نوشته شده توسط : pkdcured.org

 كراتينين 5.0, اوره 97mg/dl, PKD, Enlarged کلیه

كراتينين 5.0 اوره 97mg/dl، PKD، Enlarged kidneyI نسبی با پلی کیستیک کلیه بیماری (PKD) است. او كراتي 5.0 ميلي گرم در دسي ليتر، اوره 97 ميلي گرم در دسي و CT هر دو کلیه خود را بزرگ نشان می دهد. درمان موثر برای کاهش بالا کراتینین و BUN برای بیماران PKD است؟

زیرا کیست های کوچک پر از مایع دیگر بافت کلیه ستم نمی در مراحل اولیه PKD، بیماران معمولا هر علامت است. با این حال، با رشد این کیست کلیه بیشتر و بیشتر کلیه بافت طبیعی توسط کیست کلیه بزرگ جایگزین می شود. پس از آن، کلیه کار خود را بسیار خوبی ندارند. در نتیجه، بسیاری از ضایعات بیش از حد از جمله نيتروژن اوره خون و كراتينين در بدن ایجاد خواهد شد.

97 اوره و كراتينين 5.0 است زنگ خطرناک برای افراد مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک چون یعنی بخش بزرگی از عملکرد کلیه از دست داده است. اگر به طور موثر در کنترل نشده، بیش از حد مواد زائد در بدن احتمال بیشتری برای حمله به دیگر اندام و همچنین کلیه ها و سپس وضعیت بیمار به وخامت بیشتر سریع خواهد شد.

دیالیز مشترک کلیه درمان جایگزینی که می توانند این ضایعات از بدن موقع حذف و محافظت از ارگان های دیگر است. با این حال، هیچ کس می خواهد اگر وضعیت خود اجازه می دهد، زیرا به طور کلی، زمان طولانی تر شما از طریق درمان دياليز sicker بدن شما به دياليز زودتر شروع به. بنابراین، یک درمان است که می تواند نه تنها بالا کراتینین و BUN سطح پایین اما همچنین بهبود عملکرد کلیه خود را ضروری و مورد نیاز.

Osmotherapy پزشکی چینی میکرو اسمز درمانی که در آن داروهای گیاهی می تواند رسیدن به ضايعات كليوي به طور مستقیم به خود نقش است. این داروها به نفع بزرگ در shrining کیست های کلیه و بهبود عملکرد کلیه بیماران ثابت شده است. اعتقاد من این است فقط چرا بسیاری از بیماران مبتلا به PKD به استفاده از این درمان برای شرایط خود را کنترل و خلاص شدن از شر پیوند کلیه یا دیالیز را ترجیح دهند.

اگر کراتینین و یا مستی سطح بالاتر از طبیعی، شما اولا بیشتر در مورد این درمان از پزشک آنلاین می یاد. امیدوارم، شما می توانید زندگی سالم مثل دیگران.

Creatinine 5.0, Urea 97mg/dl, PKD, Enlarged kidney

http://www.pkdclinic.org/high-creatinine-level/366.html



:: بازدید از این مطلب : 1297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

 هماچوری و درد شکم ناشی از PKD

درد شکم و هماچوری (خون در ادرار) در میان بیماران مبتلا به PKD بسیار رایج است. درد شکمی می تواند با ظلم و ستم از بافت اطراف آن ایجاد می شود، کشش کپسول کلیوی، پارگی کیست، سنگ کلیه، انسداد مجاری ادراری و یا عفونت های دستگاه ادراری، و غیره. ادرار خونی می تواند با پارگی عروق خونی بر روی دیوار کیست، سنگ کلیه، عفونت ایجاد می شود ، و غیره

به هر حال علت ریشه ای هماچوری و درد شکم کیست های کلیوی به طور مداوم بزرگ و افزایش است، بنابراین اگر درمان موثر می تواند حداقل این کیست های بزرگ کلیه حذف، تمام علائم و رنج را می توان کاسته و بیشتر پیشرفت بیماری می توان جلوگیری کرد و یا حداقل کاهش یافته است است.

جراحی تسکین سریع و موثر از درد شکم و هماچوری زیرا می تواند کیست های کلیوی بزرگ در زمان کوتاه حذف. علاوه بر جراحی، برخی از داروها نیز مورد نیاز برای کنترل علائم از جمله آنتی بیوتیک ها، مسکن ها، و غیره.

با این حال عمل جراحی می تواند مشکل اصلی را حل نمی کند. با ترشح مداوم از مایع کیست، کیست با مایع پس از یک دوره از زمان بعد از عمل پر شده است. و از آنجایی که کیست های متعدد کلیه در کلیه های بیمار وجود دارد، حذف کیست بزرگ اغلب فضای بیشتری را برای آنهایی که کوچکتر برای به دست آوردن رشد سریع، بنابراین بیماران باید به عمل جراحی دوباره و دوباره. از آنجا که کیست های کلیوی در هر دو مناطق مدولاری کلیه قشری و کلیوی واقع شده است و برخی از آنها در بافت کلیوی بسیار عمیق است، جراحی های مکرر قطعا به کلیه ها باعث بعضی از خسارات وارده.

بنابراین ما می توانید ببینید که بیماران مبتلا به PKD باید در عمل تکیه نمی کند و عمل جراحی ممکن است بهترین درمان نیست، گزینه درمانی دیگری است که به کوچک شدن این کیست های کلیوی است. هنگامی که آنها به اندازه کوچک ایده آل منقبض شده، دولت ظلم و ستم در کلیه ها می تواند رها شود و مجموعه ای از مسائل مربوط به سالم که با PKD همراه همه می توانند از ریشه مانند فشار خون بالا، هماچوری، درد شکم، کمر درد درمان می شود ، و غیره

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند کمک به تمام کیست های کلیوی در کلیه به طوری که برای کمک به بیماران به تدریج خلاص شدن از شر هماچوری، درد شکم و ناراحتی های دیگر به طور طبیعی کوچک. گرچه زمان نسبتا طولانی تر از عمل جراحی طول می کشد تا اثرات درمانی آشکار، میزان عود بسیار کاهش داد و آن را باعث می شود بدون آسیب به بیماران است.

Hematuria And Abdominal Pain Caused By PKD

http://www.pkdclinic.org/pkd-symptoms/361.html



:: بازدید از این مطلب : 1057
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

 چه مدت PKD می تواند پس از قطع دیالیز زندگی می کنند

پدرم PKD است و برای جلوگیری از دياليز و رفتن به خانه با سراي تصمیم گرفته است. چه مدت می تواند ما انتظار او برای زندگی چگونه به او عمر طولانی?

پاسخ

دکتر جواب داد:

چگونه طولانی می تواند PKD زنده پس از توقف DialysisAverage عمر PKD بيماران پس از قطع دیالیز یک تا چهار هفته است. او هنوز هم خروجی ادرار می باشد؟ من به همین دلیل است که او می خواهد به دياليز را متوقف، اما اگر او هنوز تا ادرار خروجی، او می تواند امتحان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy دانند.

مختلف از دیالیز، Osmotherapy طب چینی میکرو باعث هیچ عوارض جانبی و رنج. آن نه سموم در خون بلافاصله می تواند، اما می تواند کوچک شدن کیست های کلیه و بهبود عملکرد کلیه که می تواند کمک به طولانی تر کردن عمر خود را.

تا کنون هیچ درمانی برای PKD وجود دارد و تا حال حاضر چه می توانیم انجام آن جلوگیری از ایجاد مشکلات بیشتر است. همچنین PKD مشکل کلیه ژنتیکی، بنابراین وجود دارد هر کس دیگری در خانواده تان این اختلال کلیوی است؟ اگر بله، لطفا بيماران موثر درمان اسرع آورد. اگر چه PKD قابل درمان است، اگر درمان موثر است توجه به موقع از پیشرفت به نارسایی کلیه می توانم آن متوقف.

اگر هیچ کس به PKD یافت شده است, علاوه بر این، من پیشنهاد میکنم شما را به طور منظم آزمایش های پزشکی مانند آزمایش سی تی اسکن، سونوگرافی ب، آزمایش خون و ادرار را مشاهده کلیه. تشخيص زودرس و درمان، محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و تاخیر و یا حتی برای جلوگیری از نارسایی کلیه کمک خواهد کرد.

How Long Can PKD Live After Stopping Dialysis

http://www.pkdclinic.org/faqs/353.html



:: بازدید از این مطلب : 685
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

 أي أسباب أخرى ل PKD إلى جانب الوراثة

PKD (مرض تكيس الكلي) اضطراب كلوي وراثي ويمكن تقسيمها إلى أنواع 2---أدبكد وأربكد وفقا لطرق وراثية.

إذا كان أحد الوالدين قد أدبكد (PKD المهيمنة جسمية)، الطفل لديه نسبة 50% وراثة هذا المرض؛ إذا كان أحد الوالدين قد أربكد (PKD المتنحية جسمية)، الطفل سوف لا يصابون بالمرض ولكن الطفل سيرثون أحد الجينات غير طبيعية.

على الرغم من PKD يعتبر عموما تكون موروثة من الآباء والأمهات، وهناك حوالي 40% PKD المرضى قد لا يوجد تاريخ عائلي للمرض، أي، المريض هو الشخص الوحيد في أسرته أن يكون المرض. وفي مثل هذه الحالة، فإنه يمكن أن يكون سببها طفرة جينية وهناك العديد من العوامل التي يمكن أن تسبب طفرة جينية. على سبيل المثال، يمكن أن يكون سبب PKD طفرة جينية أثناء العملية تكوين الجنين. على الرغم من أن هذه الحالة نادرة، أنه موجود في العيادة.

والخبر السار هو أن يمكن منع PKD الناجمة عن طفرة جينية في وقت مبكر، لذا من الضروري جداً والمهم بالنسبة لنا أن نعرف ما هي العناصر عالية المخاطر التي يمكن أن تتسبب طفرة جينية وتؤدي إلى PKD.

مجموعة متنوعة من السموم يمكن أن يسبب طفرة جينية أو ضمور خلقي حتى مثل التلوث البيئي، والإشعاع، والمواد الكيميائية ومبيدات الآفات وبعض أدوية معينة مثل الجنتاميسين، السلفا، كاناميسين، والريفامبيسين، الاندوميتاسين، نوكس فوميكا، إلخ. ولذلك ينبغي أن المرضى في محاولة للابتعاد عن عوامل الخطر هذه.

أما بالنسبة للآلية المرضية ل PKD، هناك نظرية جديدة نسبيا يسمى نظرية ضرب اثنين التي ترى أن ظهور المرض هو نتيجة للجينات الشاذة الخلقية والمكتسبة من العوامل مثل الالتهابات والسموم، إلخ. الالتهابات المختلفة يمكن أن تسبب تغيرات غير طبيعية في الجسم وخلق بيئة داخلية مواتية تنشيط العوامل الداخلية كيسه وتعزيز نمو كيسه. ولذلك ينبغي إيلاء مزيد من الأهمية وينبغي التماس العلاج المبكر والفعال لمنع أخطر الأضرار والإصابات إلى الهيئة.

Any Other Causes For PKD Besides Heredity

http://www.pkdclinic.org/pkd-overview/354.html



:: بازدید از این مطلب : 718
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

 گزینه های درمان برای بیماری کلیه پلی کیستیک

در حال حاضر هیچ درمانی برای بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد بنابراین درمان تمرکز بر کمک به بیماران مبتلا به افزایش کیفیت زندگی و طول عمر طولانی. گزینه های درمان برای بیماری کلیه پلی کیستیک شامل جراحی، طب چینی، داروهای غربی، پیوند کلیه و دیالیز که کیست کلیه در جهات مختلف رفتار و اثرات درمان های مختلف.

جراحی: جراحی شایع ترین استفاده درمانی برای کیست های بزرگ در کلیه است. تخلیه کیست کلیه و اضافه کردن الکل به دیوار کیستی خشک کار می کند. این روش پزشکی حذف کیست بزرگ اساسا اما متاسفانه مشاهده بالینی کیست کلیه کوچک یافت بزرگ به سرعت هنگامی که کیست کلیه بزرگ برداشته شده است. از این نقطه نظر جراحی درمان دراز مدت برای بیماری کلیه پلی کیستیک است.

طب چینی: طب چینی مبتنی بر گیاهان است که می تواند کوچک شدن کیست های کلیه و بهبود گردش خون. پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک به دلیل افزایش و بزرگ شدن کیست های کلیه, انقباض بسیار موثر برای کیست کلیه برای جلوگیری از بیشتر کلیه خسارات و جلوگیری از پیشرفت بیماری کمک می کند. چه تر است, عملکرد کلیه را می توان با این گیاهان بهبود یافته است. بنابراین بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید صبور باشید و در این درمان برای برخی از زمان اصرار داروهای چینی عوارض به آرامی، نشان دهد.

طب غربی: داروهای معمول برای بیماری کلیه پلی کیستیک شامل درد قاتل، آنتی بیوتیک ها و antihypertensive مواد مخدر و غيره. این داروها اثرات درمان سریع و واضح نشان دهد در برخورد با علائم است که می تواند کاهش پیشرفت بیماری، اما آنها قادر به متوقف کردن کلیه کیست از بزرگ شدن. بنابراین، نارسایی کلیه در نهایت رخ می دهد.

دیالیز: وقتی که توسعه بیماری کلیه پلی کیستیک به مرحله نارسایی کلیوی دیالیز معمولا توصیه شود. آن کمک می کند تا حذف سموم با کوچک مواد مولكولي مانند نیتروژن کراتینین و اوره، اما مشابه با بعضی از داروها غربی، نشده کلیه خسارات وارده به منظور بهبود عملکرد کلیه تعمیر آن می تواند. بنابراین، هنگامی که بیماری کلیه پلی کیستیک بيماران دياليز شروع، آنها نیاز به انجام آن به طور منظم.

پیوند کلیه: پیوند کلیه است آخرین گزینه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک کلیه ها که کاملا موفق است.

با بیماری های مختلف وضعیت بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک روش درمان های مختلف را انتخاب کنید. کدام یک برای شما مناسب است? لطفا مشورت کنید ما مشاور آنلاین یا پیام ما را ترک به طور مستقیم.

http://www.pkdclinic.org/pkd-treatment/355.html



:: بازدید از این مطلب : 7714
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

 تکرر ادرار در شب به PKD

بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند باعث تکرر ادرار در طول شب و روز و شب به خصوص رایج است. بیماران اغلب پیدا کردن آن بسیار آزار دهنده زیرا آنها به نیمه شب اغلب، حدود 3-4 بار در شب حتی هر چند زمانی که آنها را بدون ادرار در مثانه.

در مرحله اولیه PKD عملکرد کلیه می تواند عادی و بیماران می تواند بدون علائم واضح باليني است. با که پیوسته افزایش و بزرگ شدن کیست های کلیوی در هر دو کلیه طبیعی بافتهای کليوی می تواند جایگزین و کلیه توابع خواهد شد به تدریج اختلال. در مرحله اولیه آسیب کلیوی است توبولهای کلیوی است که اول مختل می شود و وجود خواهد داشت کاهش در کلیه توانایی تمرکز و تجلي افزایش خروجی ادرار و تکرر ادرار در شب است.

برخی از بیماران ممکن است که کاهش مصرف مایعات می تواند کمک به کاهش فرکانس از ادرار کردن در شب، اما این نمی تواند کمک کند که خیلی فکر می کنم. بر خلاف آن برای بیماران مبتلا به PKD به منظور محدود کردن مصرف آب خوب است. آنها نیاز به آب بیشتری تا کمک بیشتر خیط و پیت کردن زباله از کلیه، سنگ کلیه و عفونت های دستگاه ادراری را کاهش دهد.

علت ریشه تکرر ادرار در شب از دست دادن عملکرد کلیوی با توجه به به طور مداوم بزرگ کیست های کلیوی است. بسیاری از بیماران PKD عملکرد کلیوی طبیعی بین 40 تا 60 سال سن داشته باشند. هنگامی که عملکرد کلیوی شروع به کاهش GFR (میزان فیلتراسیون گلومرول) کاهش مداوم در نرخ مورد 4.4-5.5ml/min تجربه می کنند و حدود 10 سال پیشرفت به پایان مرحله بیماری کلیوی از اختلال عملکرد کلیوی لازم.

تکرر ادرار در شب ورود خسارت کلیه توابع، بنابراین درمان به موقع و موثر برای کمک به جلوگیری از از دست دادن عملکرد کلیه بیشتر باید به دنبال. تکرر ادرار اغلب همراه با فوریت ادراری و درد ادراری، خون در ادرار و پشت درد و تب و خستگی، و غیره. دولت ظلم و ستم در کلیه ها را می توان رها و زمانی که می تواند به بهبود عملکرد کلیوی، ادرار کاسته می تواند.

Osmotherapy پزشکی چینی میکرو می تواند کوچک شدن کیست های کلیوی، از بین بردن حالت سکون خون، ترویج گردش خون و افزایش جریان خون به کلیه ها تا تعمیر و بازسازی بافت های عملکرد کلیوی جدید و بهبود عملکرد کلیه کمک کمک. هنگامی که بهبود عملکرد تمرکز کلیه ادرار می تواند بسیار تسکین.

 



:: بازدید از این مطلب : 1097
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

 امید به زندگی برای PKD بیمار پس از قطع دياليز

امید به زندگی برای PKD بیمار پس از توقف DialysisMy پدر تا پایان مرحله PKD و تصمیم به توقف دياليز. چگونه در مورد طول عمر بیمار PKD پس از قطع دياليز? رفتن را از طریق دیالیز برای طولانی مدت و مبتلا به ناراحتی آنقدر بزرگ می سازد بسیاری از بیماران دیالیز سعی کنید بدون آن زندگی می کنند. با این حال، این رفتار خطرناک است؟ روش آنها را زنده دیگر وجود دارد؟ امروز، شما می توانید آنچه شما می خواهید بدانید؟

Expetancy زندگی PKD بیمار پس از قطع دیالیز چیست؟

برای بیماران مبتلا به بیماری پیشرفته کلیوی و همچنین پایان مرحله PKD، زیرا در این زمان تقریبا تمام آنها کلیه ها است، از دست داده توانایی خود را برای کار دياليز روش گسترش زندگی است. برای طولانی تر کردن عمر خود را، آنها باید با برخی از درمان های جایگزین کلیه مانند دیالیز زندگی می کنند. اگرچه دیالیز طولانی مدت بیشتر احتمال دارد به علت ناراحتی شدید است، دياليز به توقف زودرس بدون هر گونه کلیه تعمیر درمان زندگی threating است.

بسیاری از افرادی که توقف دياليز بدون اجازه پزشک با توجه به بررسی بالینی تنها چند روز تا چند ماه را زندگی می کنند. این زمان است بنابراین کوتاه است که این بیماران حتی زندگی خود را به طور کامل برخوردار نیستند. مرگ آینده تنها گزینه برای این بیماران در انتظار است؟ البته نه. از آنجا که برخی از پیشرفت های بزرگ در سال های اخیر ساخته شده است، توقف دياليز بیشتر غیر ممکن است برای افراد با پایان مرحله بیماری کلیوی نیست.

نحوه طولانی طول عمر بیمار PKD پس از قطع دياليز

هنگامی که عملکرد کلیه بیماران کمتر از 15 درصد است بنابراین اگر آنها می خواهند برای تصمیم گیری توقف دياليز بهبود عملکرد کلیه است باید دياليز مورد نیاز است. نظر از این، کلیه کارشناسان با هم کار کنند و دستیابی به موفقیت بزرگ نام میکرو چینی پزشکی Osmotherapy ایجاد کنید.

دلیل آن می تواند نه تنها کمک به کوچک شدن کیست های کلیه اما همچنین ترمیم بافت آسیب دیده کلیه این درمان جذب جوهر طب سنتی چینی یک بهبود بزرگ است. از طریق بهبود جذب مجدد مایع کیسه و حمل و نقل اکسیژن و تغذیه به بافت کلیه آسیب دیده به اندازه کافی، بیشتر و بیشتر سلول های کلیه به کار دوباره بدون فشار از کیست کلیه بزرگ بهبود می یابند.

اگر شما PKD و با دیالیز زنده یاد داشته باشید تنها زمانی که عملکرد کلیه را بهبود یافته است، که آن امن را برای شما برای جلوگیری از دیالیز است. امیدوارم که شما به خلاص شدن از شر دیالیز و یا می خواهید به کوچک شدن کیست کلیه شما? شما می توانید ترک یک پیام در فرم زیر یا ارسال ایمیل به pkdclinic@hotmail.com.

Life Expectancy for PKD Patient after Stopping Dialysis

http://www.pkdclinic.org/pkd-treatment/357.html



:: بازدید از این مطلب : 2256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

 درمان گیاهی برای بیماری کلیه پلی کیستیک

گیاهی درمان برای پلی کیستیک کلیه DiseaseThe علت ریشه بسیار PKD ژنتیکی جهش ژن است بنابراین در حال حاضر قابل درمان نیست اما درمان می شود. درمان موثر و مناسب می تواند کمک به سهولت علائم کنترل عوارض تا تسکین درد و رنج، بهبود کیفیت زندگی بیمار و پیش آگهی.

بسیاری از داروهای گیاهی در طبیعت می تواند کمک به بیماران PKD مانند قاصدک قره قاط buchu misai kucing، و غیره.

قاصدک بلند به عنوان به معنای طبیعی برای درمان مشکلات کلیوی تابع استفاده شده است. نوشیدن چای ریشه قاصدک می تواند کمک به افزایش حجم ادرار تا خیط و پیت کردن زباله، سموم، رسوبات نمک از کلیه ها. آن می تواند کمک به پاک کردن کلیه ها و کلیه ها دفع زباله های بیشتر کمک کند.

آب آلبالو خواص آنتی بیوتیک و می توان آن را به عنوان درمان طبیعی برای جلوگیری و درمان عفونت ادراري و عفونت کلیه گرفته شده است.

Buchu می تواند کمک به جلوگیری از التهاب در کلیه ها بیشتر کلیه خسارات وارده را جلوگیری از. همچنین تنظیم اختلال سیستم ایمنی بدن و افزایش ایمنی بیمار کمک می توانید.

Misai kucing سنتی اندونزی داروهای گیاهی است و آن است که به طور سنتی برای درمان فشار خون بالا، دیابت و بیماری کلیه پلی کیستیک استفاده می شود.

از بیماران PKD به مقابله با این بیماری زندگی طولانی مدت است و آنها نیاز به درمان طولانی مدت، طرح، بنابراین مهم است که بیشتر طبیعی و ایمن درمان به خاطر اثرات دراز مدت است. از این رابطه دلیل آن می تواند کمک سهولت علايم و عوارض و در عین حال کوچک شدن کیست های کلیوی، تعمیر کلیه بافت های آسیب دیده و به تدریج بهبود عملکرد کلیه، درمان گیاهی چینی انتخاب خوبی است. چه داروهای مهم تر، گیاهی خفیف طبیعی و ایمن، حتی اگر آنها را برای مدت طولانی گرفته شده بنابراین بیماران مبتلا به عوارض جانبی و یا صدمات نگران در مورد نیاز.

هر چند درمان گیاهی طبیعی و ایمن به مشورت دکتر قبل از مصرف هر گونه گیاهان برای اثربخشی و ایمنی به خصوص اگر شما در حال مصرف داروهای تجویز شده و یا داروهای دیگر لازم است. داروهای گیاهی مختلف هر بیمار خاص بیماری و شرایط فیزیکی مورد نیاز است.

http://www.pkdclinic.org/pkd-treatment/358.html



:: بازدید از این مطلب : 20474
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

 ما يسبب الغثيان والقيء في PKD

ما أسباب الغثيان والقيء في بكدناوسيا والقيء طبقات شعور بعدم الارتياح في المعدة، وأن المرضى الذين يعانون من PKD معرضة لخطر أعلى من الغثيان والقيء من عامة السكان. ما هي أسباب الغثيان والقيء في PKD؟ مع توضيح أسباب دقيقة يمكن ضمان المعاملة التالية، لأسباب مختلفة بحاجة إلى إدارات مختلفة.

تمدد الأوعية الدموية في الدماغ: مضاعفة شائعة "مرض الكلي المتعدد الكيسات". ووفقا للبحوث، الناس مع PKD لديهم من 5% إلى 10% خطر الإصابة بتمدد الأوعية الدموية في الدماغ. صداع حاد مفاجئ، والغثيان والتقيؤ، وألم عند تحريك الرقبة كل يمكن أن تذكرنا أن تولي اهتماما لتمدد الأوعية الدموية في الدماغ. في هذه الحالة، إجراء التشخيص الدقيق والعلاج الصحيح للتعامل مع هذا التعقيد حاسم بالنسبة لصحة المرضى عموما. إذا كان لديك الغثيان والقيء بسبب هذه القضية، ينبغي أن أقول لكم طبيب على الإنترنت في الوقت المناسب حيث أن يمكن أن تساعدك على جعل خطة علاج الصحيح وخطة نظام غذائي صحي.

بناء عدد كبير جداً من النفايات والسموم: وعادة ما يحدث هذا العرض عند بعض الخراجات الكلي قد نمت كبيرة جداً وتضطهد أنسجة الكلي المحيطة بهم. عند تلف أنسجة الكلي بالكلى الخراجات، لا يمكن القيام بعملهم عادة وإيداع النفايات ثم الإفراط في الكلي. نتيجة لذلك قد يعاني المرضى الذين لديهم PKD والخراجات الكلي كبيرة من الغثيان والقيء بسهولة. في هذه الحالة، مطلوب الكلي إصلاح المعاملة أو العلاج بالإحلال الكلي يحولون أعراض المرضى والحفاظ على حياتهم الأساسية.

علاج غسيل الكلي: عند الكلي مرضى هي عاملة 15% أو أقل، وأنها قد تبدأ الغسيل الكلوي. إذا دياليزاتي تدفقات سريعة جداً، ومع ذلك، لا يمكن إزالة الكثير من النفايات في الدماغ من الجسم تماما التي من المرجح أن تسبب الغثيان والقيء. ولذلك، تذكير الطبيب أو الممرضة للتأكد من دياليزير هو العمل بشكل طبيعي ضروري جداً.

أسباب مختلفة بحاجة إلى إدارة النسبية. إذا كان لديك PKD وتجربة متكررة من الغثيان والقيء، يمكنك ترك رسالة لنا، حيث أننا يمكن أن تساعدك على العثور على العلاج الصحيح.

 



:: بازدید از این مطلب : 832
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

 روش های جایگزین به منظور بهبود عملکرد کلیه 17 با PKD

PKD بيماران با عملکرد کلیه از 17% به این معنی که شرایط بیماری به مرحله چهارم رشد کرده و آن به زودی وارد مرحله نهایی بدون درمان موثر.

بیماران در این مرحله خواهد شد توسط پزشکان خود را برای آماده شدن برای پیوند کلیه یا دیالیز توصیه می شود. این مرحله بسیار حیاتی برای بیماران مبتلا به PKD نیز است. اگر بیشتر مانع زوال و عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته، بیماران در این مرحله برای سال های بسیاری بدون پیشرفت به مرحله نهایی بنابراین برای جلوگیری از پیوند کلیه و دیالیز اقامت می تواند.

روش های جایگزین است که می تواند کمک به درمان PKD و بهبود عملکرد کلیه در حال حاضر عبارتند از: میکرو چینی طب Osmotherapy و طب. هر چند مرحله 4 PKD قابل درمان است، بسیاری از چیزهایی که می تواند به کمک بیماران کمتر رنج می برند و زندگی طولانی تر انجام می شود وجود دارد.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یک برنامه کاربردی خارجی داروهای گیاهی چینی است. داروهای مختلف بیمار خاص بیماری و شرایط بدنی پس از تشخیص دقیق انتخاب خواهد شد. این داروها را میکرونیزه، قرار داده کیسه های کورتیکو استروئیدها و خیس سپس محلول آماده شده. این مرحله می تواند تا حد زیادی بهبود اثربخشی داروهای چینی و غلبه بر اشکالات داروهای سنتی چینی طعم تلخ و تحریک به غشاء مخاطی دستگاه گوارش کمک می کند.

کیسه های کورتیکو استروئیدها خواهد شد قبل از درمان گرم. در طول درمان بیماران خواهد شد در پشت خود را دروغ با 2 کیف کورتیکو استروئیدها در كليه مناطق خود قرار داده. مواد تشکیل دهنده فعال در داروها به طور مستقیم می تواند به کلیه ها را وارد کنید و عمل در این کیست های کلیوی و ضایعات کلیوی. بعد از حدود یک هفته در نرم افزار بیماران دارند واضح بهبود شرایط بیماری خود را با تدریجی کوچک شدن کیست های کلیوی و کلیه بافت های آسیب دیده تعمیر.

هنگامی که کیست های کلیوی منقبض شده است، دولت ظلم و ستم در کلیه ها رها خواهد شد. زمانی که کلیه بافت های آسیب دیده تعمیر کلیه توابع بهبود یافته است. چه تر است, میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان های جایگزین برای بیماران مبتلا به PKD است که متفاوت از پیوند کلیه یا دیالیز است. این یک برنامه کاربردی خارجی و جراحی نیست. طبیعی و ایمن است و بيماران از درد و یا هر گونه عوارض جانبی رنج می برند.

Alternative Methods To Improve Kidney Function 17 With PKD

http://www.pkdclinic.org/pkd-treatment/360.html



:: بازدید از این مطلب : 1701
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 15 صفحه بعد