید به کاهش سدیم موجود نیز در پخت و پز با سویا سس، سس سویا 3 میلی لیتر معادل 1 گرم نمک است. شور (سس سویا) سبزیجات، تخمیر خوری باقلا، بیکن (تخم مرغ)، نوشیدنی، نرم تنان، صدف، میگو، بز و گل چینی، چمن، کلم و سبزیجات با سدیم بالا، شما باید سعی کنید برای غذا خوردن و یا به خوردن.

2 سه وعده غذا در روز

رژیم غذایی باید وعده های غذایی کوچک، اجتناب از پر; ثابت چاقی بیشتر در بیماران مبتلا به فشار خون بالا، باید به خوردن غذاهای کم کالری, کالری کل باید کنترل در مورد روز 8، محمدجواد 36 کالاهای اساسی 150-250 گرم در هر روز برای 50% پروتئین حیوانی پروتئین و گیاه. بیماران مبتلا به فشار خون بالا با بیماری کلیوی یا نقرس، همراه می تواند به خوردن بیشتر سويا، بادام زمینی، قارچ سیاه و سفید قارچ و میوه ها. شام باید کوچک و سبک، بیش از حد مواد غذایی چرب می تواند باعث سکته مغزی. روغن خوراکی به استفاده از روغن های گیاهی حاوی ویتامین e و اسید لینولئیک; شیرینی خوردن. خوردن بیشتر غذاهای با فیبر بالا مانند خیزران، کلم، گوجه، هندوانه، گوجه فرنگی، بادمجان، جوانه ماش، چتر دریایی، جلبک دریایی، پیاز و غیره و همچنین مقدار کمی از ماهی و میگو و گوشت مرغ و پودر، سفیده تخم مرغ و غيره.

3، میوه ها و سبزیجات

هر بدن نیاز ویتامین b، ویتامین c، می توانید بیشتر از سبزیجات تازه و میوه به خوردن. مدافع برخی از مردم خوردن 1 2 سیب سالم، میوه نیز کلسیم، پتاسیم، آهن، منیزیم و به همین ترتیب می توانید اضافه کنید.

4 آب

طبیعی آب معدنی حاوی لیتیم استرانسیم روی سلنیوم ید و عناصر کمياب ضروری آب جوش برای بارش مفید برای بدن انسان کلسیم منیزیم آهن و روی قابل توجهی کاهش می یابد و بنابراین دیدار با استانداردهای آب آشامیدنی نوشیده شود باید. چای حاوی پلی فنول ها و مطالب بالا در چای سبز از چای سیاه و سفید، آن مانع از اکسیداسیون ویتامین c کمک می کند تا استفاده از ویتامین c در بدن و یون های مضر کروم را حذف می. همچنین حاوی پتاسیم کلسیم منیزیم روی فلوراید و دیگر عناصر. 4-6 گرم چای در روز (معادل 2 تا 3 فنجان چای کیسه ای)، دم دراز مدت، مفید برای بدن انسان.

5، آهن

مطالعات پیدا کرده اند که در افراد مسن فشار خون بيماران مبتلا به پایین تر از پلاسمای طبیعی آهن، بنابراین خوردن بیشتر غذاهای غنی از آهن مانند نخود فرنگی، قارچ، می تواند فشار خون پایین، و جلوگیری از کم خونی در افراد مسن.

چگونه برای درمان فشار خون بالا نفروپاتی

کلیه سال مستعد ابتلا به بیماری فشار خون بالا در بیماران مبتلا به فشار خون بالا، دفع، هماچوري، اغلب به نظر می رسد، برنده ترین نگرانی درمان بیماران است. درمان بيماري كليوي، فشار خون بالا? اجازه دهید در مورد این موضوع اینجا ما گوش دادن به دکتر.

كليه و فشار خون کلیوی از جمله پرفشاری خون عروق کلیوی دو علائم فشار خون کلیوی است پیچیده تر، بالینی، گاهی اوقات مشکل کلیوی فشار خون و آسیب کلیوی در بیماران فشار خون بالا ضروری با تمايز ما نشانه های فشار خون بالا در خصوص کلیه.

درمان بيماري كليوي، فشار خون بالا? Renovascular فشار خون بالا هستند فشار خون بالا و شدید، معاينه در شکم بالا و یا قابل شنیدن عروقی زمزمه بازگشت دنده دار گوشه خط الراس. فشار خون عروق کلیوی به دلیل تنگی شریان کلیوی منجر به ایسکمی کلیه سیستم رنين آنژیوتانسین، آلدوسترون, منجر به فشار خون بالا را فعال می کند. انتشار زود هنگام باریک، فشار خون به حالت عادی بالا می برد.

درمان بيماري كليوي، فشار خون بالا? درمان فشار خون بالا كليه مواد مخدر: درمان برای کاهش فشار خون نیز باید پرداخت توجه به حفظ عملکرد کلیوی، آسیب های کلیوی بزرگتر دارو باید با احتیاط استفاده می شود. اصول درمان فشار خون کلیوی، کاهش انتشار رنين یا مهار آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین یا شریان کلیوی می تواند بهبود یافته و گسترش یافته، کلیه داروهای خون و اکسیژن و همچنین مواد مخدر برای کاهش حجم خون در کاهش فشار خون بالا کلیه نقش ممکن است.

درمان بيماري كليوي، فشار خون بالا? داروهای مورد استفاده برای درمان فشار خون کلیوی عبارتند از:

1، مهار فعالیت رنين و غيره.

2، آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین مهارکننده های آنزیم، و غيره.

3، بهبود جریان خون به کلیه ها اکسیژن، کاهش انتشار رنين و غيره.

4 مسدود کننده های بتا آدرنرژیک β-مسدود کننده های مهار ترشح رنين بالا رنين اثرات فشار خون بالا است.



:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

رژیم غذایی علم اثر مثبت در درمان بيماري كليوي، فشار خون بالا، بيماري كليوي، فشار خون بالا رژیم غذایی چیست؟ اصول که باید در رژیم غذایی بیماران مبتلا به فشار خون بالا به دنبال? رو به یک سری مشکلات کلیه پزشکان به معرفی آن هستیم.

بیماری کلیوی فشار خون بالا رژیم غذایی چیست؟ در نفروپاتی مربوط به فشار خون بالا در رژیم غذایی نکات زیر باید توجه داشته باشید:

1، کم نمک

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

نمک هر نفر در هر روز شدت در 2 تا 5 گرم، و یا در مورد یک قاشق چای خوری باید کنترل. نمک باید به کاهش سدیم موجود نیز در پخت و پز با سویا سس، سس سویا 3 میلی لیتر معادل 1 گرم نمک است. شور (سس سویا) سبزیجات، تخمیر خوری باقلا، بیکن (تخم مرغ)، نوشیدنی، نرم تنان، صدف، میگو، بز و گل چینی، چمن، کلم و سبزیجات با سدیم بالا، شما باید سعی کنید برای غذا خوردن و یا به خوردن.

2 سه وعده غذا در روز

رژیم غذایی باید وعده های غذایی کوچک، اجتناب از پر; ثابت چاقی بیشتر در بیماران مبتلا به فشار خون بالا، باید به خوردن غذاهای کم کالری, کالری کل باید کنترل در مورد روز 8، محمدجواد 36 کالاهای اساسی 150-250 گرم در هر روز برای 50% پروتئین حیوانی پروتئین و گیاه. بیماران مبتلا به فشار خون بالا با بیماری کلیوی یا نقرس، همراه می تواند به خوردن بیشتر سويا، بادام زمینی، قارچ سیاه و سفید قارچ و میوه ها. شام باید کوچک و سبک، بیش از حد مواد غذایی چرب می تواند باعث سکته مغزی. روغن خوراکی به استفاده از روغن های گیاهی حاوی ویتامین e و اسید لینولئیک; شیرینی خوردن. خوردن بیشتر غذاهای با فیبر بالا مانند خیزران، کلم، گوجه، هندوانه، گوجه فرنگی، بادمجان، جوانه ماش، چتر دریایی، جلبک دریایی، پیاز و غیره و همچنین مقدار کمی از ماهی و میگو و گوشت مرغ و پودر، سفیده تخم مرغ و غيره.

3، میوه ها و سبزیجات

هر بدن نیاز ویتامین b، ویتامین c، می توانید بیشتر از سبزیجات تازه و میوه به خوردن. مدافع برخی از مردم خوردن 1 2 سیب سالم، میوه نیز کلسیم، پتاسیم، آهن، منیزیم و به همین ترتیب می توانید اضافه کنید.

4 آب

طبیعی آب معدنی حاوی لیتیم استرانسیم روی سلنیوم ید و عناصر کمياب ضروری آب جوش برای بارش مفید برای بدن انسان کلسیم منیزیم آهن و روی قابل توجهی کاهش می یابد و بنابراین دیدار با استانداردهای آب آشامیدنی نوشیده شود باید. چای حاوی پلی فنول ها و مطالب بالا در چای سبز از چای سیاه و سفید، آن مانع از اکسیداسیون ویتامین c کمک می کند تا استفاده از ویتامین c در بدن و یون های مضر کروم را حذف می. همچنین حاوی پتاسیم کلسیم منیزیم روی فلوراید و دیگر عناصر. 4-6 گرم چای در روز (معادل 2 تا 3 فنجان چای کیسه ای)، دم دراز مدت، مفید برای بدن انسان.

5، آهن

مطالعات پیدا کرده اند که در افراد مسن فشار خون بيماران مبتلا به پایین تر از پلاسمای طبیعی آهن، بنابراین خوردن بیشتر غذاهای غنی از آهن مانند نخود فرنگی، قارچ، می تواند فشار خون پایین، و جلوگیری از کم خونی در افراد مسن.

چگونه برای درمان فشار خون بالا نفروپاتی

کلیه سال مستعد ابتلا به بیماری فشار خون بالا در بیماران مبتلا به فشار خون بالا، دفع، هماچوري، اغلب به نظر می رسد، برنده ترین نگرانی درمان بیماران است. درمان بيماري كليوي، فشار خون بالا? اجازه دهید در مورد این موضوع اینجا ما گوش دادن به دکتر.

كليه و فشار خون کلیوی از جمله پرفشاری خون عروق کلیوی دو علائم فشار خون کلیوی است پیچیده تر، بالینی، گاهی اوقات مشکل کلیوی فشار خون و آسیب کلیوی در بیماران فشار خون بالا ضروری با تمايز ما نشانه های فشار خون بالا در خصوص کلیه.

درمان بيماري كليوي، فشار خون بالا? Renovascular فشار خون بالا هستند فشار خون بالا و شدید، معاينه در شکم بالا و یا قابل شنیدن عروقی زمزمه بازگشت دنده دار گوشه خط الراس. فشار خون عروق کلیوی به دلیل تنگی شریان کلیوی منجر به ایسکمی کلیه سیستم رنين آنژیوتانسین، آلدوسترون, منجر به فشار خون بالا را فعال می کند. انتشار زود هنگام باریک، فشار خون به حالت عادی بالا می برد.

درمان بيماري كليوي، فشار خون بالا? درمان فشار خون بالا كليه مواد مخدر: درمان برای کاهش فشار خون نیز باید پرداخت توجه به حفظ عملکرد کلیوی، آسیب های کلیوی بزرگتر دارو باید با احتیاط استفاده می شود. اصول درمان فشار خون کلیوی، کاهش انتشار رنين یا مهار آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین یا شریان کلیوی می تواند بهبود یافته و گسترش یافته، کلیه داروهای خون و اکسیژن و همچنین مواد مخدر برای کاهش حجم خون در کاهش فشار خون بالا کلیه نقش ممکن است.

درمان بيماري كليوي، فشار خون بالا? داروهای مورد استفاده برای درمان فشار خون کلیوی عبارتند از:

1، مهار فعالیت رنين و غيره.

2، آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین مهارکننده های آنزیم، و غيره.

3، بهبود جریان خون به کلیه ها اکسیژن، کاهش انتشار رنين و غيره.

4 مسدود کننده های بتا آدرنرژیک β-مسدود کننده های مهار ترشح رنين بالا رنين اثرات فشار خون بالا است.



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

در زندگی عادی روزانه ما نارسايي مزمن كليه، بسیاری از مردم نمی دانند بدانید کافی، اغلب تظاهر علائم اولیه غفلت و مبتلا به نارسايي مزمن كليه در بر داشت که اغلب دیر وارد, درمان داشته باشد بسیار دشوار است در این زمان. بنابراین، برای تشخیص زود هنگام درمان زودرس از همه، اینجا به معرفی هفت علائم نارسایی مزمن کلیوی:

1. سیستم قلبی عروقی است علامت شایع در نارسایی مزمن کلیوی: فشار خون، آریتمی، نارسایی قلبی شدید افيوژن پریکارد مسدود شده به نظر می رسد.

2. تابع: بسیاری از از دست دادن پروتئین در ادرار، کاهش هموگلوبین در پلاسما باعث کم خونی، اواخر در نهادهای مختلف گرايش خونریزی رخ می دهد ممکن است.

3. تنفسی علائم نارسایی مزمن کلیوی: عضلانی، گازهای با بوی آمونیاک، اسیدوز تنفسی ممکن است رخ دهد.

4. پوست: خشک و کسل کننده، ادم، عفونت پوست و غیره.

5. متابوليك است یکی از علائم نارسایی مزمن کلیوی: آب و الکترولیت و عدم تعادل اسید و باز.

6-کاهش ایمنی، مستعد ابتلا به عفونت های ثانویه مانند ذات الریه و عفونت های دستگاه ادراری.

7. دستگاه گوارش: بی اشتهایی، تهوع، استفراغ، خونریزی از دستگاه گوارش.

نارسايي مزمن رژیم غذایی باید با توجه به آنچه پزشکان پرداخت

دکتر گفت برای سکس مزمن نارسایی کلیه برای آن درمان، نمی تواند تنها متکی بر دکتر راهنمای در ما معمولا از پرستاری جنبه بسیار مهم است، مانند است مزمن کلیه شکست رژیم غذایی جنبه باید توجه داشته باشید که از مشکل، هر کس می باشد مراقبت مشکل هر کس در جنبه های مشکل رژیم غذایی باید به توجه بیشتر تا، رژیم غذایی برای بیماری درمان بهبود یافته است اغلب اثر، از عادات حتی می توانید سرعت بخشیدن بیماری بهبود سرعت، بنابراین رژیم غذایی نارسایی مزمن کلیه باید توجه کند که رژیم غذایی خوب است؟

1 برای نارسایی مزمن کلیه، مواد غذایی رژیم غذایی و اضافه کردن شکر و سرکه در پخت و پز, رژیم غذایی نارسايي مزمن ممکن است کمتر نمک یا نمک بدون قرار داده. سفید مانند فرنی در برخی از شکر قهوه ای, قند, پخت و پز با شیرین و ترش سس، سس گوجه فرنگی، سس (بخارا) طعم شیرین و ترش مانند ماهی های شیرین و ترش کلم گوشت شیرین و ترش، سرکه سیب زمینی ابریشم ساخته شده و به همین ترتیب. سیب زمینی های چینی در داغ تافی و Caramelized Caramelized سیب سیب زمینی شیرین و غیره؛

2، نارسايي مزمن رژیم غذایی، طعم سبزیجات خود را. گرم و ترش طعم شیرین سبزی خود را تحریک چشایی زبان و اشتها مانند تخم مرغ نیمرو، گوجه فرنگی، گل کلم، گوشت خوک sautéed فلفل، بادمجان بخارپز خرد. رژیم غذایی نارسايي مزمن با استفاده از قارچ و میگو و جلبک دریایی، جعفری خود عطر طبیعی ساخته شده برخی از مواد غذایی و یا به عنوان یک افزودنی برای بهبود طعم غذا.

از طریق بالا، مردم برای رژیم غذایی نارسايي مزمن كليه، شرح داده شده شما باید پرداخت توجه به آنچه باید بسیاری از درک مسائل اگر شما هر گونه سوال یا اطراف کلیه بیماران دیگر شرایط مشابه است، توصیه می شود که بیماران ممکن است مایل به ارسال داده به طوری که پزشکان با خاص شرایط این وب سایت به شما راهنمایی بیشتر و تجزیه و تحلیل. همچنین می توانید کلیک کنید در مشاوره کلیه پزشکان, پزشکان معتبر خواهد بود خوشحال به کمک بیماران بهبود می یابند.



:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

چگونه می توان درمان نارسايي مزمن

پس از مبتلا به نارسايي مزمن كليه، نارسايي مزمن كليه بيماران فکر چه مدت من می تواند زنده است؟ مسئله نحوه درمان نارسایی مزمن کلیه پزشکان به ما گفت: روش های بسیاری برای درمان نارسايي مزمن وجود دارد بیماران نیاز به درمان دقیق بیماری کلیوی متفاوت از بیماری کلیوی مراقبت شما نیاز به دانش عمومی خوب مراقبت و توانبخشی مناسب، توانبخشی کلیوی را می توان بدست آمده. بنابراین، چه مدت من با نارسايي مزمن زندگی می کنند؟ نارسايي مزمن چگونه من آن را می گیرند؟? بعد اجازه دهید نگاهی به در!

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

برای چه مدت شما می توانید با نارسايي مزمن كليه، پروتئين مصرف تحت محدودیت های سخت زندگی شما باید با دقت انتخاب منبع پروتئین، می تواند به طور کامل با بدن انسان استفاده می شود که حداقل 2/3 با کیفیت کمک هزینه روزانه تامین پروتئین توصیه می شود. به طور کلی توصیه می شود مصرف پروتئین در هر کیلوگرم وزن بدن گرم 0.6 مناسب مصرف بيماران با توجه به وزن بدن خود را.

چه مدت می تواند به من زندگی با نارسایی مزمن کلیه نارسایی مزمن کلیوی در بیماران مبتلا به بیماری نارسایی کلیوی پایدار پیشگیری همودياليز مرحله از توسعه، کلیدی است: مسدود کردن کلیه فیبروز ترمیم کلیه آسیب دیده ترمیم اختلال عملكرد كليه. مسدود کردن روند کلیه، فیبروز همیشه مشکل پزشکی عمده اما پیشرفت در پزشکی چینی استفاده شده است و روش های درمان غربی می تواند تا حدودی تثبیت شده. بنابراین، بیماران نفریت "درمان نارسايي مزمن" مشکل لازم است.

نارسايي مزمن چه مدت زندگی می کنند؟ با توجه به استفاده بدن از پروتئین کم، خوردن بیشتر از پروتئین های گیاهی بدن از مواد زائد سوخت و ساز تولید شده توسط آن را افزایش فشار بر کلیه کراتینین افزایش نیتروژن اوره خون پس bogey در اورمی مبتلا به قارچ قارچ بادام زمینی دانه آفتابگردان و غیره است.

در مورد نحوه درمان نارسايي مزمن نفریت تحت درمان با ترکیبی از چین و غرب طب سنتی که روش درمان علائم و درمان علامتی است. علامتی از بین بردن علائم گلومرولونفريت غربی دارو درمان طب سنتی چینی برای ترمیم سلول های آسیب دیده از کلیه درمان طب سنتی چینی و طب غربی در درمان نقاط قوت روش نفریت توسط نفریت، با توجه به پاتوژنز نفریت در درمان نفریت مزمن با روش سنتی یکپارچه ترکیب و طب غربی به نقش خوب بازی است.

رژیم غذایی نارسايي مزمن چیست؟

زندگی در بسیاری چون روزانه در هر کس برای رژیم غذایی نمی فرستاد و مطرح است بیماری است از عواقب جدی است، در حال حاضر بروز دائما افزایش یافته از بيماري به بيماران دوستان به ارمغان می آورد تا براي تغذيه نارسایی مزمن کلیه اصول خاص است که از مشکل، بسیاری از بیماران هستند مراقبت از، نارسایی مزمن کلیه است بزرگ از مشکل، مزمن کلیه است شکست رژیم غذایی بیماران دوستان در درمان بیماری از روند در نارسایی مزمن کلیه از رژیم غذایی خاص است که می کند لحظات، توجه داشته باشید باید? یک رژیم غذایی مناسب کمک بزرگی به بیماران، به ما اطلاع دهید.

نارسایی مزمن کلیه اصول رژیم غذایی 1، طعم سبزیجات خود را. گرم و ترش طعم شیرین سبزی خود را تحریک چشایی زبان و اشتها مانند تخم مرغ نیمرو، گوجه فرنگی، گل کلم، گوشت خوک sautéed فلفل، بادمجان بخارپز خرد. رژیم غذایی نارسايي مزمن با استفاده از قارچ و میگو و جلبک دریایی، جعفری خود عطر طبیعی ساخته شده برخی از مواد غذایی و یا به عنوان یک افزودنی برای بهبود طعم غذا.

اصل 2 نارسايي مزمن رژیم غذایی، اضافه کردن شکر و سرکه در پخت و پز مواد غذایی، رژیم غذایی نارسايي مزمن ممکن است کمتر نمک یا نمک بدون قرار دادن. سفید مانند فرنی در برخی از شکر قهوه ای, قند, پخت و پز با شیرین و ترش سس، سس گوجه فرنگی، سس (بخارا) طعم شیرین و ترش مانند ماهی های شیرین و ترش کلم گوشت شیرین و ترش، سرکه سیب زمینی ابریشم ساخته شده و به همین ترتیب. سیب زمینی های چینی در داغ تافی و Caramelized Caramelized سیب سیب زمینی شیرین و غیره؛



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

اخیرا برای نارسایی کلیه چیست؟ در بيماران مبتلا به نارسايی عملکرد arethe چه سوالاتبسیاری از پزشکان می گویند مرحله آخر نارسايي iskidney بیماری کند nephron باقی ماندهدر این زمان، کلیه issubject تابع به مقدار زیادی از آسیب عملکرد کلیه بتدريج از بين رفت.همانطور که ما هستیم، کلیه پزشکان بیمارستان قدرت به introducetoday چه نارسایی کلیهاست نگران Foreach فرد نارسایی کلیه بیماری وحشتناک از نارسايي است؟ امید به کمکچه نارسایی کلیه هستند.

نارسایی کلیه چیست؟ یک، اسیدوز

اسیدوز است یکی از مظاهر مزمن نارسایی کلیوی است mostcommon، هنگامی که کلیرانسکراتی نین سرم نرخ پایین به حالت عادی هنگامی که 1/5 cannotmaintain او تعادلطبیعی. از نظر باليني وجود خستگی، تهوع، استفراغ، تحریک پذیری، بی حالی، سفتی درقفسه سینه، تنفس عمیق، andcan مرگ از فلج تنفسی و شوک.

نارسایی کلیه چیست؟ دوم و آب و الکترولیت ها و عدم تعادل اسيد و باز

1، کم سدیم و hypernatremia: با توجه به استفراغ، اسهال، sodiumloss بیش از حد،كليوي جذب مجدد لوله سدیم و کمتر مستعد ابتلا به هیپوناترمی، مشخص می شودخستگی، بی اشتهایی.

2 آب و یا بیش از حد آب: کلیه مستعد ابتلا به شکست و احتباس آب ادم manifestedasفشار خون نارسایی احتقانی قلب ادم Brainswelling و عواقب جدی دیگر.

3 هيپوكلسمي و استازولامید،: بافت كليه، نارسايي انجام نمی produceactive ویتامین D3،کاهش جذب کلسیم از روده منجر tohypocalcemia. نشانه های عمومی بسیار نادر است.فقط اصلاح سوخت acidosiswith بیکربنات سدیم به منظور کاهش کلسیم آزاد است کهترویج انقباض از دست و پا. واحد كليه، دفع فسفر خون بالا را کاهش می دهد. بنابراین، هيپوكلسمي و استازولامید، نارسایی کلیوی.

4، پتاسیم بالا و هیپوکالمی: کمتر کاهش دفع ادراری پتاسیم ofrenal شکست. بدن افزایشکاتابولیسم اسیدوز متابولیک، k + از thecell انتقال با استفاده از پتاسیم مانند داروهای مدریا مهارکننده های convertingenzyme مهاركننده صحبت می کنند، می تواند منجر بهhyperkalemia شدید.

نارسایی کلیه چیست؟ سوم، سیستم گوارش

گوارش جلوه نارسايي توجه toincreased اوره از سیستم گوارش باکتری های روده به تجزیهاوره intoammonia اختلال گوارشی است. این اولین بار ظاهر شد, و برجسته commonsymptomاکثر این بیماری با پیشرفت. Gastrointestinalsymptoms افزایش اوره توسط باکتری ها تجزیهبه آمونیاک و ammoniumcarbonate برای تحریک مخاط دستگاه گوارش هستند و سطحpeptidehormone دستگاه گوارش و اختلالات متابولیک باعث کاهش barriermechanism مخاط.زود از دست دادن اشتها، احساس پری شکم، تهوع، استفراغ، سکسکه و اسهال.

اصول درمان نارسايي مزمن چیست؟

اصول درمان نارسايي مزمن چیست؟ برای نارسایی مزمن کلیه، مشکلات پزشکان راthisintroduction بسیاری از مردم areconcerned در مورد,: نارسايي مزمن است انواعگلومرولار های leadingto از دست دادن و عملکرد کلیه بیش از 50% واکنش به طور کلیکلیه تابع، نارسايي مزمن كليه whentreating باید بی درنگ برای جلوگیری از بیشتر آسیبthekidney. خارج از درمان رسمی نارسايي مزمن someprinciples درمان داشته باشید.بنابراین اصول درمان شکست chronicrenal چیست؟ بعد، ما پزشک مورد تماس بگیرید.

اصول درمان نارسايي مزمن چیست؟ درمان ofchronic نارسایی کلیوی:

درمان نارسايي مزمن درمان اصل 1، رژیم غذایی: اين دو حالت محاسبه anduremia بیمارانباید داده کم رژیم پروتئین و اسیدهای آمینه پروتئین حیوانی containsessential بالغ روزانهمصرف پروتئین برای حدود 30 گرم. غذاهای آسان todigest و مقدار زیادی از ویتامین ها.کمتر ادرار خروجی، ادم، و باید مصرف limitsodium.

درمان نارسايي مزمن 2، اصلاح اسيدوز: اسیدوز mildmetabolic می تواند بهبود یافته توسطاصلاح آب، عدم تعادل الکترولیت, و همچنین می تواند به همراه سدیم بی کربنات روزانه 4 ~ 8g 2 ~ 4 دوز خوراکی.

اصل درمان 3، کلی درمان نارسايي مزمن: در thecompensatory فاز نارسايي مزمن باید فعالدرمان بیماری های theprimary، جلوگیری از توسعه ارومیه. اين دو حالت محاسبه در علاوه بر این totreating خارجی بیماری، برای سهولت کار سرد و مرطوب و خستگی، جلوگیری ازسرماخوردگی، استفاده از مواد مخدر کلیه ها آسیب نمی زند. ارومیه رخ می دهد، شماshouldrest و درمان. درمان نارسایی کلیه

اصول درمان نارسايی کليوی 4، حذف عوامل ofpredisposing چیست: انواع عفونت هایشایع عامل مستعد کننده، استفراغ حاد، تب، عدم تعادل الکترولیت و استفاده nephrotoxicداروهای causeare غیر معمول نیست. علاوه بر تروما جراحی و غیره.

درمان نارسايي مزمن اصل 5 اصلاحی آب electrolyteimbalance

(1 dehydra)



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

است شده موضوع نحوه درمان نارسايي مزمن بیمار را زجر مشکلات پزشکی نارسایی مزمن کلیه نارسایی کلیه، نارسایی مزمن کلیوی انجام دهید؟ هنگامی که پس از بدن بيماران مبتلا به نارسايي مزمن كليه به دقت درباره بیماری های کلیه و مراقبت های کلیوی در موقع سرگیری اولیه بهداشت داريم.

چگونه مزمن نارسایی کلیه درمان? در این شماره ما را در بهترین در کشور با کلیه پزشکان بیمارستان به ما نگاه.

، درمان اولیه بیماری

اصلی شروع درمان درمان نارسایی مزمن کلیه روش یکی از، جلوگیری از اثر آن بهتر است، تا زمانی که اصرار داشت در اصلی ارسال یا زیر ارسال جنس نفریت کلیه توپ، و بیماری فشار خون بالا و دیابت نفروپاتی معقول از درمان طولانی مدت یا حذف می کند CRF بدتر شده از عوامل به عنوان خون ظرفیت کافی، و عفونت های جدی و انسداد راه ادراری و کلیه سمیت دارو استفاده، از جمله در خواهد شد ساخته شده بهتر از درمان اثر است.

دوم، کنترل فشار خون بالا

در طول فرآیند درمان نارسایی مزمن کلیوی بیماران رفتن را از طریق درمان دارویی برای کنترل فشار خون بالا، جلوگیری از افزایش فشار خون، اثرات درمان. زود خراب شدن سریع عملكرد كليه سعی کنید دوپامین مانند پروستاگلاندين E1; مقاوم فشار خون بالا می تواند طولانی خوراکی، تزریقی نیتروپروساید سدیم یا فنتولامين; فشار خون بالا و نارسایی قلبی، دياليز در موقع. توجه داشته باشید شما نمی تواند خیلی سریع باک یا افزایش فشار خون خود را بیش از حد کم است، باید در 16.0/11.3kPa (120 85mmHg) کنترل.

سوم، تمايز TCM

بهترین روش از طب سنتی چینی در درمان نارسايي مزمن می تواند به طور موثر تسکین علائم و تاخیر پیشرفت CRF, برخی از بیماران مبتلا به cathartic پزشکی, لوسیون به کاهش تعداد بيماران تحت دياليز، سهولت درد زیادی است. بنابراین، بیماران نفریت "درمان نارسايي مزمن" مشکل لازم است.

چهار رژیم غذایی

رژيم بخشی ضروری از رژیم غذایی تغذیه منطقی برای درمان بیماری ها نقش بسیار مهمی در ترویج است. 30~35kcal/kg.d حرارت باید نگه داری، جبران نارسایی کلیوی ممکن است با کیفیت پایین پروتئین (0.6~0.8g/kg.d) و کم فسفر (-750 ميلي گرم) رژیم غذایی و اگر لازم باشد، به علاوه اسیدهای آمینه یا اسیدهای آلفا Keto. بيماران دياليز غیر پیشرفته باید رژیم غذایی کم پروتئین با کیفیت بالا (تا 0.6g/kg.d) و اسیدهای آمینه یا اسید آلفا-Keto.

نارسايي مزمن رژیم غذایی باید با توجه به آنچه پرداخت

رژیم غذایی نارسايی توجه به چه كيست؟ در حال حاضر تهدید رو به رشد این بیماری برای انسان مبتلا به نارسايي پزشکان ما، نارسایی مزمن کلیوی است شکل جدی بیماری کلیوی آورده آسیب زیادی به بیماران در بيماران مبتلا به نارسايي مزمن كليه رژیم غذایی برای درمان بیماری کمک بزرگی بوده است ما به پزشکان برای رژیم غذایی نارسايي مزمن گوش دهید، شما باید پرداخت توجه به چه اطلاعاتی بگویید.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

1 قبل از، بيماران مبتلا به نارسايي مزمن كليه بدون دیالیز، نارسايي مزمن رژیم غذایی رژیم غذایی کم پروتئین منبع متابولیت (نیتروژن اوره خون)، کاهش بار در کلیه ها، کم کردن سرعت زوال در عملكرد كليه سرعت کاهش. مصرف پروتئین باید با توجه به درجه معقول نارسایی کلیوی در تنظیم شده. هنگامی که سرعت فيلتراسيون گلومرول (GFR) قطره زیر 50 ml / باید برای محدودیت پروتئین مناسب (0، 6 g/kg)، می تواند نیازهای فیزیولوژیکی اولیه بدون سوء تغذیه را تامین کند.

رژیم غذایی 2 نارسايي مزمن كليه، نارسايي مزمن كليه، بیماران اغلب فسفر بالا هيپوكلسمي، در نتیجه در بيماري استخواني به منظور محدود کردن رژیم غذایی فسفر باید گرفته شود می تواند.

3، باید مصرف آب و غذاهای پتاسیم بالا (guiyuan قارچ سفید (بخارا)، و غیره) محدود با ادم و فشارخون بالا در بيماران مبتلا به نارسايي مزمن, نارسايي مزمن رژیم غذایی باید رژیم غذایی کم نمک (کمتر از 3 G/d)، ادم، شدید تر است.

4، دياليز در بيماران مبتلا به نارسايی مزمن کليه تا به حال نیاز به رژیم غذایی به شدت محدود شده اما با توجه به قد و وزن رژیم غذایی نارسایی مزمن کلیه، دیالیز بار دياليز و ادرار خروجی تنظیم برنامه غذایی خود را با توجه به.

5 کالری بالا: مصرف مقدار کافی کربوهیدرات، چربی، کافی برای تامین گرمای بدن انسان جلوگیری از تجزیه پروتئین به گرما، کاهش مصرف پروتئین. گرفتن به اندازه کافی کالری رژیم غذایی نارسايي مزمن كليه، مارگارین و روغن نباتی و شکر بخورند.



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

چه عواملي نفروپاتي ديابتي هستند? چرا که فقط درک دقیق علائم نفروپاتی دیابتی می تواند بیشتر موقع این سوالی است که بسیاری از مردم در مورد، مراقبت و کارآمد برای کنترل این بیماری، امروز ما به معرفی چه عواملي نفروپاتي ديابتي به منظور کمک به مبارزه با این بیماری هستند قصد داریم.

پزشکان بیمارستان کلیه اختیارات گفت علايم باليني نفروپاتي ديابتي تجلی عمدتا در جنبه های زیر:

(1) پروتئین در ادرار، علائم نشانه اولیه نفروپاتی دیابتی است. دفع متناوب حاضر در طول این دوره، به تدریج به پایدار، ادرار بررسی میکروسکوپی نشان می دهد سلول های سفید خون و ریختگی توسعه.

(2 ادم) که بیماران مبتلا به زود هنگام بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي به طور کلی لازم نیست که علائم ادم تعداد کمی از بیماران پس از کاهش پروتئین های پلاسما ممکن است ادم خفیف. هنگامی که پروتئین ادرار 24 ساعته بیش از 3 g و ادم رخ می دهد. آشکار دیابتی نفروتیک ادم را تنها در به سرعت رو به وخامت رخ داده است.

(3) فشار خون بالا: فشار خون بالا یکی از تظاهرات باليني نفروپاتی دیابتی و فشار خون بالا علائم اغلب در آلبومينوري مزمن در بیماران دیابتی دیده می شود اما بسیار جدی است. فشار خون بالا می تواند مشکلات کلیوی را تشدید کنند.

(4) کم خونی: نفروپاتي ديابتي بيماران اگر آشکار وجود دارد، اين دو حالت محاسبه، ممکن است کم خونی خفیف یا متوسط. کم خونی به عنوان مانع اريتروپويتين درمان آهن نامعتبر است.

(5) اختلال عملکرد: تظاهرات باليني شامل عملکرد غیر طبیعی کلیه نفروپاتی دیابتی، اختلال عملکرد کلیوی از پروتئينوري، علائم به نظر می رسد فاصله زمانی متفاوت است تا حد زیادی، اگر ديابت کنترل شده است اما بدون اختلال در دفع و کلیه برای سالهای زیادی. اگر نه درست مدیریت، کلیه نارسایی پیشرونده بدتر خواهد شد.

معیار در تشخیص نفروپاتي ديابتي چیست؟

بسیاری از مردم درک ديابت در نفروپاتي ديابتي چه معیارهای تشخیصی نفروپاتي ديابتي هستند کاملا روشن نیست؟ شما باید به توجه داشته باشید، اگر شما دیابتی دیابت به راحتی می تواند به نفروپاتی دیابتی منجر می شود، نفروپاتي ديابتي عوارض ديابت، اين بيماري از ديابت است. مهم است به درک معیار در تشخیص نفروپاتی دیابتی و تشخيص به موقع و درمان است.

افزايش شيوع نفروپاتي ديابتي "epizootic بیماری"، شناخته شده به عنوان معیارهای تشخیصی نفروپاتی دیابتی برای بسیاری از ما نقش بسیار مهمی نیز شد. سپس ما در مورد تشخيص نفروپاتی دیابتی بسیار آموخته است؟ در عمل بالینی برای تشخیص نفروپاتي ديابتي عمدتا زیر چه زمانی است.

1. روزه قند یا تست تحمل غيرطبيعي گلوكز خون.

2. معيارهاي نفروپاتی دیابتی باید ببینید اگر دیابتی رتینوپاتی.

3. سابقه ديابت و قادر به کنترل موثر از بیماران مبتلا به دیابت است.

4. معیار در تشخیص نفروپاتي ديابتي چیست؟ چک در تشخيص زودرس بیوپسی کلیه کمک می کند.

5. microalbumin ادرار و دفع آلبومين ادراري (UAE): 30 ميلي گرم در دسي ليتر است.

6. کلیه بیماری و علائم باليني سندرم نفروتيك، فشار خون بالا، سرعت فيلتراسيون گلومرول کاهش می یابد.

گرم نکته: نفروپاتي ديابتي عوارض ديابت مزمن کلیه. نفروپاتي ديابتي با گلومرولي، معمولا به ديابت بنا به آمار، البته در بیماران مبتلا به 15-20, صرف نظر از سن, برخی از 60% در ضایعات کلیوی بالینی رخ داده اشاره دارد. بیماران دیابتی حدود 5% - 15% از نارسایی کلیه درگذشت. تا به امروز وجود دارد هیچ درمان موثر است. تشخیص زود هنگام و درمان پیشگیرانه توسعه و پیشرفت نارسایی کلیه طول عمر جوانی.



:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

همانطور که همه میدانیم, نفروپاتی دیابتی شایع بیماری در زندگی روزمره و افزایش شیوع در میان مردان است. درمان نفروپاتي ديابتي unexceptional یکی از مردم بیشتر در مورد بیماری نگران شد. سپس پکن کلیه بیمارستان پزشکان به ما برخی از درمان های نفروپاتی دیابتی.

در زیر مقدمه ای بر درمان نفروپاتی دیابتی است:

1. برای درمان نفروپاتي ديابتي موثر است استفاده از عوامل کاهنده قند خون است: برای افراد چاق گلی کلازید (diamicron) و گلی پیزید (گلی پیزید)، با توجه به سهولت و بهبود Microcirculatory اثر ضدانعقادي خود می توانید استفاده کنید. Glyburide به عنوان قدرتمند و باید استفاده نمی شود. پروپیلن اوره chlorosulfonated عمر بسیار طولانی است، ممنوع است.

نه در بیماران با نارسایی کلیوی biguanides داروهای کاهنده قند خون در ادرار مانند آب نبات (دی متیل بيگوانيد) و phenformin (jiangtangling) و غيره به اسیدوز لاکتیک تولید باید استفاده شود. Gliquidone بهترین استفاده می شود برای درمان نفروپاتي ديابتي (glurenorm)، به دلیل آن 95% از طریق دفع صفراوی، glucobay مهارکننده های آلفا گلوکوزیداز، سرعت جذب گلوکز در روده، پس قند خون را کاهش می دهد. تنها 1% ~ 2% به دلیل جذب آن در روده آن تاثیری در عملکرد کلیه است. آشکار مانند صدمه کلیه دهان قند خون عوامل را استفاده کند و سرعت تغییر باید به روش درمان با انسولین بر نفروپاتی ديابتی تجربی.

2. استفاده از انسولین برای درمان نفروپاتی دیابتی نیز بسیار مؤثر است: وجود دارد گزارش در اوایل درمان نفروپاتی ديابتی تجربی به عنوان درمان با انسولین فشرده در نفروپاتي ديابتي به طور کامل بازسازی می تواند. رژیم غذایی و (یا) دهان قند خون عوامل هستند نه در کنترل قند خون و اوایل نفروپاتی دیابتی درمان با انسولین درمان خوب. اما برای بیماران مبتلا به مرحله نهایی بیماری کلیه باید مورد توجه پرداخت غير فعال با توجه به کمبود مواد غذایی و انسولین کاهش، مستعد ابتلا به قند خون پایین. حتی اگر افزایش قند خون، اما قند در ادرار که اغلب منفی است زیرا آستانه کلیوی قند دوباره بالا می رود، بنابراین باید قند خون به طور منظم چک به تنظیم دوز انسولین است. زیرا کم ترین قلب و عوارض عروقي مغز در طول این دوره بسیار سخت کنترل قند خون، سطح قند خون آنها اتفاق می افتد را می توانید.

روش دیگر برای درمان نفروپاتی دیابتی است دیالیز: دسترسی به بیماران مبتلا به مرحله نهایی بیماری کلیه است نشانه های بسیاری از قبیل تهوع و استفراغ ناشی از نيتروژن اوره خون بالا و قابل توجهی اسیدوز hyperkalemia حجم خون بالا مانند نارسایی احتقانی قلب نمی تواند با دارو نیاز به دیالیز به منظور بهبود کیفیت زندگی حذف شود.

همودياليز و دياليز صفاقی دياليز به تقسیم می شوند، هر کدام دارای مزایا و معایب آن، مزایای استفاده از دياليز دياليز بهتر، عفونت، آسان به حذف آب از بدن، بدون از دست دادن پروتئین معایب از دیابت، تصلب فيستول بعید است به کار است. هزینه های بالا از دیالیز و دیالیز با توجه به فشار خون پایین خون الود کردن خیلی سریع می تواند باعث سندرم عدم دیالیز، خونریزی و کاهش بینایی شبكيه ناشي از. استفاده از دياليز صفاقي،: دیالیز، اما در خود دياليز.

نفروپاتی دیابتی درمان

معمولا بیشتر مستعد ابتلا به عفونت به نفروپاتي ديابتي نفروپاتی دیابتی درمان? این یک مشکل جدی است, نفروپاتی دیابتی خطرناک است, وجود دارد تعداد زیادی از بیماران مبتلا به این بیماری هر ساله، یک مشکل پزشکی عمده تبدیل شده است. بیماران همیشه می خواهم بپرسید: چگونه برای درمان نفروپاتي ديابتي? این پزشک در مورد مشکلات نگران است. با این سوالات ما در نظر پزشک را نگاه کنید. بیمار بهبود سریع آرزو!

قند است نسبتا رایج شکل نفروپاتى ناشى از ديابت، نفروپاتی ديابتی، نفروپاتی دیابتی درمان? اینجا چه مقام بیمارستان کلیه پزشکان به شما بگویم در مورد نحوه درمان نفروپاتی دیابتی، من امیدوارم که شما بیشتر توجه به:

1، مطالعات اخیر با استفاده از انسولین برای طولانی مدت پمپ کنترل قند خون در کنترل دقیق قند خون است کلیدی برای زودرس پیشگیری و درمان نفروپاتي ديابتي. در نرمال دفع ميكروآلبومينوري کاهش قابل توجهی را قادر می سازد و می تواند برخی را معکوس و به دفع آلبومين ادراري عادی تبدیل. ادرار آلبومين و قند خون کنترل جوانب مثبت و منفی بسیار مرتبط است. پس چگونه نفروپاتی دیابتی درمان? فشار خون بالا است دیگر عامل خطر مهم در بروز و توسعه نفروپاتی دیابتی که دراز مدت کنترل فشار خون در سطح ایده آل (125 85mmHg) می تواند دفع آلبومين ادراري را کاهش می دهد.

2 مصرف پروتئین نیز باید کنترل مصرف پروتئين به خصوص بوته پروتئین ذرات بزرگتر، اوایل پیشگیری و درمان نفروپاتي ديابتي. می تواند آسیب کلیوی فیلتراسیون تشدید، شتاب سخت شدن مویرگ گلومرول. اگر چه رژیم های غذایی کم پروتئین نفع محافظت از کلیه ها، اما به عنوان درمان اولیه برای رژیم غذایی دیابتی بیش از حد به زودی. انتخاب رژیم غذایی بهتر است برای حفاظت از کلیه دیابتی جایگاه بسیار مهم است. درمان با رژیم غذایی سنتی، پروتئین های گیاهی منبع اصلی پروتئین، سطوح بالایی از اسیدهای آمینه غیر ضروری، فراهمی زیستی است کوچک، کلیه بار تشدید می تواند. سطح بالایی از پروتئین حیوانی و اسیدهای آمینه ضروری و بالاترین میزان استفاده از بهترین ارزش تغذیه ای. غذاهای حیوانی در فراورده های لبنی، تخم مرغ، ماهی پروتئین ارزش تغذیه ای بهترین محافظت از کلیه ها.



:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

نظر سنجی در بر داشت که بیماران بیشتر نگران در مورد بهترین درمان برای نفروپاتی دیابتی است. پس چه می کند؟ درمان خوب است؟ این مشکل و غلبه بر تمرکز پزشکان. بهترین درمان برای بیماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي درمان بیماری، کمک بسیار بزرگ است. چقدر با این بدانید آیا با این سوالات ما را با دکتر خود مشورت. بیمار بهبود سریع آرزو!

اشاره کرد که توسعه و پیشرفت آسیب کلیوی در بیماران مبتلا به دیابت است روند تجمع تدریجی و سپس بهترین درمان برای نفروپاتي ديابتي چیست؟ کلیه ديابت بيماري تقسيم به 5 فاز در عمل بالینی، اگر نه درمان درستی خواهد شد به تدریج توسعه یافته به ارومیه. کلیه پزشکان اینجا است پکن بهترین درمان نفروپاتی دیابتی:

1. عفونت های دستگاه ادراری عود شتاب ممکن است برای جلوگیری از عفونت ادراري در بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي پیشرفت بیمار، بنابراین سعی کنید برای جلوگیری از عفونت های دستگاه ادراری در بیماران مبتلا به دیابت.

2-در بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي اولیه از مصرف روزانه توجه به پروتئين در ادرار، از دست دادن مقدار قابل توجهی از پروتئین، پس چه هستند بهترین درمان برای نفروپاتی دیابتی باید پرداخت کنم؟ مناسب با پروتئين، به ویژه تکمیل شود باید، باید پروتئین حیوانی با کیفیت بالا را تکمیل.

3. باليني نشان می دهد که استفاده از طب چینی برای درمان بیماری کلیه تمایل به نتایج خیلی خوبی. درمان طب چینی، تحت هدایت یک متخصص در بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي تحت درمان با طب سنتی چینی اجرا می شود.

آنها می گویند, رم در یک روز ساخته شده بود. روند تجمع تدریجی را بروز آسیب های کلیوی در بیماران مبتلا به دیابت. پزشکان اشاره کرد که اگر قند خون به خوبی کنترل می شود، بیماری کلیوی دیابت در عمل بالینی به 5 دوره، به طور کلی، پیشرفت هر 5 سال در بيماران ديابتي نوع ⅰ 1 پیشرفت برای حدود سه تقسیم شده است و یا چهار سال در بيماران مبتلا به ⅱ ديابت نوع 1 دوره.

بالا بهترین درمان برای نفروپاتی دیابتی، می خواهم به شما کمک کند، اگر می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد دانش می توانید در مشاوره آنلاین کلیک کنید، دکتر پاسخ سوالات خود را در جزئیات! من برای شما آرزوی سلامتی و شادی!

تجزیه و تحلیل از درمان نفروپاتي ديابتي

نفروپاتي ديابتي اغلب اضطراب برای درمان نفروپاتی دیابتی که همه می دانند بدانید که چه, نفروپاتی دیابتی درمان نه روز کار، نیاز به درمان طولانی مدت با درمان های پزشک قبل از آنها را التیام بخشد. معمولا برای درمان موقت نفروپاتي ديابتي تحت درمان با ترکیبی از راه، نتایج بسیار خوب استفاده می شود. در این مورد می دانید؟ برای پاسخ به این سوال ما را گوش دهید. بیمار بهبود سریع آرزو!

توسعه و پیشرفت آسیب کلیوی در بیماران مبتلا به دیابت است روند تجمع تدریجی و سپس درمان نفروپاتي ديابتي چیست? می رود درمان موثر نفروپاتی دیابتی، به عنوان گفت: مواد مخدر برای سه دقیقه را ببینید دکتر برای درمان نفروپاتی دیابتی این است که چگونه به آن می گویند:

1. کلیه بیماری دیابت، فشار خون بالا عامل بسیار مهم در تشدید به کنترل فشار خون بیماران دیابتی باید چوب به یک رژیم غذایی مطلوب است.

2. کنترل قند خون خوبی در مبتلايان به نوع دیابت کنترل قند خون و نصف میزان نفروپاتي ديابتي نفروپاتی دیابتی درمان آن چیست؟ شانس نفروپاتي ديابتي در بيماران مبتلا به ديابت نوع 2 به 1/3 کاهش می توانید.

3. عفونت ادراري مكرر ممکن است مانع عفونت های دستگاه ادراری شتاب پیشرفت در بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي

4. در بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي زود هنگام از دست دادن مقدار قابل توجهی از پروتئین در ادرار هر روز توجه به مصرف پروتئین، بنابراین مناسب با پروتئين در بيماران مبتلا به اواخر مرحله نفروپاتي ديابتي با توجه به محدودیت مصرف پروتئین، به طور خاص برای محدود کردن مصرف پروتئین های گیاهی با کیفیت پایین تر باید تکمیل شود باید پرداخت.

بالا است که دکتر امید درمان نفروپاتی دیابتی است که پس از خواندن شما را پیش از آن در زندگی روزانه پیشگیری اولیه است. کلیه بیمارستان اقتدار متعهد به مطالعه و درمان بیماری های کلیوی، افراد مبتلا به بیماری کلیوی در تماس پزشک یا تماس معتبر کلیه بیمارستان 24 ساعته تلفنی رایگان مشاوره، one-on-one مشاوره با یک پزشک می توانید کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

نفروپاتي ديابتي خطرناک است و سپس درمان نفروپاتي ديابتي چیست؟ درمان بیماران اغلب کور، نمی دانم درمان نفروپاتی دیابتی و نه در مورد بیماری خود را اغلب misdiagnosed تا پایان. سپس روش درمان چیست؟ درمان خوب است؟ می دانید در مورد این? پاسخ به این پرسش، خواهیم در چه دکتر نگاه می گویند.

درمان نفروپاتی دیابتی یک فرایند پیچیده است و سپس درمان نفروپاتي ديابتي چیست؟ نفروپاتي ديابتي: آنچه باید انجام شود برای بررسی کنید؟ بیماران نگران این اینجا پکن کلیه دکتر در مورد درمان نفروپاتي ديابتي هستند.

(A) ادرار كيفي در نفروپاتی دیابتی مثبت کاذب یا منفی کاذب می تواند، یک روش ساده برای غربالگری دیابت است، برای اندازه گیری قند خون است مبنای اصلی تشخیص است.

(ب) دفع آلبومین ادرار (UAE) 20 ~ 200 متر-g/min, شاخص مهم تشخیص زودهنگام نفروپاتی دیابتی است نفروپاتی دیابتی درمان چیست؟ هنگامی که امارات متحده عربی بیش از 200 گرم μg/min یا روال تست مثبت پروتئین ادرار (پروتئین ادرار است بزرگتر از 0.5G / 24 h)، است که نفروپاتی دیابتی تشخیص. ادرار معمولاً دراماتیک است بیشتر سلول های سفید خون عفونت ادراری نشان می دهد؛ تعداد زیادی از سلول های قرمز خون، که نشان می دهد وجود دارد ممکن است سایر علل هماچوري.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

(ج) كراتي آندوژن ترخیص کالا از گمرک نرخ اواخر نفروپاتی دیابتی و نیتروژن اوره خون، كراتي افزایش کاهش داد.

(Iv) اندازه گیری افزایش و مافوق صوت ب حجم کلیه رادیونوکلئیدی پویا کلیه، گلومرول تصفیه نرخ (GFR) با اوایل نفروپاتي ديابتي. GFR کاهش قابل توجهی در زمانی که در ارومیه حجم کلیه اغلب نیست که تنگ بطور قابل توجهی.

(ه) بررسی و در صورت لزوم، آنژیوگرافی فلورسین سدیم, آنوریسم مانند بیماری دیابت.

این مقام بیمارستان کلیه پزشکان درمان نفروپاتی دیابتی، امیدوارم که به شما کمک کند. اقتدار کلیه بیمارستان به ده ها هزار نفر از درمان در درمان بیماری کلیوی انتخاب خوبی است. پیشرو کلیه بیمارستان 24 ساعته تلفات رایگان تدریس خصوصی در خانه، لطفا احساس رایگان تماس بگیرید!

توضیح می دهد چگونه درمان نفروپاتي ديابتي

نفروپاتي ديابتي است شکل نسبتا شایع بیماری کلیوی نحوه درمان نفروپاتي ديابتي? نفروپاتي ديابتي، درمان برای بیماران، با کمک بزرگ، شما را درک کنید؟ جدیت به ندرت در اواخر، خیلی دیر متوجه شدم. چگونه به درمان نفروپاتي ديابتي روش درمان نفروپاتي ديابتي با این سوالات ما را با دکتر خود مشورت. بیمار بهبود سریع آرزو!

نفروپاتي ديابتي است عارضه شایع آشغال بیماران مبتلا به دیابت، آنچه در مورد نحوه درمان نفروپاتي ديابتي? بدون درمان موثر تعداد قابل توجهی از شکست qigua مزمن می تواند منجر به. بنابراین پزشک نشان می دهد که درمان نفروپاتی دیابتی است کلید، پس چه هستند روش نحوه درمان نفروپاتی ديابتی تجربی می دانم درباره آن:

① همه افراد دیابتی در طی 5 سال یا بیشتر، اغلب به پروتئین ادراری و کلیوی ادرار 24 ساعته و كيفي پروتئين معاینه فوندوس كمي مراجعه کنید و توجه کنید که انجام اندازه گیری فشار خون.

دوم مشروط باید انجام شود زمانی که تشخیص پروتئین میکرو ادرار و تعيين β-2-microglobulin، زود تشخیص microalbumin ادرار در نفروپاتی دیابتی افزایش 3-6 ماه حتی 3 بار برای تعیین اینکه آیا مداوم اندازه گیری ميكروآلبومينوري.

اگر آلبومين و قاعده دیگر علل افزایش عوامل ادراري و سپس نحوه درمان نفروپاتی دیابتی شناخته شده افزایش یافته است؟ با جنبش ضروری آلوده فشار خون بالا باید در حالت آماده باش بالا و توجه به تلاش برای کنترل قند خون به صورت طبیعی > 18.7 در 12kPa باید باک را فشار خون در محدوده طبيعي حفظ باید همچنین تاکید کم نمک، کم پروتئین رژیم غذایی با پروتئین با کیفیت بالا ترجیح داده است.

بالا پکن کلیه پزشکان نحوه درمان نفروپاتی دیابتی، امیدواریم که شما را به انجام آن پیشگیری خیلی خوب آموخته است. کلیه بیمارستان اقتدار متعهد به مطالعه و درمان بیماری کلیوی در حال حاضر درمان پیشرفته ترین، اثر منحصر به فرد از بیماری کلیه دیابتی است. لطفا کلیه معتبر بيمارستان مشاوره 24 ساعته تلفنی رایگان، one-on-one مشاوره با یک پزشک تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

در سال های اخیر با رشد بروز نفروپاتی دیابتی خانواده نیز عامل مهمی در توانبخشی پرستاری از بیماران می شود و سپس یک سوال چگونه به مراقبت از بیماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي سپس ما دکتر کلیه کلیه بیمارستان اقتدار را برای ما توضیح دهید که چگونه به مراقبت از درخواست بود بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي که بهبود بیمار است.

چگونه برای مراقبت از بیماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي? عارضه اندوتليالي دیابت مبتلا به نفروپاتي ديابتي، علت مهم مرگ و میر در بیماران مبتلا به دیابت است. با این حال عوارض مزمن ديابت از جمله بروز نفروپاتی ديابتی تجربی بود افزايش يافت. در سالمندان باید به نظارت دقیق و جامع و پرستاری. نحوه مراقبت از بیماران دیابتی با نفروپاتی عمدتا پس از چندین جنبه است:

1. بیماری جدی شیعه بیماران نیاز به استراحت در بستر، دیابت نفروپاتی پرستاری در بیماران آرام راحت از محیط، فراهم می کند به تضمین دمای داخل سالن مناسب نگه داشتن تخت بهداشت و درمان بستر دراز مدت است که نیاز به زمان بندی بیش از نورد اغلب به بیماران بدن پاک، بنابراین جلوگیری از عوارض به عنوان نه به bedsores و دیگر پوست بیماری ظاهر شد، نگرانی بیماران علائم زندگی ثبت حجم آب بيمار و حجم ادرار,, زمان اندازه گیری وزن، ظاهر شد.

2-بیمار را برای اطمینان از تامین مواد مغذی نیاز دارد اما پرخوری نیست، برنامه رژیم غذایی معقول براساس وزن بیمار تحت سلطه توسط نور، به راحتی قابل هضم مواد غذایی، کنترل مناسب مصرف پروتئین را به خوردن بیشتر میوه و سبزیجات تازه لازم است.

3. دیابت نفروپاتی درازمدت بیماری های مزمن است، البته بیشتر طولانی, درد جنسی بزرگتر، تا بیماران بسیار آسان تولید ناامیدی و اضطراب وحشت، خلق و خوی اینها نه منجر به بیماری از دهات نفروپاتی دیابت پرستاری به توجه خانواده و تعهدات پرسنل باید انجام کار آرامش روانی بیشتر و تشویق بیماران ارتباطات می گویند بیماران خود را احساس می کنید حذف بيماران بد خلق و خوی، باعث می شود بیماران آگاهی خود را در حال بیماری به بیماران به دست آمده از کراوات.

خوب، مهمتر است چندین جنبه از چگونه به مراقبت از بیماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي اکنون آیا می دانید؟ اگر شما هر گونه سوال در مورد چگونگی مراقبت از بیماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي، لطفا مشورت دکتر ما، کلیک بر روی جعبه مشاوره. بیمار بهبود سریع آرزومندیم.

علل و درمان نفروپاتي ديابتي

احتمالا همه ديابت، نفروپاتی دیابتی می داند: آیا می دانید؟ بنابراین این مشکل چگونه می توان ما برای نفروپاتی دیابتی درمان علت بسیاری از موارد نفروپاتی دیابتی دیابت، ایجاد می شود. ما می توانید آن را از طریق این راه حل انجام دهد. با هم نگاه.

نفروپاتي ديابتي است ناشی از چه است؟ است که علل نفروپاتي ديابتي چیست؟ نفروپاتي ديابتي باليني عارضه شایع دیابت، یکی از عوارض سيستميك اندوتليالي دیابت است. نفروپاتي ديابتي است ناشی از چه است؟ به شرح زیر است.

اثرات سیکلوفسفامید ناشی از فشار خون بالا: با توجه به اختلال متابولیسم چربی در بیماران مبتلا به دیابت، تصلب شرایین و بسیاری دلایل دیگر فشار خون که بسیار زیادی، تقریبا همه از این بیماران ادرار میکرو پروتئین، نشان می دهد که کلیه می توانید ببینید آسیب به طور کلی.

② قند خون بالا: علل نفروپاتي ديابتي چه کسانی هستند؟ افزایش دراز مدت و بیش از حد قند خون می تواند منجر به افزایش نفوذپذیری مویرگی، extravasation پروتئین پلاسما باعث آسیب مویرگ غشاي, بافت کليه گلومرولي، و آتروفی.

③ زوال رژیم غذایی پروتئین بالا در بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي مبتلا به دیابت به علت افزایش شدت محدود کردن مصرف کربوهیدرات و عمدتا به پروتئین بالا و فیبر عرضه، از دست دادن، منجر به انباشت تجزیه پروتئین و بیش از حد فسفر و بدتر DN ضايعات پاتولوژیک است.

نفروپاتي ديابتي با غشاي گلومرول های کليه در علل و ویژگی های پاتولوژیک از کاردیومیوپاتی هیپرتروفیک همراه با افزایش یکنواخت ماتریس سلول های mesangial گلومرول Glomerular و کلیه کیستیک هیپرتروفی ندولر از سلول های mesangial گلومرول و نفوذپذیری را افزایش می دهد. ما باید پیشگیری از نفروپاتی دیابتی است. به رنج می برند از نفروپاتی دیابتی درمان است؟ پزشک توصیه می کند که تنها درمان طب چینی را استفاده کنید.

پس از تماشای مقدمه بالا. آیا می دانید چه هستند علل نفروپاتي ديابتي اگر شما هر گونه سوال آنلاین دکتر مشاوره رایگان. اقتدار کلیه پزشکان خواهد بود خوشحال به پاسخ سوالات خود و کمک به بیماران در تاریخ اولیه بهبود می یابند.



:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

مواد غذایی در زندگی روزانه بیشتر، بیشتر پیچیده و بیشتر بیماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي تورم در بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي باید نحوه برخورد با آن است؟ این است اکثر بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي و اعضای خانواده خود را بسیار نگران مشکل هستند، برخی از پیشنهادات خوب اینجا داریم، زیر شما را درباره تورم در بیماران مبتلا به دیابت را نفروپاتی باید نحوه برخورد با، من امیدوارم که همه شما می تواند کمک کند.

وقتی پلک یا تورم اندام تحتانی در بیماران مبتلا به دیابت و نفروپاتی دیابتی فقط نگران ممکن است لازم باشد. تورم در بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي در نحوه رسیدگی پزشک به بروز نفروپاتی دیابتی با توصیف با مدت زمان از این دوره برای بیش از 25 سال افزایش یافته، حدود 50 درصد بروز نفروپاتی دیابتی برسد. دیابت نفروپاتی ناشی از تورم است در درجه اول پاها متورم، پس پلک و ورم صورت، و در نهایت تورم در بدن.

در مورد نحوه رسیدگی به بیماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي در بيماران مبتلا به ديابت حتی در عملکرد کلیوی طبیعی که بدون علائم باليني انجام حداقل یک بار در سال تعيين microalbumin ادراري معمول ادرار و تست های عملکرد کلیه، اگر رفت پلک و یا اندام تحتانی، ورم توجه بسیار بیشتر و بلافاصله به بیمارستان برای معاینه پف کرده به نظر می رسد.

به منظور جلوگیری از توسعه نفروپاتی دیابتی کنترل قند خون، فشار خون و چربي خون در بيماران ديابتي تحت شرایط عادی، قند خون ناشتا تنگ بهترین در 4.4~5.6mmol/L دو ساعت بعد از غذا قند خون 8.0mmol تجاوز نمی کند کنترل / L هموگلوبين گليکوزيله، کمتر از 6.5 درصد و بهترین فشار خون کمتر از 125 در 75mmHg و همچنین چربی استاندارد، از جمله تری گلیسیرید کلسترول و لیپوپروتئین با چگالی کم و به همین ترتیب.

بالاتر از این، من اعتقاد دارم که شما ظاهر می شود ادم در بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي در مورد نحوه رسیدگی به درک ساده است. توصیه پزشکان هنگامی که موارد مشابه در بر داشت، بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي باید رفتن به بیمارستان به طور منظم برای متخصص درمان و اقدامات مناسب برای جلوگیری از بدتر شدن بیماری. اگر چنین است که نه بیشتر توسعه یافته است.

.

تشخيص نفروپاتي ديابتي چیست؟

چگونه برای تعیین اگر آنها رنج می برند از نفروپاتی دیابتی تشخيص نفروپاتي ديابتي چیست؟ قبل از درمان بیماری های خاص ما باید تشخیص دقیق است، بنابراین برای جلوگیری از misdiagnosis انجام دهد. DN: تشخیص چیست؟ معرفی پزشک را می بینیم.

بالینی، پزشکان برای تشخیص نفروپاتي ديابتي عمدتا پس از چندین جنبه دارد:

تشخيص نفروپاتي ديابتي عمدتا مبتنی بر افزایش میزان دفع آلبومین ادرار (عادی-20 متر-g/min, < 30 میلی گرم در 24 ساعت). تشخیص لازم در عرض 6 ماه مداوم 2 بررسی سرعت دفع آلبومين ادرار > مو 20 g/min, < مو 200 g/min (30 ~ 300 میلی گرم در 24 ساعت)، در حالی که در ادامه به رد کردن سایر علل ممکن خود را افزایش علت مانند عفونت های دستگاه ادراری، ورزش، فشارخون، نارسایی قلبی و افزایش بار آب.

نفروپاتي ديابتي باليني تشخيص به شرح زیر است:

سیکلوفسفامید سابقه ديابت داشته;

ثانیا، دیگر به جز بالینی دفع متناوب یا مداوم (پروتئین در ادرار)، DN جهت تشخيص باليني کلید علل;

③ مربوط به نارسایی کلیه ممکن است;

④ رتینوپاتی مربوط، این است که شواهد قوی;

⑤ بيوپسي كليه، معمولا تنها زمانی که تشخیص به سوال باز است، بنابراین توصیه تحت.

معرفی تشخيص نفروپاتی دیابتی است. آیا می دانستید پزشک قادر به پاسخ سوالات خود را در جزئیات خواهد شد اگر شما هر گونه سوال می توانید بلافاصله و مشورت دکتر خود را! پاسخ دکتر امیدوار، اجازه می دهد تا شما به یادگیری بیشتر در مورد عقل سلیم اسرع وقت، نفروپاتی دیابتی درمان.



:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

نفروپاتي ديابتي ناشی از درک بسیاری از بیماری پس از پس از درمان در نفروپاتی ديابتی تجربی در بيماران مبتلا به تکرار، این به علت عدم ملاحظات درمان است, درمان نفروپاتی دیابتی و چه توجه به مسائل باید? ما می توانید آن را از طریق این سخنرانی انجام دهد.

برای درمان نفروپاتی دیابتی و توجه به آنچه که باید پرداخت کنم؟ اول از همه، ما باید بدانید که چه چیزی باعث نفروپاتی دیابتی. نفروپاتي ديابتي عوارض ديابت است، نشانه ای از آسیب کلیه نیز نیاز به توجه بیشتر در درمان نفروپاتی دیابتی قرار داده است. درمان ملاحظات برای نفروپاتی ديابتی تجربی در کلیه پزشکان بیماری شما نکات زیر چهار بگویید:

1, رژیم غذایی کنترل. درمان نفروپاتی دیابتی باید توجه به مسائل چه پرداخت؟ رژیم غذایی برای بیماری کلیوی در اوایل در درمان نفروپاتي ديابتي به خصوص سدیم در بیماران مبتلا به ادم، فشار خون بالا، رژیم غذایی کم نمک باید محدود است.

2، کنترل دقیق قند خون. عمل نشان داده است که بیماری کلیوی دیابت می تواند باعث microangiopathy دیابتی. پس چگونه برای درمان بیماری کلیه دیابتی توسط انسولین پیوسته زیر جلدی تزریق وسرم درمانی برای کنترل قند خون به طور موثر کنترل پیشرفت بیماری کلیوی می تواند.

3، به طور موثر کنترل از فشار خون بالا. فشار خون بالا می تواند تاثیر خاصی در درمان نفروپاتی دیابتی، فشار خون بالا به پیشرفت نه تنها خسارت Glomerular را تسریع می بخشد در دیابت و افزایش بروز رتينوپاتي ديابتي. کنترل موثر از فشار خون بالا می تواند کاهش پروتئین ادرار دفع می تواند عملکرد کلیه را کند می کند, طول عمر را طولانی میکند.

4 درمان عفونت ادراری. برای بیماران مبتلا به بیماری عفونت ادراری، درمان برای عفونت ادراری، بنابراین برای جلوگیری از عفونت، باید تقویت شود و همچنین مفید برای درمان نفروپاتی دیابتی است.

برای خلاصه کردن، درمان نفروپاتی دیابتی باید پرداخت توجه به مسائل شما آیا می دانید؟ اگر سوال دیگر در مورد این مشاوره رایگان پزشک آنلاین معتبر دکتر کلیه خواهد شد دادن پاسخ کامل تر، خود خداحافظی زود هنگام به نفروپاتي ديابتي را.

علائم نفروپاتي ديابتي چیست؟

با شرایط زندگی بهتر, دیابت, بیشتر و بیشتر، نیز به نفروپاتی دیابتی افزایش نفروپاتي ديابتي: نشانه چیست؟ برای پنج بار امروز معرفی می کنیم چه هستند علائم بیماری کلیوی دیابت علائم متفاوت در مراحل مختلف نفروپاتي ديابتي نفروپاتی دیابتی و دیابت نیز تحت توسعه است.

خوب: نشانه های نفروپاتي ديابتي با حجم کلیوی را افزایش می دهد مشخص اولتراسوند یافت کلیه در اندازه 25% افزایش یافته است. سرعت فيلتراسيون گلومرول (GFR) (ایزوتوپ روش تشخیص) افزایش یافته و بیش از 120 ml/min, حتی تا 150 میلی لیتر در دقیقه، به قند خون و میزان آن به موازات. بيوپسي كليه نرمال بودند، فشار خون با توجه به شروع دیابت این عکس العمل در تنگ کنترل قند خون زیاد نیست و درمان با انسولین می تواند به حالت عادی پس از چند هفته تا چند ماه ترمیم.

مرحله دوم: نشانه های نفروپاتی دیابتی در بقیه سفید افزایش دفع ادرار پروتئین غیر اما سفید افزایش پروتئین ادرار بعد از ورزش. تردمیل آموزش سن حداکثر نرخ ضربان قلب قلب 75%، 20 دقیقه، دفع پروتئین ادراری 1 ساعته در سفید بیش از 20 میکروگرم در دقیقه به طول انجامید. گلومرول تصفیه نرخ بازگشت به سطح نرمال.

مرحله سوم: مرحله اولیه نفروپاتی دیابتی از سفید پس از ورزش پروتئينوري، سطوح پروتئین ادراری مداوم در 20 سفید، تبدیل ~ 200 میکروگرم در دقیقه، گلومرول تصفیه نرخ نسبتا معمولی باقی می ماند. در اواخر مرحله علائم نفروپاتی دیابتی، فشار خون ممکن است ملایم بالا است. اگر درمان فعال میدهیم، 90 درصد یا بیشتر آشکار در بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي تبدیل خواهد شد.

دوره چهارم: معني نفروپاتي ديابتي (همچنین به عنوان شناخته شده باليني نفروپاتي ديابتي), نفروپاتی دیابتی با این علامت پروتئينوري، مداوم، ميزان پروتئين ادرار را می توان در ادرار شناسایی، پروتئین ادرار بیشتر از 0.5 g/24 ساعت معادل سرعت دفع آلبومين ادراري و سفید بیش از 200 μg/min است. کاهش سرعت فيلتراسيون گلومرول و همراه با فشار خون بالا.

دوره پنجم: مرحله نهایی نفروپاتی دیابتی افزایش قابل توجهی در فشار خون, پروتئین در ادرار است نه به عنوان علل دیگر از بیماری های کلیوی، به نارسایی کلیه در اواخر ناشی از سقوط، و کاهش سرعت فيلتراسيون گلومرول تا 10 میلی لیتر در دقیقه، نيتروژن اوره خون و كراتينين، ادم و فشار خون بالا بود بیشتر تشدید کم پروتئین خون سندرم. اين دوره همراه با رتینوپاتی دیابتی است نوروپاتي ديابتي.

خواندن مقاله فوق پس از معرفی شما چه علائم نفروپاتی دیابتی می دانید ممکن است. چون هر مرحله از نفروپاتی دیابتی علائم بالینی خواهد شد متفاوت است، بنابراین آموزش بیماران و خانواده های آنان برای افتراق بین، بنابراین با توجه به شرایط در موقع به بیمارستان به طور منظم برای درمان داده شده توسط حرفه ای پزشکان، اطمینان حاصل شود که بیماران مبتلا به این بیماری در اوایل می توانید کنترل.



:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

چگونه قند نفروپاتی دیابتی و خون. من معتقدم که بسیاری از بیماران و خانواده و دوستان خود بیشتر نگران و می خواهم بدانم هستند. خون تنگ گائو طولانی نیز که باعث آسیب کلیوی اندوتليالي توپ، منجر به بیماری کلیوی رخ می دهد. چه در مورد چگونه خون قند نفروپاتي ديابتي? در اینجا این است که یک لیست کليوي در پکن کلیه بیمارستان دکتر نشان دادن شما چگونه خون قند نفروپاتي ديابتي.

چگونه شکر نفروپاتي ديابتي خون? در نفروپاتي ديابتي اولیه بیماران تمایل به ظاهر پروتئین ادرار همراه. با این حال یکی از پروتئین در ادرار نشانه ای از آسیب های کلیوی به عنوان گلومرولار، نفوذپذیری مویرگی فیلتر افزایش مقدار پروتئين پلاسما بیشتر آلبومين افزايش يافت.

چرا عمدتا آلبومين است؟ زیرا می تواند قند خون بالا ترویج کلیه در سدیم جذب سنگین باعث می شود سلول خارج از ظرفیت مایع افزایش یافته، دهلیزی لی سدیم عامل (ANF) انتشار افزایش یافته، ANF کلیه انبساط عروق کیان توپ، توپ Hou انقباض عروقی منجر به کلیه پرفيوژن بالا و فیلتر بالا شکل گرفته بود باعث; پایه قند محصول نهایی اواخر می تواند به کلیه توپ فیلم پایه و بخش فیلم ماتریکس را افزایش داده، صدمه به کلیه از ساختار و عملکرد.

علاوه بر این، ادرار آلبومين و قند خون کنترل جوانب مثبت و منفی بسیار مرتبط و شدت کنترل قند خون است کلید به پیشگیری و کاهش زود هنگام نفروپاتي ديابتي. مصرف پروتئین در مازاد به ویژه بوته پروتئین ذرات بزرگتر می تواند افزایش از دست دادن کلیه تصفیه، شتاب سخت شدن مویرگ گلومرول.

اگر شما می خواهید سریع درمان ديابت، نفروپاتی ديابتی، نه فقط هدف. قند خون نفروپاتی دیابتی است این بیماری درمان آن? آن به سادگی اشتباه است. بنابراین بیمار به منظور توسعه خوب خوردن عادات.

خوب دوستان بدانند چگونه خون قند نفروپاتي ديابتي در بيماران مبتلا به آن? اگر شما سوالی دارید و بیشتر, لطفا مشورت پزشک آنلاین ما. دکتر بدهد شما پاسخ دقیق، امیدوارم که به شما کمک کند و پزشکان توصیه می کنند بیماران و دوستان، اگر در بر داشت باید به درمان به موقع نه به علت آسیب کلیوی.

هنگامی که درمان نفروپاتي ديابتي

همانطور که همه ما می دانیم نفروپاتی دیابتی است بیماری مبتلا به دیابت و بیماری های کلیوی که آسیب بدنی بسیار زیاد است. می خواهید برای پیدا کردن نفروپاتی دیابتی درمان بسیاری از همبستگی نفروپاتی دیابتی درمان کتاب بخوانید. خیلی دیر به تاخیر درمان, هنوز هم اجازه می دهد کلیه اختیارات بیمارستان پزشکان به آن پاسخ.

نفروپاتي در اقساط در درمان نفروپاتی دیابتی یک گام بسیار مهم است. هیچ بیماران کلیوی، (فاز من و فاز دوم)، کنترل قند خون است کلید به پیشگیری از نفروپاتی دیابتی.

بیماران با درمان زودرس نفروپاتي ديابتي (مرحله سوم)، فعال، از جمله خوب کنترل قند خون و فشار خون باید درمان می شود، تنظیم تغذیه و استفاده از مهارکننده های آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین آنزیم (آس)، ممکن است کمک به سرعت توسعه بیماری کلیوی.

نفروپاتی دیابتی درمان بیشتر پیشرفته (مرحله چهارم) هدف از طریق خوب کنترل فشار خون و رژیم غذایی، و اجتناب از توجه بیش از حد به کنترل قند خون به سرعت توسعه بیماری کلیوی. کنترل بیش از حد قند خون می تواند منجر به بروز عوارض مانند قند خون پایین.

درمان پیشگیری از نفروپاتی دیابتی بر تشخیص زود هنگام است. برای کسانی که عوامل خطر دیابت مانند سابقه خانوادگی دیابت، چند بارداری، چاقی و فشار خون بالا، دیابت غربالگری با جلوگیری از نفروپاتی دیابتی باید اجرا شود. نفروپاتی دیابتی درمان ⅰ مرحله ⅱ، ⅲ اجازه می دهد تا آن را به درجه خاصی از برگشت. فاز ⅳ و ⅴ بیماری پیشرفت است، غیر قابل برگشت است. رویداد پروتئينوري، مداوم در نهایت توسعه یافته به مرحله نهایی نفروپاتي ديابتي.

بالا است در درمان نفروپاتی دیابتی که معرفی شده، و امیدوارم آن برای نفروپاتی دیابتی درمان بازی نقش کمک کند. اگر شما هر گونه سوال و یا پیشنهادات، لطفا تماس با ما مشاوره آنلاین دکتر ما به شما کمک کند از این چیزی است که ما به عنوان پرستار متهم است مشتاقانه.



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

نفروپاتي ديابتي و ديابت به کنترل قند خون، لطفا? چه نوع از درمان نفروپاتی دیابتی این مراقبت از بیمار, پزشکان امروز به معرفی یک رژیم درمانی درمان نفروپاتی دیابتی، ما با هم نگاه.

دکتر گفت ما فقط یک درمان متعارف برای درمان نفروپاتی ديابتی تجربی نیست. رژیم غذایی برای نفروپاتی دیابتی نیز بسیار مهم در زندگی است. رژیم غذایی درمان نفروپاتی دیابتی است مطلوب, پس چگونه رژیم غذایی نفروپاتي ديابتي انجام? پزشکان به معرفی تازه درمانی برای درمان نفروپاتي ديابتي.

و کنترل قند خون مهم است. ادامه افزایش قند خون می تواند باعث اختلالات متابولیسم کلسترول چرب Glomerular. انحطاط اسکلروز مویرگی کلیه، بنابراین از دست دادن عملکرد طبیعی ضخیم شدن. قند خون کنترل کلید درمان نفروپاتی دیابتی، کالری های سخت، و دوم، داروهای کاهنده قند خون، سوم، اجتناب از احساسات, عفونت نوسانات قند خون از عوامل مختلف می تواند منجر به.

دوم، علاوه بر این، مصرف نمک محدود به نفروپاتی دیابتی باید باشد. محافظت از کلیه ها، کاهش بار کار خود غذاهای دیابتی باید به عنوان خفیف، مصرف نمک باید کمتر از 7 گرم در هر روز، نارسایی شدید کلیوی نیز باید محدود کردن مصرف خود را از آب.

سوم، تازه درمانی برای درمان نفروپاتی دیابتی باید ام مصرف پتاسیم و پروتئین را محدود می کند. مستعد ابتلا به نفروپاتی دیابتی كتواسيدوز و hyperkalemia، و یک بار وجود دارد، اختلالات قلبی و کبدی کما، بنابراین مصرف نوشابه میوه پتاسیم-پتاسیم در کنترل ج پروتئین متوسط باید القاء در 0.6-0.8 گرم در هر کیلوگرم وزن بدن در هر روز، و آسان به هضم ماهی، گوشت بدون چربی بهتر است, است کمتر به راحتی جذب می شود چون پروتئین افزایش بار در کلیه کارخانه. علاوه بر این، پتاسیم در پروتئین کنترل تا حدی بالا است، همچنین به منظور محدود کردن پروتئین مصرف پتاسیم کمک می کند.

پس از تماشای مقدمه فوق، خود را شفا رژیم درمانی برای نفروپاتي ديابتي آیا می دانستید؟ اگر شما هر گونه سوال بیشتر پزشکان شما کامل تر جواب دادن. درمان غذایی ممکن است روش درمان کمکی، ما نشان می دهد درمان بیماران درمان موثرتر از نفروپاتی دیابتی می تواند.

علائم اولیه نفروپاتي ديابتي چیست؟

با شرایط زندگی بهتر، بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي نفروپاتي ديابتي: علائم اولیه چیست? بر این باورند که تعداد زیادی از دوستان به خصوص بيماران مبتلا به ديابت و خانواده های آنها واقعا می خواستم به دانستن را تشخیص زود هنگام بيماران مبتلا به دیابت را نفروپاتی دیابتی، امروز ما جزئیات چه علائم اولیه نفروپاتي ديابتي هستند.

بروز هر بیماری متفاوت است، بنابراین نفروپاتي ديابتي هستند بنابراین توسعه سرعت وجود دارد یک تفاوت بزرگ است. علائم اولیه نفروپاتي ديابتي در افراد مبتلا متفاوت وجود دارد تفاوت دارد. برخی از بیماران با پروتئينوري، خفیف می تواند سال باقی بماند، اما با عملکرد کلیوی طبیعی پروتئین ادراری در بیماران مبتلا به ندرت، شما به سرعت می توانید توسعه سندرم نفروتيك رخ داد، مترقی زوال عملکرد کلیه و در نهایت ارومیه.

بدون دفع بالینی نفروپاتی دیابتی تنها به روش راديوايمنواسي آلبومين ادرار، میکرو تشخیص داده شود. نفروپاتي ديابتي باليني اوایل فقط مشخص پروتئينوري، پروتئينوري، و مترقی توسعه متناوب به مداوم. بنابراین بررسی دفع کلیوی به عنوان علامت اولیه روش کشف نفروپاتي ديابتي به طور منظم بررسی کلیه بسیار مهم است برای افراد مبتلا به دیابت است.

نفروپاتی دیابتی به طور کلی لازم نیست ادم چند نفر مقابل پروتئین پلاسما با ادم خفیف كاهش. اگر دفع پروتئین های پلاسما کم، ادم، افزایش به عنوان پیشرفت بیماری به عملکرد پیشرفته. 1 بيماران ديابتي بدون کلیه بیماری میزان شیوع فشار خون بالا از عادی انجام نمی افزایش بیشتر نوع 2 دیابت مبتلا به فشار خون بالا، در بيماران مبتلا به سندرم نفروتيك مرتبط با فشار خون بالا، فشار خون بالا در این اقلیت بیشتر متوسط و شدید بنویسید.

علاوه بر این، وجود دارد آشکار اين دو حالت محاسبه در بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي ممکن است خفیف تا متوسط کم خونی. علائم کم خونی نفروپاتی دیابتی و درمان. دیگر عوارض بیماری های قلبی عروقی مانند نارسایی قلبی و سكته قلبي است. نوروپاتي مانند نوروپاتی محیطی است. زمانی که پیشرفت نفروپاتی دیابتی رتینوپاتی، اغلب تسریع زوال.

خواندن مقدمه بالا، همه چه علائم اولیه نفروپاتی ديابتی تجربی بود آشنا با دانش در این منطقه باید باشد. بسیاری از مبتلا به نفروپاتي ديابتي در بيماران ديابتي، بنابراین نشانه های اولیه اسرع نفروپاتی دیابتی باید بدانید، احساس رایگان برای تماشا بدن خود را تغییر دهید تا زمان بیشتری برای درمان زودرس شناسایی و بهبود کیفیت زندگی بیمار.



:: بازدید از این مطلب : 1320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 خرداد 1394 | نظرات ()