نوشته شده توسط : pkdcured.org

برای بیماران PKD وجود دارد بدون درمان در این جهان به عنوان آن متعلق به بیماری ژنتیکی.با این حال، به عنوان کارآمدترین PKD درمان امروزه، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بیشترو بیشتر محبوب در میان تمام جهان در حال تبدیل شدن. شاید شما می خواهم بدانید کهچگونه رفتار میکرو و چین طب Osmotherapy PKD و کجا می PKD بیماران دریافت میکرو چینیپزشکی Osmotherapy. در آن صورت، محتوای دنبال مي شود.

چگونه رفتار میکرو چینی پزشکی Osmotherapy PKD

به عنوان توسعه جدید طب گیاهی چینی، طب چینی میکرو Osmotherapy خارج استفاده میشود. PKD بيماران فقط نیاز به دروغ روی تخت به درمان را به عنوان دو کیسه پر از پردازشطب گیاهی چینی تحت پایین پشت بيمار قرار داده است. دستگاه اسمز مواد فعال در طبگیاهی چینی دریافت به طور مستقیم به کلیه ها از طریق permeating به پوست کمک می کند.

پس از توابع افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کاهش توانایی سلول های مخاط ترشح مایعکیست، بهبود گردش خون در دیواره کیست و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیوارکیست كيست مايع، بنابراین به طور طبیعی کیست، جذب، شود خواهد شد.

که در آن بیماران PKD میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می توانید

بنابراین بیماران خارجی اگر آنها علاقه مند به این درمان های طبیعی به چین آمده که امروزهOsmotherapy طب چینی میکرو فقط در چین، استفاده می شود.

به طور کلی بعد از یک ماه درمان Osmotherapy طب چینی میکرو علائم واضح است که توانرها خواهد شد. بیماران میکرو چینی Osmotherapy دارو خانه را همچنان به استفاده از بهدرمان اثر پیشنهاد خواهد شد. ممکن است که شما برای آمدن به چین برای درمان است.اگر بله و هنوز هم دیگر سوالی دارید، شما می توانید راه شما ترجیح می دهید برای تماس با ما, ما بسیار خوشحالم برای کمک به شما بیشتر است.



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

همانطور که همه میدانیم, Disease(PKD) کلیه Polystic بیماری های ژنتیکی و راستیاست. بیماران PKD باید یافت بسیاری از روش های درمانی برای درمان این بیماری دردناک.با این حال، امروزه بیشتر درمان عارضه جانبی است. در بیمارستان ما درمان جدید برای PKDکه osmotherapy میکرو چینی پزشکی وجود دارد.

میکرو چینی osmotherapy پزشکی چیست؟

Osmotherapy پزشکی میکرو و چین طبیعی درمان جادویی، که به خصوص برای استفاده دردرمان PKD است. درمان ساده اما ترکیبی از گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی و تجهیزاتمدرن نیست. ما گیاهان چینی پزشکی با توجه به شرایط مختلف بیمار انتخاب می شوند، وما گیاهان پزشکی چینی نیز باید تابع از بین بردن کیست.

چگونه است osmotherapy میکرو چینی پزشکی اقدام کنم؟

step1: ما النباتات الطبية چینی با توجه به شرایط بیمار را انتخاب کنید.

مرحله 2: النباتات الطبية چینی را به پودر شویم.

مرحله 3: ما قرار داده و پودر به دو کیسه های پزشکی. سپس ما آنها را در بخش بيمارانپوشش.

مرحله 4: زیر تجهیزات حرفه ای کمک فعال ترکیب چینی پزشکی می تواند نفوذ به بخشکلیه.

توابع اصلی میکرو چینی پزشکی osmotherapy

عملکرد اصلی این درمان ترویج گردش خون و حذف ترکیب کیست. به خاطر کیست پوششدر کلیه است که منجر به کلیه مواد غذايی که بدن مورد نیاز و زباله به طور معمول نمی تواند تخلیه را جذب نمی. هنگامی که نفوذ ما پودر چینی پزشکی به کلیه آسیب دیدهخواهد بود به بهبود سلول های کلیوی بسیار و عروق کلیوی بهبود یافته است. نیز, ترکیبکیست جذب خواهد شد. بنابراین عملکرد کلیه به تدریج بهبود یافته است. مهم ترین چیزاست که ما درمان است نه هر سمت – اثر، هنگامی که شما درخواست ما درمان, شمامی توانید به خودتان لذت ببرید.

برخی دیگر درمان های طبیعی برای PKD مثل osmotherapy میکرو چینی پزشکی وجود دارد.اگر شما بیمار PKD به بیمارستان ما می آیند و شما می توانید به دست آوردن سلامت.تماس با پزشکان آنلاین ما و یا ارسال ایمیل به من.



:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

بیماران PKD که آیا دیالیز که بسیار دردناک است و آن تنها راه حل موقت درمان دائمی اثر بهPKD را می دانستند. بنابراین به عنوان نتیجه، بسیاری از بیماران PKD می خواهید برای پیدا کردن درمان های دیگر علاوه بر دياليز به درمان PKD.

کاستی دياليز

بدون گفت، انجام دياليز کاستی های بسیاری است. به عنوان مثال، بیماران کم خونی،فشار خون بالا، نوعی قمار عضلات، استفراغ و سردرد بعد از دياليز ظاهر می شود. مهمترین چیز این است که دیالیز نمی PKD از ریشه می تواند درمان است. عملکرد کلیه را بهبودخواهد شد بدون توجه به چند بار شما را به انجام دياليز،.

دیگر گزینه های درمانی برای درمان PKD

Osmotherapy پزشکی چینی میکرو ایجاد برای درمان PKD در بیمارستان ما است. ترکیبی ازگیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی و تجهیزات مدرن است. فرایند پیچیده است و ما اولانتخاب مناسب گیاهان پزشکی چینی و ما آنها را به پودر ریز و هدف از آن بهبود اثرپزشکی. سپس پودر کوچک به دو کیسه های پزشکی قرار. ما آنها را بر روی پوست بیماراست که همزمان با کلیه قطعات پوشش. طوری که طب چینی به بخش کلیه آسیب دیدهبه راحتی نفوذ می تواند در این زمان ما تجهيزات، استفاده کنید.

عملکرد اصلی این درمان ترویج گردش خون و حذف ترکیب کیست. به خاطر کیست در کلیهپوشش کلیه مواد غذايی است که مورد نیاز بدن جذب نمی و زباله های تخلیه به طور معمول نمی باشد. هنگامی که نفوذ ما پودر چینی پزشکی به کلیه آسیب دیده همراه کلیهخواهد بود بهبود زیادی و عروق کلیوی بهبود یافته است. نیز, ترکیب کیست جذب خواهد شد. بنابراین عملکرد کلیه به تدریج بهبود یافته است.

ما درمان بسیاری از بیماران PKD بهبود عملکرد کلیه خود را کمک کرده است. پس به اثباتاین واقعیت که میکرو چینی پزشکی Osmotherapy گزینه خوب علاوه بر دياليز به درمان PKDاست. ارسال ایمیل به من اگر شما علاقه مند در درمان ما.



:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

از آنجا که آن با عملکرد کلیه دیپلم نزدیک است همانطور که برای بیماران PKD GFR (میزانفیلتراسیون گلومرول) ناآشنا، نیست. زمانی که بیماران با PKD تشخیص داده می شوند، کهبه معنی عملکرد کلیه آنها بسیار کاهش و GFR، بیش از حد رو به کاهش است. در اینزمان لازم برای بیماران PKD برای افزایش سطح GFR طبیعی است.

در واقع سلول های کلیه بازی واقعا عملکرد کلیه و آنها می توانید فیلتر ضایعات از بدن. اینتابع قابل فیلتر به عنوان GFR را به ما تماس بگیرید. اما هنگامی که بدن به بیماری آسیب دیده است، خون، که تشدید بار گلومرول آلوده شود خواهد شد. بنابراین تعادل سطح فیلترمختل خواهد شد. در این مورد بیماران PKD قرار است به پیدا کردن درمان طبیعی برای درماناین بیماری.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Osmotherapy پزشکی چینی میکرو خوب چینی درمان طبیعی برای افزایش سطح GFR برایبیماران مبتلا به PKD است. این درمان کامل اثر ما گیاهان چینی پزشکی و تجهیزات مدرنمی سازد. همانطور که برای میکرو چینی پزشکی که ما النباتات الطبية چینی به میکروچینی النباتات الطبية به پودر و ما آنها را به دو کیسه های آماده است. سپس بیماران PKDقرار است در بستر، دروغ ما پوشش پزشکی کیسه در پشت بیمار. زمان استفاده ازتجهیزات است که می تواند کمک به طب چینی برای نفوذ به بخش های کلیه به راحتیاست. عملکرد این درمان کیست جذب و ترویج گردش خون. این کیست GFR به طور جدیمانع، اما زمانی که آنها در دیدار با ما طب چینی، آنها مهار جذب می شود و می خواهد شد. و پس از گردش خون بهتر خواهد شد کلیه سلول ها و رگ های زیادی، تعمیر خواهد شد.

شما می خواهید را ما درمان طبیعی این رویای برای افزایش سطح GFR برای PKD بیماران دربیمارستان ما است. تنها شما را به چین می آیند می توانید درمان پزشکی چینی استفاده کنید. قبل از شما در آینده، لطفا تماس با پزشکان آنلاین یا به من پیام ارسال.



:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

پیوند کلیه رایج ترین و موثر ترین درمان برای نارسایی کلیوی بیماران به زندگی سالم وطولانی است. با این حال، شما می دانید، فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) بیمارانپرخطر از بیماری توسط مورد حمله دوباره بعد از پیوند کلیه رنج می برند. سپس چه درمانطبیعی است که می توانید آنها را ذخیره کنید? در حال حاضر ما را مطالعه

درمان های سنتی چینی

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

درمان های سنتی چینی چینی گیاهی طب-خواندند،، از طریق راه های پزشکی برنامه هایمختلف، مواد فعال در طب می تواند وارد بدن و به بازی به طور موثر، در رگ های خونی میتواند ترویج گردش خون تمیز کردن مواد سمی در خون و بافت های آسیب دیده تعمیر کارآمده است. درمان نماینده ما. Osmotherapy طب چینی میکرو، پیشنهاد شده است.

با توجه به شرایط فیزیکی خاص بيماران، نوع و دوز سبزی انتخاب شده است. پس ازپردازش این طب آنها در کلیه مناطق خارجی اعمال می شود. مواد فعال در طب می تواندصرف رگ های خونی، مقاومت در برابر التهاب، جلوگیری از تشکیل لخته و تنزل مانه. باترمیم کلیه ساختار و خون سالم پرفيوژن مسدود کردن این آسیب کلیه و عملکرد کلیه دراکثر درجه معکوس شود می تواند.

درمان های دیگر عبارتند از: عصاره خوراکی، طب سوزنی، حمام و غيره. همه آنها در ترویجگردش خون و تمیز کردن مواد سمی کار می کنند. با تامین خون سالم بیماری کلیه وعوارض دیگر remitted می تواند.

اگر شما اتفاق می افتد به بيماران فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS)، می توانیدسعی کنید از ما درمان طبیعی برای جلوگیری از پیوند کلیه را داشته باشد. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر، شما می توانید تماس با پزشکان آنلاین ما، ما را ترک پیام و یاارسال ایمیل به من, ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ.



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

هنگامی که توسعه بیماری نارسایی کلیه پیوند کلیه تنها گزینه برای بیماران فوكال سگمنتالگلومرول اسکلروز (FSGS) خواهد بود? درمان جایگزین برای پیوند کلیه برای بیماران فوكالسگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) چیست؟ اینجا ما خواهد شد بحث در مورد این موضوع.

امروزه Osmotherapy طب چینی میکرو به عنوان درمان جایگزین به پیوند کلیه در نظر گرفته.این درمان براساس از داروهای گیاهی چینی از طبیعت چه تر است, دو کیسه های پر شدهبا فرآوری داروهای گیاهی چینی زیر پایین پشت بيمار قرار دارد، کمک می کند تا دستگاهاسمز مواد فعال کنید به طور مستقیم به کلیه ها از طریق permeating به پوست، بنابراینتحریک دستگاه گوارش می تواند اجتناب شود. از این نقطه نظر ایمنی میکرو چینی پزشکیOsmotherapy تضمین شده می تواند.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

چرا ما Osmotherapy طب چینی میکرو درمان جایگزین به پیوند کلیه در تماس است؟ که دلیلآن می تواند کمک به ترمیم آسیب کلیه و عملکرد کلیه از طریق از بین بردن سیستم ایمنیاز بدن و ضد التهاب و ضد انعقادی، تخریب بهبود گردش خون ترویج همانندسازي DNA ازسلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و ارائه کلیه مواد مغذی را بهبود می یابند. در آن صورتفوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) بیماران می تواند موثر جلوگیری از دياليز و کلیهپیوند. که چرا بیماران فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) بیشتر خارجی سعی میکرو چینی پزشکی Osmotherapy آمده است.

پس چرا ما بیماران فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) Osmotherapy طب چینی میکروشدت اینجا توصیه می شود؟ فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) متعلق به بیماریهای خود ایمنی و آن میزان عود بالا بعد از پیوند کلیه است و این میزان حتی تا 50% برسد.بنابراین بسیاری از موارد در کلینیک یک بار کلیه جدید شکست خورده است دوباره ما راملاقات کرده اید، بيماران به دياليز به تجربه دوباره و یا دریافت 2 یا بیشتر پیوند کلیه.

یک سوال در مورد این درمان جایگزین برای کلیه پیوند استقبال برای ارسال پیام و یا به طور مستقیم مشورت پزشک آنلاین ما آزادانه، ما خوشحالم برای کمک به است.



:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) به درمان در کلینیک آسان است، بعضی از بیمارانبه داروهای غربی خوب پاسخ. چه تر است, فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) میزانعود بالا بعد از پیوند کلیه است. شما با درمان فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS)فعلی خود راضی هستید؟ در حال حاضر ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین فاصله کانونی سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) روند درمان در بیمارستان بیماری کلیهShijiazhuang را دنبال کنید.

اول، ما باید برای جلوگیری از التهاب در کلیه ها. که مشکل است. بسیاری از طب غربی وطب چینی می تواند دستیابی به این اثر است. با این حال، این کافی نیست. سرکوبایمنی ما ما آسان خواهد بود به عفونت و بیماری عود آسان است. بنابراین، ما نیاز بهمرحله دوم که حذف سیستم ایمنی ماتریس پیچیده و سلولی در کلیه ها.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

حذف كمپلكس ايمني در کلیه ها، ما استفاده از طب گیاهی چینی. از آنجا که مواد فعالگیاهان چینی می توانید ترکیب با کمپلکس ايمنی، تقسیم آنها را و آنها را از بدن تخلیه.علاوه بر این، طب چینی می تواند dilate عروق خونی، بهبود گردش خون و افزایش جریانخون در کلیه ها، بنابراین سیستم ایمنی سلولی و پیچیده ماتریس که باعث فیبروز کلیوی درتصویر کردن مرخص می تواند.

مهم ترین چیز در کل فرایند درمان فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) برای تمیز کردنخون و سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر است. این مرحله سوم است. برای تمیز کردنخون طب غربی همودياليز است. با این حال، تصفیه خون تنها می تواند حذف سموم مولکولهای کوچک مانند کراتینین و اوره و اسيد اوريك. مولکول سموم مانند هموسيستئين و رتینولاتصال پروتئین هنوز در خون و آسیب های جدی تر شود. با این حال شما در مرحله برایدیالیز است. در طب چینی، گیاه میکرو و چین نیز اثر تصفیه خون بشه؟

امروزه، بیشتر و بیشتر خارجی بیماران آمده Shijiazhuang کلیه بیماری بيمارستان برایدرمان FSGS. اگر شما در حال تلاش خود را برای جلوگیری از پیوند کلیه و دیالیز، ماخوشحالم برای کمک به است



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

گزینه های درمان برای فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) با كراتي 7.2 چیست؟ اگرسطح كراتينين در حال حاضر به 7.2 میلی گرم در دسی لیتر و یا سطح مشابه افزایش یافته است به عنوان یک بیمار با فاصله کانونی سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS), سپسمطالب زیر مفید باید باشد.

اولا, شما باید بدانید که کراتینین 7.2 بگویید شرایط در حال حاضر توسعه مرحله 5 بیماریمزمن کلیه که به پایان مرحله بيماري مزمن كليوي. هم اکنون ما را ببینید چه گزینه هایدرمان برای فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) با كراتي 7.2 است.

پیوند کلیه و دیالیز

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

در بسیاری از کشورها پیوند کلیه یا دیالیز آخرین انتخاب برای بیماران در مرحله 5 بیماریمزمن کلیوی به نظر می رسد. درست است که دياليز واضح کاهش کراتینین 7.2 بوده وتسکین برخی از علائم دیگر اما آن نمی تواند بیماری کلیوی را از ریشه درمان است. بادرمان دياليز بيماران حجم ادرار کمتر و کمتری را تجربه خواهید کرد و در نهایت آنها را مجبوربه دریافت پیوند کلیه. چه تر است, برخی از بیماران ممکن است مشکلات های مختلفدياليز است مانند سردرد، تهوع، استفراغ، گرفتگی عضلانی، فشار خون و کم.

طب چینی میکرو Osmotherapy

ما اعتقاد داریم که هیچ یک کلیه بیماری بیمار به تجربه پیوند کلیه یا دیالیز می خواهد. به عنوان گزینه درمان دیگری برای فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS)، میکرو چینیOsmotherapy پزشکی بیماران جدید امید به ارمغان می آورد.

FSGS بيماران فقط نیاز به دروغ روی تخت را درمان این است که چون میکرو چینی پزشکیOsmotherapy خارج می شود. دو کیسه های پر شده با فرآوری داروهای گیاهی چینی تحتپایین پشت بيمار قرار داده، دستگاه اسمز به تضمین ورود مواد فعال به طور مستقیم در کلیه ها از طریق جریان خون و permeating به پوست استفاده می شود. پس از توابع گسترشعروق خونی، بهبود گردش خون، از بین بردن خون گرفتگی ها و سیستم های ایمنی از بدن،ضد التهاب، ضد انعقادي، ترویج همانندسازی از کلیه سلول های آسیب دیده و ارائه مواد مغذی کلیه ها آسیب کلیوی را می توان تعمیر و عملکرد کلیه را بهبود. طبیعتا کراتی 7.2 بهمحدوده طبیعی می آید.

بنابراین، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy در کلینیک به کمک کانونی سگمنتال گلومرولاسکلروز (FSGS) بیمار جلوگیری از دیالیز یا خلاص شدن از دياليز موثر استفاده می شود.شما علاقه مند در این درمان طبیعی برای فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS)? راهشما را با ما تماس بگیرید اگر سوالی داشتن ترجیح می دهند را انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

با توسعه شرایط مختلف از علائم از جمله پروتئين در ادرار ممکن است ظاهر می شود.گاهی اوقات، تنها غربی داروهای استروئید و عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی کافیبرای کنترل وضعیت خوبی نیست. پس چه شده است بهترین درمان برای FSGS با ++ پروتئینو سطح طبیعی کراتینین?

++ پروتئين در ادرار به معنای عملکرد کلیه آسیب دیده. اما سطح طبیعی کراتینین می گویدعملکرد کلیه آسیب دیده 50 درصد بوده است. تا آن زمان بسیار به درمان این بیماری بهدرستی وضعیت معکوس است. در همین حال، نشان دهنده نشت پروتئين آسیب به غشایفیلتراسیون کلیه. بیش از حد پروتئین از طریق غشاء فشردن شتاب کاهش عملکرد کلیه درسرعت های بالاست. در واقع بسیاری از بیماری کلیوی می تواند توسعه سرعت پایدار و از طریق درمان مناسب آن می توانید بازیابی خوب.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Osmotherapy طب چینی میکرو به عنوان بهترین درمان برای FSGS در نظر گرفته شده است.این است زیرا در تسکین علائم، اما کمک به کار دوباره از طریق تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملكرد كليه کلیه ها با هدف است. به عنوان توسعه جدید داروهای گیاهی چینی،طب چینی میکرو Osmotherapy خارجی اعمال می شود. دو کیسه های پر شده با فرآوریداروهای گیاهی چینی زیر پایین پشت بيمار قرار و دستگاه اسمز خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد برای تضمین مواد فعال به طور مستقیم در کلیه ها از طریق جریان خون وpermeating به پوست وارد می شوند. به عنوان چگونه آن را به کلیه ها ذخیره شماپیشنهاد کلیک کنید اطلاعات بیشتر در مورد میکرو و چین پزشکی Osmotherapy برایاطلاعات بیشتر در مورد این درمان FSGS بهترین کار کند.

با بهبود عملکرد کلیوی وجود دارد شکی نیست که ++ پروتئین منفی تبدیل خواهد شد وبنابراین FSGS به طور موثر نارسایی کلیه در حال توسعه اجتناب شود خواهد شد وضعیت،توان معکوس خواهد شد. سوالی دارید؟ انتخاب راه شما ترجیح می دهید برای تماس با ما،ما خوشحالم برای کمک به شما بیشتر است.



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

یکی از بیماری کلیه است که نوع گلومرولونفريت فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS)است و این بیماری در زخم که داخل بعضی از گلومرول، در نتیجه، گلومرول می توانند رگهای خونی به فیلتر هموار رخ می دهد. بنابراین همانطور که زمان می رود کراتینین بیمارانکلیوی به سرعت افزایش می دهد و هنگامی که کراتینین به 4.9 در حال افزایش است، کهبه معنی بیماری کلیوی به نارسایی کلیه در حال توسعه است. تا آن زمان برای بیمارانفوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) با كراتي 4.9 به پیدا کردن درمان طبیعی موقعاست.

علل برای فوكال سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS)

1-دلیل داخلی

ایمنی پایین بیماران دلیل داخلی می تواند منجر به فاصله کانونی سگمنتال گلومرول اسکلروز(FSGS) است. بنابراین بسیاری از كمپلكس ايمني در حلقه های مویرگی گلومرول سپردهخواهد شد به دلیل ایمنی پایین سلول های التهابی به کلیه مزاحم شدن می تواند. درگذشته می تواند باعث فاصله کانونی سگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS).

2-دلیل خارجی

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

دلیل اصلی خارجی عفونت، به عنوان مثال، مزاحم شدن سرما و دیگر آنتی ژن به بدن وترکیب آن با آنتی ژن های ذاتی از بدن. با گردش خون این ترکیب آنتی ژن در گلومرول حلقهنازک که می تواند منجر به سلول های اپیتلیال گلومرول سگمنتال ماکولا ماده واریز خواهد شد.

درمان طبیعی برای فوكال سگمنتال گلومرولي، (FSGS)

Osmotherapy پزشکی چینی میکرو ایجاد اصلی بیمارستان ما دستاورد بزرگ در درمان فوكالسگمنتال گلومرول اسکلروز (FSGS) را به دست آورده است. این درمان سنتی چینی النباتاتالطبية و تجهیزات مدرن و حرفه ای با هم، که می تواند اثر درمانی خوب بازی ترکیب. ماانتخاب النباتات الطبية چینی که تابعی از گسترش به عروق و ما آنها را به پودر میکرو. تحتکمک تجهيزات مدرن طب چینی فعال می تواند به بخش های کلیه از طریق پوست نفوذ.

گسترش عروق، مقاوم در برابر التهاب و تخریب راه اصلی برای درمان فوكال سگمنتالگلومرول اسکلروز (FSGS) هستند. و Osmotherapy پزشکی چینی میکرو تمام توابع از آنها.هنگامیکه به طب چینی فعال ما به کلیه طوری آسیب دیده رگ های خونی بسیار گسترشخواهد یافت آن سلول های التهابی می تواند تعمیر. و ضایعات از بدن تخلیه به تدریج.همانطور که زمان می رود، التهاب گلومرول بیش از حد توان تعمیر, خواهد شد. تابع مهم ایندرمان قادر به بهبود سیستم ایمنی بدن بیمار است. و ما می دانیم که ما داشته باشدسلامتی خوب اگر ایمنی بدن قوی داریم. در گذشته 4.9 کراتينين در بيماران فوكال سگمنتالگلومرول اسکلروز (FSGS) به سرعت کاهش خواهد شد.

خبر خوب برای شما وجود دارد، ما باید مقدار زیادی استفاده بیماران فوكال سگمنتال گلومرولاسکلروز (FSGS) ما از درمان های طبیعی درمان و ما كراتي 4.9 با موفقیت برای آنها کاهش یافته است. اگر شما می خواهید برای آمدن به بیمارستان ما، تماس با ما پزشکان آنلاین ویا شما می توانید ارسال ایمیل به من.



:: بازدید از این مطلب : 1115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()