نوشته شده توسط : pkdcured.org

پیوند کلیه رایج ترین و موثر ترین درمان برای نارسایی کلیوی بیماران به زندگی سالم وطولانی است. با این حال، شما می دانید، فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) بیمارانپرخطر از بیماری توسط مورد حمله دوباره بعد از پیوند کلیه رنج می برند. سپس چه درمانطبیعی است که می توانید آنها را ذخیره کنید? در حال حاضر ما را مطالعه

درمان های سنتی چینی

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

درمان های سنتی چینی چینی گیاهی طب-خواندند،، از طریق راه های پزشکی برنامه هایمختلف، مواد فعال در طب می تواند وارد بدن و به بازی به طور موثر، در رگ های خونی میتواند ترویج گردش خون تمیز کردن مواد سمی در خون و بافت های آسیب دیده تعمیر کارآمده است. درمان نماینده ما. Osmotherapy طب چینی میکرو، پیشنهاد شده است.

با توجه به شرایط فیزیکی خاص بيماران، نوع و دوز سبزی انتخاب شده است. پس ازپردازش این طب آنها در کلیه مناطق خارجی اعمال می شود. مواد فعال در طب می تواندصرف رگ های خونی، مقاومت در برابر التهاب، جلوگیری از تشکیل لخته و تنزل مانه. باترمیم کلیه ساختار و خون سالم پرفيوژن مسدود کردن این آسیب کلیه و عملکرد کلیه دراکثر درجه معکوس شود می تواند.

درمان های دیگر عبارتند از: عصاره خوراکی، طب سوزنی، حمام و غيره. همه آنها در ترویجگردش خون و تمیز کردن مواد سمی کار می کنند. با تامین خون سالم بیماری کلیه وعوارض دیگر remitted می تواند.

اگر شما اتفاق می افتد به بيماران فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS)، می توانیدسعی کنید از ما درمان طبیعی برای جلوگیری از پیوند کلیه را داشته باشد. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر، شما می توانید تماس با پزشکان آنلاین ما، ما را ترک پیام و یاارسال ایمیل به من, ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ.



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

هنگامی که توسعه بیماری نارسایی کلیه پیوند کلیه تنها گزینه برای بیماران فوكال سگمنتالگلومرول اسکلروز (FSGS) خواهد بود? درمان جایگزین برای پیوند کلیه برای بیماران فوكالسگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) چیست؟ اینجا ما خواهد شد بحث در مورد این موضوع.

امروزه Osmotherapy طب چینی میکرو به عنوان درمان جایگزین به پیوند کلیه در نظر گرفته.این درمان براساس از داروهای گیاهی چینی از طبیعت چه تر است, دو کیسه های پر شدهبا فرآوری داروهای گیاهی چینی زیر پایین پشت بيمار قرار دارد، کمک می کند تا دستگاهاسمز مواد فعال کنید به طور مستقیم به کلیه ها از طریق permeating به پوست، بنابراینتحریک دستگاه گوارش می تواند اجتناب شود. از این نقطه نظر ایمنی میکرو چینی پزشکیOsmotherapy تضمین شده می تواند.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

چرا ما Osmotherapy طب چینی میکرو درمان جایگزین به پیوند کلیه در تماس است؟ که دلیلآن می تواند کمک به ترمیم آسیب کلیه و عملکرد کلیه از طریق از بین بردن سیستم ایمنیاز بدن و ضد التهاب و ضد انعقادی، تخریب بهبود گردش خون ترویج همانندسازي DNA ازسلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و ارائه کلیه مواد مغذی را بهبود می یابند. در آن صورتفوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) بیماران می تواند موثر جلوگیری از دياليز و کلیهپیوند. که چرا بیماران فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) بیشتر خارجی سعی میکرو چینی پزشکی Osmotherapy آمده است.

پس چرا ما بیماران فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) Osmotherapy طب چینی میکروشدت اینجا توصیه می شود؟ فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) متعلق به بیماریهای خود ایمنی و آن میزان عود بالا بعد از پیوند کلیه است و این میزان حتی تا 50% برسد.بنابراین بسیاری از موارد در کلینیک یک بار کلیه جدید شکست خورده است دوباره ما راملاقات کرده اید، بيماران به دياليز به تجربه دوباره و یا دریافت 2 یا بیشتر پیوند کلیه.

یک سوال در مورد این درمان جایگزین برای کلیه پیوند استقبال برای ارسال پیام و یا به طور مستقیم مشورت پزشک آنلاین ما آزادانه، ما خوشحالم برای کمک به است.



:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) به درمان در کلینیک آسان است، بعضی از بیمارانبه داروهای غربی خوب پاسخ. چه تر است, فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) میزانعود بالا بعد از پیوند کلیه است. شما با درمان فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS)فعلی خود راضی هستید؟ در حال حاضر ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین فاصله کانونی سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) روند درمان در بیمارستان بیماری کلیهShijiazhuang را دنبال کنید.

اول، ما باید برای جلوگیری از التهاب در کلیه ها. که مشکل است. بسیاری از طب غربی وطب چینی می تواند دستیابی به این اثر است. با این حال، این کافی نیست. سرکوبایمنی ما ما آسان خواهد بود به عفونت و بیماری عود آسان است. بنابراین، ما نیاز بهمرحله دوم که حذف سیستم ایمنی ماتریس پیچیده و سلولی در کلیه ها.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

حذف كمپلكس ايمني در کلیه ها، ما استفاده از طب گیاهی چینی. از آنجا که مواد فعالگیاهان چینی می توانید ترکیب با کمپلکس ايمنی، تقسیم آنها را و آنها را از بدن تخلیه.علاوه بر این، طب چینی می تواند dilate عروق خونی، بهبود گردش خون و افزایش جریانخون در کلیه ها، بنابراین سیستم ایمنی سلولی و پیچیده ماتریس که باعث فیبروز کلیوی درتصویر کردن مرخص می تواند.

مهم ترین چیز در کل فرایند درمان فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) برای تمیز کردنخون و سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر است. این مرحله سوم است. برای تمیز کردنخون طب غربی همودياليز است. با این حال، تصفیه خون تنها می تواند حذف سموم مولکولهای کوچک مانند کراتینین و اوره و اسيد اوريك. مولکول سموم مانند هموسيستئين و رتینولاتصال پروتئین هنوز در خون و آسیب های جدی تر شود. با این حال شما در مرحله برایدیالیز است. در طب چینی، گیاه میکرو و چین نیز اثر تصفیه خون بشه؟

امروزه، بیشتر و بیشتر خارجی بیماران آمده Shijiazhuang کلیه بیماری بيمارستان برایدرمان FSGS. اگر شما در حال تلاش خود را برای جلوگیری از پیوند کلیه و دیالیز، ماخوشحالم برای کمک به است



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

گزینه های درمان برای فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) با كراتي 7.2 چیست؟ اگرسطح كراتينين در حال حاضر به 7.2 میلی گرم در دسی لیتر و یا سطح مشابه افزایش یافته است به عنوان یک بیمار با فاصله کانونی سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS), سپسمطالب زیر مفید باید باشد.

اولا, شما باید بدانید که کراتینین 7.2 بگویید شرایط در حال حاضر توسعه مرحله 5 بیماریمزمن کلیه که به پایان مرحله بيماري مزمن كليوي. هم اکنون ما را ببینید چه گزینه هایدرمان برای فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) با كراتي 7.2 است.

پیوند کلیه و دیالیز

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

در بسیاری از کشورها پیوند کلیه یا دیالیز آخرین انتخاب برای بیماران در مرحله 5 بیماریمزمن کلیوی به نظر می رسد. درست است که دياليز واضح کاهش کراتینین 7.2 بوده وتسکین برخی از علائم دیگر اما آن نمی تواند بیماری کلیوی را از ریشه درمان است. بادرمان دياليز بيماران حجم ادرار کمتر و کمتری را تجربه خواهید کرد و در نهایت آنها را مجبوربه دریافت پیوند کلیه. چه تر است, برخی از بیماران ممکن است مشکلات های مختلفدياليز است مانند سردرد، تهوع، استفراغ، گرفتگی عضلانی، فشار خون و کم.

طب چینی میکرو Osmotherapy

ما اعتقاد داریم که هیچ یک کلیه بیماری بیمار به تجربه پیوند کلیه یا دیالیز می خواهد. به عنوان گزینه درمان دیگری برای فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS)، میکرو چینیOsmotherapy پزشکی بیماران جدید امید به ارمغان می آورد.

FSGS بيماران فقط نیاز به دروغ روی تخت را درمان این است که چون میکرو چینی پزشکیOsmotherapy خارج می شود. دو کیسه های پر شده با فرآوری داروهای گیاهی چینی تحتپایین پشت بيمار قرار داده، دستگاه اسمز به تضمین ورود مواد فعال به طور مستقیم در کلیه ها از طریق جریان خون و permeating به پوست استفاده می شود. پس از توابع گسترشعروق خونی، بهبود گردش خون، از بین بردن خون گرفتگی ها و سیستم های ایمنی از بدن،ضد التهاب، ضد انعقادي، ترویج همانندسازی از کلیه سلول های آسیب دیده و ارائه مواد مغذی کلیه ها آسیب کلیوی را می توان تعمیر و عملکرد کلیه را بهبود. طبیعتا کراتی 7.2 بهمحدوده طبیعی می آید.

بنابراین، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy در کلینیک به کمک کانونی سگمنتال گلومرولاسکلروز (FSGS) بیمار جلوگیری از دیالیز یا خلاص شدن از دياليز موثر استفاده می شود.شما علاقه مند در این درمان طبیعی برای فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS)? راهشما را با ما تماس بگیرید اگر سوالی داشتن ترجیح می دهند را انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

با توسعه شرایط مختلف از علائم از جمله پروتئين در ادرار ممکن است ظاهر می شود.گاهی اوقات، تنها غربی داروهای استروئید و عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی کافیبرای کنترل وضعیت خوبی نیست. پس چه شده است بهترین درمان برای FSGS با ++ پروتئینو سطح طبیعی کراتینین?

++ پروتئين در ادرار به معنای عملکرد کلیه آسیب دیده. اما سطح طبیعی کراتینین می گویدعملکرد کلیه آسیب دیده 50 درصد بوده است. تا آن زمان بسیار به درمان این بیماری بهدرستی وضعیت معکوس است. در همین حال، نشان دهنده نشت پروتئين آسیب به غشایفیلتراسیون کلیه. بیش از حد پروتئین از طریق غشاء فشردن شتاب کاهش عملکرد کلیه درسرعت های بالاست. در واقع بسیاری از بیماری کلیوی می تواند توسعه سرعت پایدار و از طریق درمان مناسب آن می توانید بازیابی خوب.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Osmotherapy طب چینی میکرو به عنوان بهترین درمان برای FSGS در نظر گرفته شده است.این است زیرا در تسکین علائم، اما کمک به کار دوباره از طریق تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملكرد كليه کلیه ها با هدف است. به عنوان توسعه جدید داروهای گیاهی چینی،طب چینی میکرو Osmotherapy خارجی اعمال می شود. دو کیسه های پر شده با فرآوریداروهای گیاهی چینی زیر پایین پشت بيمار قرار و دستگاه اسمز خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد برای تضمین مواد فعال به طور مستقیم در کلیه ها از طریق جریان خون وpermeating به پوست وارد می شوند. به عنوان چگونه آن را به کلیه ها ذخیره شماپیشنهاد کلیک کنید اطلاعات بیشتر در مورد میکرو و چین پزشکی Osmotherapy برایاطلاعات بیشتر در مورد این درمان FSGS بهترین کار کند.

با بهبود عملکرد کلیوی وجود دارد شکی نیست که ++ پروتئین منفی تبدیل خواهد شد وبنابراین FSGS به طور موثر نارسایی کلیه در حال توسعه اجتناب شود خواهد شد وضعیت،توان معکوس خواهد شد. سوالی دارید؟ انتخاب راه شما ترجیح می دهید برای تماس با ما،ما خوشحالم برای کمک به شما بیشتر است.



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

یکی از بیماری کلیه است که نوع گلومرولونفريت فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS)است و این بیماری در زخم که داخل بعضی از گلومرول، در نتیجه، گلومرول می توانند رگهای خونی به فیلتر هموار رخ می دهد. بنابراین همانطور که زمان می رود کراتینین بیمارانکلیوی به سرعت افزایش می دهد و هنگامی که کراتینین به 4.9 در حال افزایش است، کهبه معنی بیماری کلیوی به نارسایی کلیه در حال توسعه است. تا آن زمان برای بیمارانفوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) با كراتي 4.9 به پیدا کردن درمان طبیعی موقعاست.

علل برای فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS)

1-دلیل داخلی

ایمنی پایین بیماران دلیل داخلی می تواند منجر به فاصله کانونی سگمنتال گلومرول اسکلروز(FSGS) است. بنابراین بسیاری از كمپلكس ايمني در حلقه های مویرگی گلومرول سپردهخواهد شد به دلیل ایمنی پایین سلول های التهابی به کلیه مزاحم شدن می تواند. درگذشته می تواند باعث فاصله کانونی سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS).

2-دلیل خارجی

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

دلیل اصلی خارجی عفونت، به عنوان مثال، مزاحم شدن سرما و دیگر آنتی ژن به بدن وترکیب آن با آنتی ژن های ذاتی از بدن. با گردش خون این ترکیب آنتی ژن در گلومرول حلقهنازک که می تواند منجر به سلول های اپیتلیال گلومرول سگمنتال ماکولا ماده واریز خواهد شد.

درمان طبیعی برای فوكال سگمنتال گلومرولي، (FSGS)

Osmotherapy پزشکی چینی میکرو ایجاد اصلی بیمارستان ما دستاورد بزرگ در درمان فوكالسگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) را به دست آورده است. این درمان سنتی چینی النباتاتالطبية و تجهیزات مدرن و حرفه ای با هم، که می تواند اثر درمانی خوب بازی ترکیب. ماانتخاب النباتات الطبية چینی که تابعی از گسترش به عروق و ما آنها را به پودر میکرو. تحتکمک تجهيزات مدرن طب چینی فعال می تواند به بخش های کلیه از طریق پوست نفوذ.

گسترش عروق، مقاوم در برابر التهاب و تخریب راه اصلی برای درمان فوكال سگمنتالگلومرول اسکلروز (FSGS) هستند. و Osmotherapy پزشکی چینی میکرو تمام توابع از آنها.هنگامیکه به طب چینی فعال ما به کلیه طوری آسیب دیده رگ های خونی بسیار گسترشخواهد یافت آن سلول های التهابی می تواند تعمیر. و ضایعات از بدن تخلیه به تدریج.همانطور که زمان می رود، التهاب گلومرول بیش از حد توان تعمیر, خواهد شد. تابع مهم ایندرمان قادر به بهبود سیستم ایمنی بدن بیمار است. و ما می دانیم که ما داشته باشدسلامتی خوب اگر ایمنی بدن قوی داریم. در گذشته 4.9 کراتينين در بيماران فوكال سگمنتالگلومرول اسکلروز (FSGS) به سرعت کاهش خواهد شد.

خبر خوب برای شما وجود دارد، ما باید مقدار زیادی استفاده بیماران فوكال سگمنتال گلومرولاسکلروز (FSGS) ما از درمان های طبیعی درمان و ما كراتي 4.9 با موفقیت برای آنها کاهش یافته است. اگر شما می خواهید برای آمدن به بیمارستان ما، تماس با ما پزشکان آنلاین ویا شما می توانید ارسال ایمیل به من.



:: بازدید از این مطلب : 1115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

دیالیز یک درمان معمول برای مقابله با بیماری کلیوی است. بنابراین، بیماران بدانم چه مدتمی توانید آنها زندگی می کنند مبتلا به نفروپاتي ديابتي در دياليز است.

به عنوان یک ماده در واقع طول عمر نفروپاتي ديابتي عمدتا در شرایط بیماری بيماران مانندتاریخچه بیماری سن بیمار وضعیت بیماری خاص بستگی دارد.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

دياليز است یک بیماری است که در آن محصولات مواد و زباله های سمی از توسط فیلترخون حذف خواهد شد. دیالیز نیز می تواند برخی از علائم دردناک مانند تهوع و استفراغ راکاهش دهد. اما, برای بیماران مبتلا به مدت طولانی دیالیز، آنها از نشانه های جدی مانندعضله گرفتگی روده ها کم خونی رنج می برند. و مدت طولانی دیالیز نیز باعث کاهشایمنی به طور جدی. بهمين بيماران آلوده به راحتی دریافت کنید. در واقع دياليز فقط 10%عملکرد کلیه، انجام دهید و دياليز فقط بازی نقش از بین بردن مواد سمی و مایع اضافی آننه تابع تولید ادرار و همچنین سلول های قرمز خون می توانید بازی. بنابراین، بیماران مبتلابه مدت طولانی دیالیز خروجی ادرار به طور جدی کاهش می. خروجی ادرار کاهش مقدارزیادی محصولات سمی مواد و ضایعات نه از بدن کافی می توان با حذف. این امید به زندگیبه طور جدی تاثیر می گذارد.

درمان های طبیعی در بیمارستان بیماری کلیه Shijiazhuang در تعمیر آسیب کلیه و بهبودعملکرد کلیه موثر ثابت شده است.

درمان های طبیعی موثر در درمان بیماری های کلیه ثابت هستند. درمان طبیعی اثرات بهتعمیر گلومرول آسیب حفظ قند خون در محدوده طبیعی ترویج گردش خون گسترش عروقخونی, دفع مواد سمی و مایع اضافی را ترویج کنند. درمان های طبیعی جلوه های بزرگ بهمنظور بهبود عملکرد کلیه را.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

نفروپاتي ديابتي عوارض دیابت به دلیل محیط پیچیده متابوليسم را در بدن انسان، بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي توسعه سریعتر کاهش عملکرد کلیه رنج می برند. سپس بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي چه برای بهبود پيش آگهي نفروپاتي ديابتي انجام.

1. کنترل قند خون

نفروپاتی دیابتی دیابت، که هم به معنی که قند خون غیر طبیعی نقش مهمی در کنترلتوسعه کلیه فیبروز هر چند موثر بر متابوليسم عروق خونی ایجاد می شود. اما به علتمجروح کلیه ها و پانکراس سوخت و ساز بدن انسان بدن و رژیم غذایی مصرف شوند تحت تاثیر جدی، بیماران اغلب سطح گلوکز خون لرزان رنج می برند. در مجموع نظارت بر درماندارو و قند خون هستند لازم برای بیماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي.

2. کنترل فشار خون

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

فشار خون بالا نه تنها می تواند باعث احساس ضعیف مانند سرگیجه و سردرد، بلکه می تواند کلیه فیبروز پیشرفت از طریق بدتر شدن پروتئین ادرار جمع آوری و آسیب سلول هایخونی. انتخاب اول در میان داروهای ACEI و ARB میباشد با این حال، عوارض ACEIhyperkalemia، کاهش عملکرد کلیه و خشک سرفه و غیره کاهش فشار خون هدف دربیماران مبتلا به فشار خون دفع 130/80mmHg است.

3. کنترل پروتئین ادرار

با از دست دادن پروتئین بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي ایمنی ضعیف ادم و سوء تغذیه رنجمی برند. با توجه به مطالعه مرتبط با پروتئین ادرار نیز فیبروز کلیه سرعت می توانید. بیماراننیز سعی کنید بهترین خود را برای کنترل ادرار خود پروتئين.

جز دارو درمان بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي باید سبک زندگی سالم برای کنترل اینعلائم را. غذاهای با پروتئین کم کم نمک، کم مایع کم قند و غیره توصیه می شود. علاوه بر این، ورزش در حد متوسط نیز برای ایمنی خود را افزایش و بهبود سوخت و ساز بدنپیشنهاد میشود. بدون سیگار کشیدن و نوشیدن هیچ اولین گام برای بیماران برای کنترلعوارض است.

در مجموع بیماران نفروپاتی دیابتی است که می خواهند به پیش آگهی خوب بهترین خود رابرای کنترل عوارض کنغœم. حالا اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورددرمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید تماس با پزشکان آنلاین ما، ما پیام بگذارید یا ارسالایمیل به من، ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ.



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

نفروپاتي ديابتي عوارض دیابت است. به طور کلی، بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي رنج می برند بیش از انواع دیگر بیماری کلیوی حتی آنها با همان indictors عملکرد کلیه. و آنهامعمولا شروع درمان دياليز در اوایل. سپس هنگامی که بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي باGFR 18 دیالیز باید شروع کنم؟

بهترین زمان دیالیز باید با شرایط فیزیکی خاص بيماران در تصمیم گرفت. برای بیماران مبتلا بهاختلال جدی آب و الکترولیت و اسیدوز متابولیک، دياليز لازم برای نجات جان بيماران و بهبودکیفیت زندگی آنها است. اما برای انجام دیالیز به معکوس تابع کلیه برای بیماران با شرایطثابت، دياليز اولیه توصیه نمی شود.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

در حالی که سوال های دیگر هیچ راهی برای جلوگیری از دياليز با دیابت و نارسایی کلیهGFR 18 هست؟ جواب "بله" است. نزدیک به سی سال تخصص در نفروپاتی دیابتی درمانبراساس کلیه کارشناسان در بیمارستان ما توسعه داده اند یک رویکرد جامع به کمک بیمارنارسایی کلیه، دیالیز جلوگیری از. به طور گسترده ای به عنوان طب چینی میکروOsmotherapy شناخته شده است.

فرآوری داروهای گیاهی را در کلیه مناطق خارج می شوند و مواد فعال در طب در ترویجگردش خون و تمیز کردن مواد سمی در خون، به طوری که رگ های خونی می تواند صرفالتهاب در کلیه ها می تواند به مسدود شدن لخته شدن خون جلوگیری می و کلیه سلولمجروح را می توان با تامین خون سالم تعمیر کار می کنند. با گردش خون صاف می تواندعملکرد کلیه را در ترین درجه ارتقا.

عملکرد کلیه ترویج شده است، با افزایش GFR 18، بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي از دیالیزمی توانید. حالا اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان براینفروپاتی دیابتی، شما می توانید تماس با پزشکان آنلاین ما، ما پیام بگذارید یا ارسال ایمیلبه من، ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

دیالیز رایج ترین درمان برای زندگی با کیفیت بالا است. با این حال، برخی از محدودیت برایبیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه به دیالیز وجود دارد. تحت شرایط عادی نفروپاتي ديابتيبيماران اگر آنها کمی مشکل قلبی به دياليز اما اگر مشکل قلبی خود جدى است، خوباست اجتناب از آنها باید به دیالیز، در غیر این صورت، زندگی آنها در خطر خواهد بود.

نفروپاتي ديابتي عوارض دیابت است. به علت عوارض بیشتر نفروپاتی دیابتی معمولا رنج می برند بیش از انواع دیگر بیماری های کلیوی حتی با همان indictor عملکرد کلیه. و بیمارانمعمولا قبول دياليز زودتر با سطح افزایش. اما دیالیز می تواند بیماران را بیشتر عوارض جانبیمانند کم خونی, بیماری فشار خون پایین به استخوان و غيره، بسیاری از بیماران می خواهمبرای پیدا کردن راه های جدید است که می تواند کمک به آنها برای جلوگیری و یا خلاصشدن از شر دياليز.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

میکرو چینی Osmotherapy طب چینی گیاهی طب خواندند،، نوع و دوز گیاهان به بيماران با توجه به شرایط فیزیکی خاص خود داده می شود. پس از پردازش، داروها در کلیه مناطقخارجی، کار بر روی رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انجماد تواند و اهانت آمیز ماتریکسسلولی اعمال می شود. با ترمیم کلیه ساختار و خون افزایش خونرسانی عملکرد کلیه رامی توان در ترین درجه بهبود یافته است.

شما می دانید نکته کلیدی برای درمان دیابت این است که سطح قند خون و کنترل آن درهمین کار را برای درمان نفروپاتی دیابتی است. بر اين اساس طب چینی میکروOsmotherapy تعمیر می تواند کمک به کسانی که آسیب دیده بافت کلیه و آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر به حفظ نتیجه به بهبود عملکرد کلیه و بیماری کلیوی به معکوس به تدریج.

در مجموع Osmotherapy طب چینی میکرو واقعا انتخاب خوبی برای بیماران مبتلا به نفروپاتيديابتي به جلوگیری از دیالیز است. بنابراین بیماران مبتلا به مشکلات قلبی نیز زندگی باکیفیت بالا زندگی می کنند. حالا اگر شما می خواهید به اطلاعات بیشتر در مورد درمان ماشما می توانید تماس با پزشکان آنلاین ما، ما را ترک پیام و یا ارسال ایمیل به من, ما شمارا در عرض 24 ساعت پاسخ.



:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

شما راضی با فعلی کلیه دیابتی درمان بیماری خود هستید؟ دلیل که چرا وجود دارد بنابراینبسیاری از موارد به توسعه در نهایت به دلیل عملکرد کلیه درمان های فعلی خود را از دست دادن امکان متوقف ساختن نارسایی کلیه است. اینجا ما معرفی کلیه طبیعی دیابتی درمانبیماری نام میکرو چینی پزشکی Osmotherapy.

رگ های خونی در کلیه فیلتر مواد زائد را از خون کمک می کند. اگر سطح قند خون خوب،کنترل شده است با این حال، دیابت، قند خون بالا رگ های خونی می تواند نابود. با گذشتزمان، کلیه ها توانایی فیلتر خون به تدریج از دست بدهند. بعد آن ممکن است کاملا کارنکند و توسعه به نارسایی مزمن کلیه. برای بسیاری از بیماران با بیماری کلیوی دیابت,درمان آنها عمدتا برای قند خون و فشار خون و مشکل قلبی و چربي هستند. بسیار ضروریو مهم است، اما دور از به اندازه کافی به وضعیت کلیه است. است که چرا بسیاری ازمردم صرفه جویی نمی تواند در کلیه ها خود را به موقع. دشوار است برای بازیابی خواهدبود پس از آن به مرحله پنجم شد. شما می دانید هنگامی که سلولهای کلیه شما تبدیلبه ضایعات آن را دوباره ذخیره کرد.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

اگر درمان به خوبی ما می تواند کمک کاهش سموم در تعمیر بدن خود سلول های کلیهآسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. با این حال اگر به موقع درمان نشود عملکرد کلیه خود راسریعتر از قبل کاهش می دهد.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند عملکرد ویژه ضد التهاب، ضد انعقادي، تخریب،گسترش عروق خونی بهبود گردش خون حذف مجتمع حالت سکون و ایمنی بدن خون از بدنترویج همانندسازی ذاتی سلولهای آسیب دیده و ارائه کلیه ها مواد مغذی, که می تواند نهتنها کنترل قند خون، همچنین بهبود عملکرد کلیه به تدریج. توسعه جدید داروهای گیاهیچینی در آینده از طبیعت، بنابراین شما لازم نیست به نگرانی در مورد عوارض جانبی است.شما پیشنهاد نحوه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy برای اطلاعات بیشتر در مورد آن راکلیک کنید.

به یاد داشته باشید که تنها راه برای جلوگیری از دیالیز این است که کلیه ها خود را ذخیره کنید. احساس رایگان برای تماس با ما در صورت داشتن هر گونه سوال.



:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

چه مدت مردم با نارسایی کلیه مرحله پنجم زندگی می کنند و آنها هنوز هم می کنندزندگی عادی است؟ به عنوان آخرین مرحله از بیماری کلیوی مرحله 5 نارسایی کلیه می تواند بدیهی است که کیفیت زندگی تاثیر می گذارد و حتی زندگی را تهدید می کند. اگرشما بیمار با نارسایی کلیه 5 مرحله, شما قطعا مزایای اینجا دریافت کنید.

kidney-symptoms@hotmail.com

واقعا سخت به دادن پاسخ دقیق به چه مدت زندگی افراد با نارسایی کلیه 5 مرحله استکه به دلیل عوامل بسیاری می توانند بر طول عمر برای نارسایی کلیه 5 مرحله است.هنگامی که بیماری نارسایی کلیه 5 مرحله توسعه، به عنوان مثال، اغلب عملکرد کلیه، باعثبسیاری از عوارض به نظر می رسد قطع شده است. با این حال، بیماری های قلبی عروقیبه طور مستقیم می تواند باعث مرگ. آیا هر بیماری های قلبی عروقی وجود دارد طول عمرمی تواند کاملا متفاوت را. چه مدت مردم با نارسایی کلیه 5 مرحله زندگی می کنند البتهبه سن بيماران موجود است.

چه تر است, درمان بیماران را انتخاب کنید را امید به زندگی برای مرحله 5 نارسایی کلیهمختلف. در مقایسه با درمان دياليز پیوند موفق کلیه بیماران زنده دیگر کمک می کند. امابرخی از انواع بیماری کلیوی دارند میزان عود بالا بعد از پیوند و این میزان عود حتی تا 50 درصد، مانند FSGS IgA نفروپاتی نفریت لوپوس و بیماری های خود ایمنی دیگر برسد.

کارشناسان در Shijiazhuang کلیه بیماری بیمارستان امید بیماران در مورد پاسخ به چه مدتمردم با نارسایی کلیه 5 مرحله زندگی می کنند اهمیتی. برای درمان این بیماری به درستیمهم ترین چیز است. شما وجود هر گونه عوارض آشکار سن و غیره خود را به ما بگوییدبیشتر در مورد وضعیت شما چه درمان شما مصرف از جمله استقبال، هستند، و سپس ماشما پزشكي مربوطه توصیه می کند برای کمک به وضعیت شما به مدیریت خوب را از دستبدهد.



:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

چند بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است دچار بیماری های قلبی عروقی، که می تواند به عنوان دیده می شود toppest عامل خطر به زندگی بیمار را تهدید. در نظر گرفتناین بیماران مشتاق به دانستن چگونه برای مقابله با بیماری های قلبی عروقی در نارساییکلیه 5 مرحله است.

افرادی با نارسایی کلیه 5 مرحله است که در افزایش خطر ابتلا به بیماری قلبی عروقیاست. تقریبا بیماران مبتلا به بیماری های قلبی عروقی مرگ از عوارض این از پیشرفت بهپایان مرحله نارسایی کلیه.

همانطور که برای پیشگیری و درمان بیماری های قلبی عروقی کنترل فشار خون و قند بزرگترهستند. علاوه بر این، کنترل مایع ممکن است مهم برای جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی. علاوه بر این، تراکم کم کلسترول باید با رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی کنترل.علاوه بر این، التهاب در کلیه ها ممکن است یک عامل کلیدی برای بالا بردن خطر قلبی عروقی در نارسایی کلیه. نادر عوامل خطر بيماري هاي قلبي عروقي عبارتند از: دفع کم خونی و اختلال متابولیسم کلسیم و فسفر. در اغلب موارد درمان آسپرین معمولا مورد استفاده برای مقابله با بیماری های قلبی عروقی، اما، بیماران طولانی مدت آسپرین درمانیبا برخی از اثرات جانبی مانند ایمنی پایین، اختلال متابولیک خارش پوست تجربه خواهید کرد.

kidney-symptoms@hotmail.com

Regrading این سوال اساسی ترین روش برای مقابله با نارسایی کلیه است. نارسایی کلیهتنها درمان شود خوب، بیماری های قلبی عروقی مناسب می توان کاهش داد.

بهترین درمان برای مقابله با نارسایی کلیه درست است؟ کلیه کارشناسان از Shijiazhuangکلیه بیماری بیمارستان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy را نشان می دهد. این درمانطبیعی شامل بسیاری از گیاهان چینی است که تابع عملکرد کلیه تعمیر.

اولا این درمان می تواند dilate عروق خونی، ترویج گردش خون, تنظیم فشار خون،هیپوکسی را زنده کرده و ایسکمی تا افزایش خروجی ادرار بهتر اشتها کاهش تهوع واستفراغ است.

ثانیا، طول می کشد عوارض برای از بین بردن دفع و هماچوري، دوره نقاهت است عملکردکلیه طبیعی.

ثالثا، این درمان می تواند ساخت تا ساختار طبیعی کلیه ها، کمک به بیماران دیالیز کمتر و یاحتی توقف دياليز.

از طریق این درمان بیماری های قلبی عروقی اساسا کاسته می تواند. اگر شما اتفاق می افتد به کسی که با بیماری های قلبی عروقی، شما باید دکتر خود مشورت کنید و تا حدامکان حفظ زندگی سلامت.



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

مرحله 5 نارسایی کلیه پایان مرحله بیماری کلیوی که به عنوان بیماری سخت ترین در جهاندر نظر داشته است. مگر در مواردی که پیوند کلیه یا دیالیز بیماران مبتلا به نارسایی کلیهمرحله پنجم می تواند هر چیزی در مورد آن را ندارد. با توجه به عوارض جانبی تقریبا همهافراد مبتلا به بیماری کلیوی بیمار از دیالیز و یا کلیه پیوند دارد. وجود هر گونه شانس جدیدبرای بیماران را از از نارسایی کلیه 5 مرحله است؟

کلیه کارشناسان از Shijiazhuang کلیه بیماری بيمارستان درمان طبیعی را توصیه می کنند.درمان طبیعی با توجه به دوره درمان توسعه یافته است.

"چهار" یک "" درمان

kidney-symptoms@hotmail.com

این درمان است که با تمرکز بر نوآوری عملکرد کلیه است. آن از بطری ترکیب Maikang دوزخوراکی طب چینی، دوز خارجی و شنا حمام با طب چینی تشکیل شده است.

بطری ترکیب Maikang. تابع اصلی از درمان این است که ترویج گردش خون، dilate عروقخونی. بیماران بطری ترکیب Maikang می باید روزانه به بهبود گردش خون، خون لخته شدن خون در عروق خونی جلوگیری.

دوز خوراکی طب چینی. مواد اصلی در درمان این برداشت از گیاهان طبیعی که باعث اثراتکمتری برای بيماران است.

دوز برنامه خارجی با طب چینی. این درمان عملکرد ترویج گردش خون عروق خونی گشاد،لایروبی ماتريكس خارج سلولي دارد.

حوضه حمام با طب چینی. این حمام می تواند کمک به بیماران برای ترویج گردش خون درتمام بدن تا محیطی کافی برای کمک به سلول های بیمار دریافت تعمیر.

طب چینی میکرو Osmotherapy

گیاهان چینی در این درمان است عملکرد عملکرد کلیه تعمیر. و گیاهان چینی به پودر تصفیهو بسته بندی به دو کیسه دارو. و سپس بيماران دراز در دو کیسه دارو گردش خون نیز بااین درمان می تواند بهبود.

بیماران از مرحله نارسایی کلیه 5 با بهبود عملکرد کلیه نگه می دارد.



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

ESRD و همچنین به عنوان مرحله 5 نارسایی کلیه، آخرین مرحله بیماری کلیوی است و ما نیزارومیه در چین و برخی کشورهای آسیایی می تواند آنرا. امید به زندگی برای ESRD چيست؟شاید این سوال در مورد توسط اکثر بیماران مراقبت است.

kidney-symptoms@hotmail.com

بیماری کلیه خود را به طور مستقیم مرگ ایجاد نمی کند، اما با توسعه بیماری ظاهر بیشترو بیشتر عوارض قلبي عروقي از جمله و به ویژه هنگامی که وضعیت توسعه ESRD معمولابیماران مرگ از آن عوارض کشنده.

با این حال، بیماران مختلف شرایط متفاوت است. اگر هیچ عوارض هر آشکار سپس امید بهزندگی برای بیماران مبتلا به ESRD است که آسان برای ما درک دیگر، می تواند. علاوه برعوارض، سن بيماران همچنین یکی از عوامل است که امید به زندگی برای گوزن 5 نارساییکلیه می شود. شما به ما ایمیل به من به ما بگویید بیشتر در مورد وضعیت شما استقبالهستند و سپس کارشناسان ما می تواند به شما توصیه پزشکی مربوطه برای کمک بهبهبود امید به زندگی.

کارشناسان در Shijiazhuang کلیه بیماری بیمارستان می گویند آنها توصیه می کنند بیمارانبه نادیده گرفتن پاسخ به طول عمر برای ESRD, است که دلیل آن بی معنی است، چه بایدبکنند به رفتن و پیدا کردن درمان مناسب است که رفتار ESRD از ریشه است.

امروزه دارو درمان طب چینی از جمله حمام, حمام, میکرو چینی Osmotherapy طب گیاهیانما درمانی، و غیره در کلینیک برای کمک به بیماران به تدریج ترمیم کلیه آسیب و بهبودعملکرد کلیه استفاده می شود. شما پیشنهاد برای یادگیری در مورد چگونه آنها بیماریکلیوی موثر از فیلم های رنگی خود را درمان. اینجا را کلیک کنید.

ما اینجا در مبارزه علیه بیماری همراه با شما و کمک به بهبود امید به زندگی برای ESRD باصرفه جویی در کلیه ها خود. احساس رایگان برای تماس با ما در صورت داشتن هر گونهسوال.



:: بازدید از این مطلب : 1491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

كراتينين 8.1 نشانه معنی است که شما آماده است که در مرحله 5 نارسایی کلیه است.کاهش کراتینین افزایش نقطه کلیدی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. افزايشكراتي نين منجر به بسیاری از علائم در بيماران فیزیکی. بنابراین بیماران مشتاق به کاهشسطح كراتينين بالا به طور طبیعی است. هیچ درمانی برای کاهش سطح افزایش کراتینین درنارسایی کلیه وجود دارد؟

افزایش سطح كراتينين در نارسایی کلیه چرا?

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

در به طور کلی، سلامت کلیه ها برای حذف کردن محصولات مواد و زباله های سمی از بدن،زمانی که کلیه ها توسط بیماری های مختلف کلیوی بیمار اتفاق می افتد حمله به عهدهدارند. کراتینین یک محصول جانبی از پروتئین است که از غذاهایی که ما هر روز است. وسپس كراتي روند به محصولات زباله که عملکرد کلیه ها و مفید مواد که توسط کردن بدنجذب از بدن دفع خواهد شد. زمانی که مشکلی با گلومرول است که با این نسخهها کاربرای فیلتر کردن خون وجود دارد، مواد سمی به تجمع در کلیه ها منجر به بالا كراتي نينآغاز خواهد شد. و با گذشت زمان، مواد سمی بیشتر و بیشتر در کلیه است که منجر بهكراتي نين انباشته می شود بسیار بالا است.

چه نیاز بیماران به کاهش سطح كراتينين بالا انجام دهید؟

دیالیز درمان است که تخلیه مواد سمی و کاهش برخی از علائم مسموميت است. با این حال، دیالیز تنها 10% عملکرد کلیه انجام می، این است که بگوییم دياليز فقط از بین بردنبخش کوچکی از مواد سمی می تواند، مقدار زیادی از حجم بزرگ از مواد سمی نیست ازبدن به طور موثر می توان حذف.

پیوند کلیه گزینه های دیگری برای بیماران مبتلا به کاهش سطح كراتينين بالا است. پیوندکلیه نیز می تواند کمک بیماران در نهایت سفر دياليز.

بهترین راه برای کاهش سطح كراتينين بالا در ترمیم کلیه خسارات وارده و مرمت عملکردکلیه تمرکز باید. Shijiazhuang کلیه بیماری بیمارستان فراهم می کند در بیماران درمانطبیعی نام میکرو = Osmotherapy طب چینی برای بهبود عملکرد کلیه. اراده سطح كراتينينبالا با بهبود عملکرد کلیه کاهش می یابد.



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

كراتينين 8.1 نشانه معنی است که شما آماده است که در مرحله 5 نارسایی کلیه است.کاهش کراتینین افزایش نقطه کلیدی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. افزايشكراتي نين منجر به بسیاری از علائم در بيماران فیزیکی. بنابراین بیماران مشتاق به کاهشسطح كراتينين بالا به طور طبیعی است. هیچ درمانی برای کاهش سطح افزایش کراتینین درنارسایی کلیه وجود دارد؟

افزایش سطح كراتينين در نارسایی کلیه چرا?

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

در به طور کلی، سلامت کلیه ها برای حذف کردن محصولات مواد و زباله های سمی از بدن،زمانی که کلیه ها توسط بیماری های مختلف کلیوی بیمار اتفاق می افتد حمله به عهدهدارند. کراتینین یک محصول جانبی از پروتئین است که از غذاهایی که ما هر روز است. وسپس كراتي روند به محصولات زباله که عملکرد کلیه ها و مفید مواد که توسط کردن بدنجذب از بدن دفع خواهد شد. زمانی که مشکلی با گلومرول است که با این نسخهها کاربرای فیلتر کردن خون وجود دارد، مواد سمی به تجمع در کلیه ها منجر به بالا كراتي نينآغاز خواهد شد. و با گذشت زمان، مواد سمی بیشتر و بیشتر در کلیه است که منجر بهكراتي نين انباشته می شود بسیار بالا است.

چه نیاز بیماران به کاهش سطح كراتينين بالا انجام دهید؟

دیالیز درمان است که تخلیه مواد سمی و کاهش برخی از علائم مسموميت است. با این حال، دیالیز تنها 10% عملکرد کلیه انجام می، این است که بگوییم دياليز فقط از بین بردنبخش کوچکی از مواد سمی می تواند، مقدار زیادی از حجم بزرگ از مواد سمی نیست ازبدن به طور موثر می توان حذف.

پیوند کلیه گزینه های دیگری برای بیماران مبتلا به کاهش سطح كراتينين بالا است. پیوندکلیه نیز می تواند کمک بیماران در نهایت سفر دياليز.

بهترین راه برای کاهش سطح كراتينين بالا در ترمیم کلیه خسارات وارده و مرمت عملکردکلیه تمرکز باید. Shijiazhuang کلیه بیماری بیمارستان فراهم می کند در بیماران درمانطبیعی نام میکرو = Osmotherapy طب چینی برای بهبود عملکرد کلیه. اراده سطح كراتينينبالا با بهبود عملکرد کلیه کاهش می یابد.



:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

مرحله 5 نارسایی کلیه پایان مرحله بیماری کلیوی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 5در طول عمر خود را به طور جدی محدود می شود. دیالیز یک درمان معمول برای مقابله بانارسایی کلیه است. بنابراین بیماران هستند چه مدت آنها می توانند زندگی با نارسایی کلیهمرحله 5 در دياليز?

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

در حال حاضر، این هدف نهایی بدانید که چه مدت می تواند شما زندگی می کنند با مرحله5 نارسایی کلیه در دیالیز نیست شما باید بدانید که چگونه به امید به زندگی برای بیمارانمبتلا به نارسایی کلیه مرحله 5 در دیالیز طولانی. برای طول عمر طولانی برای بیماران مبتلابه نارسایی کلیه چه باید بیماران را انجام دهد. اگر شما شک همان زیر لطفا.

نارسایی کلیه وضعیت پزشکی است که در آن کلیه ها قادر به فیلتر ضایعات محصولات بهاندازه کافی از خون است. برخی از نشانه های جدی و دردناک را به علت انباشت ضایعاتمحصولات رخ می دهد. و سپس، دياليز در مورد نیاز به کاهش برخی از علائم دردناک باحذف مواد سمی و تصفیه خون. اگرچه دیالیز می تواند برخی از علائم دردناک را کاهش دهد، با این حال، آن درباره بسیاری از عوارض جانبی برای بیماران مانند عضله گرفتگی روده ها کم خونی به ارمغان می آورد. چه بدتر, بیماران مبتلا به مدت طولانی دیالیز است ایمنیرا به طور جدی کاهش یافته و عملکرد کلیه نیز به طور جدی می تواند کاهش. با کاهشعملکرد کلیه، امید به زندگی به طور جدی محدود خواهد بود. بنابراین، اساسی ترین راهبرای طول عمر را طولانی برای خلاص شدن از شر از دیالیز است. و بهترین ترین راه به دور از دیالیز این است که عملکرد کلیه را بهبود می بخشد. میکرو چینی Osmotherapy پزشکیدر بیمارستان بیماری کلیه Shijiazhuang هدف در بهبود عملکرد کلیه. میکرو چینی پزشکیOsmotherapy اینجا یک برنامه خارجی است، مواد فعال در این درمان نه تنها می تواند بهارتقاء گردش خون گسترش عروق خونی، تعمیر آسیب بافت های بدن را از در حال اجرا بهفیبروز جلوگیری می کند. عملکرد کلیه می تواند تا حد زیادی دست یافته و امید به زندگینیز طولانی مدت می تواند.



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

بیشتر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه 5 مرحله از سردرد رنج می برند. سردرد نشانه ای ازنارسایی کلیه مرحله پنجم است؟ اگر شما شک همان شما می توانید ایمیل به منبفرستید. در نارسایی کلیه 5 مرحله، تعداد زیادی از مواد سمی و محصولات زائد در کلیه هاسپرده می شود وجود دارد. و مواد سمی را به تمام سیستم های بدن از جمله سیستمعصبی در دریافت کنید. با تجمع مواد سمی را در سیستم عصبی بیماران از سردرد مداومرنج می برند.

در به طور کلی، کلیه ها می تواند حفظ تعادل سطح الکترولیت, تنظیم فشار خون. با کاهشعملکرد کلیه کلیه ها آسیب دیده نشد فشار خون را در محدوده نرمال نگه دارید. برخی ازبیماران از فشار خون بالا رنج می برند، اگر بيماران دچار مداوم فشار خون بيماران سردرد راتجربه خواهید کرد.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

در واقع کلیه ها هورمون نام دارو به سلول های قرمز خون در بدن مي شود. در مورد مرحله5 کلیه نارسایی کلیه ها آسیب دیده نمی اريتروپويتين کافی مي شود. بیماران با کاهشتولید سلول های قرمز خون از کم خونی رنج می برند. تا حدودی، کم خونی نیز می تواندبه سردرد کمک.

از آنجا که ما می دانیم که علل شايع سردرد در مرحله 5 نارسایی کلیه، و سپس، ما با آناز علل مقابله باید. تنها با این معنی سردرد اساسا می توان کاهش داد.

Shijiazhuang کلیه بیماری بیمارستان بیماران درمان طبیعی برای مقابله با درمان هایطبیعی را فراهم می کند. درمان طبیعی طب چینی میکرو Osmotherapy است. درمان هایطبیعی نه تنها می تواند برخی از علائم را کاهش دهد، اما همچنین می تواند عملکرد کلیهرا بهبود بخشد. این درمان های طبیعی برای بیماران با بیماری کلیوی ارائه و خارج استفاده می شود.

درمان طبیعی می تواند دستیابی به عملکرد تنظیم فشار خون، قند خون، ترویج گردش خون،ترمیم بافت های بدن بیمار، حفاظت از تابع باقی مانده، برخی از علایم مسمومیت.



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

نارسایی کلیه است یک بیماری است که در آن مقدار زیادی از مواد سمی در کلیه ها. چهتر است, نارسایی کلیه نیز بسیاری از علائم به بيماران باعث می شود. در حالی که،نشانی نارسایی کلیه تاثیر می گذارد عفونت دستگاه ادراري است؟ این مقاله آن را درجزئیات توضیح می دهد.

در کلیه سلامت قطعات مهم است گلومرول و توبول کلیوی، گلومرول به فیلتر مواد سمی ازبدن و توبول کلیوی به reabsorb مواد مفید کار می کنند. اگر گلومرول حمله توسط بیماری های مختلف است، بسیاری از ضایعات محصولات خواهد شد در کلیه ها ساخت، این دلیلهمین دلیل است که تمام بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در حال حاضر بالا كراتي نين. وgloermuli نه پروتئین، سلول های قرمز خون و همچنین دیگر تغذیه در رگ های خونی، منجربه بروز دفع و hematruia میتوانید. مواد سمی را به سیستم تمام در بدن تمام سیستم های بدن از جمله دریافت کنید. این باعث تجمع باکتری ها در سیستم ادراری و عفونت هایدستگاه ادراری رخ می دهد به علت تجمع مواد سمی.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

چگونه به مقابله با عفونت ادراري در نارسایی کلیه

بهترین راه برای مقابله با عفونت ادراري در نارسایی کلیه به کلیه ها آسیب دیده ترمیم وبهبود عملکرد کلیه است. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمانی بیشتر آینده نگر درجهان است. مواد اصلی در این درمان می تواند به کلیه ضایعات به طور مستقیم به علتاثرات خارجی نفوذ. پس از سال ها تمرین این درمان طبیعی اثرات خود را در مقابله بابیماری کلیوی نشان داده است.

اثرات دقیق میکرو چینی پزشکی Osmotherapy مناطق زیر:

در مرحله اول، آن را ترویج می تواند dilate عروق خونی و گردش خون را فعال کنید، تنظیمفشار خون، ایسکمی و anoxia در خون را زنده کرده است.

در مرحله دوم, آن می تواند بهبود بخشد microcirculation تمام بدن، کاهش اشتهای،برخی از علائم مسمومیت می نیز کاهش داد.

ثالثا. می تواند به بهبود عملکرد کلیه correspondingly، دفع و هماچوري نیز ناپدید میتوانید.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

natrual درمان برای نارسایی کلیه بیماران با کاهش ادرار

بسیاری از مردم بد بخت به دچار نارسایی کلیه که خیلی دردناک است. و یکی از واکنشآشکار نارسایی کلیه ادرار در حال کاهش است. بنابراین به عنوان یک نتیجه، بسیاری از مواد زائد،

الکترولیت و سم در بدن باقی می ماند. من بر این باورند که بیماران نارسایی کلیه با کاهشادرار باید برای پیدا کردن درمان طبیعی برای کنترل بیماری جدی می خواهید.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

این درمان جادویی است که مقدار زیادی از خانه کمک کرد و بیماران مبتلا به نارسایی کلیهخارجی یک زندگی بهتر. همانطور که برای میکرو چینی پزشکی که ما طب چینی به پودرریز به منظور ایجاد طب چینی را به بدن بیمار به راحتی نفوذ است. و نکته ویژه دیگر ماترکیب طب چینی با تجهیزات مدرن است که می تواند اثر دارو ما را بهبود بخشد. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy است نه هر گونه عوارض و شما می توانید آن را کاملا لذت ببرید.

سه کارکرد اصلی این درمان وجود دارد. اولا می آن رگ های خونی را باز کنید. هستندبسیاری از زباله و سم را در رگ های خونی باقی مانده، در نتیجه، خون نه بدون مانع جریانمی تواند. هنگامی که ماده فعال پزشکی چینی رسیدن به رگ های خونی، بنابراین می تواند به گسترش عروق خونی بسیاری از مواد زائد از بدن خود را از ادرار، خلاصی میخواهد شد. دوم اینکه این ویتامین ها که کلیه را نیاز. زمانی که کلیه آسیب دیده است، آنماده به اندازه کافی است که بدن ما نیاز تولید می. با درمان طب چینی ما، بدن ویتامینB1, اسید آلی, مواد معدنی مختلف و غيره مي شود. در نهایت, آن همچنین promot می تواند گردش خون. رگ های خونی کلیه گسترش یافته است، بنابراین وجود خواهد داشتجریان خون بیشتر کلیه که می تواند گردش خون در تمام بدن را حمایت می کنند. همانطور که زمان می رود، عملکرد کلیه را بهبود زیادی، و نارسایی کلیه معکوس به طور طبیعیخواهد بود.

حمام های پزشکی

یکی دیگر از درمان های خوب برای درمان نارسایی کلیه در بیمارستان ما است. حمام هایپزشکی نیز است نه هر گونه عوارض جانبی و تنها درمان ندارد آن نیز لذت بردن. روند اصلیحمام پزشکی است که ما جوش طب چینی را به سوپ، آنها ما آنها را با آب گرم مخلوط.هنگامی که دمای راحت بيماران قرار است در آب گرم خیس کنید. از خیساندن زمان طولانی،بیماران زیادی، در نتیجه، زباله از جمله ureophil، پتاسیم، فسفر خون سم از بدن با سوگندخارج قسم خواهد شد. بیشتر چیست؟ طب چینی به تمام بدن خود را هر چند خود منافذاست که می تواند سلول های آسیب دیده و کشتی تعمیر و بهبود گردش خون نفوذ خواهد شد. پس چند بار پس از خود را پزشکی حمام خیساندن، ادرار خود را بسیار افزایش میدهد و وضعیت شما بهتر می شود.



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

چگونه به reat نارسایی کلیه و مایع در lungThe بیماری کلیوی مزمن است و بیماریطولانی مدت، اگر شما نمی درمان آن موقع آن را بدتر خواهد کرد، به تدریج، در گذشته آنممکن است به نارسایی کلیه توسعه. در نتیجه، شما را شکنجه توسط بسیاری از نشانههای جدی. مایع در ریه ها یکی از علائم است. بنابراین من معتقدم که شما باید برای پیدا کردن درمان موثر به برطرف کردن نارسایی کلیه و مایع در ریه ها می خواهید.

به همین دلیل است که مایع در ریه ها وجود دارد

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

هنگامی که شما بیماری کلیوی، عملکرد کلیه شما به سرعت، که می تواند منجر به از دست دادن پروتئین، آب و احتباس سدیم رد. این پدیده می تواند تعادل آب و سدیم بافتمزاحم. بنابراین وجود داشته باشد آب اضافی در بافت و سپس اندام بدن رخ می دهد بهدرجه های مختلف از ادم سلول و اگر شرط می شود، بدتر. ما همه می دانیم, بسیاری ازمویرگ ها خون در ریه ها وجود دارد و مایع می تواند به ریه ها از مویرگ ها خون که به ادمریه ها می شود نفوذ.

درمان برای نارسایی کلیه و مایع در ریه ها

مبادله پلاسما درمانی موثر کسب موفقیت های بزرگ در درمان نارسایی کلیه است. ایندرمان می تواند سمی خون به خون پاک از طریق تجهیزات ویژه ما تبادل. فرایند اصلی ایناست که جریان خون به دستگاه تصفیه خون ما و ماکرو مولکول حذف خواهد شد. وجداکننده پلاسما است که می تواند خون پاک به بدن و تخلیه مولکول های سمی وجوددارد. شما می توانید که تصور اگر خون شما تبدیل شدن بیشتر و بیشتر پاک و گردش خونبهتر می شود و بهتر است. بیشتر چیست؟ ما ما طب چینی را به کلیه شما آسیب دیدهاست که کلیه خود را می توانید از ریشه تعمیر اعمال خواهد شد. سپس با خود کلیه بهبودعملکرد، برخی از نشانه های جدی، مایع در ریه از جمله ناپدید می شوند.

اگر شما توسط ما درمان جذب شده اند؟ و اگر شما تصمیم به آمدن به بیمارستان ما را.شما می توانید ما تماس بگیرید. من بر این باورند که بیمارستان ما جای امید برای شما.



:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

بیماران نارسایی کلیه با شب عرق: علل و درمان

من خیلی ناراحت کننده برای شما با نارسایی کلیه تشخیص داده می شوند. این بیماریخسته کننده است، من حدس می زنم شما باید از برخی از علایم رنج می برند. پدیدهشب عرق دارید؟ اگر پاسخ شما "بله" اطلاعات زیر درباره بیماران نارسایی کلیه با شبانهباید به شما بهره مند می تواند.

علل نارسایی کلیه بیماران با عرق شب

1. عفونت

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

زمانی که کلیه آسیب دیده بود، افت عملکرد متابولیسم و که می تواند منجر به ایمنیپایین. به عنوان نتیجه، بيماران سالم به راحتی توسط آبسه آندوکاردیت و دیگر ویروس آلودهمی شود. بنابراین بیماران مبتلا به نارسایی کلیه شبانه ظاهر می شود.

2-دیابت

دیابت است یکی از مهم ترین عوامل می تواند باعث عرق شبانه. به دلیل کنترل قند خونبيماران مبتلا به ديابت ممکن است تجربه هیپوگلیسمی شبانه که همراه عرق شبانه.

3. عوارض پزشکی

همانطور که همه میدانیم، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به بسیاری از داروهای پیشنهادشده است باید. و بیشتر از دارو سمت – اثر. داروها مانند داروهای انتجبرت، ممکن استمنجر به شبانه.

درمان برای نارسایی کلیه با شبانه

درمان طبیعی برای درمان نارسایی کلیه با عرق شبانه وجود دارد. میکرو چینی Osmotherapyپزشکی، درمان موثر بسیاری از کلیه نارسایی بيماران تعارف و شناخت را به دست آوردهاست. اصول درمان این است که پزشکان با تجربه ما را به استفاده از چینی سنتی النباتاتالطبية و تجهيزات مدرن. ما گیاهان چینی پزشکی تابع گسترش عروق خونی است وسلولهای کلیه آسیب دیده تعمیر. ما النباتات الطبية چینی به پودر میکرو و ما آنها را به دوکیسه های پزشکی قرار داده است. و کیسه های پزشکی در بیماران کلیه قطعات پوششقرار است. با کمک تجهیزات فعال ترکیب چینی پزشکی به کلیه آسیب دیده به راحتی نفوذمی تواند. سپس خون سم و مواد زائد را از بدن تخلیه شده و رگ های خونی گسترشخواهد یافت. گردش خون می شود بهتر و بهتر. سپس خود ایمنی عفونت می تواند بدنشما حمله کردند و ما درمان چینی است نه هر effectives طرف قوی، تبدیل خواهد شد.بنابراین خود نارسایی کلیه با شبانه به تدریج ناپدید می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

امروزه پیوند کلیه و دیالیز هستند دیگر درمان تنها برای مرحله پنجم بیماران مبتلا به نارساییکلیه. امروزه، بیشتر و بیشتر خارجی مزایای از درمان چینی در حال گرفتن بیماران. زمانخود را برای یادگیری در مورد این مرحله کلیه 5 شکست درمان جدید است.

برای بیماران نارسایی کلیه 5 مرحله، عملکرد کلیه آنها شدت آسیب دیده است. با این حال،تا زمانی که آنها هنوز هم می تواند تولید ادرار، به عبارت دیگر آنها هنوز هم باقی ماندهعملکرد کلیه، درمان های چینی می تواند کمک به صرفه جویی در کلیه ها خود را. اینجا مارا Osmotherapy طب چینی میکرو برای مثال.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Osmotherapy طب چینی میکرو است مبتنی بر داروهای گیاهی چینی اما خارجی استفاده می شود. بنابراین بیماران نیازی به نگرانی در مورد عوارض جانبی و در مرحله اول، تمامداروهای گیاهی چینی را از طبیعت آمده است. دو کیسه های پر شده با فرآوری داروهایگیاهی چینی زیر پایین پشت بيمار قرار دارد و دستگاه اسمز در همان زمان به کمک موادفعال چینی داروهای گیاهی به طور مستقیم در کلیه ها از طریق جریان خون و permeatingبه پوست وارد استفاده خواهد شد. با این حال، کلید که داروهای بازی می تواند عملکردهایویژه غربی داروهای قادر به رسیدن به, مانند گسترش عروق خونی و بهبود گردش خون،خون گرفتگی و سیستم ایمنی بدن از بدن حذف شوند، ضد التهاب، ضد انعقادي، تخریب،ترویج همانندسازی ذاتی سلولهای آسیب دیده و ارائه کلیه مواد مغذی است. این توابعانتظار می رود به تدریج ترمیم آسیب کلیه و عملکرد کلیه را بهبود می یابند.

اگر بیماران هنوز هم می تواند ادرار تولید، بنابراین، به این معنی هنوز هم وجود جریان خوناست از طریق کلیه ها Osmotherapy طب چینی میکرو واضح تر درمان اثر بازی. اگر کلیه هادوباره کار می کنند، پیوند کلیه و دیالیز به طور طبیعی اجتناب خواهد شد. در این مرحلهکلیه 5 شکست درمان مند؟ شما میتوانید به راحتی به ما اطلاع دهید که در صورت داشتنهر گونه سوال.



:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

مرحله 5 نارسایی کلیه مثل یک کابوس است و این بدان معنی است بیماران عملکرد کلیهکاملا از دست داده اند. به منظور حفظ زندگی عادی خود بسیاری از آنها مجبور به انجامدياليز. همانطور که همه میدانیم، دياليز است مانند "کلیه مصنوعی"، می تواند کمک به بدنتخلیه زباله. با این حال، در همان زمان آن نیز برخی از علائم دردناک برسونند. بنابراینبیماران نارسایی کلیه در مرحله 5 سعی کنید بهترین خود را برای پیدا کردن درمان طبیعی رابه جای دياليز. حالا من بحث معایب دياليز و درمان طبیعی را به شما معرفی می کند.

معایب دياليز

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

اصل دياليز فیلتر کردن سم و ضایعات از بدن از طریق دستگاه دیالیز. اما نمی عملکرد بهبودعملکرد کلیه دارد. علاوه بر این، برخی از علائم دیگر، مانند استفراغ، گرفتگی های عضلانی،کم خونی، نقرس و غيره که خیلی دردناک است باعث ممکن است. و هزینه دیالیز ممکناست مشکل برای برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه. به دلیل این معایب دياليز اکثربیماران مبتلا به نارسایی کلیه در مرحله پنجم مشتاق به خلاص شدن از شر از دیالیز است.

درمان طبیعی چینی

حمام پزشکی چینی معمولی چینی درمان طبیعی از بیمارستان ما که اثر بسیار خوبی دردرمان نارسايي كليه را بازی کرده است. درمان نه هر طرف موثر، روند اصلی است که ماداروهای چینی مناسب، با توجه به شرایط بیمار را انتخاب کنید و سپس ما آنها را به سوپجوش; بعد، سوپ چینی با مقدار معینی آب مخلوط. در گذشته بیماران مبتلا به نارساییکلیه می تواند در آن غوطه ور ساختن. ما می توانید تصور کنید که بيماران را قسم زیادیکه دور بسیاری از سم، مانند ureophil، پتاسیم، فسفر و غيره به ارمغان بیاورد. در همانزمان طب چینی فعال می تواند به بدن از طریق منافذ باز نفوذ. سپس سلول ها و عروقکلیه آسیب دیده را تعمیر و گردش خون، بیش از حد بهبود یافته است. پس از چند باراستفاده از این درمان, شما از دياليز به تدریج خلاص خواهد شد.

معتقدم که شما باید بدانید که بیشتر چینی درمان پزشکی است که بیماران نارسایی کلیه 5مرحله می تواند کمک به خلاص شدن از دیالیز می خواهید.



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

در نارسایی کلیه برخی از بیماران به دیالیز برای حفظ زندگی خود اگرچه دیالیز بسیاری ازعوارض جانبی. بسیاری از بیماران آیا باید دیالیز برای سالهای زیادی و بدون ادرار بیشتر، کهاین است که می گویند, مواد سمی, زباله دارند، متابولیت نمی تواند خارج از بدن انسان باادرار حذف، این مواد می تواند تنها توسط دیالیز حذف.

جوهر ادرار افزایش عملکرد کلیه دوره نقاهت است. بيماران از بین بردن مواد سمی از بدنانسان با ادرار خود می توانید.

نحوه عملکرد کلیه را بهبود می یابند?

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Shijiazhuang کلیه بیماری بيمارستان است مشخصه خون تصفیه فناوری شامل همودیالیز وhemofiltration و hemoperfusion، plasmapheresis و غيره. به عنوان ماده در واقع جدا ازدياليز برخی جدید خون روش تصفیه مانند hemofiltration پلاسما تبادل ایمنی جذب و بههمین ترتیب در سال های اخیر پدید آمده است. تصفیه خون علم مرز چند رشته ای, آنمی تواند درمان بیماری های کلیوی و بیماریهای خونی و روماتیسم و ایمونولوژیک بیماری ها،بیماری های سیستم عصبی و غيره.

Hemofiltration می توانید از بین بردن نه تنها کسانی که دیالیز می تواند به از بین بردنCysC اینترلوکین 6 و PTH و مواد شیمیایی، و بیلی روبین و سایر مواد مولکولی متوسط نیز.پرفيوژن خون نیز می تواند سيتوکين ها imflamatory madiators آندوتوكسين RBP اين ماده ومواد دیگر ماکرومولکولی از بین بردن. مبادله پلاسما در از بین بردن مواد ماکرومولکولی مانندایمنی گلوبولین ایمنی و غیره می تواند.

از علت قبل از تصفیه خون بررسی همه جانبه تضمین مهم برای اثر درماني خوبي است. دربیمارستان ما، شما می توانید ببینید که مانند پروتئین ادرار جزء تست کلیه لوله سلول هایاپیتلیال در آزمایش ادرار، پروتئین گلومرول تصفیه شاخص تشخیص بررسی ما نه تنها بررسىمعمول مانند تست معمول انگشت خون، آزمایش روزمره ادرار و سونوگرافی داپلر رنگی، بلکهبررسی مشخصه خود ما است. با توجه به آزمون جزء پروتئین ادرار ما نه تنها می تواندتجزیه و تحلیل آسیب دیده که سلول های اپیتلیال و اما قاضی نیز محل و درجه ای ازآسیب. عملکرد کلیه می تواند تشخیص داده درجه آسیب دیده توسط پاسخ دادن پروتئینگلومرول تصفیه شاخص تشخیص. این داده ها نوع و درجه آسیب دیده از بیماری کلیوی بهپزشکان و بیماران در همان زمان پزشکان کج بیل زدن به استفاده از داروها و پزشکیحساس برای بیماران است که نشان می تواند نشان می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

نحوه برخورد با نارسایی کلیه با خارش پوست بیشتر مردم بد بخت به از نارسایی کلیه رنج می برند هستند و بسیاری از علائم دردناک است که تحت تاثیر زندگی بيماران به طور جدیوجود دارد. خارش پوست است یکی از علائم و بیماران مبتلا به نارسایی کلیه واقعا می خواهید برای پیدا کردن درمان موثر برای مقابله با این مشکل.

علل خارش پوست

بنابراین بسیاری از عوامل می تواند باعث خارش پوست وجود دارد. و برای کلیه بیماران مبتلابه نارسایی علل خارش پوست عوامل زیر هستند.

1-پر فسفر

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

هنگامی که عملکرد کلیه شما کاهش یافته است، بسیاری از زباله را در خود بدن از جملهفسفر حفظ. و با گردش خون فسفر بیش از حد به پوست برسد، که می تواند منجر بهخارش پوست.

2. اورمی سم حفظ

حفظ اورمی سم است دیگر دلیل می تواند باعث خارش پوست. مقدار زیادی سم اورمیزیرا کلیه موفق به filer سم از بدن، در بدن باقی بماند. انباشته شده طی یک دورهطولانی آن خارش پوست می شود.

درمان های طبیعی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با خارش پوست

حمام پزشکی چینی در بیمارستان ما بهترین درمان برای مقابله با خارش پوست است. شماباید طب چینی اند موثر جادویی و انواع بیماری های دیگر مشکل درمان آن شنیده میشود. با توجه به ناشی از بثورات پوست، ما انتخاب مناسب گیاهان پزشکی چینی و ما آنهارا به سوپ پزشکی هدف اصلی که ترویج اثر پزشکی. سپس پزشکی سوپ چینی با مقدارآب داغ مخلوط کنید. بنابراین بیماران نارسایی کلیه با خارش پوست خیس کردن می تواند درحمام پزشکی چینی، بسیار راحت است و آن را هنوز هیچ اثر جانبی. پس از آن به خارشپوست به طور مستقیم نقش می توانید یک سو طب چینی پوست، لمس. از سوی دیگرترکیب چینی پزشکی می تواند نفوذ به بخش کلیه آسیب دیده از طریق منافذ باز. هنگامی که سلول های مرده کلیه طب چینی ما را ملاقات کنید و دوباره دوباره زنده می شد و آننیز می تواند گسترش عروق کلیوی، بسیاری از خون به کلیه جریان. در نتیجه، عملکرد کلیهبه تدریج بهبود می بخشد و آن تخلیه می تواند زباله به طور معمول. بنابراین می توان گفتحمام چینی پزشکی نه تنها خارش پوست را درمان می اما همچنین می تواند عملکرد کلیهرا بهبود بخشد. چگونه معجزه آن است!

همچنین برخی از دیگر موثر چینی درمان های طبیعی می تواند مقابله با نارسایی کلیه باخارش پوست وجود دارد. اگر با درمان ما توجه به بیمارستان ما آمده و آن لذت ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

درمان خوب چینی به جای دیالیز برای بیماران نارسایی کلیه من می توانید تصور کنید کهبیماران مبتلا به نارسایی کلیه رنج می برند از درد غیر قابل تصور است. و من می دانم کههنگامی که شما به بیمارستان که بسیاری از پزشکان به انجام دياليز شما نشان می دهد.بنابراین برای ادامه زندگی می کنند، شما باید به انجام دياليز. درد دیالیز بیماران نارساییکلیه به پیدا کردن راه های دیگری برای از بین بردن شرایط خود را وادار. خبر خوب برای شماوجود دارد خوب درمان چینی جایگزین می تواند دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

شما میکرو چینی پزشکی osmotherapy شنیده؟ من حدس می زنم که به خارجی ها شمابندرت از طب چینی در مورد. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمانی پزشکی خارجیچینی است و دلیل آن است نه هر گونه عوارض جانبی و درد نه هر آن مانند دیالیز، نیست.

چگونه درخواست میکرو چینی پزشکی Osmotherapy

استفاده از این درمان نیاز ما هر دو گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی و تجهیزات مدرن.ما گیاهان پزشکی چینی است اثرات معجزه آسا و ما آنها را با توجه به شرایط بیماراننارسایی کلیه را انتخاب کنید. و ما نرم کردن این گیاهان به پودر هدف که اثرات درمانیبهبود است. سپس پودر به کیسه های پزشکی قرار. بیماران مبتلا به نارسایی کلیه فقطنیاز به دروغ در بد و لذت بردن از ما درمان. داروهای چینی ما به کلیه قطعات به راحتی باکمک تجهیزات مدرن نفوذ خواهد شد.

تابع اصلی میکرو چینی پزشکی Osmotherapy

1. گسترش عروق خونی. بنابراین نمی تواند به جریان خون هموار سم و ضایعات بیش ازحد از عروق خونی جلوگیری خواهد شد. با کمک داروهای چینی ما زباله و سم از بدن به تدریج خلاص خواهد شد و می تواند خون را تمیز.

2. ارائه ویتامین ها که کلیه نیاز. زمانی که کلیه آسیب دیده است، آن ماده به اندازه کافیاست که بدن ما نیاز تولید می. زمانی که کلیه آسیب دیده باشد، ما ترکیب چینی پزشکیآن تولید خواهد شد بیشتر ویتامین B1, اسید آلی, مواد معدنی مختلف است که زندگیعادی بيماران، حفظ می.

3. ترویج گردش خون. رگ های خونی کلیه گسترش یافته است، بنابراین وجود خواهد داشتجریان خون بیشتر کلیه که می تواند گردش خون در تمام بدن را حمایت می کنند. همانطور که زمان می رود، عملکرد کلیه را بهبود زیادی، و عملکرد کلیه به طور طبیعی می تواندمعکوس خواهد شد.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بسیاری از نارسایی کلیه بیماران دیالیز خلاص کمک کردهاست. شما علاقه مند در درمان های پزشکی چینی ما? نمی توان دریغ، به چین آمده ودرمان ما دریافت خواهید کرد و سپس زندگی بهتر زندگی می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

دیالیز یک راه خوب برای درمان نارسایی کلیه برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکناست برای انجام دیالیز به زندگی عادی خود را حفظ پیشنهاد شده است. بنابراین ما میپرسند این سوال "دیالیز یک درمان خوب برای درمان نارسایی کلیه است؟" با این حال،بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه انواع تمام نشانه های خسته کننده ظاهر میشود

مزایای استفاده از دياليز

تا انجام دياليز بيماران نارسايي كليه تسکین برخی درد کمک می کند. دياليز است مانندکلیه مقاله, سوخت و ساز مواد زائد از بدن حذف می و الكتروليت و تعادل اسید و بازنگهداری. در همان زمان نیز می تواند بیش از حد آب را تخلیه آن.

معایب دياليز

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

همه چیز دو طرف، دیالیز هم بسیاری از عوارض برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه. آنهافشار خون، گرفتگی عضلانی عضلات، استفراغ، سردرد و غيره ظاهر می شود. و 99% ازبیماران نارسایی کلیه زن که دیالیز انجام می دهند از توانایی تحمل از دست خواهد داد.چگونه غصه آن است! هنگامی که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه جلوگیری از دیالیز، شرایطخود را دوباره بدتر است. بنابراین می توان گفت آن کلیه را از ریشه درمان نمی باشد.

درمان های طبیعی به جای دياليز

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بسیاری از بیماران نارسایی کلیه جلوگیری از دیالیز کمک کرده است. در حال حاضر شما می توانید من fallow و بدانید برخی از اطلاعات در موردمیکرو و چین پزشکی Osmotherapy.

اگر ما این درمان کنیم گیاهان سنتی چینی ها و تجهیزات حرفه ای اعمال آن درمان خارجیچینی است. ما انتخاب گیاهان پزشکی چینی با توجه به شرایط بیمار و ما آنها را به پودرمیکرو. سپس ما آنها را به دو کیسه های پزشکی قرار داده است. زمان برای بیماراننارسایی کلیه به دروغ در بد است و پوشش ما کیسه های پزشکی در کمر می بندند. درگذشته تجهیزات ما می تواند طب چینی به بخش کلیه نفوذ.

تابع اصلی از درمان ما این است که این درمان می تواند نارسایی کلیه از ریشه است. از طریق نفوذ طب چینی به کلیه سلول های کلیه آسیب دیده را تعمیر زیادی، آنها دوباره کاربرای بدن دوباره زنده شد. مسدود کردن رگ های خونی گسترش خواهد یافت، جریان خونبیشتر و بیشتر در بدن، کلیه مرده بيش فعال می شود. با مواد زائد از بدن تخلیه و جذبمواد مفید، عملکرد کلیه را بهبود یافته است. بنابراین در این زمان شما هنوز هم نیاز بهانجام دياليز?

پس از خواندن ما درمان طبیعی چینی، شما باید به نتیجه گیری آمده می تواند، دياليز نهیک راه خوب برای درمان نارسایی کلیه است. بنابراین لازم است برای دریافت درمان هایدیگر برای درمان نارسایی کلیه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy انتخاب بهتری برای شمااست. بنابراین نمی heisted به چین و بیدار شدن کلیه مرده خود را دوباره. ارسال پیام بهمن و با ما تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مرداد 1394 | نظرات ()