نوشته شده توسط : pkdcured.org

دیالیز یک درمان معمول برای مقابله با بیماری کلیوی است. بنابراین، بیماران بدانم چه مدتمی توانید آنها زندگی می کنند مبتلا به نفروپاتي ديابتي در دياليز است.

به عنوان یک ماده در واقع طول عمر نفروپاتي ديابتي عمدتا در شرایط بیماری بيماران مانندتاریخچه بیماری سن بیمار وضعیت بیماری خاص بستگی دارد.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

دياليز است یک بیماری است که در آن محصولات مواد و زباله های سمی از توسط فیلترخون حذف خواهد شد. دیالیز نیز می تواند برخی از علائم دردناک مانند تهوع و استفراغ راکاهش دهد. اما, برای بیماران مبتلا به مدت طولانی دیالیز، آنها از نشانه های جدی مانندعضله گرفتگی روده ها کم خونی رنج می برند. و مدت طولانی دیالیز نیز باعث کاهشایمنی به طور جدی. بهمين بيماران آلوده به راحتی دریافت کنید. در واقع دياليز فقط 10%عملکرد کلیه، انجام دهید و دياليز فقط بازی نقش از بین بردن مواد سمی و مایع اضافی آننه تابع تولید ادرار و همچنین سلول های قرمز خون می توانید بازی. بنابراین، بیماران مبتلابه مدت طولانی دیالیز خروجی ادرار به طور جدی کاهش می. خروجی ادرار کاهش مقدارزیادی محصولات سمی مواد و ضایعات نه از بدن کافی می توان با حذف. این امید به زندگیبه طور جدی تاثیر می گذارد.

درمان های طبیعی در بیمارستان بیماری کلیه Shijiazhuang در تعمیر آسیب کلیه و بهبودعملکرد کلیه موثر ثابت شده است.

درمان های طبیعی موثر در درمان بیماری های کلیه ثابت هستند. درمان طبیعی اثرات بهتعمیر گلومرول آسیب حفظ قند خون در محدوده طبیعی ترویج گردش خون گسترش عروقخونی, دفع مواد سمی و مایع اضافی را ترویج کنند. درمان های طبیعی جلوه های بزرگ بهمنظور بهبود عملکرد کلیه را.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

نفروپاتي ديابتي عوارض دیابت به دلیل محیط پیچیده متابوليسم را در بدن انسان، بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي توسعه سریعتر کاهش عملکرد کلیه رنج می برند. سپس بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي چه برای بهبود پيش آگهي نفروپاتي ديابتي انجام.

1. کنترل قند خون

نفروپاتی دیابتی دیابت، که هم به معنی که قند خون غیر طبیعی نقش مهمی در کنترلتوسعه کلیه فیبروز هر چند موثر بر متابوليسم عروق خونی ایجاد می شود. اما به علتمجروح کلیه ها و پانکراس سوخت و ساز بدن انسان بدن و رژیم غذایی مصرف شوند تحت تاثیر جدی، بیماران اغلب سطح گلوکز خون لرزان رنج می برند. در مجموع نظارت بر درماندارو و قند خون هستند لازم برای بیماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي.

2. کنترل فشار خون

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

فشار خون بالا نه تنها می تواند باعث احساس ضعیف مانند سرگیجه و سردرد، بلکه می تواند کلیه فیبروز پیشرفت از طریق بدتر شدن پروتئین ادرار جمع آوری و آسیب سلول هایخونی. انتخاب اول در میان داروهای ACEI و ARB میباشد با این حال، عوارض ACEIhyperkalemia، کاهش عملکرد کلیه و خشک سرفه و غیره کاهش فشار خون هدف دربیماران مبتلا به فشار خون دفع 130/80mmHg است.

3. کنترل پروتئین ادرار

با از دست دادن پروتئین بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي ایمنی ضعیف ادم و سوء تغذیه رنجمی برند. با توجه به مطالعه مرتبط با پروتئین ادرار نیز فیبروز کلیه سرعت می توانید. بیماراننیز سعی کنید بهترین خود را برای کنترل ادرار خود پروتئين.

جز دارو درمان بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي باید سبک زندگی سالم برای کنترل اینعلائم را. غذاهای با پروتئین کم کم نمک، کم مایع کم قند و غیره توصیه می شود. علاوه بر این، ورزش در حد متوسط نیز برای ایمنی خود را افزایش و بهبود سوخت و ساز بدنپیشنهاد میشود. بدون سیگار کشیدن و نوشیدن هیچ اولین گام برای بیماران برای کنترلعوارض است.

در مجموع بیماران نفروپاتی دیابتی است که می خواهند به پیش آگهی خوب بهترین خود رابرای کنترل عوارض کنغœم. حالا اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورددرمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید تماس با پزشکان آنلاین ما، ما پیام بگذارید یا ارسالایمیل به من، ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ.



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

نفروپاتي ديابتي عوارض دیابت است. به طور کلی، بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي رنج می برند بیش از انواع دیگر بیماری کلیوی حتی آنها با همان indictors عملکرد کلیه. و آنهامعمولا شروع درمان دياليز در اوایل. سپس هنگامی که بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي باGFR 18 دیالیز باید شروع کنم؟

بهترین زمان دیالیز باید با شرایط فیزیکی خاص بيماران در تصمیم گرفت. برای بیماران مبتلا بهاختلال جدی آب و الکترولیت و اسیدوز متابولیک، دياليز لازم برای نجات جان بيماران و بهبودکیفیت زندگی آنها است. اما برای انجام دیالیز به معکوس تابع کلیه برای بیماران با شرایطثابت، دياليز اولیه توصیه نمی شود.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

در حالی که سوال های دیگر هیچ راهی برای جلوگیری از دياليز با دیابت و نارسایی کلیهGFR 18 هست؟ جواب "بله" است. نزدیک به سی سال تخصص در نفروپاتی دیابتی درمانبراساس کلیه کارشناسان در بیمارستان ما توسعه داده اند یک رویکرد جامع به کمک بیمارنارسایی کلیه، دیالیز جلوگیری از. به طور گسترده ای به عنوان طب چینی میکروOsmotherapy شناخته شده است.

فرآوری داروهای گیاهی را در کلیه مناطق خارج می شوند و مواد فعال در طب در ترویجگردش خون و تمیز کردن مواد سمی در خون، به طوری که رگ های خونی می تواند صرفالتهاب در کلیه ها می تواند به مسدود شدن لخته شدن خون جلوگیری می و کلیه سلولمجروح را می توان با تامین خون سالم تعمیر کار می کنند. با گردش خون صاف می تواندعملکرد کلیه را در ترین درجه ارتقا.

عملکرد کلیه ترویج شده است، با افزایش GFR 18، بيماران مبتلا به نفروپاتي ديابتي از دیالیزمی توانید. حالا اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان براینفروپاتی دیابتی، شما می توانید تماس با پزشکان آنلاین ما، ما پیام بگذارید یا ارسال ایمیلبه من، ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

دیالیز رایج ترین درمان برای زندگی با کیفیت بالا است. با این حال، برخی از محدودیت برایبیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه به دیالیز وجود دارد. تحت شرایط عادی نفروپاتي ديابتيبيماران اگر آنها کمی مشکل قلبی به دياليز اما اگر مشکل قلبی خود جدى است، خوباست اجتناب از آنها باید به دیالیز، در غیر این صورت، زندگی آنها در خطر خواهد بود.

نفروپاتي ديابتي عوارض دیابت است. به علت عوارض بیشتر نفروپاتی دیابتی معمولا رنج می برند بیش از انواع دیگر بیماری های کلیوی حتی با همان indictor عملکرد کلیه. و بیمارانمعمولا قبول دياليز زودتر با سطح افزایش. اما دیالیز می تواند بیماران را بیشتر عوارض جانبیمانند کم خونی, بیماری فشار خون پایین به استخوان و غيره، بسیاری از بیماران می خواهمبرای پیدا کردن راه های جدید است که می تواند کمک به آنها برای جلوگیری و یا خلاصشدن از شر دياليز.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

میکرو چینی Osmotherapy طب چینی گیاهی طب خواندند،، نوع و دوز گیاهان به بيماران با توجه به شرایط فیزیکی خاص خود داده می شود. پس از پردازش، داروها در کلیه مناطقخارجی، کار بر روی رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انجماد تواند و اهانت آمیز ماتریکسسلولی اعمال می شود. با ترمیم کلیه ساختار و خون افزایش خونرسانی عملکرد کلیه رامی توان در ترین درجه بهبود یافته است.

شما می دانید نکته کلیدی برای درمان دیابت این است که سطح قند خون و کنترل آن درهمین کار را برای درمان نفروپاتی دیابتی است. بر اين اساس طب چینی میکروOsmotherapy تعمیر می تواند کمک به کسانی که آسیب دیده بافت کلیه و آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر به حفظ نتیجه به بهبود عملکرد کلیه و بیماری کلیوی به معکوس به تدریج.

در مجموع Osmotherapy طب چینی میکرو واقعا انتخاب خوبی برای بیماران مبتلا به نفروپاتيديابتي به جلوگیری از دیالیز است. بنابراین بیماران مبتلا به مشکلات قلبی نیز زندگی باکیفیت بالا زندگی می کنند. حالا اگر شما می خواهید به اطلاعات بیشتر در مورد درمان ماشما می توانید تماس با پزشکان آنلاین ما، ما را ترک پیام و یا ارسال ایمیل به من, ما شمارا در عرض 24 ساعت پاسخ.



:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

شما راضی با فعلی کلیه دیابتی درمان بیماری خود هستید؟ دلیل که چرا وجود دارد بنابراینبسیاری از موارد به توسعه در نهایت به دلیل عملکرد کلیه درمان های فعلی خود را از دست دادن امکان متوقف ساختن نارسایی کلیه است. اینجا ما معرفی کلیه طبیعی دیابتی درمانبیماری نام میکرو چینی پزشکی Osmotherapy.

رگ های خونی در کلیه فیلتر مواد زائد را از خون کمک می کند. اگر سطح قند خون خوب،کنترل شده است با این حال، دیابت، قند خون بالا رگ های خونی می تواند نابود. با گذشتزمان، کلیه ها توانایی فیلتر خون به تدریج از دست بدهند. بعد آن ممکن است کاملا کارنکند و توسعه به نارسایی مزمن کلیه. برای بسیاری از بیماران با بیماری کلیوی دیابت,درمان آنها عمدتا برای قند خون و فشار خون و مشکل قلبی و چربي هستند. بسیار ضروریو مهم است، اما دور از به اندازه کافی به وضعیت کلیه است. است که چرا بسیاری ازمردم صرفه جویی نمی تواند در کلیه ها خود را به موقع. دشوار است برای بازیابی خواهدبود پس از آن به مرحله پنجم شد. شما می دانید هنگامی که سلولهای کلیه شما تبدیلبه ضایعات آن را دوباره ذخیره کرد.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

اگر درمان به خوبی ما می تواند کمک کاهش سموم در تعمیر بدن خود سلول های کلیهآسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. با این حال اگر به موقع درمان نشود عملکرد کلیه خود راسریعتر از قبل کاهش می دهد.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند عملکرد ویژه ضد التهاب، ضد انعقادي، تخریب،گسترش عروق خونی بهبود گردش خون حذف مجتمع حالت سکون و ایمنی بدن خون از بدنترویج همانندسازی ذاتی سلولهای آسیب دیده و ارائه کلیه ها مواد مغذی, که می تواند نهتنها کنترل قند خون، همچنین بهبود عملکرد کلیه به تدریج. توسعه جدید داروهای گیاهیچینی در آینده از طبیعت، بنابراین شما لازم نیست به نگرانی در مورد عوارض جانبی است.شما پیشنهاد نحوه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy برای اطلاعات بیشتر در مورد آن راکلیک کنید.

به یاد داشته باشید که تنها راه برای جلوگیری از دیالیز این است که کلیه ها خود را ذخیره کنید. احساس رایگان برای تماس با ما در صورت داشتن هر گونه سوال.



:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

چه مدت مردم با نارسایی کلیه مرحله پنجم زندگی می کنند و آنها هنوز هم می کنندزندگی عادی است؟ به عنوان آخرین مرحله از بیماری کلیوی مرحله 5 نارسایی کلیه می تواند بدیهی است که کیفیت زندگی تاثیر می گذارد و حتی زندگی را تهدید می کند. اگرشما بیمار با نارسایی کلیه 5 مرحله, شما قطعا مزایای اینجا دریافت کنید.

kidney-symptoms@hotmail.com

واقعا سخت به دادن پاسخ دقیق به چه مدت زندگی افراد با نارسایی کلیه 5 مرحله استکه به دلیل عوامل بسیاری می توانند بر طول عمر برای نارسایی کلیه 5 مرحله است.هنگامی که بیماری نارسایی کلیه 5 مرحله توسعه، به عنوان مثال، اغلب عملکرد کلیه، باعثبسیاری از عوارض به نظر می رسد قطع شده است. با این حال، بیماری های قلبی عروقیبه طور مستقیم می تواند باعث مرگ. آیا هر بیماری های قلبی عروقی وجود دارد طول عمرمی تواند کاملا متفاوت را. چه مدت مردم با نارسایی کلیه 5 مرحله زندگی می کنند البتهبه سن بيماران موجود است.

چه تر است, درمان بیماران را انتخاب کنید را امید به زندگی برای مرحله 5 نارسایی کلیهمختلف. در مقایسه با درمان دياليز پیوند موفق کلیه بیماران زنده دیگر کمک می کند. امابرخی از انواع بیماری کلیوی دارند میزان عود بالا بعد از پیوند و این میزان عود حتی تا 50 درصد، مانند FSGS IgA نفروپاتی نفریت لوپوس و بیماری های خود ایمنی دیگر برسد.

کارشناسان در Shijiazhuang کلیه بیماری بیمارستان امید بیماران در مورد پاسخ به چه مدتمردم با نارسایی کلیه 5 مرحله زندگی می کنند اهمیتی. برای درمان این بیماری به درستیمهم ترین چیز است. شما وجود هر گونه عوارض آشکار سن و غیره خود را به ما بگوییدبیشتر در مورد وضعیت شما چه درمان شما مصرف از جمله استقبال، هستند، و سپس ماشما پزشكي مربوطه توصیه می کند برای کمک به وضعیت شما به مدیریت خوب را از دستبدهد.



:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

چند بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است دچار بیماری های قلبی عروقی، که می تواند به عنوان دیده می شود toppest عامل خطر به زندگی بیمار را تهدید. در نظر گرفتناین بیماران مشتاق به دانستن چگونه برای مقابله با بیماری های قلبی عروقی در نارساییکلیه 5 مرحله است.

افرادی با نارسایی کلیه 5 مرحله است که در افزایش خطر ابتلا به بیماری قلبی عروقیاست. تقریبا بیماران مبتلا به بیماری های قلبی عروقی مرگ از عوارض این از پیشرفت بهپایان مرحله نارسایی کلیه.

همانطور که برای پیشگیری و درمان بیماری های قلبی عروقی کنترل فشار خون و قند بزرگترهستند. علاوه بر این، کنترل مایع ممکن است مهم برای جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی. علاوه بر این، تراکم کم کلسترول باید با رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی کنترل.علاوه بر این، التهاب در کلیه ها ممکن است یک عامل کلیدی برای بالا بردن خطر قلبی عروقی در نارسایی کلیه. نادر عوامل خطر بيماري هاي قلبي عروقي عبارتند از: دفع کم خونی و اختلال متابولیسم کلسیم و فسفر. در اغلب موارد درمان آسپرین معمولا مورد استفاده برای مقابله با بیماری های قلبی عروقی، اما، بیماران طولانی مدت آسپرین درمانیبا برخی از اثرات جانبی مانند ایمنی پایین، اختلال متابولیک خارش پوست تجربه خواهید کرد.

kidney-symptoms@hotmail.com

Regrading این سوال اساسی ترین روش برای مقابله با نارسایی کلیه است. نارسایی کلیهتنها درمان شود خوب، بیماری های قلبی عروقی مناسب می توان کاهش داد.

بهترین درمان برای مقابله با نارسایی کلیه درست است؟ کلیه کارشناسان از Shijiazhuangکلیه بیماری بیمارستان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy را نشان می دهد. این درمانطبیعی شامل بسیاری از گیاهان چینی است که تابع عملکرد کلیه تعمیر.

اولا این درمان می تواند dilate عروق خونی، ترویج گردش خون, تنظیم فشار خون،هیپوکسی را زنده کرده و ایسکمی تا افزایش خروجی ادرار بهتر اشتها کاهش تهوع واستفراغ است.

ثانیا، طول می کشد عوارض برای از بین بردن دفع و هماچوري، دوره نقاهت است عملکردکلیه طبیعی.

ثالثا، این درمان می تواند ساخت تا ساختار طبیعی کلیه ها، کمک به بیماران دیالیز کمتر و یاحتی توقف دياليز.

از طریق این درمان بیماری های قلبی عروقی اساسا کاسته می تواند. اگر شما اتفاق می افتد به کسی که با بیماری های قلبی عروقی، شما باید دکتر خود مشورت کنید و تا حدامکان حفظ زندگی سلامت.



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

مرحله 5 نارسایی کلیه پایان مرحله بیماری کلیوی که به عنوان بیماری سخت ترین در جهاندر نظر داشته است. مگر در مواردی که پیوند کلیه یا دیالیز بیماران مبتلا به نارسایی کلیهمرحله پنجم می تواند هر چیزی در مورد آن را ندارد. با توجه به عوارض جانبی تقریبا همهافراد مبتلا به بیماری کلیوی بیمار از دیالیز و یا کلیه پیوند دارد. وجود هر گونه شانس جدیدبرای بیماران را از از نارسایی کلیه 5 مرحله است؟

کلیه کارشناسان از Shijiazhuang کلیه بیماری بيمارستان درمان طبیعی را توصیه می کنند.درمان طبیعی با توجه به دوره درمان توسعه یافته است.

"چهار" یک "" درمان

kidney-symptoms@hotmail.com

این درمان است که با تمرکز بر نوآوری عملکرد کلیه است. آن از بطری ترکیب Maikang دوزخوراکی طب چینی، دوز خارجی و شنا حمام با طب چینی تشکیل شده است.

بطری ترکیب Maikang. تابع اصلی از درمان این است که ترویج گردش خون، dilate عروقخونی. بیماران بطری ترکیب Maikang می باید روزانه به بهبود گردش خون، خون لخته شدن خون در عروق خونی جلوگیری.

دوز خوراکی طب چینی. مواد اصلی در درمان این برداشت از گیاهان طبیعی که باعث اثراتکمتری برای بيماران است.

دوز برنامه خارجی با طب چینی. این درمان عملکرد ترویج گردش خون عروق خونی گشاد،لایروبی ماتريكس خارج سلولي دارد.

حوضه حمام با طب چینی. این حمام می تواند کمک به بیماران برای ترویج گردش خون درتمام بدن تا محیطی کافی برای کمک به سلول های بیمار دریافت تعمیر.

طب چینی میکرو Osmotherapy

گیاهان چینی در این درمان است عملکرد عملکرد کلیه تعمیر. و گیاهان چینی به پودر تصفیهو بسته بندی به دو کیسه دارو. و سپس بيماران دراز در دو کیسه دارو گردش خون نیز بااین درمان می تواند بهبود.

بیماران از مرحله نارسایی کلیه 5 با بهبود عملکرد کلیه نگه می دارد.



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

ESRD و همچنین به عنوان مرحله 5 نارسایی کلیه، آخرین مرحله بیماری کلیوی است و ما نیزارومیه در چین و برخی کشورهای آسیایی می تواند آنرا. امید به زندگی برای ESRD چيست؟شاید این سوال در مورد توسط اکثر بیماران مراقبت است.

kidney-symptoms@hotmail.com

بیماری کلیه خود را به طور مستقیم مرگ ایجاد نمی کند، اما با توسعه بیماری ظاهر بیشترو بیشتر عوارض قلبي عروقي از جمله و به ویژه هنگامی که وضعیت توسعه ESRD معمولابیماران مرگ از آن عوارض کشنده.

با این حال، بیماران مختلف شرایط متفاوت است. اگر هیچ عوارض هر آشکار سپس امید بهزندگی برای بیماران مبتلا به ESRD است که آسان برای ما درک دیگر، می تواند. علاوه برعوارض، سن بيماران همچنین یکی از عوامل است که امید به زندگی برای گوزن 5 نارساییکلیه می شود. شما به ما ایمیل به من به ما بگویید بیشتر در مورد وضعیت شما استقبالهستند و سپس کارشناسان ما می تواند به شما توصیه پزشکی مربوطه برای کمک بهبهبود امید به زندگی.

کارشناسان در Shijiazhuang کلیه بیماری بیمارستان می گویند آنها توصیه می کنند بیمارانبه نادیده گرفتن پاسخ به طول عمر برای ESRD, است که دلیل آن بی معنی است، چه بایدبکنند به رفتن و پیدا کردن درمان مناسب است که رفتار ESRD از ریشه است.

امروزه دارو درمان طب چینی از جمله حمام, حمام, میکرو چینی Osmotherapy طب گیاهیانما درمانی، و غیره در کلینیک برای کمک به بیماران به تدریج ترمیم کلیه آسیب و بهبودعملکرد کلیه استفاده می شود. شما پیشنهاد برای یادگیری در مورد چگونه آنها بیماریکلیوی موثر از فیلم های رنگی خود را درمان. اینجا را کلیک کنید.

ما اینجا در مبارزه علیه بیماری همراه با شما و کمک به بهبود امید به زندگی برای ESRD باصرفه جویی در کلیه ها خود. احساس رایگان برای تماس با ما در صورت داشتن هر گونهسوال.



:: بازدید از این مطلب : 1491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pkdcured.org

كراتينين 8.1 نشانه معنی است که شما آماده است که در مرحله 5 نارسایی کلیه است.کاهش کراتینین افزایش نقطه کلیدی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. افزايشكراتي نين منجر به بسیاری از علائم در بيماران فیزیکی. بنابراین بیماران مشتاق به کاهشسطح كراتينين بالا به طور طبیعی است. هیچ درمانی برای کاهش سطح افزایش کراتینین درنارسایی کلیه وجود دارد؟

افزایش سطح كراتينين در نارسایی کلیه چرا?

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

در به طور کلی، سلامت کلیه ها برای حذف کردن محصولات مواد و زباله های سمی از بدن،زمانی که کلیه ها توسط بیماری های مختلف کلیوی بیمار اتفاق می افتد حمله به عهدهدارند. کراتینین یک محصول جانبی از پروتئین است که از غذاهایی که ما هر روز است. وسپس كراتي روند به محصولات زباله که عملکرد کلیه ها و مفید مواد که توسط کردن بدنجذب از بدن دفع خواهد شد. زمانی که مشکلی با گلومرول است که با این نسخهها کاربرای فیلتر کردن خون وجود دارد، مواد سمی به تجمع در کلیه ها منجر به بالا كراتي نينآغاز خواهد شد. و با گذشت زمان، مواد سمی بیشتر و بیشتر در کلیه است که منجر بهكراتي نين انباشته می شود بسیار بالا است.

چه نیاز بیماران به کاهش سطح كراتينين بالا انجام دهید؟

دیالیز درمان است که تخلیه مواد سمی و کاهش برخی از علائم مسموميت است. با این حال، دیالیز تنها 10% عملکرد کلیه انجام می، این است که بگوییم دياليز فقط از بین بردنبخش کوچکی از مواد سمی می تواند، مقدار زیادی از حجم بزرگ از مواد سمی نیست ازبدن به طور موثر می توان حذف.

پیوند کلیه گزینه های دیگری برای بیماران مبتلا به کاهش سطح كراتينين بالا است. پیوندکلیه نیز می تواند کمک بیماران در نهایت سفر دياليز.

بهترین راه برای کاهش سطح كراتينين بالا در ترمیم کلیه خسارات وارده و مرمت عملکردکلیه تمرکز باید. Shijiazhuang کلیه بیماری بیمارستان فراهم می کند در بیماران درمانطبیعی نام میکرو = Osmotherapy طب چینی برای بهبود عملکرد کلیه. اراده سطح كراتينينبالا با بهبود عملکرد کلیه کاهش می یابد.



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()