تکرر ادرار در شب به PKD
نوشته شده توسط : pkdcured.org

 تکرر ادرار در شب به PKD

بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند باعث تکرر ادرار در طول شب و روز و شب به خصوص رایج است. بیماران اغلب پیدا کردن آن بسیار آزار دهنده زیرا آنها به نیمه شب اغلب، حدود 3-4 بار در شب حتی هر چند زمانی که آنها را بدون ادرار در مثانه.

در مرحله اولیه PKD عملکرد کلیه می تواند عادی و بیماران می تواند بدون علائم واضح باليني است. با که پیوسته افزایش و بزرگ شدن کیست های کلیوی در هر دو کلیه طبیعی بافتهای کليوی می تواند جایگزین و کلیه توابع خواهد شد به تدریج اختلال. در مرحله اولیه آسیب کلیوی است توبولهای کلیوی است که اول مختل می شود و وجود خواهد داشت کاهش در کلیه توانایی تمرکز و تجلي افزایش خروجی ادرار و تکرر ادرار در شب است.

برخی از بیماران ممکن است که کاهش مصرف مایعات می تواند کمک به کاهش فرکانس از ادرار کردن در شب، اما این نمی تواند کمک کند که خیلی فکر می کنم. بر خلاف آن برای بیماران مبتلا به PKD به منظور محدود کردن مصرف آب خوب است. آنها نیاز به آب بیشتری تا کمک بیشتر خیط و پیت کردن زباله از کلیه، سنگ کلیه و عفونت های دستگاه ادراری را کاهش دهد.

علت ریشه تکرر ادرار در شب از دست دادن عملکرد کلیوی با توجه به به طور مداوم بزرگ کیست های کلیوی است. بسیاری از بیماران PKD عملکرد کلیوی طبیعی بین 40 تا 60 سال سن داشته باشند. هنگامی که عملکرد کلیوی شروع به کاهش GFR (میزان فیلتراسیون گلومرول) کاهش مداوم در نرخ مورد 4.4-5.5ml/min تجربه می کنند و حدود 10 سال پیشرفت به پایان مرحله بیماری کلیوی از اختلال عملکرد کلیوی لازم.

تکرر ادرار در شب ورود خسارت کلیه توابع، بنابراین درمان به موقع و موثر برای کمک به جلوگیری از از دست دادن عملکرد کلیه بیشتر باید به دنبال. تکرر ادرار اغلب همراه با فوریت ادراری و درد ادراری، خون در ادرار و پشت درد و تب و خستگی، و غیره. دولت ظلم و ستم در کلیه ها را می توان رها و زمانی که می تواند به بهبود عملکرد کلیوی، ادرار کاسته می تواند.

Osmotherapy پزشکی چینی میکرو می تواند کوچک شدن کیست های کلیوی، از بین بردن حالت سکون خون، ترویج گردش خون و افزایش جریان خون به کلیه ها تا تعمیر و بازسازی بافت های عملکرد کلیوی جدید و بهبود عملکرد کلیه کمک کمک. هنگامی که بهبود عملکرد تمرکز کلیه ادرار می تواند بسیار تسکین.

 





:: بازدید از این مطلب : 1099
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: