نوشته شده توسط : pkdcured.org

همانطور که می دانیم، کراتینین زباله محصولات از ضایعات محصولات شیمیایی از بدن ما است. این نیز یک علامت برای اندازه گیری عملکرد کلیه است. افزایش سطح کراتینین می تواند باعث عملکرد کلیه آسیب دیده است. چگونه برای کاهش کراتینین 8.9 در بیماری کلیه پلی کیستیک بدون دیالیز؟ این تمرکز مقاله در حل این مشکل است.

اول، شما باید بدانید که آنچه باعث می شود کراتینین بالا در بیماری کلیه پلی کیستیک؟

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

آن را به خوبی شناخته شده است که بیماری کلیه پلی کیستیک با کیست های کلیه های متعدد در کلیه ها مشخص، در طول زمان، به اندازه تعداد کیست های کلیه گرفتن بزرگ، آن را به بافت های سالم در کلیه ظلم و ستم، که منجر به کاهش عملکرد کلیه است. برخی از محصولات مواد زائد و مایعات اضافی خواهد شد در کلیه به دلیل کاهش عملکرد کلیه سپرده، و در نتیجه سطح کراتینین بالا.

در اغلب موارد، دیالیز یک درمان معمول برای از بین بردن مواد سمی و کاهش سطح کراتینین بالا، در همان زمان، بیماران نیز برخی از عوارض جانبی دیالیز، خستگی، سردرد، کم خونی تجربه است. دیالیز ایمنی بیماران به طور جدی و عملکرد کلیه را کاهش می دهد و همچنین. به این دلیل، بیماران به دنبال یک درمان مناسب به منظور کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز.

SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری فراهم می کند بیماران درمان طبیعی برای کاهش سطح کراتینین به طور طبیعی. از یک طرف، درمان طبیعی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است. در این روش درمانی طبیعی دارای عملکرد ضد التهاب، ضد انعقاد، صرف رگ های خونی، لایروبی ماتریکس خارج سلولی. همچنین می تواند فشار خون را تنظیم، بطور منظم احساس hypxia و ایسکمی با ترویج گردش خون و مصرف عروق خونی کل بدن است. علائم و نشانه های پروتئین و hameturia همچنین می تواند به کاهش است، که نشان از بهبود عملکرد کلیه است. از سوی دیگر، می تواند رشد کیست های کلیه از طریق جلوگیری از مواد فعال از آزاد در سلول های توبولی از طریق غیر فعال سلول های اپیتلیال کیست دیوار را متوقف کند.

زمانی که کیست ها منقبض شده و کنترل شده، خون می تواند به کلیه هموار جریان و بافت کلیه می تواند به طور معمول کار، به طوری که کراتینین 8.9 می توان به طور طبیعی کاهش داد، دور نگه داشتن از دیالیز است. در حال حاضر اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ارسال ایمیل به من، ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ دهید.



:: بازدید از این مطلب : 2351
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

با بزرگ شدن کیست در حال رشد بر روی کلیه، عملکرد کلیوی تحت تاثیر قرار خواهد شد. بنابراین بیماری کلیه پلی کیستیک در حال حاضر تبدیل به یک علت شایع برای نارسایی مزمن کلیه در کلینیک امروزه. ما در اینجا تلاش ما برای کمک به هر بیماری کلیه بیمار به دیالیز و پیوند کلیه جلوگیری از پلی کیستیک. پس چه درمان طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک با 30٪ عملکرد کلیه است؟

30 درصد عملکرد کلیه می گوید وضعیت در حال حاضر توسعه یافته اواخر مرحله از مرحله CKD 3. این وضعیت این است که بد نیست، آن را هنوز هم می توان با درمان مناسب معکوس شود.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

در بسیاری از کشورها، درمان رایج برای بیماری کلیه پلی کیستیک اشاره به داروهای غربی استفاده می شود که برای از بین بردن این علائم از بیماری کلیه پلی کیستیک، مانند فشار خون بالا، خون در ادرار، کم خونی، سطح کراتینین بالا، درد پشت، بی اشتهایی و به همین ترتیب. با این حال، در چین، درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با هدف کاهش کیست و بهبود عملکرد کلیه. تنها با این، نارسایی کلیه، دیالیز و پیوند کلیه می تواند اجتناب شود، و بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک یک زندگی عادی به عنوان دیگران انجام دهد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان محافظه کارانه بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن فشار است. این نوع از برنامه های خارجی در پشت است. طب چینی ها را به یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. دو کیسه پر از داروهای گیاهی چینی پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران قرار داده است، بنابراین بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک فقط نیاز به دروغ در رختخواب به درمان است. به منظور مطمئن شوید که مواد فعال به طور مستقیم به کلیه پس از نفوذ به پوست گرفتن، دستگاه اسمز استفاده خواهد شد. داروهای گیاهی چینی انتخاب خواهد توابع خاص داروهای غربی هستند قادر به رسیدن به بازی:

چگونه برای کوچک کردن کیست برای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک؟

بانک مواد فعال از داروهای گیاهی چینی می تواند توابع مانند افزایش نفوذپذیری دیواره کیست بازی، کاهش توانایی سلول های پوشش از ترشح مایع کیست، گسترش عروق خونی بر روی دیوار کیست و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست، پس از آن کیست مایع خواهد شد جذب و در نهایت از بدن در ادرار حذف خواهند شد.

چگونه به بهبود عملکرد کلیه 30٪؟

ما با خواهد داروهای گیاهی چینی با عملکرد ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون را انتخاب کنید، ترویج تکثیر DNA از سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و ارائه کلیه مواد مغذی برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه .



:: بازدید از این مطلب : 1444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

6 مواد غذایی برای جلوگیری

به یاد داشته باشید، هیچ مواد غذایی است به شدت خارج از محدوده در برنامه استخوان ما را نجات دهد. بنابراین، هنگامی که من به ذکر است، "از" مواد غذایی یا مواد غذایی، آن را بیشتر در مورد بالا بردن آگاهی از چگونگی این غذاها در بدن شما عمل می کنند، بنابراین شما می توانید انتخاب آگاهانه و مصرف خود را محدود می کند.

6 مواد غذایی زیر (و اجزای مواد غذایی) در واقع می تواند استخوان های شما را و یا کلیه ها (به ویژه هنگامی که در مقادیر زیاد مصرف) آسیب برساند و برخی از آنها ممکن است شما را متعجب.

1. پروتئین حیوانی (گوشت و لبنیات)

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

هنگامی که دکتر من اعلام کرد من پوکی استخوان حال، او نیز به من گفت که "نوشیدن مقدار زیادی از شیر است." من مطمئن هستم که بسیاری از شما در جامعه ما رو به توصیه همان هستم، اما خوشبختانه، در حال حاضر شما می دانید که بسیاری از پزشکان آن را اشتباه در مورد شیر. در اینجا یک یادآوری مختصری چرا.

برای یک چیز، شیر حاوی پروتئین حیوانی است. این پروتئین بسیار اسیدی، چه آن را از یک بز، گوسفند، گاو و یا می آید. این است که چرا مصرف شیر و سایر محصولات لبنی افزایش می دهد ترشح کلسیم در ادرار - بدن باید کلسیم از استخوان ها برای خنثی سازی اسید در سیستم خود را قبل از کلیه های خود را با پروتئین بیش از حد بمباران کنند.

و همان گونه که از این قرار می دهد مقدار زیادی از استرس در کلیه ها و "سنین" استخوان های شما را با تخلیه آنها از کلسیم است. در واقع، تحقیقات از دانشکده پزشکی هاروارد نشان می دهد که نوشیدن شیر هیچ کاری نمی کند برای جلوگیری از شکستگی، و در واقع ممکن است خطر شکستگی را افزایش دهد.

گوشت است، البته، پروتئین حیوانی راست، و یک مطالعه نشان می دهد که 2003 رژیم غذایی غنی از گوشت افزایش خطر ابتلا به اوریک اسید stones.1 کلیه این شواهد مستقیم که پروتئین حیوانی کلیه خود را آسیب می رساند است.

"... یک رژیم غذایی متعادل گیاهی با پروتئین حیوانی در حد متوسط ​​... و قلیایی بار بالا با میوه و سبزیجات نتایج در کمترین خطر تبلور اسید اوریک در مقایسه با رژیم های غذایی همه چیز خوار،" 1 مطالعه نتیجه گیری.

خبر خوب این است که تغذیه با pH متعادل از برنامه استخوان ما را نجات دهد در پروتئین های حیوانی کم و غنی از میوه ها و سبزیجات است، به طوری که شما در حال انجام بیش از ساخت و ساز و میدارد استخوان خود را. همچنین شما می توانید در حال حفاظت از کلیه های خود را!

2. کافئین

من می دانم که چگونه از آن آسان است برای تبدیل شدن به کافئین وابسته است. اما در حالی که این محرک ممکن است شما را احساس انرژی بیشتر به طور موقت، اما در نهایت باعث می شود شما احساس مسن تر و خسته تر.

مشکل با کافئین چیزی که بسیار ما در مورد آن را دوست دارم این است: آن یک محرک است، و اگر کلیه شما در حال حاضر مشمول مالیات، مصرف کافئین طولانی مدت می تواند شما را در معرض failure.2 کلیه حتی مصرف کافئین مختصر خطر ابتلا به سنگ کلیه را افزایش می دهد افزایش ، به خصوص در معده خالی است. مطالعه سال 2002 اثرات فوری نوشیدن کافئین پس از 14 ساعت ناشتا قرار گرفت. نتایج نشان داد دفع کلسیم بیشتر در ادرار و بیشتر در معرض خطر سنگ کلیه formation.3

بنابراین کافئین در حد اعتدال است. در اینجا یک ترفند برای قهوه صبح من استفاده کنید: من دم نیمه منظم و نیم به طور طبیعی بدون کافئین قهوه به کاهش میزان کافئین است.

3. جایگزین های شکر مصنوعی (آسپارتام، شیرین، و غیره)

در حالی که این درست است که قند برای استخوان خود را، "چیزهای جعلی" به سرعت در حال کاهش خواهد یافت عملکرد کلیه خود را. حقیقت این است که این شیرین کننده های مصنوعی مواد شیمیایی مصنوعی که سمی و اسیدی هستند.

سنگین ترین مصرف این مواد شیمیایی از کولا رژیم غذایی آشامیدنی است. در واقع، آن را علمی ثابت شده که تنها دو قوطی نوشابه رژیم غذایی باعث کاهش در عملکرد کلیه

بنابراین استویا گیاهی استفاده به جای شیرین کننده های مصنوعی سمی است.

صحبت از نوشابه های گازدار ...

4. نوشابه

این نوشیدنی شامپانی غارت استخوان های شما را از نشاط جوانی خود را در راه های دیگر علاوه بر فلج کلیه خود را. آنها به معنای واقعی کلمه ذوب استخوان خود را به دلیل مقدار زیادی از اسید فسفریک تند تند آنها باشد. این اسید حل کلسیم، و آن را فقط در مورد غیر ممکن است برای جلوگیری از پوکی استخوان.

مانند مطالعه فوق شامل دو یا چند قوطی نوشابه در روز، یک مطالعه دیگر نشان داد که این همان مقدار از نوشابه های گازدار - صرف نظر از نوع شیرین کننده آنها شامل - افزایش خطر ابتلا به disease.5 مزمن کلیه

با غلظت بالای خود را از قند یا شیرین کننده های مصنوعی، کافئین و اسید فسفریک، مانند نوشیدنی بهتر است اجتناب شود اگر شما می خواهید برای جلوگیری از استخوان های شما را از از دست دادن تراکم. در عوض، نوشیدن مقدار زیادی آب مقطر را با چند قطره آب لیمو، و در صورت تمایل به افراط در گاه به گاه جایگزین نوشابه های خانگی.

5. نمک

نمک سفره شامل کلرید سدیم (نمک طعام)، عوامل ضد caking، و اغلب دکستروز. آن را نیز سفید و فرآوری برای رنگ یکنواخت و اندازه کریستال.

به علاوه نمک، که شامل 40٪ سدیم، عاری از مواد معدنی دیگر و یا اجزای سالم است، در نتیجه بمباران کلیه خود را با مقادیر بیش از حد یک عنصر واحد. به عنوان مثال، یک رژیم غذایی سدیم بالا است که به کم پتاسیم شده است به حمله قلبی از هر cause.5 مرتبط و، startlingly به اندازه کافی، مرگ

آمریکایی تمایل به مصرف بیش از حد نمک و سدیم. کلیه باید سعی کنید به نگه دارید تا با نتیجه میزان نمک موجود در خون، افزایش نیاز به آب برای نگه داشتن مایعات بین سلولی متعادل است. بدن پس از آن دارای آب آن تلاش می کند برای اصلاح نمک اضافی، ایجاد حجم خون بیش از حد. سیستم قلبی عروقی و کلیوی باید بسیار سخت تحت فشار کار می کنند.

خبر بد بیشتر برای دوستداران سدیم و پتاسیم - نمک محروم می سازد استخوان های شما را از کلسیم آنها باید انعطاف پذیر و قوی است. خروجی کلسیم از ادرار را افزایش می دهد تا حد زیادی که سدیم بیش از حد مصرف است، تسریع روند پیری و bones.6 مخرب

نکات و ترفندها می دانید که برنامه با استفاده از نمک دریا توصیه به جای نمک. به علاوه زمانی که شما برنامه را دنبال کنید، شما در حال خوردن یک رژیم غذایی غنی از پتاسیم، که نقطهء اثرات مخرب سدیم بیش از حد.

6. GMOs را (ژنتیکی ارگانیسم های اصلاح شده)

معرفی مصنوعی از مواد ژنتیکی خارجی به غذاهای یک علم نسبتا جدید است، اما پژوهش با مفاهیم شوم در مورد این عمل در حال ظهور.

برخی از مواد غذایی بسیار رایج مانند ذرت، کانولا، سویا و تقریبا همیشه اصلاح شده ژنتیکی این روزها، در حالی که شواهد مانت که این مواد غذایی باعث آسیب کلیوی. هنگامی که ذرت GM بر روی موش آزمایش شد، محققان به این نتیجه شرح زیر است:

... داده های ما به شدت نشان می دهد که این ارقام ذرت GM القاء حالت سمی hepatorenal. این می تواند به دلیل آفت کش جدید (علف کش یا حشره کش) در حال حاضر به طور خاص در هر نوع از ذرت GM، اگر چه اثرات متابولیک ناخواسته با توجه به خواص جهش زا از فرایند تحول GM نمی توان حذف شدند. »7

واضح است که این "مهاجمان" خارجی پایمال کلیه ها و کبد، اندام سم زدایی که برای جلوگیری از تضعیف استخوان و حفظ استخوان جوان بسیار مهم است.



:: بازدید از این مطلب : 1527
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

شایع ترین علل بیماری کلیه در کانادا دیابت و فشار خون بالا هستند. شما می توانید تا حد زیادی به کاهش خطر ابتلا به بیماری های کلیوی انجام دهید اگر شما سطح قند خون و فشار خون را کنترل کند.

همودیالیز می توان در خانه انجام می شود. اگر چه همودیالیز است که معمولا در یک بیمارستان یا کلینیک انجام می شود، شما ممکن است قادر به آن را در خانه انجام می شود. شما خواهید آموزش های ویژه برای انجام این کار نیاز دارند.

ما لزوما نیاز دو کلیه کاملا کار نمی کنند. ما دو کلیه که برای از بین بردن آب و زباله اضافی محصولات از بدن کمک می کند، اما ما فقط نیاز به یک عملکرد یا دو کلیه حدی عملکرد برای سالم ماندن. این بدان معناست که بیماری کلیوی باید بسیار شدید قبل از کلیه ها می تواند کار خود را درست انجام نمیدهند، و به این معنی است که کسی با دو کلیه های سالم می تواند یک کمک مالی و هنوز هم زندگی می کنند یک زندگی سالم است.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

کلیه خود را انجام دهید خیلی بیشتر از آب اضافی، نمک، و مواد زائد از بدن خود را. آنها همچنین برای تنظیم سطح پتاسیم، کلسیم و فسفر در خون خود، حذف داروها از بدن شما، تولید هورمون است که کنترل تولید سلول های قرمز خون، و فعال شدن ویتامین D کمک کند

در مراحل اولیه بیماری کلیوی، هیچ علامتی ندارد، و آزمون است که اندازه گیری عملکرد کلیه ممکن است طبیعی باشد. اما به عنوان پیشرفت بیماری کلیوی، نتایج حاصل از آزمایش خون یا ادرار ممکن است اختلالات نشان دهنده بیماری کلیه را نشان دهد. اگر آزمایش خون یا ادرار نشان می دهد که شما ممکن است مشکلات کلیوی دارند، شما به احتمال زیاد تحت چندین تست دیگر (به عنوان مثال، سونوگرافی، سی تی اسکن، MRI اسکن، خون اضافی و ادرار) برای تعیین دقیق مشکل.

است که بسیاری می توانید انجام دهید برای جلوگیری از بیماری کلیه وجود دارد. شما می توانید یک رژیم غذایی سالم، فعالیت بدنی، نگه داشتن سطح فشار خون و قند خون خود را کنترل، ترک سیگار، مصرف دارو به عنوان تجویز یا توصیه شده توسط دکتر خود را، و عملکرد کلیه خود را به طور منظم تحت نظارت است.

پیوند کلیه یکی از انواع موفق ترین پیوند هستند. پیوند زندگی کلیه (از اهداکننده زنده) با میزان موفقیت 90٪ تا 95٪ در یک سال و پیوند غیر زنده با میزان موفقیت 85٪ تا 90٪.

نه همه نوع بیماری کلیوی ارثی هستند. خیلی چیزها می تواند به توسعه بیماری کلیه، از جمله دیابت، فشار خون بالا، لوپوس، سنگ کلیه، مشکلات پروستات، و داروهای کمک می کند.

بهترین منبع کمک مالی کلیه از یکی از بستگان نزدیک (به عنوان مثال، پدر و مادر، خواهر و برادر) است. پیوند زندگی دهنده بالاترین میزان موفقیت و احتمال بیشتری به یک بازی نزدیک به ژنتیکی خود را آرایش، که خطر رد کاهش خواهد یافت. زندگی کمک های مالی، با این حال، باید به طور کامل داوطلبانه باشد. هیچ کس نباید تحت فشار به کمک مالی.

است تقاضای زیادی برای کلیه های سالم برای پیوند وجود دارد. در نظر بگیرید که شما می توانید برای کمک به. ثبت نام برای ارگان و یا اهدای بافت



:: بازدید از این مطلب : 1192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

کلیه یکی از اندام های حیاتی در بدن ما است که انجام عملکرد دفع می باشد. آنها در درجه اول مسئول تنظیم توابع مختلف، مانند حفظ تعادل اسید و باز، درست تعادل الکترولیت ها، و همچنین فشار خون را تنظیم می باشد. کلیه خیط و پیت کردن مواد زائد از بدن در قالب ادرار و مدفوع هنگام زور زدن و حفظ اجزای مفید داخل بدن است. با توجه به دلایل بسیاری، مانند عادات غذا خوردن و سایر عفونت های بدن، عملکرد و بهره وری از کلیه مختل می شود. گاهی اوقات درست عمل نیز ممکن است در درد وحشتناک و غیر قابل تحمل در کلیه منجر می شود. در مقابل به مردان، زنان را در معرض خطر بیشتری برای دریافت مستعد ابتلا به عفونت کلیه. درد قابل درمان است و می تواند با بهره وری زیادی در خانه خود درمان می شود.

علل

خونریزی در داخل کلیه

تومور در کلیه

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

عفونت مجاری ادراری

انعقاد خون در رگ کلیه

نعل اسب کلیه (که در آن هر دو کلیه با هم ترکیب شده و به شکل یک نعل اسب مانند ساختار)

سنگ در داخل کلیه

بزرگ شدن پروستات

مسدود شده و یا مانع جریان ادرار

علائم

درد در کمر

تب

لرز، همراه با لرز

احساس خستگی

از دست دادن اشتها

سوزش ادرار کردن در حالی که

خونریزی در هنگام ادرار

ادرار بدبو و یا ادرار اغلب ابری

خیس کردن رختخواب (به طور کلی در مورد کودکان)

درد در قسمت تحتانی شکم

درمانهای خانگی

1. آب

هر زمان که شما از هر گونه اختلال مرتبط با کلیه و یا درد رنج می برند، آب مهمترین چیزی است که می تواند بیماری خود را درمان است. آب واقعا برای کلیه شما ضروری است آن را به عنوان آنها کمک می کند تا سموم خیط و پیت کردن از بدن شما، به طور موثر. آن را بسیار توصیه می شود که شما باید حداقل 8-10 لیوان آب در روز مصرف کنند.

2. آب لیمو

لیمو حاوی مجموعهای از اسید سیتریک است، که در شکستن آگلومره کلسیم در داخل کلیه ها مفید است. همانطور که شما می نوشند لیموناد، شما ادرار بیشتر تصویب و این که واقعا در فلاشینگ کردن سموم و همچنین برای افرادی داشتن سنگ در کلیه ها است.

3. برگ گزنه

برگ گزنه ناب در ساخت یک جریان صاف آب از طریق both- مثانه، و همچنین کلیه هستند. آنها همچنین ادرار کردن صاف حمایت می کنند. آنها را نگه دارید باکتری دور و مانع کریستال داخل بدن را به شکل سنگ. یکی، که از درد کلیه رنج می برند، باید چای گزنه حداقل 2-3 بار در روز برای گرفتن تسکین درد کلیه می نوشند.

4. مجموع گندم نان

نان گندم کامل غنی از مواد مغذی، از قبیل پروتئین، فیبرها، منیزیم، و غیره آنها را ترویج رفاه کلیه در حالی که جلوگیری از تشکیل اگزالات به آنها هستند. علاوه بر نان، یک همچنین می توانید غلات، ماکارونی، و غیره خوردن

5. لوبیا

لوبیا واقعا در درمان هر گونه عفونت کلیه و یا درد، از جمله سنگ، و غیره حذف دانه از داخل غلاف و تعداد غلاف جوش را روی شعله کم برای ساعت تا مناقصه و نرم تبدیل شدن آنها به مؤثر باشند. در حال حاضر، فشار مایع و اجازه می دهد آن برای خنک کردن. در حال حاضر، آن را دوباره فشار یک بار دیگر و چندین بار آن را می نوشند در روز برای نتایج سودمند است.

6. ریحان

ریحان به عنوان مقوی بسیار عالی برای درد کلیه و عفونت محسوب می شود. یکی، که از درد و یا اختلالات مربوط به کلیه رنج می برند، باید یک قاشق غذا خوری از آب ریحان مخلوط با مقدار مساوی از عسل برای نتایج موثر مصرف می کند. با این حال، درمان باید برای حدود 5 ماه انجام برای دریافت نتایج مورد نظر.

7. کرفس

کرفس کردم تا خواص ضد عفونی کننده و از این رو، نوشیدن آب کرفس می تواند واقعا تسکین درد. آب کرفس کمک می کند تا در از بین بردن مواد سمی از از بدن است که باعث تشکیل اگزالات. علاوه بر این، آن را نیز یک مدر، کمک می کند که در شکستن سنگ های موجود در کلیه.

8. انار

آب انار و دانه ها می توانند در درمان درد کلیه و عفونت سودمند است. انار دارای خواص قابض، و از این رو، می توان آنها واقعا در درمان سنگ کلیه مفید است. علاوه بر این، آنها بسیار مرطوب کننده هستند، بنابراین یکی باید حداقل یک لیوان آب انار هر روز و یا مصرف باید یک انار روزانه خوردن به حفظ مشکلات مربوط به کلیه در خلیج.

9. هندوانه

هندوانه سرشار از پتاسیم است و در از بین بردن سنگ ها که از فسفات و کربنات تشکیل شده مفید است. آنها همچنین سطح اسیدیته در ادرار را تنظیم کند. علاوه بر این، هندوانه یک میوه که شامل بالاترین سطح از غلظت آب و در نتیجه، می تواند واقعا در بدن خود را مرطوب و سیفون کردن مواد زائد موثر است.

آب گوجه فرنگی 10.

نوشیدن یک لیوان آب گوجه فرنگی قبل از هر چیز دیگری، پس با یک لیوان آب مصرف می کند. آن را به شما در گرفتن و رفع درد کمک خواهد کرد. شما همچنین می توانید گوجه فرنگی ریز ریز کردن و قرار دادن آنها در یک پارچه پنبه ای ضخیم است. محل آن را در پشت بیمار برای از بین بردن او را / او از درد.

11. روغن زیتون

روغن زیتون یکی دیگر از روش های موثر است که فروکش درد، مربوط به کلیه ها است نشده است. مخلوط مقادیر مساوی از روغن زیتون (باکره) و آب لیمو و نوشیدن آن است. اگر چه، آن افتضاح خواهد طعم اما ارزش تلاش برای بدست آوردن نتایج مورد نظر است.

12. کمپرس گرم

قرار دادن کمپرس گرم در منطقه درد. این درد کلیه کاهش خواهد یافت.

چای 13. ریشه قاصدک

اگر شما به دنبال یک درمان گیاهی برای خلاص شدن از شر درد کلیه، چای ریشه قاصدک بهترین است. چای، ریشه قاصدک به عنوان یک دیورتیک عمل می کند و پاک کلیه، در نتیجه شما تسکین از درد.

داروهای هومیوپاتی برای درد کلیه

1. تاج المولوک

این یکی در مورد درد حاد مفید است. ادرار دفع شده توسط بیمار گرم و نادر است. ادرار ممکن است اثری از خون و عرق بیمار فراوان.

2. آرنیکا

این درمان تجویز می شده است که شاهدان بیمار آجر بخش در ادرار خود را، است که توسط ادرار کردن دردناک و همراه رنگی.

3. بلادونا

آن را در درمان ادرار خونی مفید است. ادرار اندک، ابری و اغلب دردناک به تصویب است. بیمار همچنین ممکن است حساسیت در منطقه رو به بالا از مثانه را تجربه کنند.

4. زرشک تزئینی

این است که به آن دسته از بیماران، که نیاز مکرر به ادرار تصویب حتی پس از ادرار به طور کامل گذرانده اند شکایت تجویز می شوند. ادرار حاوی موکوس و رسوبات است، و اغلب وجود دارد احساس متلاطم در کلیه ها.

5. Calcarea carbonicum

آن را برای بیماران، که در مورد ادرار تیره قهوه ای رنگ یا ادرار است که شامل رسوبات سفید شکایت مفید است.

6. ذراح

این یکی در برابر علائم موثر است، مانند احساس سوزش در ادرار، و اغلب وجود دارد نیاز به اجابت مزاج در هنگام ادرار.

7. ابوجهل

آن استفاده می شود زمانی که یک احساس سوزش در هنگام عبور مدفوع با تجربه و اغلب بلورهای قرمز موجود در ادرار وجود دارد. درد را می توان با خم شدن به جلو، رها شوند.

راه حل های دیگر مفید هومیوپاتی برای درمان شامل اسید نیتریک، پنجه گرگی، عشبه بیابانی.

اقدامات پیشگیرانه

آب به عنوان آنجا که می توانید (حداقل 8 لیوان در روز) بنوشید.

یا قطع نکنید مهار خود را از دفع ادرار.

از اسپری های بدن در اطراف منطقه ادراری استفاده نمی کند.

خوردن غذاهای فیبر در رژیم غذایی خود را.

اگر شما بیشتر در معرض عفونت ادرار هستند، توقف مصرف قرص های ضد بارداری و با استفاده از دستگاه، مانند کاندوم و دیافراگم.

ادرار کردن در مکان های تمیز و بهداشتی.

علاوه بر آب، بیشتر از میوه آب میوه ها، به خصوص آب قره قاط بنوشید.

رژیم غذایی بالای سدیم می تواند شانس ابتلا به سنگ کلیه زیاد است. از این رو، اجتناب از مصرف مقدار زیادی سدیم در رژیم غذایی خود را.

از غذاهایی که می توانید اگزالات در کلیه خود را ایجاد کنید. به عنوان نمونه: چای، اسفناج، چغندر، شکلات، آجیل، و غیره



:: بازدید از این مطلب : 1163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

PKD منجر به کاهش عملکرد کلیه، دلیل این است که این کیست بزرگ فشار خون مویرگ ها، که باعث می شود گردش خون صاف بسیار دشوار است. سلول های کلیوی می توانید اکسیژن و مواد مغذی به اندازه کافی نیست، بنابراین این سلول های آسیب دیده را دریافت کنید. به منظور مقابله با این مشکل، کارشناسان می نسخه که اثر از ترویج گردش خون و اهانت آمیز استاز خون، به دست آوردن مجدد گردش خون صاف در کلیه اتخاذ کنند. این حفاظت به باقی مانده عملکرد کلیه است.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

این این کیست ها در حال رشد بر روی کلیه که باعث آسیب های کلیوی است. این کیست ها شامل آب (ادرار اولیه از گلومرول فیلتر)، و تقریبا تمام کیست از نقص توبول کلیوی شروع می شود. توبول های کلیوی توسط شریان وابران پوشیده شده است. ما می خواهیم نسخه است که می تواند از دیوار کیستیک نرم اتخاذ کنند. این کیست ها می شریان وابران نزدیک، به طوری که مایع کیستیک را به شریان وابران آب تصفیه شده و پس از آن مایع گرفته شده است. کیست می تواند تبدیل به نرم و اندازه کوچکتر. مسئول، فشار کیستیک به بافت کلیوی نیز خواهد شد بدیهی است کاهش است. با این روش، برخی از سلول های آسیب دیده همچنین می توانید یک فرصت خوب برای گرفتن خود تعمیر و عملکرد کلیوی خواهد شد به طور طبیعی بهبود را دریافت کنید.

در درمان PKD، ما به طور عمده اتخاذ دو درمان، یکی خارجی اعمال شده و یکی دیگر است به صورت خوراکی مصرف. به طور کلی، ما نیاز بیمار ماندن در اینجا در چین برای 2-3 هفته. در طول این دوره از زمان، تیم کارشناسان تجزیه و تحلیل کامل در وضعیت کلیه خود را انجام و نسخه های پزشکی نیز تنظیم می شود به حداکثر مناسب به شرایط خاص خود را. پس از اولین بار از این درمان فشرده مرحله، 2-3 ماه تحکیم درمان مورد نیاز خواهد بود. و، درمان تحکیم می توان در خانه انجام شده است. دوره درمان طیف (از جمله مدت اقامت در چین) حدود 3 ماه است.

آیا شما علاقه مند در این درمان PKD؟ و می تواند شما به چین آمده برای این درمان؟ شما در حال استقبال با ما تماس بگیرید تا در مورد جزئیات بیشتر یاد بگیرند.



:: بازدید از این مطلب : 1410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

برای بیماران مبتلا به PKD، مهم ترین نکته به کوچک شدن کیست و محافظت از عملکرد کلیه است. آیا تو هم چنین فکر می کنی؟ با این حال، وجود ندارد داروهای غربی می تواند کمک به رسیدن به این، و به همین دلیل بسیاری از موارد در نهایت توسعه نارسایی کلیه است. در حالی که، در چین، طب میکرو چینی Osmotherapy است که معمولا در کلینیک مورد استفاده در درمان PKD از ریشه، که بدون شک به ارمغان می آورد بیماران امید جدید است.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

طب میکرو چینی می تواند عروق خونی کلیوی گشاد می شوند، بهبود گردش خون، افزایش نفوذپذیری عروق خونی کلیوی، و اختلاف فشار بین مایع در کیست و مایع خون در عروق معکوس از کیست، تا به عنوان به مایع عبور با گردش خون به تدریج و دفع از بدن از طریق گردش خون. بنابراین، کیست منقبض خواهد شد و کاهش در گذشته است.

پس از عروق خونی متسع شده اند، دولت از ایسکمی و فقدان اکسیژن در اطراف کیست بهبود خواهد شد، بیش از حد. بنابراین، تابع متابولیک بر روی دیوار کیست بهبود می یابند، و دفع غیر طبیعی مایع کیستیک ناپدید می شوند، به منظور کاهش تولید مایع کیستیک.

مواد فعال از داروهای گیاهی چینی مورد استفاده در طب میکرو چینی Osmotherapy اثر ضد التهاب، که می تواند سلول های اپیتلیال را بکشند، مهار واکنش التهاب ناشی از مست عامل در سلول های اپیتلیال کیستیک، جلوگیری از دفع مایع کیستیک، و را کیست و کیستیک رگ خونی متوقف کردن رشد. در گذشته ریشه کیست کلیوی برداشته شود، کیست و قطعا به تدریج ناپدید می شوند، بدون تکرار.

پس از آن، ما را به داروهای گیاهی چینی با عملکرد ارائه کلیه مواد مغذی و ترویج تکثیر DNA از سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده استفاده کنید، همچنین با حمام پا، حمام درمانی و سایر درمان های چین همکاری به بهبود عملکرد کلیه. در آن صورت، PKD می توان به طور موثر اجتناب از نارسایی کلیه. یک سوال؟ شما می توانید به من ایمیل، ما خوشحالیم که کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 1697
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

در اینجا ما دوست داریم که در مورد درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و برخی از پیشنهادات رژیم غذایی برای بیماران صحبت کنید. اگر هیچ درمانی برای این بیماری ژنتیکی وجود دارد، بیماران هنوز هم می تواند یک زندگی عادی بدون دیالیز و پیوند کلیه زندگی می کنند.

* مصرف آب: به دلیل کاهش در توانایی کلیه در تمرکز، آب بیشتری را دفع metabolin مورد نیاز است، بیماران مبتلا به کیست های ساده کلیوی باید آب را محدود نمی کند بی هدف، اگر تورم abvious، نارسایی قلبی و فشار خون بالا.

* قهوه و شکلات ممنوع است.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

* کنترل نمک: با توجه به شرایط بیمار و درجه عملکرد کلیه، برای تنظیم مقدار نمک.

* نوشیدنی سخت می تواند فعالیت پروتئین پلی کیستیک باعث تحریک و سرعت بخشیدن به رشد کیست.

* کنترل پروتئین: پس از مصرف بیش از حد پروتئین، metabolins زیاد تولید خواهد شد، مانند اوره، کراتینین، گوانیدین و پلی آمین و غیره. کنترل پروتئین می تواند بار کلیه روشن، کاهش تولید سموم و حواله وضعیت بیماری.

* میوه ها و سبزیجات، مانند هویج، خیار، گوجه فرنگی، گیلاس باید بیشتر به عنوان غذا دیورز و مواد غذایی قلیایی خورده، و همچنین.

* اجتناب از ورزش شدید، به منظور ایجاد پارگی کیست است.

همانطور که به درمان بیماری کلیه پلی کیستیک کارآمد، را به ایمنی و بهره وری را به حساب، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در اینجا خواهد توصیه می شود. این درمان توسعه های جدید از طب گیاهی چینی است، اما استفاده از خارج. آن را در کاهش کیست های با عملکرد افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کاهش توانایی سلول های پوشش به ترشح مایع کیست و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست هدف. بیماران مبتلا به PKD فقط نیاز به دروغ روی تخت به درمان، دو کیسه پر از داروهای گیاهی چینی پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران، دستگاه اسمز کمک می کند تا مواد فعال به طور مستقیم در کلیه از طریق نفوذ به پوست می رسند. ما بسیاری از بیماران مبتلا به PKD از کشورهای مختلف کمک کرده اند با موفقیت جلوگیری از نارسایی کلیه، دیالیز و پیوند کلیه است.



:: بازدید از این مطلب : 1497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

بزرگ شدن کلیه ها را می توان با PKD است که یک بیماری شایع ژنتیکی، این است که چون PKD است با کیست های متعدد در حال رشد در کلیه ها مشخص ایجاد می شود. در حالی که، با افزایش سن، این کیست ها می تواند تبدیل به بزرگتر و بزرگتر، در نتیجه در بزرگ شدن کلیه ها و در نتیجه. پس از آن، چه درمان طبیعی برای بزرگ شدن کلیه ها ناشی از PKD است؟

در واقع اگر کیست بزرگتر از 3cm است، آن ضروری است برای بیماران را برای دریافت درمان آنها را به مرحله حاد تشدید توسعه، که شده است، کیست به سرعت در حال بزرگ خواهد شد، با سن می شود، کیست کلیه بزرگتر و بزرگتر تبدیل خواهد شد ، پس از آن بافت کلیه را فشار دهید و کاهش عملکرد کلیه این نتیجه نهایی خواهد شد به نارسایی کلیه که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه در آینده ای نزدیک. بالینی، یک بار عملکرد کلیوی کاهش می یابد، GFR خواهد از سرعت 4.5-5.5 در هر سال و بیماران کاهش خواهد نارسایی کلیه در کمتر از 10 سال است.

امروزه، درمان چین به عنوان یک درمان طبیعی برای بزرگ شدن کلیه ها ناشی از PKD در نظر گرفته.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

از یک طرف، گسترش عروق خونی، بهبود گردش محلی، به خصوص گردش خون کلیه داخلی، کاهش مایع کیست و فشار در کیسه، ضد التهاب، ضد انعقاد، اهانت آمیز بافت فیبروز به مهار تشدید. از سوی دیگر، تعمیر لوله های کلیه آسیب دیده و سلول های گلومرولی، و محافظت از عملکرد کلیه خود را. برای تحقق بخشیدن به این اهداف، ما اغلب ترکیب درمان های گیاهی می شود، مانند درمان های گیاهی گردان، گیاهی کمپرس گرم، گیاهی حمام درمانی، طب گیاهی خوراکی، احتباس بالا انما گیاهی، پا گیاهی حمام، طب سوزنی گیاهی و فتیلهگذاری و غیره همه از این درمان ها داروهای گیاهی natual هستند. آنها هر درد و رنج و عوارض جانبی ایجاد نمی کند.

با کیست بودن کاهش، بزرگ شدن کلیه ها به طور طبیعی درمان خواهد شد. با بهبود عملکرد کلیه، دیالیز و پیوند کلیه به طور موثر اجتناب خواهد شد. یک سوال؟ ترک یک پیام و یا ایمیل به من، شما قطعا خواهد شد پاسخ ظرف 48 ساعت از کارشناسان ما.



:: بازدید از این مطلب : 13548
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

"بیماری کلیه پلی کیستیک دارم، من كراتي نين 5.1 میلی گرم در دسي ليتر است. دکترمن در حال حاضر من دیالیز درمان توصیه می شود. اما من می خواهم به هر روش برایجلوگیری از آن را امتحان کنید. شما به من کمک می کند؟"

"سطح كراتينين در حال حاضر در حال حاضر بالا است و وضعیت شما در حال حاضر در مرحله4 کلیه نارسایی مرحله، یعنی مرحله دوم پیشرفته بیماری کلیوی نیست. اگر قادر به افزايشسطح كراتينين نگه می دارد، دياليز به زودی آغاز خواهد شد. و كراتينين در ابتدا رشدآهسته ممکن است اما با توسعه وضعیت برخی از بیماران ممکن است افزایش ناگهانیكراتينين و کاهش در عملکرد کلیه است. در همان زمان فشار خون خود را تحت کنترل باشدیا آن را وضعیت بیماری را تشدید کنند."

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

"به تلاش برای کاهش کراتینین 5.1 نه مهم ترین چیز، اما کیست، و بهبود عملکرد کلیهبیشتر است. بدون شک که کراتینین 5.1 خواهد گشت به حالت نرمال با بهبود عملکردکلیوی وجود دارد، همچنین دياليز به طور موثر می تواند اجتناب شود. کلید برای درمانبیماری کلیه پلی کیستیک کوچک شدن کیست کنترل رشد آنها تا فشار آنها باعث کاهش ومحافظت از سلول های کلیه باقی مانده از کیست enlarging آسیب دیده شده است. ”

"امروزه طب چینی میکرو Osmotherapy معمولا در کلینیک به درمان PKD استفاده شود. به عنوان درمان طبیعی و موثر برای بیماری کلیه پلی کیستیک، میکرو چینی پزشکیOsmotherapy بیشتر و بیشتر محبوب در سراسر جهان در حال تبدیل شدن. شما به کلیک بر روی پلی کیستیک کلیه بیماری درمان طبیعی برای کیست کوچک پیشنهاد: میکرو چینیپزشکی Osmotherapyto یادگیری بیشتر. "

"هر چند وجود دارد هیچ درمانی برای بیماری کلیه پلی کیستیک این بیماران پیوند کلیه یادیالیز به تجربه نهایت معنا نیست. از حالا به بعد، به کوچک شدن کیست های شما و بهبودعملکرد کلیوی با میکرو چینی پزشکی Osmotherapy. سوالی دارید؟ احساس رایگان برایتماس با ما، ما به شما ارائه کمک های بیشتر است."



:: بازدید از این مطلب : 1858
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

بیماری کلیوی می تواند ناشی از عوامل متعددی است. اما اکثر مردم از این واقعیت استکه آن می تواند قاتل خاموش است. این عارضه تا وضعیت بحرانی می شود را نشان میدهد. بنابراین ضروری است برای شما به علائم بیماری های کلیوی به تشخیص زود بهطوری که شما می توانید به دنبال درمان زود است.

12 چنین علائم مهم بیماری کلیوی شما باید آگاه باشید از اینجا:

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

1. تغییرات در عملکرد ادراری شما

اولین علامت بیماری کلیوی است تغییر در مقدار و دفعات ادرار شما منتقل می کند. ممکناست:

افزایش یا کاهش میزان ادرار شما منتقل می کند

تیره رنگ ادرار (تیره تر از حد معمول).

احساس نیاز به ادرار کردن اما قادر به انجام این کار زمانی که شما به سرویس بهداشتی.

افزایش یا کاهش در فرکانس آن به خصوص در شب. به گفته دکتر avinash یدلایمخیراتایگناتیوس نفرولوژیست مشاور ارشد DaVita, Pune منطقه ' تکرر ادرار در شب یکی از ترینمعمول و زودهنگام علامت از بیماری مزمن کلیه و حتی اگر آن را بی ضرر آن بگذریم. در حالی که سایر علائم این بیماری معمولا در مرحله بعد بیماری توسعه پس از کلیه حدود 80%از عملکرد خود را از دست داده است. "

2. مشکل و یا درد در هنگام ادرار کردن (و یا عبور ادرار)

گاهی اوقات شما ممکن است مشکل یا احساس فشار یا درد هنگام ادرار کردن. این می تواند عفونت ادراری که ممکن است باعث علائم مانند درد یا سوزش در هنگام ادرار نشان می دهد. گسترش عفونت به کلیه که ممکن است باعث تب و درد در پشت خود را.

3. خون در ادرار

این نشانه ای از بیماری کلیه است که باعث قطعی برای نگرانی است. هر زمان که شمااین را ببینید، هنوز آن را نادیده بگیرد. به دکتر مراجعه بلافاصله.

4. کف الود ادرار

این نشانه این است که در آن شخص متوجه فوم در ادرار پس از تصویب تشکیل است. به گفته دكتر Deepa Jayaram نفرولوژیست پیشرو در بمبئی، تمرین این به دلیل نشت پروتئين ازبدن فرد ایجاد می شود و نشانه دیگری از بیماری کلیوی است.

5. تورم و یا ادم

در حالی که این علائم نسبتا شایع است، زیرا کلیه ها خود را مسئول حذف مایع اضافی وزائد از بدن شما این اتفاق می افتد. زمانی که آنها قادر به انجام این کار این مایع اضافی دربدن خود سازد. دکتر Deepa می گوید: "این نشانه ایجاد می شود به دلیل عدم توانایی بدنبرای خلاص شدن از شر بیش از حد آب و نمک از بدن. بنابراین فرد مبتلا به این بیماریمتوجه تورم در پا, مچ پا, پف کردگی چهره و تنگی دست. " این همچنین به عنوان شناخته شده است ادم.

6. خستگی، کم خونی و ضعف عمومی

تولید کلیه ها خود یک هورمونی به نام اریتروپویتین که کمک می کند تا سلول های قرمزخون حمل اکسیژن. شدت افت سطح این هورمون هنگامی که آنها نقص. این کاهش درتعداد سلول های قرمز خون در بدن منجر به کم خونی است که همچنین منجر به علائممانند ضعف عمومی و خستگی باعث می شود.

7-سرگیجه و ناتوانی در تمرکز کنید

کم خونی در ارتباط با بیماری کلیوی نیز باعث آلوده شدن مغز از اکسیژن است که ممکن است باعث سرگیجه, مشکل با غلظت، و غیره.

8. احساس سرد تمام وقت

بیماری کلیوی به علت کم خونی نیز شما را به احساس سرما حتی زمانی که در اطرافگرم باعث می شود شناخته شده است. پيلونفريت (عفونت کلیه) همچنین ممکن است بالرز از تب شود. خستگی و خستگی را می توان همچنین مسئول این علامت.

9 بثورات و خارش پوست

این یک نشانه است که معمولا با دیگر شرایط بیشتر بی ضرر مانند آلرژی اشتباه گرفتهاست اما خارش نیز می تواند نشان بیماری کلیوی و نارسایی. نارسایی کلیه ساخت زباله رادر خون شما باعث می شود. این علل خارش شدید و خارش پوست. غیر از بیماری کلیویدیگر دلایل خارش پوست شما باید بدانید در مورد وجود دارد.

10. آمونیاک طعم نفس و فلزی

نشانه های بسیار نشان می دهد یکی دیگر از بیماری های کلیوی، اغلب در حالی که بهدنبال نشانه ای از بیماری کلیوی از دست رفته است. نارسایی کلیه را افزایش می دهدمیزان اوره در خون (uraemia). اوره این شکسته پایین آمونیاک در بزاق باعث بوی بد ادرار مانند آمونیاک نفس نام دارد. معمولا همراه با فلز طعم نامطبوع (dysgeusia) در دهاناست.

11-تهوع و استفراغ

ساخت ضایعات در خون شما در بیماری کلیوی نیز می تواند تهوع و استفراغ شود.

12. عدم اشتها

یکی از این علامت با توجه به ساخت تا از سموم و مواد زائد در بدن رنج می برد. دکترDeepa Jayaram می گوید: "از آنجایی که کلیه بیماری معمولا بدون عارضه ارائه، ساخت تا ازسموم تمایل به راه، منجر به تشخیص. بنابراین، هنگامی که با سایر علائم دیده فقداناشتها که بیماری کلیوی را نشان می دهد را می توان.'

13-تنگی نفس

'اگر بیماری کلیوی شدید به اندازه کافی می تواند باعث ساخت تا مایع در ریه ها منجر بهاحساس تنگی نفس."، دکتر Deepa Jayaram نفرولوژیست پیشرو می گوید. جدای از آن, کم خونی, مشترک عوارض بیماری کلیه بدن خود را از اکسیژن شما دچار تنگی نفس starves.

14. درد در پشت و یا دو طرف

این شاخص رایج بیماری کلیوی است، اما در همه افراد مبتلا به این بیماری دیده می شود.درد است و شما ممکن است احساس گرفتگی درد شدید است که از کمر به کشاله رانگسترش می یابد. این علامت می تواند نشانگر یک تعداد از شرایط، مانند:

سنگ کلیه و یا یک حالب می تواند علت این درد باشد.

شرایط مانند بیماری کلیه پلی کیستیک — اختلال کلیه موروثی است که بسیاری از کیست های پر از مایع در کلیه ها باعث می شود).

سیستیت بینابینی-التهاب مزمن در دیواره مثانه.



:: بازدید از این مطلب : 1188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

اینجا مراحل اضافی است که می تواند کمک به نگه داشتن کلیه ها سالم

1) هیدرات

ماندن هیدراته کاملا مهم ترین چیز شما می توانید برای جلوگیری از سنگ کلیه و نگه داشتن کلیه ها قوی است. ادرار رقیق آب و مواد معدنی جلوگیری می کند و نمک از خوشه بندی با یکدیگر و تشکیل سنگ. من اغلب توصیه می کنند که بیمارانی که در خطر هستندبرای سنگ کلیه شروع روز با نوشیدن آب لیمو تازه در یک لیوان آب دمای اتاق.

2) پروبیوتیک ها

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

 

برخی از شما را به جمعیت سالم دوستانه باکتری شناخته شده به عنوان پروبیوتیک ها درروده شما را. مطالعات نشان داده اند که این میکروارگانیسم ها به سلامت کلی و دستگاه گوارش بهتر و همچنین یک لیست طولانی از دیگر مزایای ارتباط دارد. یکی از آن شامل کمکبه کلیه ها در پردازش مواد زائد و همچنین کاهش احتمال ابتلا به سنگ کلیه.

اخیر بالینی دادگاه مربوط به بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در بر داشت که گروه مصرفپروبیوتیک ها در بهبود عملکرد کلیه نمرات آزمون و همچنین کیفیت کلی زندگی.

3) خوردن گوشت کمتر

در پروتئین حیوانی آسان رفتن. سنگ کلیه در جمعیت است که مصرف مقدار زیادی ازگوشت است. من پیشنهاد می کنم برای کمتر از 65 گرم پروتئین حیوانی در روز است کهفقط کمی بیش از دو اونس هدف.

4) اجتناب از فسفر

سازمان دیده بان خود را مصرف فسفر. زیرا کمبود بسیار نادر است، به ویژه برای هر کسخوردن استاندارد آمریکایی رژیم غذایی (غمگین) به ندرت معدنی فسفر، احتمالا آشنا. و بههمین دلیل است که یک مشکل ویژه برای کلیه ها فسفر تبدیل شدن است.

این ماده معدنی در اکثر غذاها یافت می شود اما نوشابه گازدار و غذاهای آماده و فرآوری شده به خصوص زیاد فسفر هستند. شما فقط نیاز 800 میلی گرم به 1200 میلی گرم فسفرهر روز; مقادیر بالاتر از بدن توسط کلیه ها سالم سرخ هستند.

زمانی که کلیه ها به خوبی کار نمی کند، فسفر را در بدن باعث شرایط بالقوه جدی، ماننداختلالات قلب و استخوان و همچنین كلسيمي (سخت شدن) از بافت تجمع می یابد. ساده ترین راه برای اطمینان از شما هنوز در حال گرفتن بیش از حد فسفر به خوردن یک رژیم غذایی مغذی، تمام غذاها و کاملا اجتناب از هر گونه سرعت و راحتی است.

5) ترک سیگار

اگر که یکی از گناه خود را بنابراین شما باید برای جلوگیری از سیگار کشیدن کلیه ها لطمه می زند.

6) آب بنوشید

یکی از بهترین راه ها برای حمایت از سلامت کلیه خوب با بهره روزانه است. مورد علاقه مناین است که آب یک دسته کامل از گشنیز یا جعفری، دو گياه است که کلیه دوستانه وکمک به حذف فلزات سنگین از بدن مخلوط با آب و آب لیمو و عسل خام، آلی به سلیقه.اگر شما هنوز کشف بهره هنوز شما نیز می توانید استفاده از محصول سبزی که خدمتسالم از این مواد مغذی ضروری می نماید.

7) خوردن این غذاها

سهام در غذاهای کلیه حمایتی از جمله هندوانه، توت (زغال اخته زغال اخته و توت فرنگی)،فلفل، سیب، سیر، پیاز، کلم، گل کلم و روغن زیتون به بالا. در حالی که در آن شما دلیلآن پیشنهادات کلیه ها نیز بهره مند شوند لطفا توصیه های قبلی من برای غذا خوردن سالمو کاهش التهاب، بررسی.

8) از دست دادن برخی از وزن

اگر شما را حمل به اطراف اضافه وزن، کلیه ها خود را به نفع انجام و ریختن چند پوند.چاقی در افزایش احتمال ابتلا به سرطان کلیه مرتبط شده است.

9) حفره بین برنده های درد

بریده بریده خطر ابتلا به سرطان کلیه و حتی بیشتر با حداقل رساندن استفاده از بین برندههای درد، از جمله داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs) مانند آسپرین، ایبوپروفن(ادویل, امور, Nuprin)، ناپروکسن (Aleve) و استامینوفن (تیلنول). محصولات بسیار سختدر کلیه ها هستند. حتی بدتر محققان دریافتند که این داروها افزایش خطر ابتلا به سرطانکلیه است.

10) سولفات منیزیم

درمان خود را به حمام سم زدایی در نمک فرنگی اصل. از بین بردن مواد زائد و سموم کلیهمی دهد افزایش در حالی که بهبود سلامتی کلی شما.

تغییرات من در بالا ذکر شده کلیه، همراه با سلامتی کلی شما بهره مند شوند. اما علاوه بر این، سه تهدید قابل توجهی است که واقعا نیاز به اقدام در بخشی خود را وجود دارد. اگرشما درد و رنج از فشار خون بالا و پیش از دیابت یا دیابت، کلیه، بیش از حد رنج می برندمی تواند. این شرایط را می توان با درمان های طبیعی و تغییر در شیوه زندگی بهبود یافتهاست، اما کسانی که نیاز به تعهد خود را در بخشی. امیدوارم که شما موافقم که مراقبتاز کلیه هدف ارزشمند و ایجاد تغییرات لازم برای محافظت از این اندام حیاتی.



:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

حالا که ما نگاه خبر بد, شما خوشحال به طرف خوب در اینجا، بیش از حد وجود دارد و آناین است: برای اکثر موارد شرایط که منجر به سازش کلیه قابل اجتناب هستند.

شروع حرفه ای مراقبت های بهداشتی خود را درخواست خون خواندنیها پانل از سه مقیاسهای کلیدی از سلامت کلیه-BUN (نیتروژن اوره خون) و سطوح کراتینین و تعداد ژن گيرنده اين فاكتور (برآورد سرعت فيلتراسيون گلومرول).

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

نتایج آزمون BUN اندازه گیری عملکرد کبد و کلیه. سالم حدود 10 تا 20 ميلي گرم در دسي ليتر در نظر گرفته شده است; هر چیزی بالاتر ممکن است مشکلات کلیوی را نشان می دهد.

به همین ترتیب، نسبت BUN/پزشک اگر کلیه ضایعات موثر حذف می گوید. اگر سطح كراتينينبالا هستند، می تواند وجود داشته باشد مشکلی در کلیه ها. اگر چه مردان و افراد مسنمی تواند بالاتر باشد و هنوز هم سالم باشد سالم مستی نسبت بین 10:1 و 20:1 است.

آزمون ژن گيرنده اين فاكتور را نشانه هایی از کلیه آسیب می رسد. این تست بسیار مفیدبرای بیماران مبتلا به دیابت یا فشار خون بالا که هر دو می تواند باعث مشکلات کلیویاست. نمرات آزمون به خواندن صحیح هر چند بسیار مهم است. کاملا طبیعی است، بهعنوان مثال، برای 16 سال قدیمی به ژن گيرنده اين فاكتور 300 میلی لیتر در دقیقه، در حالی که 60 ساله ممکن است 100 ml/min – نمره است هنوز در هر دو مورد کلیه هستند خوباست. نمره كمتر از 60 میلی لیتر در دقیقه، با این حال، نشان می دهد که عملکرد کلیهمختل شده است.

نمرات از این آزمایشات به شما بگوید چگونه قوی شما کلیه ها در حال حاضر و دیگر تستهای عملکرد کلیه در دسترس وجود دارد. متاسفانه، به عنوان بسیاری به عنوان نیمی ازهمه مردم با مشکلات کلیوی نمی دانم آنها را در معرض خطر هستند. دانستن شماره هایخود شما بنابراین شما می توانید تغییر دهید هر رفتار است که ممکن است مضر باشد رابالای وضعیت باقی بماند می تواند کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 1003
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

اگر شما مانند بسیاری از بیماران من تا چیزی را اشتباه می رود کلیه ها بسیاری از نگرانی– نیست. اما اين اندام ها کمی سخت کوش به سزاوار بهتر! کلیه ها برای بسیاری ازتوابع مهمی از جمله فیلتر کردن سموم از خون خود را به عهده دارند.

واقعیت قابل توجه اینجا است: هر 30 دقیقه، تمام خون در بدن شما سفر از طریق کلیه ها.هر روز – با تشکر از کلیه – بیش از دو کوارتی زباله از جریان خون خود را پاک و حذف ازبدن به عنوان ادرار. بدون عملکرد کلیه حیاتی این زباله را می یابد و آسیب جدی به ارگاندر بدن شما رخ می دهد می خواهم.

کلیه ها نیز...

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

نظارت بر توزیع مواد معدنی مهم.

تنظیم تعادل اسید و قلیایی بدن شما را از تبدیل شدن بیش از حد اسیدی است.

سطح مایع بدن را مدیریت کنید.

سه هورمون ضروری در فشار خون، استخوان ایجاد و حفظ سالم سلول های خون قرمز بهمیان وظایف دیگر.

زمانی که کلیه ها اشتباه

ما در دنیایی پر از مواد شیمیایی و سموم و مواد خورنده چیزهایی است که کلیه های مابیش از حد و آنها را به کار سخت تر از آنها باید نیروی زندگی می کنند. علاوه بر این، کم آبی بدن مشکل برای اکثر مردم باقی می ماند. اگر شما هنوز بهره گیری از پیشنهادات منسم زدایی و نوشیدن مقدار زیادی از تازه، آب فیلتر شده هر روز شما کلیه ها خود را درمعرض خطر، به عنوان بیمار من کشف وندی قرار باشد می تواند.

علائم مشکلات کلیوی ممکن است

کمر درد، به ویژه هنگامی که ناگهانی و شدید است

نیاز فوری به ادرار کردن

خستگی

تورم پاها و دست و پا یا مچ پا

خون در ادرار یا ادرار مشکل

نفخ

چشم های پف کرده

لبه ناخن

مشکلات پوستی

تهوع و یا استفراغ

طعم فلزی در دهان

عفونت ها و سنگ کلیه به دو تا از رایج ترین مشکلات کلیوی هستند. به طور کلی، عفونتهستند به دلیل اشريشيا باکتری به دست آوردن دسترسی به دستگاه ادراری که در آن آنهامی توانند ارتباط با کلیه ها. مشخصات فنی, عفونت کلیه به صورت عفونت ادراری (UTI) وبا آنتی بیوتیک درمان می شود.

سنگ کلیه، از سوی دیگر جامد، مواد شیمیایی که به صورت داخل کلیه سپرده. کم آبی بدن یکی از علل شایع ترین سنگ کلیه است. سنگ کلیه می تواند تقریبا نامرئی به چشمغیر مسلح، بزرگ از سنگ مرمر و یا حتی بزرگتر.

بنابراین شما آگاه از آن هرگز کوچک سنگ کلیه را از بدن در ادرار، منتقل می کند. بزرگترکلیه سنگ را با این حال، در حالب لوله نازک اتصال کلیه ها و مثانه می تواند تبدیل تسلیمکرد. هنگامی که آنها گیر، این سنگ باعث درد شدید می تواند در کنار و یا پشت، خون درادرار، و ادرار کردن مشکل. آن روز یا حتی هفته برای سنگ کلیه به عبور خود، اگر شما درحال تجربه علائم سنگ کلیه بنابراین مراقبت های بهداشتی مراجعه کنید فرصت حرفه ایطول می کشد.

علاوه بر این، سه نوع بیماری جدی کلیه – نارسایی کلیوی حاد بیماری مزمن کلیه ونارسايي وجود دارد. (توجه: کلمه "کلیه" به سادگی یک اصطلاح پزشکی برای کلیه هااست.)

نارسايي حاد (ARF) می تواند به علت یک آسیب و یا خوردن مواد سمی. ARF پاسخ به طور کلی درمان، به خصوص اگر کلیه ها شدت آسیب دیده است.

زمانی که کلیه ها به تدریج از دست دادن توانایی برای تابع، به طور معمول به علت بیماریمزمن کلیه و یا قطعات، شایع ترین نوع بیماری کلیه است. اغلب بدون علائم ايمني وجوددارد تا وضعیت پیشرفته است. سپس بیماران می تواند تجربه بی حسی و یا تورم در دستو پا, دفع ادرار و تهوع و کم خونی و اشتهای مکرر.

در نهایت، پایان مرحله کلیه بیماری (ESRD) یک بیماری جدی است که در آن هیچ و یا بسیارکمی عملکرد کلیه باقی مانده است، و آسیب به کلیه دائمی است. در این مرحله بیمار درجلسات روزانه دیالیز یا پیوند کلیه به دنبال.

سرطان کلیه در حالی که هنوز مشترک می رسد به افزایش می باشد. در مراحل اولیه چندنشانه وجود دارد. به عنوان پیشرفت سرطان علائم ممکن است خون در ادرار، تب است کهمی آید و می رود، خستگی، کمر درد، و از دست دادن وزن شامل. سرطان کلیه می تواندتحت درمان با عمل جراحی, تابش, و همه فن حریف مواد مخدر بسته به موقعیت و اندازه ونوع و سلامت کلی بیمار.



:: بازدید از این مطلب : 774
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

نارسایی کلیه یک بیماری کلیوی پیشرونده است. برخی از علائم ممکن است دیده نمی شود تا زمانی که بیماری در مرحله پیشرفته پیشرفت کرده است. نارسایی کلیه زمانی رخ میدهد که کلیه ها دیگر برای از بین بردن ضایعات و همچنین حفظ تعادل در بدن است. بدون نوعی از درمان، این امر به شدت بیماری منجر شود. گزینه های جایگزین برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه چیست؟

دیالیز

دو نوع مختلف دیالیز، از جمله همودیالیز یا دیالیز صفاقی وجود دارد. آنها را برای از بین بردن اثرات محصولات ضایعات، نمک و مایعات اضافی. همچنین فشار خون را کنترل و تعادل بدنتان را از مواد شیمیایی مانند پتاسیم، سدیم نگه می دارد. اگر چه درمان دیالیز که تلاش می کند به جای کلیه ها شکست خورده و کمک به شما احساس بهتر و طولانی تر زندگی است، اما به این معنا نیست که دیالیز می تواند بیماری های کلیوی را درمان کند. آن می تواند مشکلات در طول سال می شود، مشکلات بیماری های استخوان، کم خونی، بیماری سیستم عصبی. و این مشکلات نمی توان اجتناب کرد، و آن را جدی با بلند مدت دیالیز می شوند.

پیوند کلیه

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

این گزینه برای افراد مبتلا به نارسایی انتهایی کلیه است. در پیوند کلیه، یک کلیه اهدا در بدن قرار می گیرد به جای کلیه بیمار، کلیه جدید می تواند کار که کلیه نرمال انجام دهد. پیوند کلیه یک درمان کامل برای بیماری کلیوی را نیست و باید دارو برای بقیه عمر خود را برای جلوگیری از رد کنند.

درمان طبیعی

"چهار به علاوه هفت" درمان مطرح بر اساس طب سنتی چینی. این درمان طبیعی شامل گیاهان متعدد چینی. این درمان طبیعی از یک بطری Maikang ترکیب تشکیل شده است، یک دوز از بیماریهای دهان چینی، دوز از برنامه های خارجی، یک حوضه حمام پا با طب چینی و هفت داروهای طبیعی چینی، از جمله بخار درمانی، دایره درمانی، داغ فشرده درمان، دارو حمام، حمام پا، طب سوزنی درمانی، انما درمان.

این درمان های طبیعی را اثر به ترمیم سلول های ذاتی مجروح، گشاد شدن عروق خونی، ترویج میکروسیرکولاسیون از تمام بدن، خون کافی را فراهم می و تغذیه به کلیه ها، جلوگیری از بیماری های کلیه از پیشبرد.



:: بازدید از این مطلب : 1144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

نشانه ها و عوارض مختلف ممکن است به نظر می رسد که وضعیت توسعه نارسایی مزمن کلیه. خستگی و از دست دادن اشتها می تواند به عنوان دو مشترک محسوب می شود. پس از آن چه علت و درمان خستگی و از دست دادن اشتها در نارسایی کلیه است.

علت خستگی و از دست دادن اشتها در نارسایی کلیه

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

در اینجا ما تنها در مورد علل مربوط به نارسایی کلیه خواهد صحبت کنید. خستگی ممکن است بیشتر به کم خونی، که می تواند مشکل بسیار شایع نارسایی کلیه ایجاد می شود است. در نارسایی کلیه، اختلال عملکرد کلیه باعث می شود کلیه می تواند تولید به اندازه کافی EPO، در نتیجه کم خونی ناشی در. همچنین، کم خونی می تواند به از دست دادن اشتها، علاوه بر آن، از دست دادن اشتها را می توان با تجمع سموم زیادی را در بدن ایجاد می شود منجر شود. سموم بیشتر در بدن تجمع می یابد، واضح تر از دست دادن اشتها می شود.

درمان خستگی و از دست دادن اشتها در نارسایی کلیه

از اطلاعات ذکر شده در بالا، ما می دانیم که درمان موثر برای خستگی و از دست دادن اشتها به معنی یکی که می تواند کمک به درمان کم خونی و از بین بردن مواد سمی در بدن به خوبی، سپس اجازه دهید ما را پیدا کردن علت ریشه ای کم خونی و تجمع مواد سمی، بله، که صدمه به کلیه ها و اختلال عملکرد کلیه است.

البته، دیالیز می تواند کمک به کاهش از دست دادن اشتها از بین بردن سموم به درجه خاصی. اگر شما علاقه مند در درمان های طبیعی، ما به شما روش های درمانی طب چینی (شما می توانید در مورد آنها را از فیلم ها یاد بگیرند) توصیه می شود. آنها می توانند دایره درمانی، حمام درمانی، داروهای گیاهی چینی خوراکی، حمام پا، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان انما گیاهی، طب سوزنی و فتیلهگذاری، و غیره شامل تقریبا همه آنها همان تابع برای حذف سموم از بدن داشته باشد. چه تر است، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و حمام پا می توان به بازی توابع خاص برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. در آن صورت، کلیه ها خواهد به اندازه کافی EPO دوباره برای درمان کم خونی از ریشه تولید کند. همه از کسانی که درمان طب چینی امن هستند و هیچ عوارض جانبی.



:: بازدید از این مطلب : 692
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

"سلام، دکتر عزیز، شوهر من یک بیمار مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه، در حال حاضر تنها 8 درصد عملکرد کلیه است به سمت چپ است. او نه در دیالیز نشده است، و نام تنها در لیست برای پیوند کلیه قرار گرفت. به ما گفته می تواند به 4 سال طول می کشد تا برای یک مسابقه اهدا شده است. من می خواهم به دانستن هر گونه طرح درمان های دیگر می توانید به مرحله 5 نارسایی کلیه خود را کمک به و او را به مرحله 4 وجود دارد؟ "

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

"برای بیماران در مرحله 5 نارسایی کلیه، در بسیاری از کشورها، به نظر می رسد پیوند کلیه به آخرین و تنها انتخاب است. درست مثل شما گفت، انتظار برای یک سال ممکن است فرد را، و ما نمی دانیم که چه خواهد شد در طول دوره انتظار است. با این حال، بعد از پیوند کلیه، بیماران را به داروهای ضد رد برای بقیه زندگی را. چه تر است، آیا می دانید بیماری اولیه شوهر خود را؟ منظورم این است که چه نوع از بیماری کلیوی ناشی از مرحله 5 نارسایی کلیه خود را؟ به همین دلیل من یک سوال بپرسید است، زیرا برخی از انواع بیماری های کلیوی معمولا با عود نسبتا بالایی از نرخ پس از پیوند کلیه، مانند FSGS، نفروپاتی IgA، نفریت لوپوس و بیماری های دیگر خود ایمنی است. و ما بسیاری از این موارد در کلینیک ملاقات کرد. "

"باید بگویم هنوز هم این امکان را به کمک به او را به عقب بر گردیم به مرحله 4 نارسایی کلیه با درمان مناسب است وجود دارد. در حال حاضر 8 درصد عملکرد کلیه باقی مانده است، او هنوز هم می تواند تولید ادرار، درست است؟ در این صورت، آن را خوب خواهد بود. این بدان معنی است هنوز هم وجود دارد است جریان خون به کلیه ها، پس ما می توانیم داروهای گیاهی چینی با عملکرد ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون، ارائه کلیه مواد مغذی و ترویج تکثیر DNA از کلیه های آسیب دیده استفاده سلول برای کمک به آسیب کلیوی تعمیر او و بهبود عملکرد کلیه. مواد فعال از داروهای خواهد شد به طور مستقیم به کلیه ها با جریان خون گرفته شده است. این درمان به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، و آن است که به خارج استفاده می شود. "

"بنابراین، بیماران مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه باید در مورد زندگی خود خوشبین باشد، با درمان مناسب، آنها هنوز هم می تواند یک زندگی عادی زندگی می کنند بدون دیالیز و پیوند کلیه. در صورت داشتن هر گونه سوال، به یاد داشته باشید که ما در اینجا به شما کمک می تر است. "



:: بازدید از این مطلب : 904
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

ESRD (مرحله نهایی بیماری کلیوی) نیز به عنوان مرحله 5 نارسایی کلیه شناخته شده است. این آخرین مرحله از بیماری کلیوی است، و ما معمولا آن را اورمی در چین است. هنگامی که شرایط توسعه به این مرحله، پیوند کلیه خواهد بود که آخرین انتخاب در بسیاری از کشورها. در اینجا شما توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های چینی برای ESRD.

روش های درمانی چینی می توانید انواع مختلفی از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا، حمام درمانی، داروهای گیاهی چینی خوراکی، دایره درمانی، انما گیاهی، طب سوزنی و فتیلهگذاری و غیره. در اینجا ما به حمام دارو برای مثال است.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

داروهای گیاهی چینی با عملکرد اخراج سم خواهد شد به جوشانده decocted، و اضافه کردن آب به درجه ای که مردم می توانند حمام. هدف از حمام دارو است به لایروبی نصف النهار و از بین بردن مواد سمی در بدن از طریق عرق کردن و دفع ادرار می شود. شما توصیه می شود در مورد سایر درمان های چینی از فیلم ها یاد بگیرند.

این روش های درمانی چینی معمولا در کلینیک برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه، در نتیجه کمک اجتناب از دیالیز و پیوند کلیه. با این حال، هنگامی که شرایط توسعه ESRD، این امکان کمتر می شود. آنها انتظار می رود برای کمک به بیماران در مرحله 5 نارسایی کلیه جلوگیری از عوارض شدید تر ظاهر می شود و بهبود کیفیت زندگی اگر دیالیز شروع شده است.

این درمان های چینی برای ESRD هنوز هم این امکان را به کمک به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه اگر بیماران آنها آغاز شده اند. چه تر است، برخی از موارد معمولا میزان عود بالا بعد از پیوند کلیه، بیماری های خود ایمنی مانند جمله FSGS، نفریت لوپوس، نفروپاتی IgA، و غیره بنابراین بیماران ESRD در ناشی از آن بیماری اولیه ذکر شده در بالا به شدت توصیه می به در مورد درمان های چینی برای یادگیری ESRD. در صورت داشتن هر گونه سوال، به یاد داشته باشید که ما در اینجا در برابر این بیماری مبارزه همراه با شما.



:: بازدید از این مطلب : 831
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

در نارسایی کلیه 3 مرحله وجود است متوسط کاهش در عملکرد کلیه طبیعی خود را.بیماران اغلب از بسیاری از علائم دردناک و عوارض با کاهش عملکرد کلیه رنج می برند. چهبیماران برای کاهش آسیب کلیه و عملکرد کلیه را ذخیره کنید?

بیماری کلیه پلی کیستیک است اختلال ژنتیکی است که با تعداد زیادی از کیست های پر ازمایع در کلیه ها. همانطور که زمان می رود توسط، بیشتر و بیشتر کیست دریافت کنیدبزرگتر و بزرگتر. و آن بافت های طبیعی بدن در طول زمان ستم خواهد شد، در نهایت، طولمی کشد محل بافت طبیعی. و عملکرد کلیه طبیعی به طور جدی تحت تاثیر خواهد شد. به طور کلی، کلیه ها برای کلیه ها با مسئول برای از بین بردن مواد سمی هستند و در مایعاضافی از بدن، با این حال، تعداد زیادی کیست, تابع از بین بردن سموم به طور جدی آسیب دیده است.

درمان رایج برای نارسایی کلیه مرحله 3 عمل جراحی و دياليز هستند. و همیشه وجود داردعوامل خطر به جراحی و دیالیز می آید. عوامل خطر شایع عفونت ایمنی پایین است.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

Osmotherapy طب چینی میکرو آثار واقعا شگفت انگیز است که آن را به کوچک شدن کیستهای کلیه به طور طبیعی می آید. سه مزیت برای میکرو چینی Osmotherapy دارو برایدرمان نارسایی مزمن کلیه وجود دارد. اول از همه، درمان طبیعی و ایمن زیرا مواد اصلی دردرمان این برداشت از گیاهان طبیعی و کمتر عوارض جانبی برای بیماران است. و سپس، یکبرنامه خارجی است. در مقایسه با دهان طب چینی، آن تابع سریعتر می يابيم. تاریخ وزمان آخرین اما نه کم. این طول می کشد تا جلوه های بزرگ به عملکرد کلیه را بهبود میبخشد.

استفاده از این درمان: مواد اصلی در درمان این تصفیه شده به پودر و بسته بندی به دوکیسه کورتیکو استروئیدها و سپس بيماران در دو کیسه دارو دراز. با کمک دستگاه هایاسمزی و درجه حرارت مناسب مواد فعال می تواند به کلیه ضایعات به طور مستقیم به علتاثرات خارجی نفوذ.

اثرات این درمان های طبیعی: کیست می تواند با جلوگیری از مواد فعال در سلول هایاپیتلیال از انتشار متوقف شده و مایع کیست نیز می تواند ترویج شود با افزایش گردش خوندر تمام بدن.



:: بازدید از این مطلب : 753
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

بيماران نارسايي كليوي مرحله 3 م اغلب توسط بسیاری از علائم مانند ادرار کردن مکرر،تهوع و استفراغ، اسهال و غيره که می تواند باعث اختلال آب و الکترولیت. در این زمانبیماران پرخطر با کم آبی مورد حمله قرار رنج می برند. سپس چه نوع آسیب کم آبی میتواند به بیماران و آن می تواند کاهش GFR?

GFR طبیعی توسط پرفيوژن صاف و سالم خون در کلیه ها نگهداری می شود، مسئولیت زبالهدر خون filtrating گلومرول های کليه است. با کم GFR بيمار كراتي بالا مستی و دیگرindictors عملکرد کلیه رنج می برند. کم آبی می تواند پرفيوژن خون در کلیه ها کاهشGFR کاهش. بنابراین کم آبی می تواند باعث آسیب بیشتر به کلیه ها و منجر به کاهشعملکرد کلیه جدی، بیماران باید تمام تلاش خود برای جلوگیری از آن و کنترل آن را امتحان کنید.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

برای بیماران نارسایی کلیوی 3 مرحله مهم چیز برای آنها عملکرد کلیه خود را معکوس است.میکرو چینی پزشکی Osmotherapy انتخاب خوبی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، 3مرحله است. دارو در منطقه کلیه خارجی اعمال می شود و دوز و انواع داروهای گیاهیبرای بیماران با توجه به شرایط فیزیکی خاص آنها داده می شود.

مواد فعال در طب می توانید جذب مواد زائد در خون، سپس آنها تصادف و نهایت فعال کردنسلول های بیگانه خوار به تورم مسائل شکسته با کاهش سموم، علائم مانند تهوع واستفراغ، اسهال و غیره remitted می تواند. علاوه بر این، تغذیه در طب و تعمیر کلیهسلول مجروح می تواند تا وضعیت ادرار نرمال می توانید بازگرداندن ساختار کلیه.

علاوه بر این، مواد فعال همچنین در تواند رگ های خونی، ترویج گردش خون و اهانت آمیزلخته شدن خون پس از خون به کلیه ها هموار جریان می تواند کار می کنند. با پرفيوژنخون کافی، GFR را می توان افزایش یافته، ترشح داخلی می تواند اصلاح شود و آب والکترولیت را می توان تنظیم. تنها عملکرد کلیه بهبود بیماران از کم آبی بدن نگه می دارد.



:: بازدید از این مطلب : 828
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

به طور کلی رنگ طبیعی ادرار باید به زرد کم نور است. رنگ ادرار معمولا اشاره به شیوه زندگی و شرایط فیزیکی. خاطر اعلام کرده اند زمانی که شخص مصرف آب بسیار بالا استکه روشن یا بی رنگ ادرار تولید می شود. اما بدون مصرف آب حد، چه دوز ادرار بی رنگنشان می دهد و بی رنگ ادرار است نشانه ای از نارسایی کلیه

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

بی رنگ ادرار معمولا هستند مربوط با آسيب كليوي. با عملکرد کلیه مانند مانع و تصفیهغلظت و میرایی رد تغییر مواد تشکیل دهنده ادرار و ادرار کردن خروجی هر دو را به ادرار بی رنگ می شود.

جز تغییر رنگ بیماری کلیوی نیز تغییر بوی ادرار موجب خواهد شد. به عنوان مثال، برای افرادمبتلا به نفروپاتي ديابتي، آنها ممکن است بوی شیرین ادرار, دلیل بزرگ است که باید مقدارقند موجود در آن. و اگر پروتئین در ادرار آزاد فوم و حباب در ادرار وجود دارد. و ادرار به رنگقرمز معمولا به معنی سلول های قرمز خون آزاد.

هنگامی که چیزی اشتباه است با ادرار شما وجود دارد، بنابراین شما از نزدیک باید با توجهبه آن پرداخت. شما بهتر علل زمینه ای آن، که می تواند کمک به شما بیماری زودتر برایجلوگیری از آسیب کلیوی بیشتر پیدا کنید.

Osmotherapy طب چینی میکرو ویژه درمان در بیمارستان ساعت برای بیماران مبتلا بهنارسایی کلیه است. مواد فعال در طب کار در تواند عروق خونی، ضد التهاب، ضد انجماد واهانت آمیز ماتریکس سلولی می تواند. عملکرد کلیه در اکثر رشته پرفیوژن خون افزایش می تواند معکوس و ترمیم کلیه ساختار.



:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

به طور کلی رنگ طبیعی ادرار باید به زرد کم نور است. رنگ ادرار معمولا اشاره به شیوه زندگی و شرایط فیزیکی. خاطر اعلام کرده اند زمانی که شخص مصرف آب بسیار بالا استکه روشن یا بی رنگ ادرار تولید می شود. اما بدون مصرف آب حد، چه دوز ادرار بی رنگنشان می دهد و بی رنگ ادرار است نشانه ای از نارسایی کلیه

بی رنگ ادرار معمولا هستند مربوط با آسيب كليوي. با عملکرد کلیه مانند مانع و تصفیهغلظت و میرایی رد تغییر مواد تشکیل دهنده ادرار و ادرار کردن خروجی هر دو را به ادرار بی رنگ می شود.

جز تغییر رنگ بیماری کلیوی نیز تغییر بوی ادرار موجب خواهد شد. به عنوان مثال، برای افرادمبتلا به نفروپاتي ديابتي، آنها ممکن است بوی شیرین ادرار, دلیل بزرگ است که باید مقدارقند موجود در آن. و اگر پروتئین در ادرار آزاد فوم و حباب در ادرار وجود دارد. و ادرار به رنگقرمز معمولا به معنی سلول های قرمز خون آزاد.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

هنگامی که چیزی اشتباه است با ادرار شما وجود دارد، بنابراین شما از نزدیک باید با توجهبه آن پرداخت. شما بهتر علل زمینه ای آن، که می تواند کمک به شما بیماری زودتر برایجلوگیری از آسیب کلیوی بیشتر پیدا کنید.

Osmotherapy طب چینی میکرو ویژه درمان در بیمارستان ساعت برای بیماران مبتلا بهنارسایی کلیه است. مواد فعال در طب کار در تواند عروق خونی، ضد التهاب، ضد انجماد واهانت آمیز ماتریکس سلولی می تواند. عملکرد کلیه در اکثر رشته پرفیوژن خون افزایش می تواند معکوس و ترمیم کلیه ساختار.



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

ورم پا شایع علامت نارسایی کلیه است، آن است که با احتباس آب و انتشار پروتئین مرتبطاست. پا تورم منجر به احساس بی حسی و حرکت طبیعی بیماران کاهش کیفیت زندگیبیماران زیادی را تحت تاثیر قرار. درد شدید و همچنین مصرانه بيماران به دنبال درمان. طبچینی بهترین انتخاب برای بیماران است.

حمام پا. با توجه به دارو چینی فشاري در غذاهای با تمام بدن مربوط است تا از طریقحمام با طب چینی، رگ های خونی ترویج می تواند. و هنگامی که خون به کلیه ها،خروجی ادرار افزایش می توانید. ادم می تواند همچنین remitted.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

بخار آب درمانی. مواد فعال در طب به بشر از طریق منافذ وسيعتري همراه فشاري خاص دررگ های خونی می تواند کار کنید و ترویج گردش خون در این زمان بیماران عرق زیادی استکه راه خوبی برای تمیز کردن آب و سموم ترشح خواهد بود.

درمان فشرده داغ. معمولا به عنوان طب چینی میکرو Osmotherapy شناخته شده است. به عنوان یک برنامه کاربردی خارجی آن هیچ عوارض جانبی را به بدن انسان است. توابع ایندرمان طبیعی شامل dilate عروق خونی، ترویج گردش خون، تنزل و از بین بردن مواد مضر،محافظت و بهبود عملکرد کلیه باقی مانده. با انجام این کار پای متورم در نارسایی کلیه به طور طبیعی رها خواهد شد.

روش های چینی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای از بین بردن ورم پا درنارسایی کلیه ممکن است شامل طب سوزنی و ماساژ و طب چینی دهان، و غیره. همه ازاین کار می تواند رگ های خونی، ترویج گردش خون برای حذف لخته شدن خون تمیز کردنمواد سمی در خون و تعمیر کلیه سلول مجروح با پرفيوژن افزایش خون در کلیه ها و ترمیمکلیه ساختار، عملکرد کلیه در اکثر درجه معکوس می تواند، و پا متورم می توان از ریشهدرمان می شود.



:: بازدید از این مطلب : 740
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

نارسایی کلیه با فشار خون پایین بعد از دياليز "چرا مادرم همیشه ظاهر کم فشار و بعد ازدياليز? و چگونه می توانم او کمک کند؟" یکی از دختر بیمار نارسایی کلیه به من این سوالمی پرسید. من فکر می کنم بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را همان علائم بعد از دياليز. و شما باید برای خلاص شدن از شر کم فشار خون و دیالیز می خواهم. این عللو درمان این بیماری است.

علل کم فشار خون بعد از دياليز

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

بیماران نارسایی کلیه که دیالیز انجام داده اند باید روند آن را می دانم. خون سمی است درزمان به دستگاه دیالیز، پس از آن فیلتر را خواهد به بدن دوباره گرفت. بنابراین ما به راحتیمی توانید درک که برخی از خون دور اجرا خواهد شد. بنابراین فشار خون پایین ظاهر میشود با زمان افزایش دياليز خون بیشتر دور اجرا می شود.

بساك دلیل کاهش عملکرد کلیه است. هنگامی که بیماری کلیوی بدتر به نارسایی کلیه کهنشانه ای از از دست دادن بسیاری از عملکرد کلیه است. کلیه آسیب دیده به اندازه کافیسدیم است که می تواند باعث پلاسما کاهش فشار اسمزی را جذب کردن. بنابراین بیماران مبتلا به نارسایی کلیه فشارخون پایین داشته باشد.

درمان کم فشار خون

1. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند نارسایی کلیه را از ریشه درمان و نه هر گونه عارضه جانبی دارد. این درمان می تواند به شما کمک کند جلوگیری از دیالیز، هنگامی که شما استفاده می شود درمان ما، شما نیروی جادویی آن سقوط کرد. میکرو چینیپزشکی Osmotherapy هر دو استفاده از سبزی های پزشکی سنتی چینی و تجهیزات مدرن.ما شاخ و برگ گیاهان با تابع فعال را انتخاب کنید و که ترکیب پزشکی می تواند به بدننفوذ به راحتی سپس ما آنها را به پودر میکرو. و با کمک تجهیزات پزشکی می تواند نفوذ بهکلیه آسیب دیده. تابع درمان رگ های خونی در حال گسترش و احیای سلول های کلیه.هنگامی که ماده فعال پزشکی چینی رسیدن به رگ های خونی، بسیاری از مواد زائد خواهد شد شود خلاص شدن از بدن شما پس از رگ های خونی می تواند گسترش. در همانسلول های آسیب دیده کلیه دوباره دوباره زنده شد و آنها به طور معمول کار می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

همانطور که همه ما می دانیم، هیچ درمانی برای PKD در این دنیا، اما چرا بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به PKD خارجی به چین برای درمان آمده است؟ و بهترین درمان PKD در چین است.

امروزه، بیشتر و بیشتر بیماران می آیند سعی کنید طب میکرو چینی Osmotherapy. این درمان بر روی داروهای گیاهی چینی است، اما استفاده از خارج. همه از داروهای گیاهی چینی از طبیعت می آیند و سپس آنها را همسان و پردازش به تضمین داروهای گیاهی چینی می تواند حداکثر اثر بخشی بازی کند. دو کیسه پر از داروهای گیاهی چینی تحت پشت پایین تر از بیماران، در عین حال، دستگاه اسمز استفاده می شود برای کمک به مواد فعال به طور مستقیم در کلیه از طریق نفوذ به پوست می رسند.

هدف این درمان طبیعی PKD در کاهش کیست از طریق افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، بالا بردن سرعت جریان خون بر روی دیوار کیست، کاهش توانایی سلول های پوشش برای تولید مایع کیست و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست؛ بهبود عملکرد کلیه های از توابع بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون خارج از بدن، ارائه کلیه مواد مغذی و ترویج تکثیر DNA از سلول های ذاتی آسیب دیده است.

به طور کلی، پس از یک ماه درمان از این درمان PKD، علائم PKD خواهد شد به طور طبیعی، رها، به اندازه کیست کوچکتر می شود و مهم ترین چیز این است که PKD می توانید به طور موثر اجتناب از نارسایی کلیه.

درمان PKD با درمان چین می تواند یک روش درمانی جدید، و تعداد زیادی از موارد موفقیت آمیز واقعا به ارمغان می آورد بیماران امید جدید است. هرگونه سوال در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy؟ به یاد داشته باشید که ما در اینجا به شما ارائه کمک بیشتر.



:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

جلوگیری از پیوند کلیه، PKDThere است هیچ درمانی برای PKD در این جهان، و در بسیاری از کشورها، دیالیز یا پیوند کلیه خواهد بود که تنها انتخاب زمانی که شرایط توسعه نارسایی کلیه است. با این حال، اگر شما در حال تلاش خود را برای جلوگیری از پیوند کلیه، سپس پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند انتخاب خوب شما.

خب، ما باید می گویند که یک پیوند موفق کلیه واقعا می تواند کمک بیماران مبتلا به PKD افزایش امید به زندگی است. با این حال، تمام بیماران در حال حاضر و یا مناسب به دریافت چنین عملیاتی، در آن صورت، ما طب میکرو چینی Osmotherapy به شدت توصیه می شود.

برای بیماران مبتلا به PKD، دو چیز مهم را به انجام هستند و کاهش کیست و بهبود عملکرد کلیه وجود دارد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان محافظه کارانه بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن فشار است. این نوع از برنامه های خارجی در پشت است. طب چینی ها را به یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. دستگاه اسمز استفاده می شود برای کمک به مواد فعال از داروهای گیاهی چینی به طور مستقیم در کلیه از طریق نفوذ به پوست می رسند.

داروهای موثر می تواند نفوذ پذیری رگ های خونی کوچک را بهبود بخشد، از این رو می توان آن را بازجذب مایع کیستیک به رگهای خونی را افزایش دهد. در نهایت، مایع کیستیک خواهد شد از کیست فیلتر، در نتیجه کاهش اندازه کیست. مواد فعال نیز می تواند توابع ضد التهاب، ضد انعقاد بازی، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون از بدن، ترویج تکثیر DNA از سلول های آسیب دیده ذاتی و ارائه کلیه مواد مغذی را به تدریج تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه.

بنابراین، ما فکر می کنم این کارآمد ترین راه برای کمک به بیماران مبتلا به PKD جلوگیری از پیوند کلیه است. هرگونه سوال در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy؟ شما می توانید با ما به من ترک یک پیام و یا ایمیل، ما مطمئنا پاسخ شما ظرف 48 ساعت.



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

"من نمی خواهم به انجام دیالیز، آن است که بدبختی، و من می خواهم برای جلوگیری از دیالیز است." یکی از بیماران مبتلا به PKD این را به من شکایت کرده است. من معتقدم که هر بیمار PKD می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، و می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه است.

آسیب دیالیز

ما می دانیم که دیالیز می تواند کمک بیماران مبتلا به PKD بطور منظم احساس برخی علائم از طریق فیلتر کردن خون است. هر سکه دارای دو چهره، دیالیز نیز دارای هر دو مزایا و معایب. بنابراین هنوز هم بسیاری از آسیب رساندن به بیماران مبتلا به PKD وجود دارد. اثر جانبی رایج ترین دیالیز افت فشار خون است. این می تواند رخ دهد هنگامی که بیش از حد مایع از خون در طول دیالیز حذف خواهند شد. و دیالیز همچنین می توانید نارسایی قلبی، است که جدی می شود. دیگه چی؟ تهوع، استفراغ، گرفتگی عضلانی عضلات همچنین می توانید همراه با دیالیز ایجاد می شود.

اجتناب از دیالیز با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

دیالیز است آسیب بسیار به بیماران مبتلا به PKD، به طوری که ما قرار است به جلوگیری از دیالیز با دیگر روش موثر است. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یکی از روش های موثر برای درمان PKD، که ساخت گیاهان پزشکی چینی به پودر کوچک قرار داده و آنها را به دو کیسه است. سپس ما اعمال کیف های پزشکی چینی در پوست بیمار است که مربوط به بخش کلیه. با کمک تجهیزات حرفه ای، ترکیب فعال نفوذ به بخش کلیه.

توابع اصلی این درمان در حال ترویج گردش خون و از بین بردن ترکیب کیست. از آنجا که از کیست در کلیه پوشش، کلیه می تواند مواد مخدر مواد مغذی که بدن مورد نیاز را جذب نمی کند و می تواند زباله های تخلیه نمی کند به طور معمول. هنگامی که پودر پزشکی چینی ما نفوذ به کلیه آسیب دیده، سلول های کلیه خواهد شد بهبود زیادی و عروق کلیه بهبود خواهد شد. و همچنین، ترکیب کیست جذب می شود. بنابراین عملکرد کلیه خواهد شد به تدریج بهبود یافته است.

آیا شما میخواهید بدانید که روش بیشتر برای درمان PKD و جلوگیری از دیالیز؟ اگر پاسخ "بله"، شما می توانید پزشکان آنلاین بیمارستان ما خواهد شد که تمام سوالات خود را پاسخ تماس و شما همچنین می توانید پیام ها به me.We ارسال امیدوارم که شما یک زندگی بهتر.



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)، یک بیماری ژنتیکی است، مقدار زیادی از کیست در کلیه است. و با گسترش چرخه، وجود دارد بسیاری از علائم مانند درد پهلو، فشار خون بالا، کم خونی و گرفتگی عضلانی عضلات، که تا جدی ظاهر خواهد شد. اگر بیماران مبتلا به PKD آیا درمان به موقع دریافت نمی، آن را به نارسایی کلیه را بدتر کند. بنابراین من فکر می کنم بیماران مبتلا به PKD با درد پهلو مشتاق به دانستن علل و درمان PKD هستند.

علل درد پهلو

دلیل اصلی برای درد پهلو کیست بزرگ است. بسیاری از چرخه پوشش در کلیه وجود دارد، و با زمان در رفتن، آنها بزرگ و بزرگتر رشد خواهد کرد. شما می توانید تصور کنید که، کیست بزرگ مناطق سمت شما به طور جدی ستم کند. بنابراین درد پهلو شما احساس خواهد شد. و با کیست بزرگ، آنها ممکن است شکسته، و برخی از چرک سمی وجود دارد، آنها را از کیست است. به عنوان یک نتیجه، کلیه آلوده خواهد شد، و به بافتهای اطراف کلیه است آلوده، بیش از حد. بنابراین بیماران مبتلا به PKD می توانید از درد پهلو رنج می برند.

درمان بیماران مبتلا به PKD با درد پهلو

اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از درد پهلو خلاص شدن از شر، شما قرار است برای کنترل کیست است. Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی درمان ویژه به کوچک شدن کیست است. پودر طب چینی میکرو ما می تواند به کلیه آسیب دیده با کمک از تجهیزات حرفه ای نفوذ کند. طب چینی ما به طوری فعال است، پس از آن می توانید چرک سمی کیست کوچک. سپس این کیست ها کوچکتر و کوچکتر خواهد شد. و این درمان همچنین می توانید عروق خونی کلیه گسترش، بنابراین مقدار زیادی از خون به کلیه جاری خواهد شد، بنابراین آن را می توانید طیف گردش خون را افزایش دهد. در گذشته، عملکرد کلیه خود را بهبود خواهد، و آن را به طور معمول کار می کنند، علائم ناپدید می شوند، از جمله درد پهلو است. دیگه چی؟ Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی یک درمان طبیعی است که هر اثر جانبی است. زمانی که شما دریافت درمان، آن را درست مثل یک نوع از لذت بردن.

امروزه، بسیاری از بیماران خارجی به بیمارستان ما آمدن به دریافت Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی. و ما بسیاری از بیماران مبتلا به PKD با درد پهلو بهبود عملکرد کلیه خود کمک کرده اند. اگر شما هم می خواهید برای آمدن به بیمارستان ما، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید و یا شما می توانید ایمیل به me.We ارسال به دنبال به جلو به دیدن شما.



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری های کلیوی Polystic (PKD) یک بیماری ژنتیکی است که ما هیچ حق تصمیم گیری از طبیعت است. با این حال، هنوز هم وجود دارد برخی از راه های پس از زایمان برای درمان PKD. هنگامی که شرایط بیماران مبتلا به PKD بدتر و بدتر، آنها پیشنهاد برای انجام پیوند کلیه، که می تواند کمک به بیماران یک زندگی عادی. در حالی که پیوند کلیه می تواند واقعا درمان PKD؟ و چه امید به زندگی از بیماران مبتلا به PKD با پیوند کلیه است.

است پاسخ دقیق به امید به زندگی از بیماران مبتلا به PKD با پیوند کلیه وجود ندارد. این حدود 10 سال یا بیشتر از 10 سال است. اما به طور عمده در وضعیت جسمی بیماران تکیه می کنند. از آنجا که بیماران مختلف از نشانه های مختلف و سن بیماران نیز یک عامل مهم برای امید به زندگی. در گذشته است، مهم ترین چیز درجه رد است. به طور کلی، اگر یک درجه رد کوچک وجود دارد، بیماران مبتلا به PKD یک زمان زندگی طولانی تر زندگی می کنند.

اگرچه بیماران مبتلا به PKD پیوند کلیه انجام داد، آنها هنوز هم نیاز به دریافت برخی از درمان برای حفظ کلیه جدید. یک درمان پزشکی چینی خاص می تواند به شما کمک کند پیوند کلیه جلوگیری از و می تواند به شما کمک کند مقاومت در برابر رد بعد از پیوند کلیه وجود دارد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، ایجاد اصلی بیمارستان ما، که دارای بسیاری از کمک به بیماران مبتلا به PKD یک زندگی عادی. در این روش درمانی ترکیبی از گیاهان پزشکی سنتی چینی و تجهیزات مدرن است. ما را پزشکی چینی به پودر میکرو که تابع از کاهش کیست. سپس تجهیزات مدرن می توانید پودر پزشکی چینی فعال به کلیه قطعات به ارمغان بیاورد. و هنگامی که کیست دیدار پودر چینی جادویی ما، آنها حذف خواهد شد. بنابراین بار کلیه خود را به بسیاری را کاهش دهد. بسیاری از زباله و خون سم خواهد شد به خارج از بدن تخلیه می شود. با عروق کلیوی گسترش یافت، طیف گردش خون بهبود خواهد شد. بنابراین عملکرد کلیه خواهد شد به تدریج بهبود یافته است، بیش از حد. چگونه معجزه آسا آن است! برای مدت زمان طولانی شما درمان ما دریافت خواهید کرد، شما می توانید پیوند کلیه موفقیت اجتناب کنند.

اگر یک درمان خوب دریافت می کنید، بیماران مبتلا به PKD با بیماران کلیوی امید به زندگی را طولانی کند. و اگر شما آماده برای انجام پیوند کلیه، شما ممکن است ایده های خود را پس از دریافت درمان چین ما را تغییر دهید. اگر شما تصمیم به آمدن به بیمارستان ما، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید. یا شما می توانید پیام ها به من ارسال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

همانطور که همه میدانیم, Polystic کلیه Disease(PKD) بیماری ژنتیکی است که ما حقندارد به طبیعت است. با این حال، هنوز وجود دارد برخی از راه های پس از تولد برای درمانPKD. زمانی که بیماران PKD شرایط بدتر آنها پیشنهاد برای انجام پیوند کلیه است که می تواند کمک به بیماران یک زندگی عادی. در حالی که پیوند کلیه می تواند واقعا درمان PKD?و طول عمر بيماران PKD با پیوند کلیه چیست؟

پاسخ دقیق به طول عمر بيماران PKD با پیوند کلیه وجود ندارد. حدود 10 سال یا بیش از 10سال است. اما آن به عمدتا در وضعیت جسمی بیمار تکیه می کنند. است چرا که بیمارانمختلف مختلف علائم و سن بیماران نیز عامل مهمی برای طول عمر. در گذشته مهم ترینچیز است درجه رد وجود دارد. اگر درجه رد کوچک به طور کلی بیماران PKD عمر طولانی ترزندگی می کنند.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

اگر چه PKD بیماران پیوند کلیه انجام داد، آنها هنوز هم نیاز به دریافت برخی از درمان برایحفظ کلیه جدید. ویژه درمان پزشکی چینی است کمک به جلوگیری از پیوند کلیه و می تواندکمک به شما می تواند مقاومت خورد بعد از پیوند کلیه.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ایجاد اصلی بیمارستان ما که تا PKD بسیاری از بیمارانزندگی عادی کمک. این درمان ترکیبی از سبزی های پزشکی سنتی چینی و تجهیزات مدرناست. ما را النباتات الطبية چینی به پودر میکرو که عملکرد کوچک شدن کیست. سپستجهیزات مدرن می تواند فعال پودر چینی پزشکی به کلیه قطعات را. و هنگامی که کیستبه ملاقات ما پودر جادویی چینی, آنها حذف خواهد شد. بنابراین بار کلیه خود را بسیار ازبین بردن. بسیاری از سم های ضایعات و خون را از بدن تخلیه شده است. با رگ های کلیهگسترش، گردش خون را بهبود یافته است. بنابراین عملکرد کلیه به تدریج، بیش از حد بهبود یافته است. چگونه معجزه آن است! برای مدت زمان طولانی درمان ما را دریافت خواهید کرد، شما می توانید جلوگیری از پیوند کلیه با موفقیت.

اگر درمان خوب، PKD مبتلا به بیماران کلیه طول عمر طولانی. و اگر شما آماده برای انجامپیوند کلیه، شما ممکن است نظر شما پس از دریافت درمان چینی ما تغییر. اگر شما را کهتصمیم به آمدن به بیمارستان ما، شما می توانید اول با پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید. یاشما می توانید به من پیام ارسال.



:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

برای بیماران PKD وجود دارد بدون درمان در این جهان به عنوان آن متعلق به بیماری ژنتیکی.با این حال، به عنوان کارآمدترین PKD درمان امروزه، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بیشترو بیشتر محبوب در میان تمام جهان در حال تبدیل شدن. شاید شما می خواهم بدانید کهچگونه رفتار میکرو و چین طب Osmotherapy PKD و کجا می PKD بیماران دریافت میکرو چینیپزشکی Osmotherapy. در آن صورت، محتوای دنبال مي شود.

چگونه رفتار میکرو چینی پزشکی Osmotherapy PKD

به عنوان توسعه جدید طب گیاهی چینی، طب چینی میکرو Osmotherapy خارج استفاده میشود. PKD بيماران فقط نیاز به دروغ روی تخت به درمان را به عنوان دو کیسه پر از پردازشطب گیاهی چینی تحت پایین پشت بيمار قرار داده است. دستگاه اسمز مواد فعال در طبگیاهی چینی دریافت به طور مستقیم به کلیه ها از طریق permeating به پوست کمک می کند.

پس از توابع افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کاهش توانایی سلول های مخاط ترشح مایعکیست، بهبود گردش خون در دیواره کیست و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیوارکیست كيست مايع، بنابراین به طور طبیعی کیست، جذب، شود خواهد شد.

که در آن بیماران PKD میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می توانید

بنابراین بیماران خارجی اگر آنها علاقه مند به این درمان های طبیعی به چین آمده که امروزهOsmotherapy طب چینی میکرو فقط در چین، استفاده می شود.

به طور کلی بعد از یک ماه درمان Osmotherapy طب چینی میکرو علائم واضح است که توانرها خواهد شد. بیماران میکرو چینی Osmotherapy دارو خانه را همچنان به استفاده از بهدرمان اثر پیشنهاد خواهد شد. ممکن است که شما برای آمدن به چین برای درمان است.اگر بله و هنوز هم دیگر سوالی دارید، شما می توانید راه شما ترجیح می دهید برای تماس با ما, ما بسیار خوشحالم برای کمک به شما بیشتر است.



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

همانطور که همه میدانیم, Disease(PKD) کلیه Polystic بیماری های ژنتیکی و راستیاست. بیماران PKD باید یافت بسیاری از روش های درمانی برای درمان این بیماری دردناک.با این حال، امروزه بیشتر درمان عارضه جانبی است. در بیمارستان ما درمان جدید برای PKDکه osmotherapy میکرو چینی پزشکی وجود دارد.

میکرو چینی osmotherapy پزشکی چیست؟

Osmotherapy پزشکی میکرو و چین طبیعی درمان جادویی، که به خصوص برای استفاده دردرمان PKD است. درمان ساده اما ترکیبی از گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی و تجهیزاتمدرن نیست. ما گیاهان چینی پزشکی با توجه به شرایط مختلف بیمار انتخاب می شوند، وما گیاهان پزشکی چینی نیز باید تابع از بین بردن کیست.

چگونه است osmotherapy میکرو چینی پزشکی اقدام کنم؟

step1: ما النباتات الطبية چینی با توجه به شرایط بیمار را انتخاب کنید.

مرحله 2: النباتات الطبية چینی را به پودر شویم.

مرحله 3: ما قرار داده و پودر به دو کیسه های پزشکی. سپس ما آنها را در بخش بيمارانپوشش.

مرحله 4: زیر تجهیزات حرفه ای کمک فعال ترکیب چینی پزشکی می تواند نفوذ به بخشکلیه.

توابع اصلی میکرو چینی پزشکی osmotherapy

عملکرد اصلی این درمان ترویج گردش خون و حذف ترکیب کیست. به خاطر کیست پوششدر کلیه است که منجر به کلیه مواد غذايی که بدن مورد نیاز و زباله به طور معمول نمی تواند تخلیه را جذب نمی. هنگامی که نفوذ ما پودر چینی پزشکی به کلیه آسیب دیدهخواهد بود به بهبود سلول های کلیوی بسیار و عروق کلیوی بهبود یافته است. نیز, ترکیبکیست جذب خواهد شد. بنابراین عملکرد کلیه به تدریج بهبود یافته است. مهم ترین چیزاست که ما درمان است نه هر سمت – اثر، هنگامی که شما درخواست ما درمان, شمامی توانید به خودتان لذت ببرید.

برخی دیگر درمان های طبیعی برای PKD مثل osmotherapy میکرو چینی پزشکی وجود دارد.اگر شما بیمار PKD به بیمارستان ما می آیند و شما می توانید به دست آوردن سلامت.تماس با پزشکان آنلاین ما و یا ارسال ایمیل به من.



:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

بیماران PKD که آیا دیالیز که بسیار دردناک است و آن تنها راه حل موقت درمان دائمی اثر بهPKD را می دانستند. بنابراین به عنوان نتیجه، بسیاری از بیماران PKD می خواهید برای پیدا کردن درمان های دیگر علاوه بر دياليز به درمان PKD.

کاستی دياليز

بدون گفت، انجام دياليز کاستی های بسیاری است. به عنوان مثال، بیماران کم خونی،فشار خون بالا، نوعی قمار عضلات، استفراغ و سردرد بعد از دياليز ظاهر می شود. مهمترین چیز این است که دیالیز نمی PKD از ریشه می تواند درمان است. عملکرد کلیه را بهبودخواهد شد بدون توجه به چند بار شما را به انجام دياليز،.

دیگر گزینه های درمانی برای درمان PKD

Osmotherapy پزشکی چینی میکرو ایجاد برای درمان PKD در بیمارستان ما است. ترکیبی ازگیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی و تجهیزات مدرن است. فرایند پیچیده است و ما اولانتخاب مناسب گیاهان پزشکی چینی و ما آنها را به پودر ریز و هدف از آن بهبود اثرپزشکی. سپس پودر کوچک به دو کیسه های پزشکی قرار. ما آنها را بر روی پوست بیماراست که همزمان با کلیه قطعات پوشش. طوری که طب چینی به بخش کلیه آسیب دیدهبه راحتی نفوذ می تواند در این زمان ما تجهيزات، استفاده کنید.

عملکرد اصلی این درمان ترویج گردش خون و حذف ترکیب کیست. به خاطر کیست در کلیهپوشش کلیه مواد غذايی است که مورد نیاز بدن جذب نمی و زباله های تخلیه به طور معمول نمی باشد. هنگامی که نفوذ ما پودر چینی پزشکی به کلیه آسیب دیده همراه کلیهخواهد بود بهبود زیادی و عروق کلیوی بهبود یافته است. نیز, ترکیب کیست جذب خواهد شد. بنابراین عملکرد کلیه به تدریج بهبود یافته است.

ما درمان بسیاری از بیماران PKD بهبود عملکرد کلیه خود را کمک کرده است. پس به اثباتاین واقعیت که میکرو چینی پزشکی Osmotherapy گزینه خوب علاوه بر دياليز به درمان PKDاست. ارسال ایمیل به من اگر شما علاقه مند در درمان ما.



:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

از آنجا که آن با عملکرد کلیه دیپلم نزدیک است همانطور که برای بیماران PKD GFR (میزانفیلتراسیون گلومرول) ناآشنا، نیست. زمانی که بیماران با PKD تشخیص داده می شوند، کهبه معنی عملکرد کلیه آنها بسیار کاهش و GFR، بیش از حد رو به کاهش است. در اینزمان لازم برای بیماران PKD برای افزایش سطح GFR طبیعی است.

در واقع سلول های کلیه بازی واقعا عملکرد کلیه و آنها می توانید فیلتر ضایعات از بدن. اینتابع قابل فیلتر به عنوان GFR را به ما تماس بگیرید. اما هنگامی که بدن به بیماری آسیب دیده است، خون، که تشدید بار گلومرول آلوده شود خواهد شد. بنابراین تعادل سطح فیلترمختل خواهد شد. در این مورد بیماران PKD قرار است به پیدا کردن درمان طبیعی برای درماناین بیماری.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Osmotherapy پزشکی چینی میکرو خوب چینی درمان طبیعی برای افزایش سطح GFR برایبیماران مبتلا به PKD است. این درمان کامل اثر ما گیاهان چینی پزشکی و تجهیزات مدرنمی سازد. همانطور که برای میکرو چینی پزشکی که ما النباتات الطبية چینی به میکروچینی النباتات الطبية به پودر و ما آنها را به دو کیسه های آماده است. سپس بیماران PKDقرار است در بستر، دروغ ما پوشش پزشکی کیسه در پشت بیمار. زمان استفاده ازتجهیزات است که می تواند کمک به طب چینی برای نفوذ به بخش های کلیه به راحتیاست. عملکرد این درمان کیست جذب و ترویج گردش خون. این کیست GFR به طور جدیمانع، اما زمانی که آنها در دیدار با ما طب چینی، آنها مهار جذب می شود و می خواهد شد. و پس از گردش خون بهتر خواهد شد کلیه سلول ها و رگ های زیادی، تعمیر خواهد شد.

شما می خواهید را ما درمان طبیعی این رویای برای افزایش سطح GFR برای PKD بیماران دربیمارستان ما است. تنها شما را به چین می آیند می توانید درمان پزشکی چینی استفاده کنید. قبل از شما در آینده، لطفا تماس با پزشکان آنلاین یا به من پیام ارسال.



:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()